Календарне планування уроків курсу ЯДС в 4 класі
(посібник «Я досліджую світ» Н. Будна, Т. Гладюк, С.Заброцька, Н. Шост
частина 1)
Вчитель __________________________________________
1 СЕМЕСТР
3 години х 16 тижнів = 48 годин =____ уроки (святкові дні_______________________
|
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр |
Зошит |
Додатково |
Примітка |
|
|
Я – людина (Людина) Неповторність кожної людини |
С.4- 7 |
|
Моє хоббі |
|
|
|
Життя людини- найвища цінність |
С.7-10 |
|
Тест «Всеосвіта |
|
|
|
Безпека руху пешіходів. Сигнали регулювання дорожнього руху |
С.11-14 |
|
Таблиці https://vseosvita.ua/test/pravyla-dorozhnoho-rukhu-yakshcho-ty-pishokhid-164767.html |
|
|
|
Види перехресть. Рух майданами |
С.15-18 |
|
Таблиці |
|
|
|
Групи дорожніх знаків |
С.18-21 |
|
Таблиці |
|
|
|
Обговорення можливостей досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті Діагностична робота. |
С.22-23 |
|
Моя мета |
|
|
|
Я серед людей (Людина серед людей) Аналіз діагностичної роботи. Роль спілкування в житті людини. Моральні норми |
С.26-29 |
|
|
|
|
|
Культура поведінки. Правила етикету. Правила поведінки в громадських місцях, вдома |
С.29-32 |
|
https://vseosvita.ua/test/moia-hromada-pravyla-povedinky-u-hromadskykh-mistsiakh-185695.html |
|
|
|
Уникнення конфліктів з іншими людьми. Обговорення різноманітних ситуацій. |
С.33-35 |
|
Картки «Комікс конфлікт» |
|
|
|
Я в суспільстві (Людина в суспільстві) Основні символи держави. Символи інших країн. Народні символи. |
С.36-40 |
|
Таблиці |
|
|
|
Ознайомлення із громадськими правами та обов’язками. |
С.40-43 |
|
https://naurok.com.ua/test/prava-ta-obov-yazki-gromadyan-700583.html |
|
|
|
Турбота кожного про оточення, про довкілля, про історичну та культурну спадщину. Пам’ятки твого краю. |
С.44-47 |
|
https://vseosvita.ua/test/istorychni-skarby-ukrainy-182340.html |
|
|
|
Приклади правопорушень серед дітей та юридична відповідальність за їх скоєння |
С.48-50 |
|
|
|
|
|
Розкриття взаємозв’язків між людьми у процесі виконання соціальних ролей |
С.50-53 |
|
|
|
|
|
Гроші. Планування бюджету. Правила заощадження. Діагностична робота. |
С.54-57 |
|
|
|
|
|
Мій дім – планета Земля Аналіз діагностичної роботи. Уявлення про Сонячну систему |
С.58-62 |
|
Таблиці Тест «Всеосвіта |
|
|
|
Сонце – джерело світла і тепла на Землі. |
С.62-66 |
|
Таблиці |
|
|
|
Уявлення про Всесвіт, Сонячну систему. Небесні тіла: зорі, планети. |
С.66-69 |
|
Таблиці тест «Всеосвіта |
|
|
|
Планета Земля – наш дім у Всесвіті. Земля – планета Сонячної системи. |
С.70-72 |
|
Глобус таблиця тест «Всеосвіта |
|
|
|
Форма і рухи Землі. Наслідки обертання і руху Землі. |
С.73-76 |
|
Таблиці глобус тест «Всеосвіта |
|
|
|
Теплові пояси Землі. |
С.77-80 |
|
Таблиці |
|
|
|
Місяць – природний супутник Землі. Вплив Сонця і Місяця на Землю. |
С.81-83 |
|
|
|
|
|
Сузір’я |
С.84-85 |
|
|
|
|
|
Чумацький Шлях – наша Галактика. Дослідження Всесвіту |
С.86-90 |
|
https://vseosvita.ua/test/kontrolna-robota-vsesvit-soniachna-systema-4-klas-108617.html |
|
|
|
Сторони горизонту |
С.91-92 |
|
Таблиці картки |
|
|
|
Орієнтування на місцевості за Сонцем і місцевими ознаками |
С.93-95 |
|
Таблиця тест |
|
|
|
Компас |
С.96-98 |
|
компас |
|
|
|
Зображення місцевості на плані |
С.99-101 |
|
Таблиця тест |
|
|
|
Способи зображення поверхні Землі: глобус, план, карта. |
С.101-105 |
|
Таблиці глобус |
|
|
|
Читання плану і карти з використанням умовних знаків і масштабу |
С.106-108 |
|
Таблиці картки |
|
|
|
Океани, материки і частини світу |
С.108-111 |
|
Таблиці тест |
|
|
|
Розселення людей на Землі. кількість населення на нашій планеті Діагностична робота. |
С.111-114 |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Форми земної поверхні. |
С.114-117 |
|
Таблиці тест |
|
|
|
Зміни земної поверхні: різновиди, причини і наслідки. |
С.117-120 |
|
|
|
|
|
Землетруси, виверження вулканів, робота вітру. |
С.120-124 |
|
|
|
|
|
Погода. Прогноз погоди |
С.125-126 |
|
|
|
|
|
Природні зони Землі. Пристосування рослин і тварин до умов існування в різних природних зонах. |
С.127-128 |
|
Таблиці тест |
|
|
|
Тихий океан |
С.129-132 |
|
|
|
|
|
Атлантичний океан |
С.132-135 |
|
|
|
|
|
Індійський океан |
С.136-138 |
|
|
|
|
|
Північний Льодовитий океан |
С.139-142 |
|
|
|
|
|
Людина і Світовий океан |
С.142-146 |
|
|
|
|
|
Антарктида. Жива природа Антарктиди. |
С.147-154 |
|
|
|
|
|
Діагностична робота. Підсумковий урок за темою. |
|
|
|
|