календарно-тематичне планування до підручника Англійська мова 2 клас , автор Карпюк О.,видавництво Астон 2012. Планування на І-ІІ семестри 2018-2019 навчальний рік
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 2 класі
(за підручником О.Карп’юк)
І семестр
№ |
Дата |
Дата
|
Тема |
|
|
|
|
|
|
|
Домашнє завдання |
||||
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||
1. |
|
|
Вступ. Знайомство. Привітання. |
Гра «Назви букву». Гра «Слова і букви» |
|
ЛО теми |
|
Впр.1 с.4 |
Впр.2 с.5
|
Впр.3 с.5 |
Повторити алфавіт. |
||||
2. |
|
|
Англійська із задоволенням. |
Гра «Назви букву». Гра «Слова і букви» |
Числівники 1-10 |
ЛО теми |
|
Впр.1,2 с.6 |
|
Впр.3 с.7 |
Повторити назви тварин. |
||||
Зустріч нових друзів! |
|||||||||||||||
3. |
|
|
Давай знайомитись! |
Гра «Слово до букви» |
Питальна структура What is…? |
ЛО уроку |
|
Впр.1 с.8 Впр.3 с.9 |
Впр.2 с.9 |
Впр.4 с.9 |
Впр.4 с.9 |
||||
4. |
|
|
Приємно познайомитись! |
|
Питальна структура Are you…? – Yes, I am./No, I am not. |
ЛО уроку |
|
Впр.1 с.10 Впр.3 с.11 |
Впр.2 с.11
|
Впр.4 с.11 |
Впр.4 с.11 |
||||
5. |
|
|
На яку букву твоє ім’я? |
|
|
ЛО теми |
Впр.2 с.13 |
|
Впр.1 с.12
|
Впр.3 с.13 |
Впр.3 с.13 |
||||
6. |
|
|
Це мій друг. |
Звуки [m] , [n],[p], [g].Літера Ii , звук [i] |
Займенники he/she |
ЛО уроку |
Впр.4 с.15 |
Впр.1 с.14 Впр.3 с.15 |
Впр.2 с.14
|
Впр.5 с.15 |
Впр.5 с.15 |
||||
7. |
|
|
Як справи? |
Літера Аа, звук [0] . Звуки [k], [s] |
Питальні структури |
ЛО уроку |
Впр.5 с.17 |
Впр.4 с.17 |
Впр.1-3 с.16
|
Впр.6 с.17 |
Впр.6 с.17. вивч.слова |
||||
8. |
|
|
Разом з друзями.
|
Звуки [b],[d], [0] . Літери Оо, Хх, звуки [5], [ks] |
Числівники 1-10 Питальні структури |
ЛО уроку |
Впр.3 с.19 Впр.4 с.21 |
Впр.1 с.18 Впр.2 с.20 |
Впр.2 с.19 Впр.1 с.20 Впр.3,5 с.21 |
|
Впр.5 с.21, в. 2 . с. 42 (РЗ) |
||||
Познайомся з моєю родиною. |
|||||||||||||||
9. |
|
|
Це моя сім’я. |
Звуки [b] [d], [ks] , [5], [0] , [i] |
Структура this is.. |
ЛО уроку |
Впр.4 с.23 |
Впр.1,2 с.22 |
Впр.3 с.23 |
Впр.5 с.23 |
Впр.5 с.23 |
||||
10. |
|
|
Я люблю свою сім’ю. |
|
Питальні структури |
ЛО уроку |
Впр.5 с.25 |
Впр.1 с.24 Впр.4 с.25 |
Впр.2,3 с.24
|
Впр.6 с.25 |
Впр.6 с.25 |
||||
11. |
|
|
Мої дідусь та бабуся. |
Буквосполучення th |
Запитання Who is this? |
ЛО уроку
|
Впр.5 с.27 |
Впр.1,2 с.26 Впр.4 с.27 |
Впр.3 с.26 |
Впр.6 с.27 |
Впр.6 с.27 |
||||
12. |
|
|
Як справи у твоїх рідних? |
Звуки [t] , [d], [r], [5] Літера Ее, звук [e] |
Запитання … |
ЛО уроку |
Впр.4 с.29 |
Впр.1 с.28 Впр.3 с.29 |
Впр.2 с.28 |
Впр.5 с.29 |
Впр.5 с.29 |
||||
13. |
|
|
Скільки тобі років? |
Звуки [m] , [9], [s], [e]. Літера Uu, звук [2] |
|
ЛО уроку
|
Впр.3 с.31 |
Впр.1 с.30 Впр.2 с.31 |
|
Впр.4 с.31 |
Впр.4 с.31 |
||||
14. |
|
|
З днем народження! Підсумковий урок з теми "Це моя школа". |
Звуки [m] , [9], [2], [h], [e]. Буквосполучення ck, звук [k] |
Числівники 1-10 |
ЛО уроку |
Впр.4 с.33 Впр.3 с.34 |
Впр.3 с.33 |
Впр.1,2 с.32 Впр.1,2 с.34 |
Впр.5 с.33 |
Впр.6 с.35 |
||||
Це моя школа. |
|||||||||||||||
15. |
|
|
Ми – учні. |
Звуки [l] , [i:], [h], |
Множина іменників |
ЛО уроку |
Впр.5 с.37 |
Впр.1,3 с.36 |
Впр.2 с.36 Впр.4 с.37 |
Впр.6 с.37 |
Впр.5 с.37 |
||||
16. |
|
|
На уроці. |
Звуки [m] , [9], [2], [h], [e] |
Питальна форма. |
ЛО уроку |
Впр.4 с.39 |
Впр.1,2 с.38 |
Впр.3 с.39 |
Впр.5 с.39 |
Впр.4 с.39
|
||||
17. |
|
|
Моя класна кімната. |
Звуки [2], [9], [k], [e], [6] |
|
ЛО уроку |
Впр.4 с.41 |
Впр.1 с.40 |
Впр.2 с.40 Впр.3 с.41 |
Впр.5 с.41 |
Впр.4 с.41 |
||||
18. |
|
|
Мої шкільні речі.(мебл) |
|
Вказівні займенники this/that |
ЛО уроку
|
Впр.5 с.43 |
Впр.1-3 с.42 |
Впр.4 с.43
|
Впр.6 с.43 |
Впр.5 с.43 |
||||
19. |
|
|
Де мої речі? |
Буква Аа,звуки [0] , [e] Гра «Розподіли слова» |
Прийменники місця |
ЛО уроку |
Впр.5 с.45
|
Впр.1.2 с.44 |
Впр.3 с.44 Впр.4 с.45 |
Впр.6 с.45 |
Впр.5 с.45 |
||||
20. |
|
|
Де мої речі? |
Звуки [0] ,[e]. Букви Iі , Yу, звук [a] |
Прийменники місця |
ЛО уроку |
Впр.5 с.47 |
Впр.1 с.46 Впр.3 с.47 |
Впр.2 с.46 Впр.3 с.47 |
Впр.6 с.47 |
Впр.5 с.47 |
||||
21. |
|
|
Шкільні справи. Підсумковий урок з теми "Це моя школа". |
Буквосполучення oо, звуки [\], [u:] Гра «Розподіли слова» |
Числівники 11-20. Речення у наказовому способі. |
ЛО уроку |
Впр.4 с.49 |
Впр.1 с.48 Впр.3 с.49 Впр.3 с.50 |
Впр.2 с.48 Впр.1,2 с.50 Впр.4,5 с.51 |
|
Впр.4 с.49 |
||||
Щасливого Різдва! |
|||||||||||||||
22. |
|
|
Зустрічаймо зиму! |
Буква Uu, звук [ju:] . Букво -сполучення er , звук [3] |
Форми однини і множини. Форми дієслова to be |
ЛО уроку |
Впр.5 с.53 |
Впр.1,2 с.52 Впр.4 с.53 |
Впр.3 с.52
|
Впр.6 с.53 |
Впр.5 с.53 |
||||
23. |
|
|
Ми – щасливі! |
Буква Oo, звук [3\] Букво -сполучення sh, |
Форми дієслова to be в однині та множині. |
ЛО уроку
|
Впр.4 с.55
|
Впр.1.2 с.54 |
Впр.3 с.55 |
Впр.5 с.55
|
Впр.4 с.55 |
||||
24. |
|
|
Готуємось до Різдва.
|
Буквосполучення wh, звук [w]
|
Особові займенники. Форми однини та множини дієслова to be |
ЛО уроку |
Впр.4 с.57 |
Впр.1,2 с.56 |
Впр.3 с.57 |
Впр.5 с.57
|
Впр.4 с.57 |
||||
25. |
|
|
Мій улюблений колір. |
Буквосполучення ch, |
|
ЛО уроку |
Гра «Прочитай слова» |
Впр.1,2 с.58 |
Впр.3,4 с.59
|
Впр.5 с.59 |
Впр.5 с.59 |
||||
26. |
|
|
Різдвяні подарунки. |
|
Запитання What is this?, Where is … |
ЛО уроку |
Впр.5 с.61
|
Впр.1,2 с.60 |
Впр.3 с.60 Впр.4 с.41 |
|
Впр.4 с.61 |
||||
27. |
|
|
Щасливого Різдва! |
|
Запитання Where is … Прийменники місця |
ЛО уроку |
Впр.4 с.63 |
Впр.1 с.62 Впр.3 с.63 |
Впр.2 с.62 |
Впр.5 с.63 |
Впр.5 с.63 |
||||
28. |
|
|
Давайте розважатись! Підсумковий урок з теми: "Щасливого Різдва!" |
Буквосполучення ar Буквосполучення ow, звук [3] |
Запитання Where is … Прийменники місця. Структура Let us… |
ЛО уроку |
Впр.4 с.65 |
Впр.1,2 с.64 |
Впр.3 с.64 |
Впр.5 с.65 Впр.4 с.67 |
Впр.4 с.67 |
||||
29. |
|
|
Контроль аудіювання. |
Listening test
|
|||||||||||
30. |
|
|
Контроль письма. |
Writing test
|
|||||||||||
31. |
|
|
Контроль читання. |
Reading test
|
|||||||||||
32. |
|
|
Контроль говоріння. |
Speaking test
|
|||||||||||
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 2 класі
(за підручником О.Карп’юк)
ІІсеместр
№ уроку |
Дата |
Дата |
Тема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||||
Нумо грати! |
||||||||||||||||||||||||
33. |
|
|
Мій ляльковий будинок. |
Буквосполучення ng |
Запитання Whose .. is this? Присвійний відмінок іменників. Присвійний відмінок my |
ЛО уроку |
Впр.4 с.69 |
Впр.1,2 с.68 |
Впр.3 с.69
|
Впр.5 с.69 |
Впр.4 с.69 |
|||||||||||||
34. |
|
|
Чиї це іграшки? |
Буквосполучення ow, ou, звук [a\] . Буквосполучення wh,звук [h] |
Запитання Whose .. is this? Запитання та відповіді з використанням іменників у присвійному відмінку |
ЛО уроку |
Впр.4 с.71 |
Впр.1 с.70 Впр.3 с.71 |
Впр.2 с.70 |
Впр.5 с.71 |
Впр.4 с.71 |
|||||||||||||
35. |
|
|
Одяг моєї ляльки. |
Буквосполучення oy, звук [1] .Буквосполучення ay, ey, звук [ei] |
Форма дієслова to have третьої особи однини теперішнього часу |
ЛО уроку |
Впр.4 с.73 |
Впр.1,2 с.72 Впр.3 с.73
|
Впр.2 с.72 |
Впр.5 с.73 |
Впр.4 с.73 |
|||||||||||||
36. |
|
|
Який чудовий ведмедик! |
Буквосполучення ir , ur, er |
Присвійні займенники his/her Структура What a nice…! |
ЛО уроку |
Впр.4 с.75 |
Впр.1,2 с.74
|
Впр.3 с.75
|
Впр.5 с.75 |
Впр.4 с.75 |
|||||||||||||
37. |
|
|
Подарунки на день народження. |
|
Присвійний відмінок іменників. Структура What a nice…! |
ЛО уроку |
Впр.3 с.77 |
Впр.2 с.77 |
Впр.1 с.76
|
Впр.4 с.77 |
Впр.3 с.77 |
|||||||||||||
38. |
|
|
Що я вмію та чого я не вмію. Лексико-граматичний тест. |
|
Стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can. Гра «Вмію - не вмію». |
ЛО уроку |
|
Впр.1,2 с.78 Впр.4 с.79 |
Впр.3 с.79
|
|
Впр.4 с.79 |
|||||||||||||
39. |
|
|
А ти вмієш? |
|
Питальні, стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can. |
ЛО уроку |
Впр.1 с.80 |
Впр.4 с.80 |
Впр.2 с.80 Впр.3 с.81
|
Впр.4,5 с.81 |
Впр.5 с.81 |
|||||||||||||
40. |
|
|
Тепер ти можеш… |
|
Питальні, стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can. Іменники у присвійному відмінку. |
ЛО теми |
Впр.3 с.83
|
|
Впр.1,2 с.82 Впр.4,5 с.83
|
|
Впр.3 с.83 |
|||||||||||||
41. |
|
|
Нумо грати! Підсумковий урок з теми: "Нумо грати!" |
|
|
ЛО уроку |
ЛО теми |
Впр.3 с.83
|
|
Впр.1,2 с.82 Впр.4,5 с.83 |
Повторити вивчену лексику. |
|||||||||||||
У мене є два ока! |
||||||||||||||||||||||||
42. |
|
|
У мене є нова іграшка. |
|
Конструкція have got |
ЛО уроку |
Впр.5с.85 |
Впр.1,2 с.84 Впр.4 с.85 |
Впр.3 с.84 |
Впр.6 с.85 |
Впр.5 с.85 |
|||||||||||||
43. |
|
|
Моє обличчя. |
|
Конструкція has got |
ЛО уроку |
Впр.5 с.87 |
Впр.1,2 с.86
|
Впр.3 с.86 Впр.4 с.87 |
Впр.6 с.87 |
Впр.5 с.87 |
|||||||||||||
44. |
|
|
Розкажи про іграшку. |
|
Конструкція has got (no) |
ЛО уроку
|
Впр.1 с.88 Впр.4 c.89 |
Впр.1 с.88
|
Впр.2 с.88 Впр.3 с.89 |
Впр.5 с.89 |
Впр.4 с.89 |
|||||||||||||
45. |
|
|
Частини тіла. Лексико-граматичний тест. |
|
Конструкція have/ has got (no) |
ЛО уроку |
Впр.5 с.91 |
Впр.1 с.90 Впр.4 с.91 |
Впр.2 с.90 Впр.3 с.91 |
Впр.6 с.91
|
Впр.5 с.91 |
|||||||||||||
46. |
|
|
Що вміють мої іграшки? |
|
Питальні, стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can. Присвійний займенник your. |
ЛО уроку
|
Впр.4 с.93 |
Впр.1,2 с.92
|
Впр.3 с.93 |
Впр.5 с.93 |
Впр.4 с.93 |
|||||||||||||
47. |
|
|
Це – моє чудовисько. |
|
Конструкція have/ has got |
ЛО уроку |
Впр.4 с.95
|
Впр.1,2 с.94 |
Впр.3 с.95
|
Впр.5 с.95
|
Впр.4 с.93 |
|||||||||||||
48. |
|
|
Тепер ти можеш … |
Буквосполучення all |
Конструкція have/ has got |
ЛО теми |
Впр.3 с.97 |
Впр.4 с.97 |
Впр.1,2 с.96 Впр.5 с.97 |
|
Впр.5 с.97 |
|||||||||||||
49. |
|
|
Підсумковий урок з теми: "У мене є два ока!" |
Буквосполучення ear |
|
ЛО уроку |
Впр.3 с.97 |
Впр.4 с.97 |
Впр.1,2 с.96 Впр.5 с.97 |
|
Повторити вивчену лексику. |
|||||||||||||
Домашні улюбленці та тварини. |
||||||||||||||||||||||||
50. |
|
|
Домашні улюбленці. |
Буквосполучення air, ear ere |
Структури Have you got? – Yes, I have./ No, I haven’t. |
ЛО уроку |
Впр.2 с.98 Впр.5 с.99 |
Впр.1,2 с.98 Впр.4 с.99 |
Впр.2 с.98 Впр.3 с.99 |
|
Впр.5 с.99
|
|||||||||||||
51. |
|
|
У мене є улюбленець. |
Буквосполучення th |
Конструкція have/ has got |
ЛО уроку |
Впр.5 с.101 |
Впр.1 с.100 Впр.4 с.101 |
Впр.2,3 с.101
|
Впр.6 с.101 |
Впр.5 с.101 |
|||||||||||||
52. |
|
|
Дикі тварини. |
|
Запитання What animal is this?/ What has it got? |
ЛО уроку
|
Впр.5 с.103 |
Впр.1 с.102 |
Впр. 2,3 с.102 Впр.4 с.103
|
|
Впр.5 с.103 |
|||||||||||||
53. |
|
|
Що це за тварина? |
Буквосполучення ght |
Множина іменників. Модальне дієслово can |
ЛО уроку |
Впр.4 с.105
|
Впр.1 с.104 |
Впр.2 с.104 Впр.3 с.105 |
|
Впр.4 с.105 |
|||||||||||||
54. |
|
|
У зоопарку. |
|
Структури I like…, I do not like… |
ЛО уроку |
Впр.4 с.107 |
Впр.1,2 с.106
|
Впр.3 с107 |
Впр.5 с.107 |
Впр.4 с.107 |
|||||||||||||
55. |
|
|
Мені подобається слон. |
|
Запитання Do you like…?та відповідь Yes, I do./ No, I do not. |
ЛО уроку |
Впр.3 с.109 |
Впр.1 с.108
|
Впр.2 с.108
|
|
Впр.3 с.109 |
|||||||||||||
56. |
|
|
Тепер ти можеш … |
Буква Cc, звук [s] |
Конструкція have/ has got. Модальне дієслово can |
ЛО теми |
Впр.2 с.110 |
|
Впр.1 с.110 Впр.3-5 с.111 |
|
Впр.5 с.111 |
|||||||||||||
57. |
|
|
Підсумковий урок з теми. |
|
|
ЛО уроку |
Впр.2 с.110 |
|
Впр.1 с.110 Впр.3-5 с.111 |
|
Повторити вивчену лексику. |
|||||||||||||
Моя улюблена пора року. |
||||||||||||||||||||||||
58. |
|
|
Погода. |
Буквосполучення ea, ie |
Структури It is …, Let us… |
ЛО уроку
|
Впр.5 с113
|
Впр.1,2 с.112 |
Впр.3,4 с.113 |
|
Впр.5 с.113 |
|||||||||||||
59. |
|
|
Погода й розваги. |
Буквосполучення ph |
Структури It is …, Let us… |
ЛО уроку |
Впр.4 с.115 |
Впр.1,2 с.114 |
Впр.3 с.115 |
Впр.5 с.57 Впр.5 с.59 |
Впр.4 с.115 |
|||||||||||||
60. |
|
|
Мій щоденник. |
|
Структура It is … Модальне дієслово can |
ЛО уроку |
Впр.4 с.116 |
Впр.1 с.116 Впр.3 с.117 |
Впр.2 с.116
|
Впр.5 с.117 |
Впр.4 с.116 |
|||||||||||||
61. |
|
|
Пори року. Лексико-граматичний тест з теми. |
|
Запитання Is it…? та відповіді Yes, it is./No, it is not. |
ЛО уроку |
Впр.4 с.119 |
Впр.1,2 с.118 Впр.5 с.119 |
Впр.3 с.119 |
|
Впр.4,5 с.119 |
|||||||||||||
62. |
|
|
Яка це пора року? |
|
Запитання What season it is? |
ЛО уроку |
Впр.4 с.121 |
Впр.1 с.120 |
Впр.2 с.120 Впр.3 с.121 |
|
Впр.4 с.121 |
|||||||||||||
63. |
|
|
Коли твій день народження? |
|
Запитання When is your birthday? |
ЛО уроку |
|
Впр.1,2 с.122 |
Впр.3,4 с.123 |
|
Впр.5 с.123 |
|||||||||||||
64. |
|
|
Моя улюблена пора року. |
Букво-сполучення ing |
Запитання What is your favourite season? |
ЛО уроку |
Впр.2,3 с.124 |
Впр.1 с.124 Впр.4 с.125 |
|
|
Впр.3 с.124 |
|||||||||||||
65. |
|
|
Тепер ти можеш … |
Буквосполучення ou, ow |
Запитання What season is it? |
ЛО теми |
Впр.5 с.127 |
|
Впр.1-3 с.126 Впр.4 с.127 |
|
Впр.5 с.127 |
|||||||||||||
66. |
|
|
Підсумковий урок з теми: |
|
|
ЛО уроку |
Впр.2,3 с.124 |
Впр.1 с.124
|
|
Впр.4 с.125 |
Повторити вивчену лексику. Підготувати сь до контролю аудіювання. |
|||||||||||||
67. |
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
ЛО уроку |
Listening test |
Підготуватись до контролю письма. |
||||||||||||||||
68. |
|
|
Контроль письма. |
Буквосполучення ea |
|
ЛО уроку |
Writing test |
Підготувати сь до контроль читання |
||||||||||||||||
69. |
|
|
Контроль читання. |
|
|
ЛО уроку |
Reading test |
Повторити вивчену лексику. |
||||||||||||||||
70. |
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
ЛО уроку |
Speaking test |
|
||||||||||||||||
1