Календарно- тематичне планування уроків з »Дизайну та Технологій»
2 клас з очікуваними результатами І-ІІ семестри
Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.
До альбому-посібника «Маленький трудівничок» 2 клас (авт. Роговська Л.І.)
Вчителя Жучковоі Н.І. 2024-2025 н. р.
На рік -35 годин / 1 година на тиждень (І с.- 16, ІІ с. -19)
Календарно- тематичне планування уроків з »Дизайну та Технологій»
2 клас
Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.
До альбому-посібника «Маленький трудівничок» 2 клас (авт. Роговська Л.І.)
Вчителя Жучковоі Н.І. 2024-2025 н. р.
На рік -35 годин / 1 година на тиждень (І с.- 16, ІІ с. -19)
№ п/п |
Тема |
Дата |
Очікувані результати здобувачів освіти |
І семестр- 16 уроків |
|||
1 |
Інструктаж з БЖД. Зміни навколо нас. Колаж «Про мене». Практична робота: виготовлення колажу за зразком. С. 1,3 |
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію за зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; |
2 |
Інструктаж з БЖД. «Червонощоке яблуко» Зміни навколо нас. Практична робота: виготовлення яблучка з кольорового паперу за зразком. С. 2 |
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; |
3 |
Інструктаж з БЖД. «Грибний король» Зміни навколо нас. Практична робота: виготовлення сім’ї грибного короля за зразком. Робота з кольоровим папером. Геометричні фігури. С. 7,5 |
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію за зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; |
4. |
Інструктаж з БЖД. Зміни навколо нас. «Сова» Практична робота: виконання аплікації із сухих листочків за зразком «Сова». Робота з природним матеріалом. С.8-9,11 |
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання; |
5 |
Інструктаж з БЖД. Зміни навколо нас. «Їжачок» Практична робота: виготовлення іжачка. Робота з природним матеріалом та пластиліном. С. 13
|
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних технологій;
|
6 |
Інструктаж з БЖД. Способи пізнання. «Слон» Практична робота: виготовлення паперового слона за зразком. Робота з картоном. С. 11,14 |
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію за зразком ; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; |
7 |
Інструктаж з БЖД. Способи пізнання. «Черепаха-аха-аха» Практична робота: виготовлення черепашки за зразком. Робота з пластиліном та бісером С. 15 |
|
створює поетапно композицію зразком ; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів |
8 |
Інструктаж з БЖД. Способи пізнання. «Спіймаймо вітерець» Практична робота: виготовлення вітрячка з кольорового паперу за шаблоном. С.16-17 |
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію за зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; |
9 |
Інструктаж з БЖД. Способи пізнання. «Метеохмаринка» Практична робота: виготовлення хмаринки за зразком. С.19-21 |
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію за зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; |
10. |
Інструктаж з БЖД. Територія. «Глиняний куманець»Аплікація. Практична робота: прикрашання куманця за зразком. Робота з папером. С.22-25 |
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних технологій;
|
11 |
Інструктаж з БЖД. Територія. «Кучерява вівця» Практична робота: виготовлення овечки з пластиліну за зразком. Робота з пластиліном. С.27 |
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію за зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання; |
12 |
Інструктаж з БЖД. Територія. «Жителі царства Нептуна» Практична робота: виготовлення паперової прикраси за зразком. Робота з картоном. С. 28,25 |
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; |
13. |
Інструктаж з БЖД. Територія. «Корона» Практична робота: виготовлення корони за зразком. Робота з кольоровим папером. С.31,29
|
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; |
14 |
Інструктаж з БЖД. Територія. «Кольорові будиночки» Практична робота: виготовлення кольорових будиночків за зразком. Робота з кольоровим папером. С.32-33 |
|
моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні |
15 |
Інструктаж з БЖД. Спільнота. «Сервіруємо стіл». Практична робота: виготовлення аплікації з паперу. С. 39,35-38 |
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю;
|
16 |
Інструктаж з БЖД. Спільнота. «Янголятко». Практична робота: виготовлення з ангелика за зразком. Робота з кольоровим папером. С.40-42 |
|
створює поетапно композицію за зразком ; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; |
ІІ семестр-19 уроків |
|||
17 |
Інструктаж з БЖД. Спільнота. Гостинці в торбинці. Практична робота: виготовлення подарункової торбинки за зразком. Робота з кольоровим картоном. С.43,45 |
|
створює поетапно композицію за зразком ; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб завизначеною послідовністю; |
18 |
Інструктаж з БЖД. Спільнота. «Пишна ялиночка». Практична робота: виготовлення іграшки за зразком. Робота з папером. С. 46-48 |
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; |
19 |
Інструктаж з БЖД. Спільнота. «Сніжинка-балеринка». Практична робота: виготовлення сніжинки за зразком. Робота з папером. С.49, 43 |
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію за зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;
|
20 |
Інструктаж з БЖД. Вартість і цінність. «Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок» Практична робота: виготовлення об’ємної аплікації із картону.Робота з кольоровим картоном. С.51,53 |
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію за зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання; |
21 |
Інструктаж з БЖД. Вартість і цінність. Оригамі «Кошеня на підвіконні». Практична робота: виготовлення котика в техніці оригамі за зразком. Робота з кольоровим папером. С.54-56 |
|
створює поетапно композицію зразком ; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі,);
|
22 |
Інструктаж з БЖД. Вартість і цінність.. «Золоте серце». Практична робота: виготовлення листівки «Серце» у техніці нитяна графіка за зразком. Робота з папером, кольоровими стрічками та дерев’яними паличками. С.57-59 |
|
моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні |
23 |
Інструктаж з БЖД. Хочу! Можу! Потрібно!. «Диво-птах». Практична робота: виготовлення з двостороннього кольорового паперу диво-птаха за зразком. Робота з кольоровим папером. С.60-62 |
|
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; здійснює розмічання ліній на папері і картоні; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; |
24 |
Інструктаж з БЖД. Хочу! Можу! Потрібно! «Клоун Фунтик» Практична робота: виготовлення за шаблоном клоуна. Робота з папером та дерев’яними паличками. С.65,63 |
|
створює поетапно композицію зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; здійснює розмічання ліній на папері і картоні; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні |
25 |
Інструктаж з БЖД. Ідеї, винаходи, відкриття «Котики-воркотики» - це вербовий цвіт». Практична робота: виготовлення аплікації з кольорового паперу та ватних дисків за зразком. 79,77,83 |
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; обґрун раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні |
26 |
Інструктаж з БЖД. Хочу! Можу! Потрібно! «Ми – перукарі-модельєри». Практична робота: виготовлення перуки з різнокольорових в’язальних ниток. С. 69,67 |
|
створює поетапно композицію зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні |
27 |
Інструктаж з БЖД. Ідеї, винаходи, відкриття.. «Летить мій вітрильник». Практична робота: виготовлення вітрильника в техніці оригамі. Робота з папером. С.70-71 |
|
створює поетапно композицію зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу;
|
28 |
Інструктаж з БЖД. Ідеї, винаходи,відкриття. «Пришиваємо ґудзики». Практична робота: пришивання ґудзиків до картонної основи.Робота з картоном та гудзиками. С. 73,75,81 |
|
створює поетапно композицію зразком ; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; |
29 |
Інструктаж з БЖД. Рух і час. «Великодні курчата». Практична робота: виготовлення з кольорового паперу курчаток за шаблонами. С. 85,83 |
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; |
30 |
Інструктаж з БЖД. Ідеї, винаходи, відкриття. «Рюкзак». Практична робота: виготовлення паперового рюкзака за шаблоном та зразком.Робота з кольоровим папером. С. 74-75 |
|
створює поетапно композицію зразком ; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; |
31 |
Інструктаж з БЖД. Рух і час. «Планер» Практична робота: виготовлення з кольорового картону модель планера за шаблонами. С.80-81 |
|
моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; |
32 |
Інструктаж з БЖД. Рух і час. «Пташине гніздечко». Практична робота: виготовлення аплікації з в’язальних ниток. С.86-89 |
|
створює поетапно композицію зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні |
33 |
Інструктаж з БЖД. Все пов’язане з усім. «Ніжний бузок». Практична робота: виготовлення аплікації з паперових серветок. С. 93,91 |
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні |
34 |
Інструктаж з БЖД. Все пов’язане з усім. «Бджілка Майя». Практична робота: виготовлення бджілки з пластиліну на картонній основі. С. 94 |
|
створює поетапно композицію зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; |
35 |
Інструктаж з БЖД. Все пов’язане з усім. «Вишеньки-сестрички». Практична робота: виготовлення вишеньок з пластиліну на картонній основі. С. 95 |
|
організовує робоче місце; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; створює поетапно композицію зразком ; моделює виріб з елементами фантазування; описує модель свого виробу; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; здійснює розмічання ліній на папері і картоні; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; |