Календарно- тематичне планування уроків української мови на 2021-2022 н. р.9 клас(3 год. на тиждень)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування уроків української мови на 2021-2022 н. р.9 клас(3 год. на тиждень) складено згідно з чинною програмою з урахуванням уроків розвитку мовлення , контрольних робіт,діалогу , усного твору, переказу, читання мовчки та очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

9 КЛАС

(Відповідно до навчальної програми: Українська мова. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими

наказом МОН України від 07.06.2017 №804)

 

 

 

Всього годин – 105 год.

 

ІІ семестр – 3год (57 год.)

 

Форми контролю

К-сть

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми (контрольна робота)

3

4

Письмо:            переказ

1

1

                           твір

1

1

Правопис:        диктант

1

1

Усний переказ

1

 

Діалог

1

 

                       Усний твір

 

1

                       Читання вголос

 

1

 

 

 

№з/п

Тема уроку

Очікувані результати навчально-пцізнавальної діяльності учнів

Дата

Примітки

 

Складнопідрядне речення

 

1-2

 

 

 

 

3-4

 

 

5-6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8-9

 

10-11

 

 

 

 

12

 

 

 

13

 

14

Складнопідрядні речення з підрядними частинами способу дії й ступеня,  порівняння

 

Складнопідрядні речення з підрядними частинами причини та наслідку

 

Складнопідрядні речення з підрядними частинами мети,умови та допусту

 

РМ №14 Складання роздуму про необхідність підтримки людей з обмеженими фізичними можливостями та те, як їм можна й потрібно допомагати (з використанням складнопідрядних речень з підрядними причини та мети). 

 

Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами.

 

Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами.

 

Синтаксичний розбір складнопідрядного речення.Тренувальні вправи

 

Узагальнення вивченого з теми «Складнопідрядне речення»

 

Контрольна робота№1  «Складнопідрядне речення»

 

Знаннєва складова

знає основні види складнопідрядних речень, пояснює їх будову;

правильно ставить розділові знаки між частинами складнопідрядного речення та обґрунтовує їх.

Діяльнісна складова

знаходить у тексті  складнопідрядні речення з однією й кількома підрядними частинами;

визначає головну й підрядну частини, види складнопідрядних речень, істотні ознаки їх, межі головної й підрядної частин, кількість частин;

класифікує складнопідрядні речення за значенням і будовою засобами зв’язку в них;розрізняє сполучники і сполучні слова; знаходить і виправляє помилки на вивчені правила;

правильно інтонує складнопідрядні речення;аналізує й порівнює виражальні можливості складнопідрядних речень та інших синонімічних конструкцій у текстах різних стилів; конструює складнопідрядні речення різних видів і вводить їх у тексти різних стилів;

складає усні й письмові висловлення різних стилів на визначену тему, використовуючи в них виражальні можливості складнопідрядних речень.

Ціннісна складова

оцінює виражальні можливості складнопідрядних речень;

ставиться до здоров’я як до цінності, схвалює здоровий спосіб життя.

 

 

 

                                              Безсполучникове складне речення

15-16

Безсполучникове складне речення та його ознаки

Знаннєва складова

пояснює смислові відношення між частинами безсполучни-кового складного речення;

 

 

17-18

Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення

правильно ставить розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення та обґрунтовує їх.

 

 

19-20

Кома  в безсполучниковому складному реченні

 

 

 

21-22

Кома та крапка з комою в безсполучниковому складному реченні

Діяльнісна складова

знаходить у тексті безсполучникові складні речення;

 

 

 

23

Двокрапка в безсполучниковому складному реченні

визначає основні ознаки, смислові відношення між частинами безсполучникових складних речень;

 

 

 

24

Двокрапка в безсполучниковому складному реченні

розмежовує безсполучникові складні речення й сполучникові (складносурядні й складнопідрядні);

 

 

 

25

Тире в безсполучниковому складному реченні

розрізняє види безсполучникових складних речень за характером синтаксичних і смислових зв’язків між частинами їх

 

 

26

Тире в безсполучниковому складному реченні

правильно інтонує безсполучникові складні речення; правильно ставить розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення та обґрунтовує їх; знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;

 

 

 

 

27

РМ №15Діалог-обговорення актуальної теми. Усний твір

 

 

 

28

РМ №16Контрольний твір-роздум на морально етичну тему в публіцистичному стилі

аналізує й порівнює виражальні можливості безсполучникових складних речень із синонімічними синтаксичними конструкціями в невеликих текстах розмовного, публіцистичного й художнього стилів;

 

 

 

29-30

Розділові знаки у БСР. Синтаксичний розбір.

правильно будує безсполучникові складні речення з різними смисловими відношеннями між частинами їх; добирає до них синтаксичні синоніми.

 

 

 

31

Контрольна робота №2 Безсполучникове складне речення (тест)

 

Ціннісна складова

оцінює виражальні можливості складнопідрядних речень в усних і письмових висловленнях

 

 

 

Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку

 

 

 

32

Кома та крапка з комою в безсполучниковому складному реченні

 

 

 

33-34

Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком

Знаннєва складова

правильно розставляє в складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку розділові знаки та обґрунтовує їх правилами.

 

 

 

35-36

Розділові знаки у складному реченні з різними видами зв’язку

Діяльнісна складова

знаходить у тексті складне речення з різними видами зв’язку;

визначає основні ознаки й будову їх;

 

 

 

37-38

Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком.

знаходить і виправляє помилки на вивчені правила;

 

 

 

39

РМ №17 Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).

аналізує й зіставляє виражальні можливості складних речень з різними видами зв’язку й синонімічних конструкцій;

 

 

 

40

РМ №18 Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю

будує складні речення з різними видами зв’язку;

складає усні й письмові висловлення публіцистичного й наукового стилів, доцільно використовуючи виражальні можливості складних речень

 

 

41

Синтаксичний розбір складного речення з різними видами зв’язку

Ціннісна складова

оцінює виражальні можливості складних речень з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку в усних і письмових висловленнях.

 

 

42

Узагальнення вивченого з теми

 

 

 

43

Контрольна робота № 3. Складне речення з різними видами зв’язку

 

 

 

 

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

 

 

 

44-45

Текст, його основні ознаки. Будова  тексту.

Знаннєва складова

знає й називає істотні ознаки тексту, пояснює його структурні особливості.

 

 

 

46-47

Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці.

Діяльнісна складова

визначає тему, основну думку тексту, виділяє ключові слова в тексті й тематичне речення в абзаці;

 

 

 

48

РМ №19 Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.

розрізняє спільне й відмінне між мікротемою й абзацом;

визначає  засоби міжфразового зв’язку в тексті;

 

 

 

49-50

Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).

конструює  невеликі тексти на певну тему;

використовує виражальні можливості текстів різних типів,

 

 

51

РМ №20 Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.

Ціннісна складова

оцінює виражальні можливості текстів різних типів і стилів.

 

 

52

Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

 

 

 

53

Контрольна робота №4 Диктант

 

 

 

 

Узагальнення й систематизація

вивченого

 

 

54-55

Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).

Діяльнісна складова

аналізує, систематизує, узагальнює вивчене про речення.

 

 

 

56

Орфографія.

Ціннісна складова

усвідомлює необхідність продовження мовної освіти та самоосвіти,

 

 

57

Пунктуація.

безперервного удосконалення мовних знань і вмінь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Олена Василівна
    Дуже дякую. Гарний план.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Волошко Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Чубенко Алла
Додано
31 січня 2022
Переглядів
8819
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку