Календарно - тематичний план гуртка англійської мови у ДНЗ ( 2 години /тиждень) для дітей 5-6 років
вчителя англійської мови Демчук Д.С.
на І півріччя 2021/2022 н.р.
№ |
Дата |
Тема |
Завдання |
Очікуваний результат |
Посилання |
||
1 |
02/09 |
Тема1. Знайомство (Greetings) |
Знайомство з мовою, яку вивчаємо ( перегляд відео, розгляд картинок). Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Відтворення за вчителем іншомовних слів та роз’яснення їх перекладу: Hello! Bye-bye! Good bye! Good morning! Перегляд відео з поданими з вживанням цих слів.
|
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. |
https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
|
||
2 |
07/02 |
Про мене (About myself) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «What’s your name?», «Who are you?», «How old are you?», дати роз’яснення перекладу цих структур. Розучування пісні «Hello!Super Simple Songs».Робота у робочих зошитах.
|
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Працюють у робочих зошитах. |
https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
|
||
3 |
09/09 |
Ввічливість(Politeness) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») .Ознайомлення дітей з граматичними структурами: Nice to meet you!», «Thank you», «Sorry!», «Welcome!», «Please». Робота в зошиті. Пегегляд мультфільму англійською мовою «Вчимо гарні манери». |
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Працюють у робочих зошитах, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=KSt1yGziFiQ
|
||
4 |
14/09 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Повторення вивченого. Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…» |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
|
||
5 |
16/09 |
Тема 2. Рахуємо англійською( Let’s count English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити рахунок від 1 до 10 за допомогою пісень та відео. Робота над вимовою звуків. Перегляд відео «One potato, two potatoes, three potatoes,four.»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, співають пісню. |
|
||
6 |
21/09 |
Рахуємо англійською( Let’s count English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Повторення та відтворення рахунку від 1 до 10. Робота у зошиті. Вивчення вірша.
|
Діти відтворюють вивчені слова, орієнтуються в рахунку. Називають цифри англійською мовою, рахують до 10. |
|
||
7 |
23/09 |
Цифри (Numbers) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Тренування у спілкуванні з вивченими словами. Робота над вимовою звуків. Перегляд відео « English for children With Go Go» - 1 серія
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=lr-nFVBfgdM
|
||
8 |
28/09 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Практика у спілкуванні. Робота над вимовою звуків. Перегляд відео « English for children With Go Go» -2 серія Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…»
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=Z45RyKzb66g
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
|
||
9 |
30/09 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота. |
|||||
10 |
05/10 |
Тема 3. Моя родина (My family) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчення нових слів: mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather, baby. Вивчення вірша «My family». |
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем. Розучують вірш.
|
|
||
11 |
07/10 |
Моя родина (My family) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Повторення слів з теми «My family». Розучування пісні «Finger family song». Робота над вимовою звуків.
|
Діти повторюють нові слова, відтворюють за вчителем. Розучують пісню. Знають переклад нових слів, розказують по черзі вірш, співають пісню.
|
https://www.youtube.com/watch?v=G6k7dChBaJ8
|
||
12 |
12/10 |
Моя родина (My family) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота з картками. Робота у зошиті. Складання розповіді за серією малюнків «My family» Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…»
|
Діти відтворюють вивчені слова, працюють у зошитах. |
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
|
||
13 |
19/10 |
Тема4. Кольори (Colors) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчення нових слів- назви кольорів: red, orange, yellow, green, blue, purple.
Розучування вірша «Щоб навчитись малювати»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, розучують вірш.
|
|
||
14 |
21/10 |
Кольори (Colors) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Розучування віршів за допомогою карток. Перегляд відео «Color - colour - color mixing - rainbow colors». Робота у зошиті.
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті. |
https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA
|
||
15 |
26/10 |
Кольори (Colors) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота над вимовою звуків. Розучування вірша «Orange, yellow, red and broun»
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Повторюють за вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=Co-gRUgMSfI
|
||
16 |
28/10 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.
|
|||||
17 |
02/11 |
Тема 6. Іжа( Foog) Овочі (Vegetables) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: A potato, a beet, a cabbage, a carrot, a cucumber, a tomato, a corn, paprika, a pumpkin Ввести граматичні структури: «Do you like tomatoеs?», «Do you like a carrot?»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, Відтворюють граматичні структури.
|
|
||
18 |
04/11 |
Овочі (Vegetables) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Робота з таблицею та картками. Робота у зошиті. Перегляд відео «Vegetable Song »
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті. |
|
||
19 |
09/11 |
Фрукти (Fruits) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: A banana, an orange, a lemon, an apple, a pear, a peach, a plum, , grapes, cherry, raspberry, strawberry, lemon. Перегляд відео «Fruit names» |
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, переглядають відео. |
|
||
20 |
11/11 |
Фрукти (Fruits) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Відтворення граматичних структур «Do you like fruits?» Робота з таблицею та картками. Робота у зошиті. Перегляд відео «Do you like fruits?». |
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Працюють у робочих зошитах, переглядають відео. |
|
||
21 |
16/11 |
Фрукти (Fruits) і Овочі (Vegetables) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Розучування пісні до Дня подяки «Thanksgiving Dinner» |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті. |
|
||
22 |
18/11 |
Страви (Dish) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: ice – cream, bread, egg, meat, sausage, cheese. Робота у зошиті. Розучування пісні до Дня подяки «Thanksgiving Dinner» |
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Працюють у робочих зошитах, переглядають відео. |
|
||
23 |
23/11 |
Тема 7. Команди (Commands) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: stand up, sit down, go, run, swim, fly, sleep. Перегляд відео «Stand up, sit down» |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Повторюють за вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=WsiRSWthV1k
|
||
24 |
25/11 |
Команди (Commands) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Розминка англійською мовою «Make a circle». Відтворення пісні до Дня подяки «Thanksgiving Dinner»
|
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ
|
||
25 |
30/11 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.
|
|||||
26 |
02/12 |
Тема8. Частини нашого тіла(Parts of our body) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: head, face, nose, ears, eyes, mouth, arms, fingers, shoulders. Перегляд відео «Head, shoulders, knees and toes».
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, Переглядають відео, відтворюють руханку. |
https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
|
||
27 |
07/12 |
Частини нашого тіла(Parts of our body) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словосполученнями: «Сlose your eyes!», «Open your eyes!», «Сlap your hands!», «Fly with your arms!», «Touch your nose!», «Turn around!» . Робота над вимовою звуків. Робота у зошиті.
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів, працюють у зошиті.
|
|
||
28 |
09/12 |
Частини нашого тіла(Parts of our body) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Складання речень за картинками. Знайомство з піснею «Snowflakes». |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=tbbKjDjMDok
|
||
29 |
21/12 |
Тема 9. Пори року(Seasons) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: spring, summer, autumn, winter. Вивчення граматичної структури : «What season is it?»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, відтворюють граматичну структуру, переглядають відео. |
|
||
30 |
23/12 |
Пори року(Seasons) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Вивчити вірш: «The seasons». Розучування пісні «Snowflakes». |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=tbbKjDjMDok
|
||
31 |
28/12 |
Різдво (Christmas) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: Christmas, jingle bells, Santa, presents, fun, snowflakes. Розучування пісні «Snowflakes», перегляд пісні «Jingle bells». |
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
https://www.youtube.com/watch?v=3CWJNqyub3o
|
||
32 |
30/12 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота. Виконання Різдвяних пісень. |
|||||
Додаток
1.Корисні ігри для вивчення англійської мови: https://ternopil.dityvmisti.ua/blog/5183-korysni-igry-dlia-vyvchennia-angliiskoi-movy/