календарно- тематичне планування 2 семестр за підручником Smart Junior 1

Про матеріал
Календарно- тематичне планування на 2 семестр розроблене за підручником Smart Junior 1
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план

з англійської мови у 1 - А і Б класах

на II семестр 2021-2022 н. р.

Підручник: H.Q Mitchell – Marileni Malkogianni

Smart Junior 1 Part B.MM Publications, 2018

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Повторення

Лексика

Граматика/

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

Дозвілля

  1.  

 

Давайте пограємось

Називати іграшки

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bike, kite, plane

I have got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

Привітання

  1.  

 

Іграшки

Говорити про приналежність

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

ball, train, robot

I haven’t got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Знайомство

  1.  

 

Іграшки

Говорити про приналежність

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

ball, train, robot

I haven’t got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Знайомство

  1.  

 

Веселі іграшки

 

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bike, kite, plane,

ball, train, robot

 

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Знайомство

  1.  

 

Моя улюблена іграшка

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, розповіді інших учнів

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

Приємно познайомитись

  1.  

 

Моя улюблена іграшка

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, розповіді інших учнів

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

Приємно познайомитись

  1.  

 

Скільки в тебе іграшок?

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

Рахунок 1-10

  1.  

 

Мої іграшки і їх кольори

Ознайомитись із культурою інших країн

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

drum, doll

Назви видів спорту

Additional: tennis, swimming, running, basketball

Закріплення вивчених структур

 What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

 

Слухати слова

Показувати малюнки, називати види спорту

 

Рахунок 1-10

  1.  

 

Кольоровий ляльковий дім

Розпізнавати і називати частини обличчя

Етика спілкування з однолітками

ears, eyes, mouth, nose

Наказовий спосіб дієслів

 

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Кольори

  1.  

 

Відгадай іграшку

Розпізнавати і називати частини обличчя

Етика спілкування з однолітками

ears, eyes, mouth, nose

Наказовий спосіб дієслів

 

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Кольори

  1.  

 

Дозвілля і дні тижня

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати варіанти відповідей

 

Шкільне приладдя

  1.  

 

Дні тижня й ігри

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати варіанти відповідей

 

Шкільне приладдя

  1.  

 

Дні тижня і роваги

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot

Наказовий спосіб дієслів

I have got a …

I haven’t got a …

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

Що є у класі?

  1.  

 

Розваги

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot

Наказовий спосіб дієслів

I have got a …

I haven’t got a …

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

Що є у класі?

Я, моя родина і друзі. Природа

  1.  

 

Зовнішність

 

Розпізнавати і називати частини обличчя

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

ears, eyes, mouth, nose

Наказовий спосіб дієслів

 

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Сім’я

  1.  

 

Частини тіла

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

head, arms, legs, hands

He/She/It has got …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення)

Сім’я

  1.  

 

Моє тіло

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Говорити про приналежність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

feet, fingers, toes, teeth

He/She/It hasn’t got …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Моя родина

  1.  

 

Мій друг

 

Розуміти усну, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати пісню

Розповідати про свою ляльку.

Зробити паперову ляльку  (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

Моя родина

  1.  

 

Моє обличчя!

Розуміти усну, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати пісню

Розповідати про свою ляльку.

Зробити паперову ляльку  (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

Домашні улюбленці

  1.  

 

Давай пограємо

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

Домашні улюбленці

  1.  

 

Мій улюбленець

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

Мій домашній улюбленець

  1.  

 

Мій улюбленець

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

Мій домашній улюбленець

  1.  

 

Різні країни - різні тварини

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

This is a…

It lives in…

Закріплення вивчених структур

Слухати cлова

 

Малювати тварин.

Розповідати про їх місце знаходження

Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла

Мій домашній улюбленець

  1.  

 

Різні країни - різні тварини

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

This is a…

It lives in…

Закріплення вивчених структур

Слухати cлова

 

Малювати тварин.

Розповідати про їх місце знаходження

Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла

Мій домашній улюбленець

  1.  

 

Опис казкового героя

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати правильні варіанти відповідей

 

Познайомтесь з моєю родиною

  1.  

 

Улюблені герої мультиків

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати правильні варіанти відповідей

 

Познайомтесь з моєю родиною

  1.  

 

Улюблені герої мультиків

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати правильні варіанти відповідей

 

Познайомтесь з моєю родиною

  1.  

 

Діагностувальна робота (аудювання )

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

 

 

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати правильні варіанти відповідей

 

 

Харчування

  1.  

 

Фрукти

Розпізнавати і називати фрукти

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

bananas, grapes, strawberries, oranges

I like …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь.

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Свята

  1.  

 

Корисне харчування

Розпізнавати і називати їжу

Виражати уподобання

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

carrots, rice, eggs, beans

I like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

Свята

  1.  

 

Улюблена страва

Говорити про уподобання у їжі

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

pizza, burger, ice cream, pasta

I  don’t like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра)

День народження

  1.  

 

Моє меню

Запитувати ввічливо та дякувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

 

I  like / I  don’t like …

Слухати діалог

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

День народження

  1.  

 

Мої улюблені страви

Розуміти усну мову

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати монолог однокласника

Розповідати про свої уподобання в їжі.

Зробити підвісну декорацію з паперовими продуктами харчування (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

Скільки тобі років?

 

  1.  

 

Купуємо їжу

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

Як справи?

  1.  

 

Національна страва

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукти та їх походження

Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree

Закріплення вивчених структур

 

Слухати та читати речення

 

Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні

Називати джерела походження продуктів харчування

Мій подарунок

  1.  

 

Напої

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Правильно відзначати малюнки надаючи відповіді.

 

Мій подарунок

  1.  

 

Складаємо меню

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Читати, слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь

(ТВ р.146)

Свята і традиції в Україні

  1.  

 

Складаємо меню

Діагностувальна робота ( говоріння)

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Читати, слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь

(ТВ р.146)

Свята і традиції в Україні

  1.  

 

Смачного

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Читати, слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь

 

Свята і традиції

  1.  

 

Харчування

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Читати, слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь

 

Свята і традиції

  1.  

 

Узагальнювально-підсумковий урок

  1.  

 

Виконання творчих вправ

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
5 травня 2023
Переглядів
198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку