I. семестр Тема: Художньо–творча діяльність (15 годин) 1 клас
№ п/п |
Тема уроку: |
Дата: |
Орієнтовний матеріал для сприймання та співу
|
Ключові знання та навички |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи
|
||
1-А |
|
|
|||||
1.
2.
3.
4.
|
Здрастуй, музико!
Ми – учні чарівниці Гармонії
Мої друзі – іграшки
Милуємося довкіллям
|
05.09.
19.09.
26.09.
|
|
|
СМ: В.-А. Моцарт. «Маленька нічна серенада» (1 ч.); муз. І. Кириліної,сл. П. Воронька «Засмутилось кошеня». ХТД: «Перший дзвоник» сл. і муз.Н. Май – розучування; інструментальне музикування (трикутник).
СМ: В. Подвала. «Музичні загадки». ХТД: «Перший дзвоник» сл. і муз. Н. Май – виконання з рухами; вокальна імпровізація. М/ф «Маленький Моцарт».
СМ: П. Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька», «Марш дерев’яних солдатиків» з «Дитячого альбому» ХТД: «Мушка лапки рахувала» муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова (укр. текст Л. Ратич) – розучування, виконання з рухами
СМ: Е. Гріг «Пташка», Д. Шостакович «Ведмідь». ХТД: «Мушка лапки рахувала» муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова (укр. текст Л. Ратич) - виконання з рухами; імпровізація на ДМІ. М/ф «Ведмедик і той, що живе в річці»
|
Музика; музичні звуки; пісня.
Мелодія.
Композитор, виконавець. Будова пісні. Марш.
Високі й низькі звуки.
|
Формування: навичок орієнтування у навчальному просторі; уявлень про музику як навчальний предмет у школі; збагачення словникового запасу на основі вивчення назв музичних об’єктів, розташованих у класі; розвиток точності пам’яті на основі вивчення їх звучання; корекція слухової уваги та зосередженості в процесі слухання звучання інструментів;
|
I. семестр Тема: Художньо–творча діяльність (15 годин) 1 клас
№ п/п |
Тема уроку: |
Дата: |
Орієнтовний матеріал для сприймання та співу
|
Ключові знання та навички |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи
|
||
1-А |
|
|
|||||
5.
6.
7.
8.
|
Щедра осінь
Наша Батьківщина – рідна Україна
Мистецькі професії
Мої захоплення
|
03.10.
10.10.
17.10.
31.10.
|
|
|
СМ: М. Парцхаладзе «Осінній дощик», В. Косенко «Пасторальна» ХТД: у.н.п. «Ходить гарбуз по городу» - інсценізація, виконання з рухами; музично-дидактична гра «Луна» (форте – піано).
СМ: у.н.т. «Козачок», «Гопак» ХТД: «Ой заграйте, дударики» муз. А. Філіпенка, сл. В. Панченка розучування.
СМ: Награвання українських мелодій на бандурі, сопілці, скрипці тощо (на вибір учителя). М/ф «Бременські музиканти» ХТД: «Ой заграйте, дударики» муз. А.Філіпенка, сл. В.Панченка – виконання з рухами.
СМ: К. Сен-Санс «Акваріум», «Лебідь». ХТД: «Кицю, кицю, де була?» муз. І.Островерхого, сл. М.Пономаренко; проплескування ритму. |
Гучні й тихі звуки (форте, піано).
Ритм; танець; українські народні танці («Козачок», «Гопак»)
Музикант, виконавець. Українські народні музичні інструменти (бандура, сопілка, скрипка); інструментальний супровід.
Довгі й короткі звуки. Знайомство з нотним записом; графічне зображення тривалості звуків.
|
розвиток: слухового сприймання, уваги, пам’яті, мислення на основі знайомства з джерелами музичних звуків; формування: уявлень про елементарні правила слухання музики; організація слухової уваги; уміння позитивно реагувати на музичні звуки; формування: уміння сприймати, слухати, чути, ідентифікувати і розрізняти звуки музики і живої природи; зосередженості в процесі слухання; |
I. семестр Тема: Художньо–творча діяльність (15 годин) 1 клас
№ п/п |
Тема уроку: |
Дата: |
Орієнтовний матеріал для сприймання та співу
|
Ключові знання та навички |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи
|
||
1-А |
|
|
|||||
9.
10.
11.
12.
|
Завітаємо до театру
Ми - актори, ми –костюмери
«Лускунчик» на театральній сцені
Зима-чарівниця
|
07.11.
14.11.
21.11.
28.11.
|
|
|
СМ: М. Лисенко. Пісня Кози, пісня Вовчика з опери «Коза- Дереза». ХТД: М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Кози, пісня Вовчика – розучування.
СМ: М. Лисенко. Пісня Лисичка, пісня Рака з опери «Коза-Дереза». ХТД: М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Лисичка, пісня Рака – розучування; пісня Кози, пісня Вовчика – виконання в ролях.
СМ: П. Чайковський. «Лускунчик» (фрагменти з балету). ХТД: «Святий Миколай» муз. і сл. Н. Гороховської. Імпровізація танцювальних рухів під музику балету П.Чайковського.
СМ: Я. Степовий «Сніжинки». ХТД: «Пісня про Новий рік» муз. і сл. Н. Май – розучування; пластична імпровізація. М/ф «Таємна служба Санта-Клауса».
|
Опера; соліст, хор.
Опера (повторення); актор.
Балет, балерина, танцівник.
Темп. П’єса.
|
розвиток: слухового сприймання, уваги, пам’яті, мислення на основі знайомства з джерелами музичних звуків; формування: уявлень про елементарні правила слухання музики; організація слухової уваги; уміння позитивно реагувати на музичні звуки; формування: уміння сприймати, слухати, чути, ідентифікувати і розрізняти звуки музики і живої природи; зосередженості в процесі слухання; |
I. семестр Тема: Художньо–творча діяльність (15 годин) 1 клас
№ п/п |
Тема уроку: |
Дата: |
Орієнтовний матеріал для сприймання та співу
|
Ключові знання та навички |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи
|
||
1-А |
1-Б |
|
|||||
13.
14.
15.
|
Зустрічаємо Новий рік
Зимові свята
Перевір себе
|
05.12.
12.12.
19.12. |
|
|
СМ: Український народний танець «Метелиця»; К. Дебюссі «Сніг танцює». ХТД: «Пісня про Новий рік» муз. і сл. Н.Май (виконання). Українська народна пісня-гра «Іде, іде дід» (виконання з рухами).
СМ: у.н.п. «Коляд, коляд, колядниця», «Щедрик» в обробці М. Леонтовича. ХТД: Українська щедрівка «Щедрівочка щедрувала» – розучування; вокальна імпровізація (пісня-побажання до новорічних свят). К/ф «Один вдома» (фрагмент).
Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів. |
Темп.
Колядки, щедрівки.
Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.
|
розвиток: слухового сприймання, уваги, пам’яті, мислення на основі знайомства з джерелами музичних звуків; формування: уявлень про елементарні правила слухання музики; організація слухової уваги; уміння позитивно реагувати на музичні звуки; формування: уміння сприймати, слухати, чути, ідентифікувати і розрізняти звуки музики і живої природи; зосередженості в процесі слухання; |