"Календарно - тематичний план з музичного мистецтва для 7 класу

Про матеріал
Календарно - тематичний план з музичного мистецтва для 7 класу. Тема року: «Мистецтво: діалог традицій і новаторства».
Перегляд файлу

 

Календарно- тематичний план

 з музичного мистецтва для 7 класу.

Тема року: «Мистецтво: діалог традицій і новаторства».

Тиждень /

Дата

Тема уроку

Кількість годин

Очікувані результати

Методи та форми роботи

Оцінювання

1 /  04.09.24.

Музичні символи України.

1

Пізнає мову різних видів мистецтва.

Усна форма.

Метод: індивідуальне опитування.

Формувальне

2 /  11.09.24.

Нове життя народних мелодій в класичному і сучасному мистецтві.

1

Орієнтується в особливостях українського народного мистецтва.

Усна форма.

Метод: Індивідуальне опитування.

Формувальне

3 /  18.09.24.

Аранжування -друге життя музичного твору.

1

Сприймає твори народної і професійної музики в різних аранжуваннях.

Практична форма.

Метод:

Створення аранжувальних композицій.

Формувальне

4 /  25.09.24.

Етнічні мотиви в музиці.

1

Виявляє обізнаність у мистецтві етносів України.

Усна форма.

Метод:

Індивідуальне опитування.

Формувальне

5 /  02.10.24.

Музика в сузір'ї різних мистецтв.

1

Наводить приклади синтезу мистецтв.

Цифрова форма.

Метод:

Тестування в електронному форматі.

Формувальне

6 /  09.10.24.

Музика в сузір'ї різних мистецтв.

1

Демонструє музичні та інші виконавські уміння для реалізації творчого задуму.

Практична форма.

Метод:

Участь у театральній діяльності.

Формувальне

7 /  16.10.24.

Сакральна музика: «Ave,Maria».

1

Використовує етномотиви у власній творчості.

Практична форма.

Метод:

Мистецький проєкт.

Формувальне

8 /  23.10.24.

Сакральна музика: «Ave,Maria».

1

Уміє виразити власні емоції та почуття.

Практична форма.

Метод:

Виконання пісень

 

Формувальне

9 /  06.11.24.

Медіа, масмедіа.

1

Інтерпретує твори мистецтва різних жанрів і видів.

Практична форма.

Метод:

Створення композицій.

Формувальне

10/ 13.11.24.

Мультимедіа, радіо.

1

Самостійно впорядковує дібрані матеріали.

Практична форма.

Метод:

Створення простих медіапродуктів.

Формувальне

11 /  20.11.24.               

Кіномистецтво і кіноіндустрія.

1

Презентує  власні роботи.

Практична форма.

Метод:

Мистецькі проєкти.

 

Формувальне

12 /  27.11.24.

Анімація.

1

Порівнює документальні,

художні та анімаційні фільми.

Усна форма.

Метод:

Індивідуальне опитування.

Формувальне

13 /  04.12.24.

Інтернет.

1

Вміє шукати і використовувати художні матеріали різної природи.

Практична форма.

Метод:

Прості медіапродукти.

Формувальне

14 /  11.12.24.

Відеоігри.

1

Створює прості мультимедійні продукти.

Практична форма.

Метод:

Мистецькі проєкти.

Формувальне

15 /  18.12.24.

Музей, як віртуальне вікно у світ мистецтва.

1

Здійснює віртуальні екскурсії музичними й художніми музеями світу.

Практична форма.

Метод:

Прості медіапродукти.

Формувальне

16 /  25.12.24.

Підсумкове (семестрове) оцінювання.

1

Оцінює власні досягнення у творчій діяльності із застосуванням медіа.

Усна форма.

Метод:

Групове фронтальне опитування.

Підсумкове

17/ 15.01.25.

Джаз-мистецтво імпровізації.

1

Сприймає, аналізує та порівнює джазові твори.

Цифрова форма.

Метод:

Тестування в електронному вигляді.

Формувальне

18/ 22.01.25.

Джаз і класична музика.

1

Встановлює зв'язки між джазовою і класичною музикою.

Усна форма.

Метод:

Індивідуальне опитування.

Формувальне

19 /  29.01.25.

Рок-музика.

1

Виявляє ініціативність  в обговоренні творів рок – музики.

Усна форма.

Метод:

Індивідуальне опитування.

Формувальне

20 /  05.02.25.

Рок-опера.

1

Досліджує творчість відомих виконавців рок – опери.

Практична форма.

Метод:

Мистецькі проєкти.

Формувальне

21 /  12.02.25.

Палітра попмузики.

1

Вибирає твори мистецтва та гурти для покращення емоційного стану.

Практична форма.

Метод:

Створення композицій.

Формувальне

22 /  19.02.25.

Музичні конкурси, фестивалі, флешмоби.

1

Досліджує  низку творчих професій у сфері шоу-бізнесу.

Практична форма.

Метод:

Мистецькі проєкти.

Формувальне

23 /  26.02.25.

Танцювальні конкурси.

1

Досліджує види танців, творчість відомих танцювальних гуртів.

Цифрова форма.

Метод:

Тестування в електронному форматі.

Формувальне

24 /  05.03.25.

Танцювальні фестивалі, шоу.

1

Відслідковує організацію в школі різних танцювальних шоу.

Усна форма.

Метод:

Індивідуальне опитування.

Формувальне

25 /  12.03.25.

Новаторські пошуки в царині музики.

1

Приймає участь у дискусіях з тем мистецтва.

Усна форма.

Метод:

Індивідуальне опитування.

Формувальне

26 /  19.03.25.

Новаторські пошуки в царині музики.

1

Висловлює власні емоційні враження.

Усна форма.

Метод:

Індивідуальне опитування.

Формувальне

27 /  02.04.25.

Вірші, перетворені на пісенні мелодії.

1

Обирає твори мистецтва для релаксації.

Практична форма.

Метод:

Створення композицій.

Формувальне

28 /  09.04.25.

Літературні сюжети й образи в музиці.

1

Сприймає музичне мистецтво, як джерело для розуміння літератури.

Усна форма.

Метод:

Групове опитування.

Формувальне

29 /  16.04.25.

Музичний літопис тисячоліть.

1

Порівнює різні види мистецтва з іншими галузями знань.

Практична форма.

Метод:

Прості медіапродукти.

Формувальне

30 /  23.04.25.

Мандрівки музичною картою світу.

1

Інтерпретує музичні «портрети» українських міст в електронних композиціях.

Практична форма.

Метод:

Створення композицій.

Фомувальне

31 /  30.04.25.

Мистецтво і математика.

1

Досліджує та порівнює музику з математикою.

Практична форма.

Метод простих медіапродуктів.

Формувальне

32 /  07.05.25.

Мистецтво і математика.

1

Розробляє приклади ритму, музичної грамоти.

Практична форма.

Метод створення композицій.

Формувальне

33 /  14.05.25.

Дитячі образи в музиці.

1

Інтерпретує теми дитинства у мистецтві різних жанрів, епох.

Практична форма.

Метод театральної діяльності.

Формувальне

34 /  21.05.25.

Дитячі образи в музиці.

1

Добирає твори і види художньої діяльності для релаксації, емоційної рівноваги.

Практична форма.

Метод створення композицій.

Формувальне

35 /  28.05.25.

Підсумкове (семестрове) оцінювання.

1

Оцінює власні досягнення за обраними критеріями, визначає способи вдосконалення вмінь.

Усна форма.

Метод:

Групове фронтальне опитування.

Підсумкове

 

 

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
44
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку