Трикутник та його периметр. Види трикутників НУШ

Про матеріал
Конспект уроку в 5 класі НУШ. Можна використовувати в доповнення до презентації
Перегляд файлу

 

 

Конспект уроку

з математики

 у 5 класі

на тему:

«Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами»

 

 

 

 

 

 

 

Учитель: Гусак Г.Д.

2022 р.

Тема: «Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та

           сторонами».

Мета(Цілі): пригадати поняття трикутника, периметра трикутника, ознайомити з класифікацією трикутників, сформувати вміння знаходити периметр та розпізнавати види трикутників, сприяти розвитку пізнавального інтересу, самостійності, уміння досліджувати, навичок самоконтролю. Виховувати культуру спілкування в малих навчальних групах, культуру геометричних побудов, усного мовлення, працьовитість.

Обладнання: моделі трикутників, карточки настрою, смужки з назвами трикутників, креслярське приладдя, транспортири, презентація PowerPoint, медіа – програвач,   картки  самооцінки членів груп,  мікрофон, картки із завданнями,    алгоритми-рисунки.

Тип уроку: Засвоєння знань, формування навичок.

Освітні галузі: математична

 

                                                 Хід уроку

Вступна частина

Організаційний етап

   - Доброго дня .  Перегляньте,  чи є все необхідне до уроку .

    Уявіть, що у ваших долоньках є частинка хорошого настрою, поверніться і посміхніться до однокласників, щоб передати його іншим.

    Розпочинаємо наш урок . І девізом сьогодні у нас буде вислів : « Якщо хочеш досягнути  у житті вершин, математику збагнути мусиш до глибин».

 Перевірка домашнього завдання.

Оголошення теми та визначення цілей діяльності.

Спрямувати діяльність учнів на вироблення критеріїв за якими оцінюватиметься робота на уроці.

 

 Прямокутний трикутник. Ознаки рівності прямокутних трикутників.

  Подивіться уважно на малюнок і скажіть , яке слово зашифровано. (Відповіді учнів)

 Так, тема сьогоднішнього  уроку : Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами.

    Чудова геометрична фігура — це трикутник — одна з перших геометричних фігур, про властивості якої людство дізналося ще в давнину. Можливо, ви думаєте, що трикутники «оселилися» лише на сторінках підручників з математики і більше їх ніде не зустріти? Але це не так. Давайте подумаємо і наведемо приклади трикутників  зі свого повсякденного життя.

Доповнюю приклади, які наводять учні ілюстраціями на мультиборді

А тепер  проаналізуйте свої знання та поставте цілі заповниши першу та другу колонки таблички:

Знаю

Хочу дізнатися

Дізнався/лася

 

 

 

Мотивація навчальної діяльності

Діти оцінюють свою обізнаність з теми Трикутник та його периметр за допомогою надрукованого термометру.

Актуалізація опорних знань.

Виконання онлайн вправи на аналіз набутих знань, отриманих з попередньої теми

 

Основна частина

Засвоєння нових знань.

Пояснення нового матеріалу та робота з підручником

 Дослідницька робота в групах.

1. Дослідження №1. (Кожна група отримує набір з трьох трикутників: 1-гострокутні, 2-тупокутні, 3-прямокутні і трьох карток з назвами трикутників. Після вимірювання і запису градусної міри кутів учні повинні обрати назву своїм трикутникам, обґрунтувати відповідь і на основі цього сформулювати означення. Для відповіді використовуємо метод «Мікрофон»)

2.Дослідження№2. (Учні кожної групи знаходять суму кутів своїх трикутників.)

Формулюють висновок, який випливає з досліджень.

3. Дослідження №3.  (Кожна група отримує набір з трьох трикутників: 1-різносторонні, 2-рівнобедрені, 3-рівносторонні і трьох карток з назвами трикутників. Після вимірювання і запису довжин сторін учні повинні обрати назву своїм трикутникам, обґрунтувати відповідь і на основі цього сформулювати означення.)

Фізкультхвилинка

 Закріплення знань. Формування первинних умінь

Розв’язування задач та вправ(робота з підручником)

  

Заключна частина

Підсумок уроку

Підводимо підсумок узагальнюючи отримані на уроці знання

Учні заповнюють третю колонку таблиці Знаю-вмію та на термометрі відображають новий рівень навичок.

Після активної роботи в групах заповнюють картки самооцінювання Рефлексія.

   Сьогодні активно працювали на всіх етапах уроку.

   Повернемося до цілей уроку, які собі поставили. Що у нас вийшло з наміченого. Що нового сьогодні ви дізналися ? Погляньте на веселку , оберіть одне з речень і продовжте його.

                       https://bogosvyatska.files.wordpress.com/2019/04/d092d0b5d181d0b5d0bbd0bad0b02.png

Домашнє завдання.

Опрацювати параграф 22, №791,798.

   Урок завершено. Успіхів вам!

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
5 вересня 2023
Переглядів
357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку