Календарно - тематичні плани 1 клас музичне мистецтво

Про матеріал
Завдання календарно-тематичного планування: визначення місця кожної теми в річному курсі й місце кожного уроку в темі; визначення взаємозв'язку між окремими уроками, темами річного курсу; організація раціональної роботи й озброєння учнів системою знань, умінь, навичок із предмета.
Перегляд файлу

I. семестр                                             Тема: Художньо–творча діяльність (15 годин)                                       1 клас

 

№ п/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

1-А

 

 

     1.

 

 

 

 

 

     2.

 

 

 

     3.

 

 

 

 

 

 

     4.

 

 

 

    

 

Здрастуй, музико!

 

 

 

 

 

Ми – учні чарівниці Гармонії

 

 

Мої друзі – іграшки

 

 

 

 

 

 

Милуємося довкіллям

 

 

 

05.09.

 

 

 

 

 

 


12.09.

 

 

 

 

19.09.


 

 

 

 

 

26.09.
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СМ: В.-А. Моцарт. «Маленька нічна серенада» (1 ч.); муз. І. Кириліної,сл. П. Воронька «Засмутилось кошеня».

 ХТД: «Перший дзвоник» сл. і муз.Н. Май – розучування; інструментальне музикування (трикутник).

 

 

СМ: В. Подвала. «Музичні загадки». ХТД: «Перший дзвоник» сл. і муз.

Н. Май – виконання з рухами; вокальна імпровізація.

М/ф «Маленький Моцарт».

 

 

 

СМ: П. Чайковський «Хвороба ляльки»,

«Нова лялька», «Марш дерев’яних солдатиків» з «Дитячого альбому» ХТД: «Мушка лапки рахувала»

муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова (укр. текст Л. Ратич) – розучування, виконання з рухами

 

СМ: Е. Гріг «Пташка», Д. Шостакович

«Ведмідь».

ХТД: «Мушка лапки рахувала» муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова (укр. текст Л. Ратич) - виконання з рухами; імпровізація на ДМІ.

М/ф «Ведмедик і той, що живе в річці»

 

 

 

 

Музика; музичні звуки; пісня.

 

 

 

 

 

 

Мелодія.

 

 

 

 

 

Композитор, виконавець. Будова пісні. Марш.

 

 

 

 

Високі й низькі звуки.

 

 

Формування: навичок орієнтування у навчальному просторі;

уявлень про музику як навчальний предмет у школі;

збагачення словникового запасу на основі вивчення назв музичних об’єктів, розташованих у класі;

розвиток точності пам’яті на основі вивчення їх звучання;

корекція слухової уваги та зосередженості в процесі слухання звучання інструментів;

 

I. семестр                                           Тема: Художньо–творча діяльність (15 годин)                                          1 клас

 

№ п/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

1-А

 

 

      5.

 

 

 

 

 

     6.

 

 

 

 

 

     7.

 

 

 

 

     8.

 

 

 

    

Щедра осінь

 

 

 

 

 

Наша Батьківщина – рідна Україна

 

 

 

 

Мистецькі професії

 

 

 

 

 

Мої захоплення

 

 

03.10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.10.

 

 

 

 

 

 

 

 

17.10.

 

 

 

 

 

 

 

 

31.10.

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






 

СМ: М. Парцхаладзе «Осінній дощик», В. Косенко «Пасторальна»

ХТД: у.н.п. «Ходить гарбуз по городу» - інсценізація, виконання з рухами; музично-дидактична гра «Луна» (форте – піано).

 

 

 

СМ: у.н.т. «Козачок», «Гопак»

 ХТД: «Ой заграйте, дударики» муз. А. Філіпенка, сл. В. Панченка розучування.

 

 

 

 

СМ: Награвання українських мелодій на бандурі, сопілці, скрипці тощо (на вибір учителя).

М/ф «Бременські музиканти»

ХТД: «Ой заграйте, дударики» муз. А.Філіпенка, сл. В.Панченка – виконання з рухами.

 

 

 

 

СМ: К. Сен-Санс «Акваріум», «Лебідь». ХТД: «Кицю, кицю, де була?»

муз. І.Островерхого, сл. М.Пономаренко; проплескування ритму.

Гучні й тихі звуки (форте, піано).

 

 

 

 

Ритм; танець; українські народні танці («Козачок», «Гопак»)

 

 

 

 

Музикант, виконавець. Українські народні музичні інструменти (бандура, сопілка, скрипка); інструментальний супровід.

 

Довгі й короткі звуки. Знайомство з нотним записом; графічне зображення тривалості звуків.

 

 

 

розвиток: слухового сприймання,

уваги, пам’яті, мислення на основі знайомства з джерелами музичних звуків;

формування: уявлень про елементарні правила слухання музики;

організація слухової уваги;

уміння позитивно реагувати на музичні звуки;

формування: уміння сприймати, слухати, чути, ідентифікувати і розрізняти звуки музики і живої природи;

зосередженості в процесі слухання;

I. семестр                                           Тема: Художньо–творча діяльність (15 годин)                                          1 клас

 

№ п/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

1-А

 

 

      9.

 

 

 

 

 

 

     10.

 

 

 

     11.

 

 

 

 

 

     12.

 

    

 

 

    

Завітаємо до театру

 

 

 

 

 

 

Ми - актори, ми –костюмери

 

 

«Лускунчик» на театральній сцені

 

 

 

 

Зима-чарівниця

 

 

 

 

 

07.11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.11.

 

 

 

 

 

 

 

21.11.

 

 

 

 

 

 

 

 

28.11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






 

СМ: М. Лисенко. Пісня Кози, пісня Вовчика з опери «Коза-            Дереза».

ХТД: М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Кози, пісня Вовчика – розучування.

 

 

 

 

 

СМ: М. Лисенко. Пісня Лисичка, пісня Рака з опери «Коза-Дереза».

ХТД: М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Лисичка, пісня Рака – розучування; пісня Кози, пісня Вовчика – виконання в ролях.

 

 

СМ: П. Чайковський. «Лускунчик» (фрагменти з балету).

ХТД: «Святий Миколай» муз. і сл. Н. Гороховської. Імпровізація танцювальних рухів під музику балету П.Чайковського.

 

 

СМ: Я. Степовий «Сніжинки».

ХТД: «Пісня про Новий рік» муз. і сл.

Н. Май – розучування; пластична імпровізація.

М/ф «Таємна служба Санта-Клауса».

 

 

 

 

 

Опера; соліст, хор.

 

 

 

 

 

 

 

 

Опера (повторення); актор.

 

 

 

 

 

Балет, балерина, танцівник.

 

 

 

 

 

 

Темп. П’єса.

 

розвиток: слухового сприймання,

уваги, пам’яті, мислення на основі знайомства з джерелами музичних звуків;

формування: уявлень про елементарні правила слухання музики;

організація слухової уваги;

уміння позитивно реагувати на музичні звуки;

формування: уміння сприймати, слухати, чути, ідентифікувати і розрізняти звуки музики і живої природи;

зосередженості в процесі слухання;

I. семестр                                           Тема: Художньо–творча діяльність (15 годин)                                          1 клас

 

№ п/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

1-А

1-Б

 

     13.

 

 

 

 

 

 

     14.

 

 

 

 

 

 

     15.

 

 

    

Зустрічаємо Новий рік

 

 

 

 

 

Зимові свята

 

 

 

 

 

 

Перевір себе

 

 

 

05.12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.12.

 

 

 






 

СМ: Український народний танець

«Метелиця»; К. Дебюссі «Сніг танцює».

ХТД: «Пісня про Новий рік» муз. і сл. Н.Май (виконання). Українська народна пісня-гра «Іде, іде дід» (виконання з рухами).

 

 

 

СМ: у.н.п. «Коляд, коляд, колядниця»,

«Щедрик» в обробці М. Леонтовича. ХТД: Українська щедрівка «Щедрівочка щедрувала» – розучування; вокальна

імпровізація (пісня-побажання до новорічних свят).

К/ф «Один вдома» (фрагмент).

 

 

Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів.

Темп.

 

 

 

 

 

 

 

 

Колядки, щедрівки.

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.

 

розвиток: слухового сприймання,

уваги, пам’яті, мислення на основі знайомства з джерелами музичних звуків;

формування: уявлень про елементарні правила слухання музики;

організація слухової уваги;

уміння позитивно реагувати на музичні звуки;

формування: уміння сприймати, слухати, чути, ідентифікувати і розрізняти звуки музики і живої природи;

зосередженості в процесі слухання;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Планування
Інкл
Додано
21 вересня 2023
Переглядів
472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку