КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З МАТЕМАТИКИ
3 клас (5 години на тиждень)
За підручником «Математика» 2 клас, автори: В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва.
І семестр (80 години)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Завдання додому |
Наскрізні змістові лінії |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
||
|
Діяльність (уміння) |
Знаннєвий складник |
Ставлення (ціннісний складник) |
||||
Тема 1. Скарбничка моїх досягнень |
|||||||
1. |
|
Нумерація чисел першої сотні. Числовий промінь. Порівняння чисел |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (практичне використання математичних знань) Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків) |
Порівнює числа за числовим променем. |
Знає і називає числа першої сотні. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
2. |
|
Арифметичні дії та їхні компоненти |
|
Виконує дії у межах 100. |
Називає дії та їх компоненти. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|
3. |
|
Геометричні фігури |
|
Розпізнає геометричні фігури. Виконує дії у межах 100. Розв'язує задачі на дві дії. |
Знає назви геометричних фігур. Розуміє сутність ді множення. |
Усвідомлює, що математика виникла с практичних потреб людини.
|
|
4. |
|
Периметр многокутника. Одиниці вимірювання довжини |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних явищ). |
Знаходить периметр многокутника. Креслить геометричні фігури. |
Розуміє поняття “периметр” |
Обґрунтовує свою думку при визначенні істинності або хибності твердження. |
5. |
|
Буквені та числові вирази. Задачі на різницеве порівняння |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (практичне використання математичних знань)
|
Обчислює значення виразів зі змінною. |
Знає і називає компоненти дій. |
Обґрунтовує свою думку при об’єднання об’єктів у групу. |
6. |
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснення необхідності бережливого ставлення до природи) |
Додає двоцифрові числа з переходом через розряд. |
Знає і використовує алгоритм додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. |
Робить за допомогою вчителя висновок узагальнення за результатами виконання навчального завдання. |
7. |
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків) |
Віднімає двоцифрові числа з переходом через розряд. |
Знає і використовує алгоритм додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. |
Робить за допомогою вчителя висновок узагальнення за результатами виконання навчального завдання. |
8. |
|
Істинні та хибні твердження. Залежність результатів додавання від зміни одного з компонентів |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у парах) |
Знаходить істині і хибні твердження |
Розуміє поняття “істинний”, “хибний” |
Критично ставиться до виконання практичних завдань. |
9 |
|
Зв’язок дій додавання і віднімання. Рівняння |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природних ресурсів) |
Розв'язує рівняння. |
Розуміє зв'язок дій додавання і віднімання. |
Обґрунтовує свою думку. |
10. |
|
Залежність результатів віднімання від зміни одного. Рівняння |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв'язує рівняння. |
Знає правила знаходження невідомих компонентів. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань. |
11. |
|
Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Прості та обернені задачі |
|
Здоров’я і безпека |
Розв'язує приклади і задачі різних видів. |
Знає одиниці вимірювання довжини. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
Час. Визначення часу за годинником |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (практичне використання математичних знань)
|
Визначає час за годинником. |
Знає скільки годин в одній добі, хвилин в годині і секунд в хвилині |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
13. |
|
Математичні задачі та дослідження |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Оперує засвоєними поняттями. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
14. |
|
Урок контролю навчальних досягнень. Діагностична робота №1. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Оперує засвоєними поняттями. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
15. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе як активного члена класу). |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів |
Оперує засвоєними поняттями. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
|
16. |
|
Сутність дії множення. Множення на числа 1 та 0 |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту) |
Множить числа 1 і 0 |
Розуміє сутність дії множення |
Формує судження щодо очевидних закономірностей |
17. |
|
Сутність дії ділення. Ділення числа а на 1 і на а. Ціле і частини |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (формування економічного ставлення до природних ресурсів) |
Ділить число а на 1 і на а. |
Розуміє сутність дії ділення. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
18. |
|
Множення та ділення на 2 і на 4. Половина і четверта частина |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Множить і ділить числа на 4 і на 2. Знаходить половину і четвертину числа. |
Знає, як знайти четвертину і половину числа |
Формує судження щодо очевидних закономірностей. |
19. |
|
Множення та ділення на 3. Задачі на знаходження добутку і частки |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Множить і ділить числа на 3. Розв'язує задачі на знаходження добутку і частки. |
Знає таблицю множення і ділення на 3. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
20. |
|
Множення та ділення на 5. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів |
|
Здоров’я і безпека ( особиста гігієна) |
Множить і ділить числа на 5. Розв'язує задачі на збільшення і зменшення у кілька разів. |
Знає таблицю множення і ділення на 5 |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
21 |
|
Коло. Круг. Поділ геометричних фігур на частини |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм |
Будує коло із заданим радіусом. |
Розуміє різницю між колом і кругом. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
Множення та ділення на 6. Знаходження значення виразів, що містять дії різного ступеня |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Множить і ділить числа на 6. Знаходить значення виразів, що містять дії різних ступенів. |
Знає порядок виконання дій у виразах |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття.
|
23. |
|
Множення та ділення на 7. Знаходження невідомих компонентів дій |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у групі) |
Множить і ділить числа на 7. Знаходить невідомі кмпоненти дій. |
Знає правила знаходження невідомих компонен6тів. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
24 |
|
Множення та ділення на 8. Восьма частина |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Множить і ділить числа на 8 |
Знає таблицю множення і ділення на 8. Розуміє, як знайти восьму частину від числа |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття.
|
25. |
|
Множення та ділення на 9. Буквені вирази |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Множить і ділить числа на 9 |
Знає таблицю множення і ділення на 9 |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
26. |
|
Множення та ділення на 10 |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Множить і ділить числа на 10 |
Знає таблицю множення і ділення на 10 |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
27 |
|
Вартість. Грошові розрахунки |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Працює з іменованими числами |
Розуміє поняття “вартість” |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
28. |
|
Складені задачі на множення та ділення |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних і погодних явищ). |
Розв’язує задачі вивчених видів. |
Знає і застосовує алгоритм розв'язання задачі. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
29. |
|
Математичні задачі та дослідження |
|
Громадянська відповідальність (розуміння потреби працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Розв’язує задачі вивчених видів. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
30. |
|
Урок контролю навчальних досягнень. Діагностична робота №2 |
|
Громадянська відповідальність (розуміння потреби працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
31. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)
|
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки.. |
Оперує засвоєними знаннями. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|
32. |
|
Сотня. Лічба сотнями. Тисяча |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Рахує сотнями. |
Називає числа у межах 1000 |
Усвідомлює важливість вивчення математики |
33. |
|
Порівняння, додавання і віднімання сотень |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Порівнює, додає і віднімає сотні |
Розуміє сутність додавання і віднімання сотень |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
34. |
|
Множення та ділення сотень на одноцифрове число. Складені задачі з буквеними даними |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Множить і ділить сотні на одноцифрове число
|
Знає алгоритм множення і ділення сотні на одноцифрове число |
Обґрунтовує важливість знань з математики у повсякденному житті людини. |
35. |
|
Властивості множення та ділення на 1, 10, 100. Одиниці вимірювання довжини. Метр |
|
Громадянська відповідальність (розуміння потреби працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Порівнює одиниці вимірювання довжини |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
36. |
|
Одиниці вимірювання маси: 1 грам. Співвідношення між одиницями вимірювання маси |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Порівнює одиниці вимірюваннія маси |
Знає співвідношення між одиницями вимірювання маси |
Обґрунтовує судження під час виконання практичних завдань. |
37. |
|
Утворення трицифрових чисел із сотень та десятків. Порівняння чисел |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків ). |
Порівнює трицифрові числа |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
38. |
|
Порівняння, додавання та віднімання круглих чисел |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних і погодних явищ). |
Порівнює, додає і віднімає круглі числа |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
|
|
|
|
|
|
|
|
39. |
|
Порівняння, додавання та віднімання круглих чисел |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Порівнює, додає і віднімає круглі числа |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
40. |
|
Різні способи додавання та віднімання |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Додає і віднімає різними спаособами |
Знає різні способи щдодавання і віднімання чисел |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності. |
41 |
|
Множення та ділення круглих чисел на одноцифрове число. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Множить і ділить круглі числа на одноцифрове число |
Пояснює способи розв’язання. |
Обґрунтовує вибір способу розв’язання. |
42. |
|
Закони множення. Множення суми на число |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Множить суму на число |
Знає закони множення |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
43. |
|
Кути. Дії з круглими числами |
|
Громадянська відповідальність
|
Обчислює вирази з круглими числами |
Розуміє поняття “кут” |
Усвідомлює важливість вивчення математики |
44. |
|
Обчислення. Прямий кут, непрямі кути |
|
Громадянська відповідальність |
Розв’язує приклади, рівняння, задачі |
Розрізняє прямі і непрямі кути |
Коментує покрокові дії під час виконання |
|
|
|
|
(дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
вивчених видів. |
|
завдання. |
45 |
|
Дії з круглими числами |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Обчислює вирази з круглими числами |
Пояснює способи розв’язання. |
Обґрунтовує вибір способу розв’язання. |
46 |
|
Математичні задачі та дослідження |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки.. |
Оперує засвоєними знаннями. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
47 |
|
Урок контролю навчальних досягнень. Діагностична робота № 3 |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки.. |
Оперує засвоєними знаннями. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
48 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки.. |
Оперує засвоєними знаннями. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
Розділ 4. Трицифрові числа |
|||||||
49 |
|
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків та одиниць |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Утворює трицифрові числа із сотень, десятків та одиниць |
Розуміє, як утворити трицифрове число |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань. |
50 |
|
Читання і запис трицифрових чисел |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Читає та записує трицифрові числа |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
51 |
|
Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне числа |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Додає одноцифрове число до двоцифрового.
|
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
52 |
|
Числа другої сотні. Їх читання і запис |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Читає і записує числа другої сотні |
Знає. як утворюються числа другої сотні |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
53 |
|
Тисяча. Міри довжини. Кілометр |
|
Громадянська |
Виконує дії з іменованими числами |
Знає міри довжини |
Коментує покрокові дії |
|
|
|
|
відповідальність (правила роботи у групі). |
|
|
під час виконання завдання. |
54 |
|
Помісцеве значення цифри в запису чисел. Значення нуля в запису чисел |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення ефективного та раціонального використання природніх ресурсів) |
Записує трицифрові числа. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності. |
55. |
|
Розкладання трицифрових чисел на розрядні доданки |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розкладає трицифрові числа на розрядні доданки |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
56 |
|
Додавання на основі десяткового складу числа |
|
Здоров’я і безпека (корисне харчування) |
Додає числа на основі десяткового складу числа. |
Знає алгоритм додавання чисел на основі десяткового складу числа |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
57 |
|
Віднімання на основі розрядного складу числа |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Віднімає числа на основі розрядного складу числа. |
Знає алгоритм віднімання чисел на основі розрядного складу числа |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
58. |
|
Порівняння чисел різними способами |
|
Здоров’я і безпека (здоровий спосіб життя) |
Порівнює числа різним способом |
Оперує засвоєними поняттями. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
59. |
|
Додавання і віднімання на основі правила додавання суми до числа |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Додає і віднімає на основі правил додавання суми до числа |
Оперує засвоєними поняттями. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
60 |
|
Додавання і віднімання трицифрових чисел способом округлення |
|
фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Додає і віднімає числа способом округлення |
Знає і розуміє, як додавати і віднімати трицифрові числа способом округлення |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
61. |
|
Вирази зі змінними. Рівняння |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв'язує рівняння. |
Знає правила знаходження невідомих компонентів |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
62. |
|
Математичні задачі та дослідження |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв'язує задачі вивчених видів |
Оперує засвоєнними поняттями |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
63 |
|
Урок контролю навчальних досягнень. Діагностична робота № 4 |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Виконує завдання
|
Оперує засвоєнними поняттями |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
64 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Розв’язує приклади, задачі, рівняння вивчених видів. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
Розділ 5. Геометричні фігури та величини |
|||||||
65. |
|
Геометричні фігури. Об’ємні та плоскі. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Розв’язує приклади, задачі, рівняння вивчених видів. |
Розрізняє геометричні фігури. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
66 |
|
Ламана. Довжина. Одиниці довжини |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Вимірює довжину ламаної |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
67 |
|
Вартість. Одиниці вартості. Взаємопов’язані величини: ціна, кількість, вартість |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Виконує дії з іменованими числами |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
68 |
|
Трикутник. Многокутник. Периметр |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Знаходить периметр многокутників |
Розуміє поняття “периметр” |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
69 |
|
Час. Одиниці часу. Задачі про час |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (практичне використання математичних знань) |
Визначає час за годинником. |
Знає скільки годин в одній добі, хвилин в годині і секунд в хвилині |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
70 |
|
Математичні задачі та дослідження. Задачі на роботу |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Розв’язує приклади, задачі, рівняння вивчених видів. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
71 |
|
Маса. Одиниці маси. Задачі на роботу |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв'язує задачі на роботу |
Знає одиниці вимірювання маси |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
72 |
|
Куб. Квадрат. Прямокутник. Периметр прямокутника і квадрата |
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Знаходить периметр прямокутника і квадрата |
Розрізняє куб, квадрат і прямокутник |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
73 |
|
Побудова прямокутника. Задачі на роботу |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Будує прямокутник |
Вміє будувати геометричні фігури |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
74 |
|
Місткість. Одиниці місткості. Задачі на четверте пропорційне |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв'язує задачі на четверте прапорційне |
Знає одиниці місткості |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
75 |
|
Коло. Круг. Куля. Сфера. Побудова кола циркулем |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Будує коло |
Розрізняє коло, круг, кулю і сферу |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
76 |
|
Математичні задачі та дослідження |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Розв’язує приклади, задачі, рівняння вивчених видів. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
77 |
|
Конус. Піраміда. Призма. Циліндр. Задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв'язує задачі на погдвійне зведення до одиниці |
Розрізняє конус, піраміду, циліндр, призму. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
78 |
|
Розвивальні завдання |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Розв’язує приклади, задачі, рівняння вивчених видів. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
79 |
|
Розвивальні завдання |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Розв’язує приклади, задачі, рівняння вивчених видів. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
80 |
|
Математичні задачі та дослідження |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Розв’язує приклади, задачі, рівняння вивчених видів. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |