Календарно-тематичний план
з англійської мови у 1 - А і Б класах
на II семестр 2021-2022 н. р.
Підручник: H.Q Mitchell – Marileni Malkogianni
Smart Junior 1 Part B.MM Publications, 2018
№ |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Повторення |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
||||||
Дозвілля |
|||||||||
|
|
Давайте пограємось |
Називати іграшки |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bike, kite, plane |
I have got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
Привітання |
|
|
Іграшки |
Говорити про приналежність |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
ball, train, robot |
I haven’t got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
Знайомство |
|
|
Іграшки |
Говорити про приналежність |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
ball, train, robot |
I haven’t got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
Знайомство |
|
|
Веселі іграшки
|
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bike, kite, plane, ball, train, robot
|
Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Знайомство |
|
|
Моя улюблена іграшка |
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, розповіді інших учнів |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
Приємно познайомитись |
|
|
Моя улюблена іграшка |
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, розповіді інших учнів |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
Приємно познайомитись |
|
|
Скільки в тебе іграшок? |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
Рахунок 1-10 |
|
|
Мої іграшки і їх кольори |
Ознайомитись із культурою інших країн Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
drum, doll Назви видів спорту Additional: tennis, swimming, running, basketball |
Закріплення вивчених структур What’s that? It’s a/an … Is it a…?
|
Слухати слова |
Показувати малюнки, називати види спорту
|
Рахунок 1-10 |
|
|
Кольоровий ляльковий дім |
Розпізнавати і називати частини обличчя |
Етика спілкування з однолітками |
ears, eyes, mouth, nose |
Наказовий спосіб дієслів
|
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Кольори |
|
|
Відгадай іграшку |
Розпізнавати і називати частини обличчя |
Етика спілкування з однолітками |
ears, eyes, mouth, nose |
Наказовий спосіб дієслів
|
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Кольори |
|
|
Дозвілля і дні тижня |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати варіанти відповідей
|
Шкільне приладдя |
|
|
Дні тижня й ігри |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати варіанти відповідей
|
Шкільне приладдя |
|
|
Дні тижня і роваги |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot |
Наказовий спосіб дієслів I have got a … I haven’t got a … Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
Що є у класі? |
|
|
Розваги |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot |
Наказовий спосіб дієслів I have got a … I haven’t got a … Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t.
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
Що є у класі? |
Я, моя родина і друзі. Природа |
|||||||||
|
|
Зовнішність
|
Розпізнавати і називати частини обличчя |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
ears, eyes, mouth, nose |
Наказовий спосіб дієслів
|
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Сім’я |
|
|
Частини тіла |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
head, arms, legs, hands |
He/She/It has got … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення) |
Сім’я |
|
|
Моє тіло |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність Говорити про приналежність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
feet, fingers, toes, teeth |
He/She/It hasn’t got … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Моя родина |
|
|
Мій друг
|
Розуміти усну, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати пісню |
Розповідати про свою ляльку. Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
Моя родина |
|
|
Моє обличчя! |
Розуміти усну, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати пісню |
Розповідати про свою ляльку. Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
Домашні улюбленці |
|
|
Давай пограємо |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
Домашні улюбленці |
|
|
Мій улюбленець |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
Мій домашній улюбленець |
|
|
Мій улюбленець |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
Мій домашній улюбленець |
|
|
Різні країни - різні тварини |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики |
This is a… It lives in… Закріплення вивчених структур |
Слухати cлова
|
Малювати тварин. Розповідати про їх місце знаходження Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла |
Мій домашній улюбленець |
|
|
Різні країни - різні тварини |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики |
This is a… It lives in… Закріплення вивчених структур |
Слухати cлова
|
Малювати тварин. Розповідати про їх місце знаходження Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла |
Мій домашній улюбленець |
|
|
Опис казкового героя |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати правильні варіанти відповідей
|
Познайомтесь з моєю родиною |
|
|
Улюблені герої мультиків |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати правильні варіанти відповідей
|
Познайомтесь з моєю родиною |
|
|
Улюблені герої мультиків |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати правильні варіанти відповідей
|
Познайомтесь з моєю родиною |
|
|
Діагностувальна робота (аудювання ) |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати правильні варіанти відповідей
|
|
Харчування |
|||||||||
|
|
Фрукти |
Розпізнавати і називати фрукти |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
bananas, grapes, strawberries, oranges |
I like … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Свята |
|
|
Корисне харчування |
Розпізнавати і називати їжу Виражати уподобання |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
carrots, rice, eggs, beans |
I like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
Свята |
|
|
Улюблена страва |
Говорити про уподобання у їжі |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
pizza, burger, ice cream, pasta |
I don’t like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
День народження |
|
|
Моє меню |
Запитувати ввічливо та дякувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta
|
I like / I don’t like … |
Слухати діалог |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
День народження |
|
|
Мої улюблені страви |
Розуміти усну мову |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати монолог однокласника |
Розповідати про свої уподобання в їжі. Зробити підвісну декорацію з паперовими продуктами харчування (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
Скільки тобі років?
|
|
|
Купуємо їжу |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
Як справи? |
|
|
Національна страва |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукти та їх походження Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree |
Закріплення вивчених структур
|
Слухати та читати речення
|
Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні Називати джерела походження продуктів харчування |
Мій подарунок |
|
|
Напої |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Правильно відзначати малюнки надаючи відповіді.
|
Мій подарунок |
|
|
Складаємо меню |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь (ТВ р.146) |
Свята і традиції в Україні |
|
|
Складаємо меню Діагностувальна робота ( говоріння) |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь (ТВ р.146) |
Свята і традиції в Україні |
|
|
Смачного |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь
|
Свята і традиції |
|
|
Харчування |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь
|
Свята і традиції |
|
|
Узагальнювально-підсумковий урок |
|||||||
|
|
Виконання творчих вправ |