Календарно- тематичний план
з музичного мистецтва для 7 класу.
Тема року: «Мистецтво: діалог традицій і новаторства».
Тиждень / Дата |
Тема уроку |
Кількість годин |
Очікувані результати |
Методи та форми роботи |
Оцінювання |
1 / 04.09.24. |
Музичні символи України. |
1 |
Пізнає мову різних видів мистецтва. |
Усна форма. Метод: індивідуальне опитування. |
Формувальне |
2 / 11.09.24. |
Нове життя народних мелодій в класичному і сучасному мистецтві. |
1 |
Орієнтується в особливостях українського народного мистецтва. |
Усна форма. Метод: Індивідуальне опитування. |
Формувальне |
3 / 18.09.24. |
Аранжування -друге життя музичного твору. |
1 |
Сприймає твори народної і професійної музики в різних аранжуваннях. |
Практична форма. Метод: Створення аранжувальних композицій. |
Формувальне |
4 / 25.09.24. |
Етнічні мотиви в музиці. |
1 |
Виявляє обізнаність у мистецтві етносів України. |
Усна форма. Метод: Індивідуальне опитування. |
Формувальне |
5 / 02.10.24. |
Музика в сузір'ї різних мистецтв. |
1 |
Наводить приклади синтезу мистецтв. |
Цифрова форма. Метод: Тестування в електронному форматі. |
Формувальне |
6 / 09.10.24. |
Музика в сузір'ї різних мистецтв. |
1 |
Демонструє музичні та інші виконавські уміння для реалізації творчого задуму. |
Практична форма. Метод: Участь у театральній діяльності. |
Формувальне |
7 / 16.10.24. |
Сакральна музика: «Ave,Maria». |
1 |
Використовує етномотиви у власній творчості. |
Практична форма. Метод: Мистецький проєкт. |
Формувальне |
8 / 23.10.24. |
Сакральна музика: «Ave,Maria». |
1 |
Уміє виразити власні емоції та почуття. |
Практична форма. Метод: Виконання пісень
|
Формувальне |
9 / 06.11.24. |
Медіа, масмедіа. |
1 |
Інтерпретує твори мистецтва різних жанрів і видів. |
Практична форма. Метод: Створення композицій. |
Формувальне |
10/ 13.11.24. |
Мультимедіа, радіо. |
1 |
Самостійно впорядковує дібрані матеріали. |
Практична форма. Метод: Створення простих медіапродуктів. |
Формувальне |
11 / 20.11.24. |
Кіномистецтво і кіноіндустрія. |
1 |
Презентує власні роботи. |
Практична форма. Метод: Мистецькі проєкти.
|
Формувальне |
12 / 27.11.24. |
Анімація. |
1 |
Порівнює документальні, художні та анімаційні фільми. |
Усна форма. Метод: Індивідуальне опитування. |
Формувальне |
13 / 04.12.24. |
Інтернет. |
1 |
Вміє шукати і використовувати художні матеріали різної природи. |
Практична форма. Метод: Прості медіапродукти. |
Формувальне |
14 / 11.12.24. |
Відеоігри. |
1 |
Створює прості мультимедійні продукти. |
Практична форма. Метод: Мистецькі проєкти. |
Формувальне |
15 / 18.12.24. |
Музей, як віртуальне вікно у світ мистецтва. |
1 |
Здійснює віртуальні екскурсії музичними й художніми музеями світу. |
Практична форма. Метод: Прості медіапродукти. |
Формувальне |
16 / 25.12.24. |
Підсумкове (семестрове) оцінювання. |
1 |
Оцінює власні досягнення у творчій діяльності із застосуванням медіа. |
Усна форма. Метод: Групове фронтальне опитування. |
Підсумкове |
17/ 15.01.25. |
Джаз-мистецтво імпровізації. |
1 |
Сприймає, аналізує та порівнює джазові твори. |
Цифрова форма. Метод: Тестування в електронному вигляді. |
Формувальне |
18/ 22.01.25. |
Джаз і класична музика. |
1 |
Встановлює зв'язки між джазовою і класичною музикою. |
Усна форма. Метод: Індивідуальне опитування. |
Формувальне |
19 / 29.01.25. |
Рок-музика. |
1 |
Виявляє ініціативність в обговоренні творів рок – музики. |
Усна форма. Метод: Індивідуальне опитування. |
Формувальне |
20 / 05.02.25. |
Рок-опера. |
1 |
Досліджує творчість відомих виконавців рок – опери. |
Практична форма. Метод: Мистецькі проєкти. |
Формувальне |
21 / 12.02.25. |
Палітра попмузики. |
1 |
Вибирає твори мистецтва та гурти для покращення емоційного стану. |
Практична форма. Метод: Створення композицій. |
Формувальне |
22 / 19.02.25. |
Музичні конкурси, фестивалі, флешмоби. |
1 |
Досліджує низку творчих професій у сфері шоу-бізнесу. |
Практична форма. Метод: Мистецькі проєкти. |
Формувальне |
23 / 26.02.25. |
Танцювальні конкурси. |
1 |
Досліджує види танців, творчість відомих танцювальних гуртів. |
Цифрова форма. Метод: Тестування в електронному форматі. |
Формувальне |
24 / 05.03.25. |
Танцювальні фестивалі, шоу. |
1 |
Відслідковує організацію в школі різних танцювальних шоу. |
Усна форма. Метод: Індивідуальне опитування. |
Формувальне |
25 / 12.03.25. |
Новаторські пошуки в царині музики. |
1 |
Приймає участь у дискусіях з тем мистецтва. |
Усна форма. Метод: Індивідуальне опитування. |
Формувальне |
26 / 19.03.25. |
Новаторські пошуки в царині музики. |
1 |
Висловлює власні емоційні враження. |
Усна форма. Метод: Індивідуальне опитування. |
Формувальне |
27 / 02.04.25. |
Вірші, перетворені на пісенні мелодії. |
1 |
Обирає твори мистецтва для релаксації. |
Практична форма. Метод: Створення композицій. |
Формувальне |
28 / 09.04.25. |
Літературні сюжети й образи в музиці. |
1 |
Сприймає музичне мистецтво, як джерело для розуміння літератури. |
Усна форма. Метод: Групове опитування. |
Формувальне |
29 / 16.04.25. |
Музичний літопис тисячоліть. |
1 |
Порівнює різні види мистецтва з іншими галузями знань. |
Практична форма. Метод: Прості медіапродукти. |
Формувальне |
30 / 23.04.25. |
Мандрівки музичною картою світу. |
1 |
Інтерпретує музичні «портрети» українських міст в електронних композиціях. |
Практична форма. Метод: Створення композицій. |
Фомувальне |
31 / 30.04.25. |
Мистецтво і математика. |
1 |
Досліджує та порівнює музику з математикою. |
Практична форма. Метод простих медіапродуктів. |
Формувальне |
32 / 07.05.25. |
Мистецтво і математика. |
1 |
Розробляє приклади ритму, музичної грамоти. |
Практична форма. Метод створення композицій. |
Формувальне |
33 / 14.05.25. |
Дитячі образи в музиці. |
1 |
Інтерпретує теми дитинства у мистецтві різних жанрів, епох. |
Практична форма. Метод театральної діяльності. |
Формувальне |
34 / 21.05.25. |
Дитячі образи в музиці. |
1 |
Добирає твори і види художньої діяльності для релаксації, емоційної рівноваги. |
Практична форма. Метод створення композицій. |
Формувальне |
35 / 28.05.25. |
Підсумкове (семестрове) оцінювання. |
1 |
Оцінює власні досягнення за обраними критеріями, визначає способи вдосконалення вмінь. |
Усна форма. Метод: Групове фронтальне опитування. |
Підсумкове |