Календарно- тематичне планування уроків зарубіжна література 6 клас

Про матеріал
Розроблено за програмою: Зарубіжна література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804.
Перегляд файлу

 

 

Іванівська загальноосвітня школа І-ІІ ступеня

 

 

 

ПЕРЕВІРЕНО                                                        ПОГОДЖЕНО

Заступник завідувача філії з НВР           Завідувач філії

____________ Остапенко Г.В..    _________________ Пастушенко Н.М.

«______» _______________ 2021р.   «______» _______________ 2021 р.

____________ Остапенко Г.В..    ____________Пастушенко Н.М.

«______» _______________ 2022р.   «______» _______________ 2022 р.

                                                  

 

   

 

 

                                                                                                                                                     

Календарно-тематичний план

із зарубіжної  літератури на 2021 – 2022

навчальний рік  для  6класу

 

 

 

 

 

Учитель:

Сидоренко Наталія Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розроблено   за   програмою:   Зарубіжна література. 5-9 класи.   Програма  для загальноосвітніх навчальних закладів з українською   мовою   навчання. − К.:  Видавничий   дім  «Освіта», 2013 зі змінами,   затвердженими    наказом   МОН   України     від   07.06.2017    №804.

 Авторський колектив:

О. М. Ніколенко, доктор філологічних наук, проф., зав. кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка (керівник авторського колективу); К. В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України; С. П. Фоміна, зав. сектору науково-методичного забезпечення змісту освіти загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською та іншими мовами національних меншин Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; О. В. Ревнивцева, зав. навчально-методичного кабінету зарубіжної літератури та російської мови Кіровоградського ОІППО імені В. Сухомлинського; Т. П. Сегеда, учитель-методист гімназії № 117 імені Лесі Українки м. Києва; Н. В. Онищенко, учитель-методист спеціалізованої школи № 80 м. Києва.

 

Кількість годин – 70 годин на рік (І семестр 2 години на тиждень, ІІ семестр 2 години на тиждень)

                                                     1 семестр 2021/2022

 

Усього – 70 год.

Текстуальне вивчення творів – 56 год.

Розвиток мовлення – 4 год.

Позакласне читання – 4 год.

Резервний час – 6 год.

 

 

 

 

 

 

п/п

    Дата

Корекція дати

          Розділ, тема уроку

К-ть год.

       Примітка

                                                                             Тема 1. Вступ

1

 

 

Література як вид мистецтва.

1

 

2

 

Художній образ

1

 

                                                               Тема 2. МІФИ НАРОДІВ СВІТУ.

3

 

 

Поняття про міф. Основні тематичні групи  міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.). Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів

1

 

4

 

 

 

Грецькі міфи. Міф про Прометея

1

 

5

 

 

Міфи про Геракла (1-2 міфи). Дедал і Ікар

 

 

6

 

 

Нарцис. Пігмаліон і Галатея

1

 

7

 

 

Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона

1

 

8

 

 

Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп

1

 

9

 

 

Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет

1

 

10

 

 

Розвиток мовлення (усно). Літературна  гра  «Міфи народів світу»

1

 

                                                   Тема 3. Мудрість байки

11

 

 

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст. Езоп. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада» (2-3 за вибором учителя). Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Втілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа

1

 

12

 

 

Іван Андрійович Крилов. «Квартет»,  «Бабка й Муравель».  Моральні проблеми в байках І.А. Крилова

1

 

13

 

 

«Вовк і Ягня». Яскравість алегоричних образів байки

1

 

14

 

 

Контрольна робота  за темами «Міфи народів світу» та  «Мудрість байки»

1

 

                                                         Тема 4. ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА

15

 

 

Жуль Верн. «П'ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна

1

 

16

 

 

Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність

1

 

17

 

 

Дік Сенд і його друзі

1

 

18

 

 

Дік Сенд і Негоро

1

 

19

 

 

Проблема рабства в романі. Описи природи

1

 

20

 

 

Контрольна робота  (твір) за темою «Пригоди і фантастика»

1

 

21

 

 

Позакласне читання.   Ж. Верн.  «Діти капітана Гранта»

1

 

22

 

 

Чарльз Діккенс. Повість «Різдвяна пісня в прозі»

1

 

23

 

 

Сюжет і композиція повісті

1

 

24

 

 

Подорож Скруджа у часі й просторі

1

 

25

 

 

Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні)

1

 

26

 

 

Розвиток мовлення. Твір за повістю Чарльза Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»

1

 

27

 

 

Микола Васильович Гоголь.  «Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі

1

 

28

 

 

Тема кохання. Образи Оксани і Вакули

1

 

29

 

 

Роль фантастики в повісті

1

 

30

 

 

Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки)

1

 

31

 

 

Контрольна робота  за темою «Пригоди і фантастика»

1

 

32

 

 

Позакласне читання. Джеймс  Крюс.  «Тім Талер, або Проданий сміх»

1

 

 

                                                            II семестр

п/п

Дата

 

Корекція

дати

                         Розділ, тема уроку

 

К-та год.

 

Примітка

 

                                                                 Тема 5. Людські стосунки

33

 

 

Антон Павлович Чехов (1860-1904). «Хамелеон». Викриття пристосування, підлабузництва в оповіданнях А.П.Чехова. Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви.

1

 

34

 

 

«Товстий і тонкий». Викриття пристосування , підлабузництва в оповіданнях А.П.Чехова. Діалог як основна форма розкриття сюжету. Майстерність письменнику у змалюванні персонажів.

1

 

35

 

 

Джек Лондон (1876-1916). «Жага до життя». Проблеми життя й смерті, дружби й зрадництва у творі.

1

 

36

 

 

Характеристика героїв твору.

 

1

 

37

 

 

Описи природи та їхня роль у творі. Значення назви оповідання.

1

 

38

 

 

Гаррієт Бічер-Стоу (1811-1896). «Хатинка дядька Тома». Проблема рабства і ставлення до інших рас і національностей у творі.

1

 

39

 

 

Образи дядька Тома, Елізи, Джорджа Гарріса, Джорджа Шелбі, Евангеліни(Еви).

1

 

40

 

 

Ідея доброти, поваги до людей, мужності, толерантості.

1

 

41

 

 

Викриття жорстокості й расової наприязні в романі.

1

 

42

 

 

В. Г. Короленко (1853-1921). «Сліпий музикант». Пошук головним героєм (Петро Попельський) свого місця у світі. Тема мистецтва.

1

 

43

 

 

Петро Попельський та Евеліна.

 

1

 

44

 

 

Образ  Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших.

1

 

45

 

 

Українська природа, народні  образи й традиції в повісті.

 

1

 

46

 

 

Контрольна робота за темою: «Людські стосунки».

 

1

 

                                                          Тема 6.  Поетичне бачення світу.

47

 

 

Мацуо Басьо (1644-1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку.

1

 

48

 

 

Відображення станів природи в ліриці М.Басьо. Роль художньої деталі в хайку. Підтекст.

 

1

 

49

 

 

Розвиток зв’язного мовлення (усно) Диспут: «Японська природа в ліриці Мацуо Басьо».

1

 

50

 

 

Роберт Бернс (1759-1796). «Моє серце у верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р.Бернса. Антитеза( рідний край — чужина).

1

 

51

 

 

Елементи фольклору ( традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.).

 

1

 

52

 

 

Генрі Лонгфелло (1802-1882). «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських ідіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі( пісні,казки,легенди та  ін.).

1

 

53

 

 

Образ Гайавати. Ідея миру, національного єднанння, служінння народові.

 

1

 

54

 

 

Контрольна робота за темою: « Поетичне бачення світу».

 

1

 

55

 

 

Позакласне читання.Анджела Нанетті «Мій дідусь був черешнею».

 

1

 

                                              Тема 7. Образ майбутнього в літературі.

 

56

 

 

Рей Дуглас Бредбері (1920-2012). «Усмішка».  Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

1

 

57

 

 

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

 

1

 

58

 

 

Роберт Шеклі (1928-2005). «Запах думок».  Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.

1

 

59

 

 

Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання — віри в перемогу людського розуму.

1

 

60

 

 

Розвиток зв’язного мовлення(письмово) Написання твору-роздуму на тему: « Чи актуальний твір Роберта Шеклі «Запах думок» у наш час».

1

 

                              Тема 8.  Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом.

 

61

 

 

Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). « Міо, мій, Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.

1

 

62

 

 

Моральні цінності у творчості А.Лінґрен. Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

 

1

 

63

 

 

Крістіне Нестлінґер (1936-2018). «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.

1

 

64

 

 

Конрад і його становлення у світі.

 

1

 

65

 

 

Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929-1995). «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці    (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас та ін.).

 

1

 

66

 

 

Моральні цінності,що стверджуються у творі  (дружба, кохання, сім'я, повага до інших, любов до батьківщини.

 

1

 

67

 

 

Контрольний твір за розділами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література. Зростання і взає­мини зі світом».

 

1

 

68

 

 

Позакласне читання. Р.Бредбері «Все літо в один день»

 

1

 

                                                                               Підсумки.

 

69

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

1

 

70

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Література на літо.

 

1

 

 

 

docx
Додано
30 серпня 2021
Переглядів
5612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку