Календарно - тематичний план гуртка англійської мови у ДНЗ ( 2 години /тиждень)

Про матеріал
Календарно - тематичний план гуртка англійської мови у ДНЗ ( 2 години /тиждень) для дітей 5-6 років вчителя англійської мови Демчук Д.С. на І півріччя 2021/2022 н.р. У зв'язку із стрімким розвитком комп'ютерних технологій, телекомунікацій та туризму вивчення іноземної мови стає необхідним етапом для становлення всебічно- розвиненої особистості. Серед найпопулярніших мов світу є англійська мова, яка є інтернаціональною мовою. Метою навчання англійської мови у дошкільному віці є сприяння повноцінному, своєчасному розвиткові дитини, збагаченню її інтелектуальної, вольової, емоційної, моральної та соціальної сфер. Календарно- тематичне планування стане в нагоді вчителям, які ведуть гуртки англійської мови в закладах дошкільної освіти. Планування включає в себе таблицю, що має чітку структуру: номер, дату, завдання, очікуваний результат та посилання на відео, що використовуються під час вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Календарно - тематичний план гуртка англійської мови у ДНЗ ( 2 години /тиждень) для дітей 5-6 років

вчителя англійської мови Демчук Д.С.

на І півріччя 2021/2022 н.р.

 

Дата

Тема

Завдання

Очікуваний результат

Посилання

1

Вересень  

02/09

Тема1. Знайомство

(Greetings)

 

Знайомство з мовою, яку вивчаємо

( перегляд відео,  розгляд картинок).

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Відтворення за вчителем іншомовних слів та роз’яснення їх перекладу: Hello!

Bye-bye!

Good bye!

Good morning!

Перегляд відео з поданими з вживанням цих  слів.

 

 

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

 

2

07/02

Про мене (About myself)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»). 

Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «What’s your name?», «Who are you?», «How old are you?», дати роз’яснення перекладу цих структур.

Розучування пісні «Hello!Super Simple Songs».

Робота у робочих зошитах.

 

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Працюють у робочих зошитах.

https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

 

3

09/09

Ввічливість(Politeness)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .Ознайомлення дітей з граматичними структурами: Nice to meet you!», «Thank you», «Sorry!», «Welcome!», «Please».

Робота в зошиті.

Пегегляд мультфільму англійською мовою «Вчимо гарні манери».

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Працюють у робочих зошитах, переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=KSt1yGziFiQ

 

4

  14/09

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Повторення вивченого.

Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…»

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

 

5

16/09

Тема 2. Рахуємо англійською( Let’s count English)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Вивчити рахунок від 1 до 10 за допомогою пісень та відео.

Робота над вимовою звуків.

Перегляд відео «One potato, two potatoes, three potatoes,four.»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, співають пісню.

https://youtu.be/efMHLkyb7ho

 

6

21/09

Рахуємо англійською( Let’s count English)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»).

Повторення та відтворення рахунку від 1 до 10.

Робота у зошиті.

Вивчення вірша.

 

Діти відтворюють вивчені слова, орієнтуються в рахунку.

Називають цифри англійською мовою, рахують до 10.

 

7

23/09

Цифри

(Numbers)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»).

Тренування у спілкуванні з вивченими словами.

Робота над вимовою звуків.

Перегляд відео « English for children With Go Go» - 1 серія

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=lr-nFVBfgdM

 

8

28/09

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»).

Практика у спілкуванні.

Робота над вимовою звуків.

Перегляд відео « English for children With Go Go» -2 серія

Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…»

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=Z45RyKzb66g

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

 

9

30/09

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

10

Жовтень

05/10

Тема 3. Моя родина (My family)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Вивчення нових слів:

mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather, baby.

Вивчення вірша «My family».

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем.

Розучують вірш.

 

https://youtu.be/FHaObkHEkHQ

 

11

07/10

Моя родина (My family)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Повторення слів з теми «My family».

Розучування пісні «Finger family song».

Робота над вимовою звуків.

 

Діти повторюють  нові слова, відтворюють за вчителем.

Розучують пісню. Знають переклад нових слів, розказують по черзі вірш, співають пісню.

 

https://www.youtube.com/watch?v=G6k7dChBaJ8

 

12

12/10

Моя родина (My family)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота з картками.

Робота у зошиті.

Складання розповіді за серією малюнків «My family»

Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…»

 

Діти відтворюють вивчені слова, працюють у зошитах.

 

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

 

13

19/10

Тема4. Кольори (Colors)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Вивчення нових слів- назви кольорів: red, orange, yellow, green, blue, purple.

 

Розучування вірша  «Щоб навчитись малювати»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем,

розучують вірш.

 

 

14

21/10

Кольори (Colors)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Розучування віршів за допомогою карток.

Перегляд відео «Color - colour - color mixing - rainbow colors».

Робота у зошиті.

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті.

https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA

 

15

26/10

Кольори (Colors)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота над вимовою звуків.

Розучування вірша «Orange, yellow, red and broun»

 

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Повторюють за  вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=Co-gRUgMSfI

 

16

28/10

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

 

17

Листопад

02/11

Тема 6.

Іжа( Foog)

Овочі (Vegetables)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами: A potato, a beet, a cabbage, a carrot, a cucumber, a tomato, a corn, paprika, a pumpkin

Ввести граматичні структури: «Do you like tomatoеs?», «Do you like a carrot?»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем,

Відтворюють граматичні структури.

 

 

18

04/11

Овочі (Vegetables)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Робота з таблицею та картками.

Робота у зошиті. Перегляд відео    «Vegetable Song »

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті.

https://youtu.be/RE5tvaveVak

 

19

09/11

Фрукти (Fruits)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами: A banana, an orange, a lemon, an apple, a pear, a peach, a plum, , grapes, cherry, raspberry, strawberry, lemon.

Перегляд відео «Fruit names»

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, переглядають відео.

https://youtu.be/9VjqnaFSn9Y

 

20

11/11

Фрукти (Fruits)

             Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття. Відтворення граматичних структур «Do you like fruits?»

Робота з таблицею та картками.

Робота у зошиті. Перегляд відео    «Do you like fruits?».

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Працюють у робочих зошитах, переглядають відео.

https://youtu.be/k6gBevcRD2A

 

21

16/11

Фрукти (Fruits) і Овочі (Vegetables)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Розучування пісні до Дня подяки   «Thanksgiving Dinner»

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті.

https://youtu.be/J6Xn6qbs8cE

 

22

18/11

Страви (Dish)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами:  ice – cream, bread, egg, meat, sausage, cheese.

Робота у зошиті.

Розучування пісні до Дня подяки   «Thanksgiving Dinner»

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Працюють у робочих зошитах, переглядають відео.

https://youtu.be/J6Xn6qbs8cE

 

23

23/11

Тема 7. Команди

(Commands)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами:  stand up, sit down, go, run,  swim, fly, sleep.

Перегляд відео «Stand up, sit down»

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Повторюють за  вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=WsiRSWthV1k

 

24

25/11

Команди

(Commands)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Розминка англійською мовою «Make a circle».

Відтворення  пісні до Дня подяки   «Thanksgiving Dinner»

 

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ

 

https://youtu.be/J6Xn6qbs8cE

 

25

30/11

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

 

26

Грудень

02/12

Тема8. Частини нашого тіла(Parts of our body)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з новими словами: head, face, nose, ears, eyes, mouth, arms, fingers, shoulders.

Перегляд відео «Head, shoulders, knees and toes».

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем,

Переглядають відео, відтворюють руханку.

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

 

27

07/12

Частини нашого тіла(Parts of our body)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з новими словосполученнями: «Сlose your eyes!», «Open your eyes!», «Сlap your hands!», «Fly with your arms!», «Touch your nose!»,  «Turn around!» .

Робота над вимовою звуків.

Робота у зошиті.

 

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів, працюють у зошиті.

 

 

28

09/12

Частини нашого тіла(Parts of our body)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Складання речень за картинками.

Знайомство з піснею «Snowflakes».

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів, переглядають  відео.

https://www.youtube.com/watch?v=tbbKjDjMDok

 

29

21/12

Тема 9. Пори року(Seasons)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з новими словами:

spring, summer, autumn, winter.

 Вивчення граматичної структури : «What season is it?»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, відтворюють граматичну структуру,

переглядають відео.

https://youtu.be/_BkkzF9z4-g

 

30

23/12

Пори року(Seasons)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Вивчити вірш: «The seasons».

Розучування пісні «Snowflakes».

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів, переглядають  відео.

https://youtu.be/KUSbazn3STo

 

https://www.youtube.com/watch?v=tbbKjDjMDok

 

31

28/12

Різдво (Christmas)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з новими словами: Christmas, jingle bells, Santa, presents, fun, snowflakes.

Розучування пісні «Snowflakes», перегляд пісні «Jingle bells».

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://www.youtube.com/watch?v=3CWJNqyub3o

 

32

30/12

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

Виконання Різдвяних пісень.

 

 

Додаток

1.Корисні ігри для вивчення англійської мови: https://ternopil.dityvmisti.ua/blog/5183-korysni-igry-dlia-vyvchennia-angliiskoi-movy/

2. Ігри англійською для дітей 6-12 років:   https://www.britishcouncil.org.ua/blog/games-for-kids-6-12y

3. Фонетичні розминки: https://naurok.com.ua/fonetichna-zaryadka-na-urokah-angl-movi-13038.html

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
1069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку