№ п\п |
ТЕМА уроку |
Дата |
Примітка |
І семестр Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн |
|||
|
Повторення вивченого матеріалу. Місце другої частини Нового часу у всесвітній історії |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Початок Великої французької революції кінця XVIII ст. |
|
|
|
Завершення Великої французької революції |
|
|
|
Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції |
|
|
|
Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта. Наполеонівські війни та їх наслідки. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європа в час Французької революції та наполеонівських війн» |
|
|
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.) |
|||
|
Початок становлення індустріального суспільства. Практичне заняття. Зміни в житті й побуті різних верств населення |
|
|
|
Велика Британія |
|
|
|
Франція. Бельгійська революція |
|
|
|
Німеччина та Італія |
|
|
|
Австрійська та Російська імперії |
|
|
|
Революції 1848—1849 рр.. |
|
|
|
Об’єднання Німеччини. Об’єднання Італії. |
|
|
|
Сполучені Штати Америки. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.)» |
|
|
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії |
|||
|
Основні тенденції соціально-економічного та політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. Практичне заняття. Еволюція європейської соціал-демократії: від марксизму до легальної парламентської діяльності |
|
|
|
ІІ семестр Франція |
|
|
|
Німеччина |
|
|
|
Велика Британія |
|
|
|
Італія |
|
|
|
Сполучені Штати Америки |
|
|
|
Російська імперія |
|
|
|
Австро-Угорщина — дуалістична монархія. Російсько-турецька війна 1877—1878 рр. Утворення нових незалежних держав на Балканах |
|
|
|
Японія та Китай |
|
|
|
Спроби модернізації Османської імперії |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії» |
|
|
Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) |
|||
|
Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст. |
|
|
|
Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. |
|
|
|
Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)» |
|
|
Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) |
|||
|
Наука і техніка |
|
|
|
Література та мистецтво |
|
|
|
Практичне заняття. Зародження масової культури |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)» |
|
|
|
Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття |
|
|