Календарно- тематичне планування вивчення математики ( геометрії) на 2018-2019 н.р. укладено до вимог НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З МАТЕМАТИКИ для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.Рівень стандарту. Кількість контрольних та самостійних робіт передбачено згідно вимог.
Календарно-тематичне планування вивчення
математики (рівень стандарту) в 10 класі
на 2018 - 2019 н.р.
Геометрія
( Всього — 51 год. I семестр — 32 год, 2год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на тиждень. Резерв — 7 годин)
№ уроку
|
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
|
І семестр |
|
|
|
|
Тема 1. Паралельність прямих і площин в просторі |
17год-1год |
|
|
1 |
Повторення навчального матеріалу за основну школу. Основні поняття стереометрії. |
1 |
|
|
2 |
Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них. |
1 |
|
|
3 |
Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них. |
1 |
|
|
4 |
Розв’язування вправ та задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
5 |
Взаємне розміщення прямих у просторі. Ознаки паралельності прямих. |
1 |
|
|
6 |
Паралельне проектування і його властивості. Зображення фігур у стереометрії. |
1 |
|
|
7 |
Паралельність прямої та площини. Ознаки паралельності прямої і площини. |
1 |
|
|
8 |
Паралельність прямої та площини. Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
9 |
Розв’язування вправ та задач. Самостійна робота. |
|
|
|
10 |
Розміщення двох площин у просторі. Паралельність площин. |
1 |
|
|
11 |
Ознаки паралельності площин. |
|
|
|
12 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
13 |
Існування площини, паралельної даній площині. Властивості паралельних площин . |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
15 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
16 |
Контрольна робота з теми «Паралельність прямих і площин в просторі». |
1 |
|
|
|
Тема 2. Перпендикулярність прямих і площин в просторі |
17год - 1год. |
|
|
17 |
Перпендикулярність прямих. |
1 |
|
|
18 |
Перпендикулярність прямої та площини. |
1 |
|
|
19 |
Ознака перпендикулярності прямої та площини . |
1 |
|
|
20 |
Теорема про три перпендикуляри. |
1 |
|
|
21 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
23 |
Перпендикулярність площин. Двогранний кут. |
1 |
|
|
24 |
Перпендикулярність площин. Двогранний кут. Розв’язування тестових завдань. |
|
|
|
25 |
Вимірювання відстаней у просторі: від точки до площини, від прямої до площини, між площинами. |
1 |
|
|
26 |
Відстані у просторі. Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
27 |
Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами. |
1 |
|
|
28 |
Кути у просторі. Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
29 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
30 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
31 |
Контрольна робота з теми «Перпендикулярність прямих і площин в просторі». |
|
|
|
32 |
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
|
Тема 3. Координати та вектори в просторі |
10год+ 2год |
|
|
33 |
Прямокутні координати в просторі. |
1 |
|
|
34 |
Координати середини відрізка. Відстань між двома точками. |
1 |
|
|
35 |
Координати середини відрізка. Відстань між двома точками. |
1 |
|
|
36 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
37 |
Вектори у просторі. Операції над векторами. |
1 |
|
|
38 |
Вектори у просторі. Операції над векторами. |
1 |
|
|
39 |
Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами, відстані між двома точками. |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
41 |
Симетрія відносно початку координат та координатних площин. |
1 |
|
|
42 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
43 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
44 |
Контрольна робота з теми «Координати та вектори в просторі ». |
1 |
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
7 годин |
|
|
45 |
Аксіоми стереометрії та наслідки з них . Паралельність прямих та площин у просторі |
1 |
|
|
46 |
Перпендикулярність прямих та площин у просторі. Відстані у просторі. Кути у просторі. |
1 |
|
|
47 |
Координати та вектори в просторі. |
1 |
|
|
48 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
49 |
Підсумкова контрольна робота. |
1 |
|
|
50 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
1 |
|
|
51 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|