Урок " В зоопарку. Відпрацювання навичок говоріння". 2 клас

Про матеріал
Конспект уроку , основною метою якого є відпрацювання навичок говоріння, повторення граматичного матеріалу в ігровій формі, створення доброзичливої атмосфери, набуття навичок командної роботи
Перегляд файлу

Предмет: Англійська мова

Клас: 2

Тема: В зоопарку.

Підтема: відпрацювання навичок говоріння

Мета: активізувати вживання вивченої лексики, розвивати навички монологічного і діалогічного мовлення, відпрацьовувати вживання форм однини і множини іменників; формувати навички читання, аудіювання, письма; виховувати любов до тварин; тренувати вміння працювати в команді.

Обладнання: підручники, друковані зошити, тематичні картки, тематичні пазли  для гри, комп’ютер, музичний відеофрагмент.

Тип уроку: комбінований.

                                    ХІД  УРОКУ

 І.  Організаційний момент.

       Привітання: вірш « Good morning, good morning…»

 

T – Today’s topic is « In the zoo». Today we”ll repeat the words, speak, read and play in English. Let’s start!

 ІІ. The main part of the lesson. Основна частина уроку.

      Warming up.

  1.   T - Look and answer ( називаємо тварин, зображених на картках)

 What is it ?    -   It’s a lion ( bear, giraffe, elephant, crocodile…)

 

  1.     T –Tell me, please, where can we see this animals ?
  • In the zoo!

T -  Let’s create the zoo on the blackboard! And name these    

    animals!

 Діти виходять до дошки по одному, беруть одну з карток, називають тварину і прикріплюють магнітом на дошку, утворюючи мапу зоопарку ( зображень  деяких тварин декілька).

  1.   Бесіда :  T – How many … can you see ?

                              - I can see … elephants.

                          T -  Do you like this …?

            - Yes, I do.

   Діти проговорюють вголос відповіді на питання, повторюючи      рахунок до 10 і утворюючи множину іменників.

  1. Робота з підручником.

      впр. 5 ст. 68  - читаємо по черзі, перекладаємо разом усно.

 

  1. Фізкультхвилинка з відеофрагментом пісні « Head and shoulders»

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

      

  1.   T – Let’s play a game! « Find your animal – find your team!»

А зараз  пограймо в гру  «Знайди свою тваринку – знайди свою команду!»

На столі лежать пазли із зображенням трьох  тварин ( слона, жирафа і мавпи). Кожен учень бере один пазл і шукає , у кого є підходящий. Таким чином, через деякий час утворюються 3 картинки із зображенням тварин і відповідно 3 команди.

     T – What team are you?

            Elephant !

     T -  How many legs has it got?

        - It has got 4 legs !

     T – Tell me about an elephant, please!

  • It’s big.
  • - It’s grey.
  • It has got big ears.

     T – Show this animal with gestures!

            Діти жестами показують тварину.

 

  1. Виконання письмового завдання в друкованому зошиті

                 WB ст. 55 впр. 1

 

ІІІ. The final part of the lesson.

    T – Did you like our lesson?

          What did you like the most?

          Thanks for your hard work!

          Our lesson is over. Good bye!

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку