Календарно−тематичне планування
здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень. Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподіллено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Німецька мова(9-й рік навчання) : підруч. Для 9 класу загально осв. навч. закл. «Deutsch lernen ist super!» / С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2017
№ |
Дата |
Очікуваний результат Учень вмітиме: |
Тема |
Наскрізні лінії |
Мовний інвентар |
Дом. завд. |
||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
1. |
|
Читати та розуміти тексти про літні канікули. Розповідати про відпочинок влітку. |
Моя родина і мої друзі Якими були літні канікули? |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
|
|
Впр. 6 (ст. 5) |
2. |
|
Читати та розуміти тексти про сім’ю та друзів. Описувати відносини в сім’ї. |
Я та моє близьке оточення. |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
|
Die Beziehungen, achten, böse sein auf A, schimpfen auf A/mit D, Angst haben vor D, sorgen für A, sich Sorgen machen um A, Kontakt haben, Krach machen |
Personalpronomen |
Впр. 8 (ст. 8) |
3.
|
|
Давати поради, як уникнути сварки в сім’ї. |
Сварка в сім’ї. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членів родини. |
Доводить шкідливий вплив стресу на здоров’я. |
|
Sich streiten, stressen, überreden, verbieten, sich wehren, die Streitigkeit, stur |
|
Впр. 7 (ст. 11) |
4.
|
|
Дискутувати, висловлювати свою думку про самотність, життя без дітей. |
Діти -- найбільше щастя. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
Die Ursache, die Einsamkeit, sich enzscheiden für A, sich einschränken, unter einen Hut bringen, kinderlos, nach wie vor |
|
Впр. 6 (ст. 13) |
5.
|
|
Читати та розуміти інформацію у біографії. Писати свою біографію. |
Моя біографія. |
|
Планує траєкторію власного життя. |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Absolvieren, der Familienstand, die Staatsangehörigkeit, der Lebenslauf, tätig sein als, sich bewerben um A |
Präteritum |
Впр. 5 (ст. 15) |
6. |
|
Сприймати на слух та зорово тексти про дружбу. Описувати дружні відносини. |
Друзі. |
|
Розуміє важливість і цінність дружби. |
Формулює правила безпеки онлайн-спілкування. |
|
Anvertrauen, das Lächeln, die Klamotten, humorvoll, witzig, guter/ schlechter Laune sein, erkennen, an D, verzeihen, unterstützen, der Beweis, der Makel |
|
Впр. 7 (ст. 20) |
7.
|
|
Розповідати про найкращого друга та його інтереси. |
Наші інтереси. Самостійна робота. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Das Interesse, jemandes Interesse teilen, sich interessieren für A, sich beschäftigen mit D |
|
Впр. 5 (ст. 22) |
8.
|
|
Читати та розуміти тексти про моду. Висловлювати свою думку про макіяж. |
Молодіжна культура
Мода для нас важлива. |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
|
Das Make-up, die Wimperntusche, das/der Lipgloss, der Lidschatten, schminken, zerrissen |
Steigerungsstufen der Adjektive |
Впр. 7 (ст. 28) |
9.
|
|
Проводити опитування в класі. Дискутувати щодо смаків молоді. |
Чим захоплюється молодь? |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
Das Merkmal, der Vertreter, die Gesellschaft, das Image, entstehen, auffällig, schäbig, der Nagel |
|
Впр. 6 (ст. 31) |
10.
|
|
Сприймати на слух тексти про молодіжні сцени. Брати інтерв’ю у представника молодіжної сцени. |
Молодіжні сцени в Україні. |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
|
|
Der Anhänger, der Pony, die Umhängetasche, das Armband, der Gürtel, der Friedhof, rebellisch |
|
Впр. 6 (ст. 33) |
11.
|
|
Описувати представників різних субкультур. Дискутувати про графіті. |
Вуличні молодіжні культури. |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Демонструє розуміння небезпечної ситуації та відповідальності перед законом. Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. |
|
Aufnehmen, trampen, der Aushilfsjob, der Schlafsack, beneiden, der Neid, die Zufriedenheit, bombastisch, der Sprayer, der Sprüher, die Sprühdose, der Filzmarker, der Streifewagen, die Handschellen, das Gesetz, sprayen, illegal, ins Gefängnis kommen |
|
Впр. 7 (ст. 38) |
12.
|
|
Читати та розуміти інформацію у календарі розважальних заходів. Розповідати про своє дозвілля. |
Молодь і дозвілля. |
|
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. |
Формулює правила безпеки онлайн-спілкування. |
|
Der Verband, der Verein, die Freizeitmöglichkeiten, das Gesellschaftsspiel, beitragen zu D, mitmachen A |
|
Впр. 6 (ст. 41) |
13.
|
|
Писати про пропозиції відпочинку на молодіжних турбазах. |
Молодіжні турбази. Самостійна робота. |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Підраховує витрати під час відпочинку на турбазі. |
Dіe Jugendherberge, ermöglichen, verfügen über A, die Unterkunft, die Übernachtung, in Zusammenhang stehen, vielfältig |
|
Впр. 6 (ст. 44) |
14.
|
|
Описувати різні ландшафти. |
Природа та погодні умови
Природа довкола нас. |
Розглядає природу як цілісну систему. |
Демонструє розуміння відповідальності громадянина за збереження природних ресурсів. |
|
|
Der Hügel, die Quelle, die Küste, der Gletscher, die Niederschläge, münden, öde, felsig, sandig, steil |
|
Впр. 6 (ст. 49) |
15.
|
|
Читати та розуміти тексти про природні місця та клімат Німеччини. |
Найкрасивіші місця та клімат Німеччини. |
|
Демонструє розуміння цінності природного розмаїття. |
|
|
Die Heide, das Moor, der Felsen, der Wacholder, das Naturdenkmal, das Naturschutzgebiet, bewundern, unberührt, die Durchschnittstemperatur, die Temperaturschwankung, gemäßigt, kontinental, maritim, tropisch, beeinflussen, schwanken |
|
Впр. 6 (ст. 54) |
16.
|
|
Порівнювати клімат України та Німеччини. |
Подорож Україною. |
|
Порівнює клімат Німеччини та України. |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в Україні для іноземців. |
Die Mannigfaltigkeit, der Sumpf, der Badeort, die Waldsteppe, ermöglichen |
|
Впр. 6 (ст. 56) |
17. |
|
Читати та розуміти повідомлення молоді на форумах про улюблену пору року. Описувати погоду в різну пору року. |
Пори року. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Демонструє розуміння впливу погоди та пір року на настрій людини. |
|
Der Schneefall, die Nordhalbkugel, die Knospe, der Zugvogel, steigen, duften nach D, strahlen, die Laune, bester Laune sein, außerdem, verderben |
Satzreihe |
Впр. 8 (ст. 61) |
18. |
|
Слухати та розуміти прогноз погоди. Складати прогноз погоди для свого місця проживання. |
Яка сьогодні погода? |
|
Демонструє розуміння важливості прогнозу погоди для території, де проживаєш. |
Робить повідомлення про складні погодні умови. |
|
Die Geschwindigkeit, der Hagel, die Bewölkung, der Orkan, der Schauer, heiter, bewölkt, wolkenlos, locker |
|
Впр. 7 (ст. 63) |
19. |
|
Називати цінні корисні копалини. Описувати екологічну ситуацію у своєму регіоні. |
Корисні копалини. |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в регіоні. |
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Der Rohstoff, das Vorkommen, die Kohle, das Erdgas, das Erdöl, das Eisen, das Erz, fördern, verwenden |
|
Впр. 5 (ст. 65) |
|
|
Читати та розуміти тексти про види відновлювальної енергії. |
Відновлювальна енергія. |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
Презентує власний проект щодо забезпечення громади дешевою енергією. |
Der Energieträger, die Vorräte, das Kraftwerk, der Strom, erneuerbar, fossil, umweltfreundlich, umweltbelastend, schaden D, verbrennen |
|
Впр. 6 (ст. 67) |
20. |
|
Називати проблеми довкілля та говорити про захист довкілля. Висловлювати власну думку про сортування сміття. |
Забруднення довкілля та сортування сміття. |
|
Дає поради щодо сортування сміття. |
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
Die Abgase, das Abwasser, die Mülldeponie, die Ölkatastrophe, ver-giften, verursachen, verschmutzen, belasten, schädlich, die Mülltrennung, die Mülltonne, der Müllcontainer, der Müllhaufen, die Glühbirne, das Spülmittel, übrig bleiben, recyceln |
|
Впр. 8 (ст. 73) |
21. |
|
Називати зникаючі види тварин. Висловлювати власну позицію щодо охорони тварин. |
Охорона тварин. Самостійна робота. |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
Демонструє розуміння проблеми еволюції. |
|
|
Die Ausrottung, der Tierschützer, gefährden, bedrohen von D, aussterben |
|
Впр. 6 (ст. 76) |
22. |
|
Читати та розуміти малі газетні статті. |
Засоби масової інформації
Як виглядає газета?
|
|
Обговорює розмаїття видів ЗМІ. |
|
Порівнює вартість періодичних видань. |
Die Tageszeitung, die Wochenzeitung, die Lokalzeitung, die Fachzeitschrift, das Anzeigeblatt, austragen, sich beschränken auf A |
|
Впр. 6 (ст. 82) |
23. |
|
Називати різні види ЗМІ. Читати та розуміти тексти про різноманітні ЗМІ. |
Радіо та телебачення. |
|
Демонструє розумі-ння основ медіаграмотності. |
|
|
Senden, übertragen, die Direktübertragung, der Versuch, der Rundfunk, die Fernsehanstalt, der Fernsehteilnehmer, drahtlos |
|
Впр. 7 (ст. 85) |
24. |
|
Розповідати про улюблену телепередачу. |
Моя улюблена телепередача. |
Презентує власний проект щодо збереження довкілля. |
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Die Einschaltquote, die Doku-Reihe, die Daily Soap |
|
Впр. 7 (ст.88) |
25. |
|
Читати та розуміти тексти з рекламою. Створювати власну рекламу. |
Сучасне телебачення і реклама. |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
Визначає вплив реклами на споживачів. |
Die Quelle, unterhaltsam, informativ, brutal, das Fernsehangebot, glotzen, die Entspannung, die Einflussnahme, werben für A, läs-tig, ernst, zielstrebig, grausam, ärgerlich, lügnerisch |
|
Впр. 7 (ст. 90) |
26. |
|
Сприймати на слух та зорово і розуміти тексти про сучасні засоби комунікації. |
Сучасні засоби комунікації. |
|
Демонструє розуміння важливості спілкування. |
Демонструє знання та наводить правила користування гаджетами. |
|
Das Notebook, der iPod, die Software, das Passwort, digital, tragbar |
Infinitivgruppen |
Впр. 6 (ст. 96) |
|
|
Створити проект власного сайту. |
Інтернет та улюблені вебсайти. |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Обговорює можливості ведення бізнесу в інтернеті. |
Der Internetboom, der Chat, das Netzwerk, bedienen, die Website, der/das Blog, das Netzwerk, das Forum, die Homepage |
|
Впр. 6 (ст.101) |
27. |
|
Порівнювати рівень ЗМІ в Україні та інших країнах. |
Засоби масової інформації в Україні. Самостійна робота. |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Україні. |
Висловлює власне ставлення щодо рівня поінформованості. |
|
|
Die Behörde, der Pressemarkt, die Nachrichtenagentur, das Suchnetzwerk |
|
Впр. 6 (ст.103) |
28. |
|
Сприймати на слух та розуміти тексти та діалоги. |
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
Сприймати зорово та розуміти тексти та діалоги. |
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
Писати твори, повідомлення на вивчені теми. |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
31. |
|
Розповідати та спілкуватися за вивченими темами. |
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
32. |
|
Слухати та розуміти діалоги про науку та техніку. Називати найважливіші винаходи людства. |
Наука і техніка
Чи важливою є наука? |
|
Демонструє розуміння проблеми еволюції. |
|
|
Die Erfindung, das Ding, die Heizung, der PC, der Laptop |
|
Впр. 6 (ст.109) |
33. |
|
Говорити про винаходи німців. Писати коментар до рейтингу найважливіших винаходів. |
Винаходи німців. |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки певних винаходів. |
|
Der Erfinder, der Buchdruck, erfinden |
Präsens Passiv Präteritum Passiv |
Впр. 6 (ст.113) |
34. |
|
Читати та розуміти тексти про відомих дослідників та їх винаходи. |
Всесвітньовідомі дослідники. |
|
Демонструє розуміння важливості розвитку науки. |
|
|
Der Forscher, das Genie, der Wegbereiter, hervorragend, bewerten |
|
Впр. 5 (ст.115) |
35. |
|
Читати та розуміти тексти про Рудольфа Дизеля. Писати статтю про відомі винаходи. |
Рудольф Дизель та його мотор. |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки даного винаходу.. |
Аргументує раціональність винаходу. |
Herstellen, anmelden, auflösen, ausrüsten |
|
Впр. 5 (ст.117) |
36. |
|
Розповідати про українських науковців та їхні винаходи. |
Українські науковці. |
Наводить приклади внеску науковців у сталий розвиток. |
Дискутує про важливість внеску українських вчених в науку. |
|
|
Graduieren, auf dem Gebiet, das Schweißen, reno-mmiert, das Eisenbahnwesen, der Brückenbau, einweihen |
|
Впр. 6 (ст.119) |
37. |
|
Називати різні домашні прибори і розповідати, для чого вони призначені. Писати рекомендації щодо їх використання. |
Поводження з технікою. |
|
|
Пояснює правила поводження з електроприладами. |
|
Das Haushaltsgerät, das Bügeleisen, die Geschirrspülmaschine, der Haartrockner, die Anleitung, die Fernbedienung, einschalten, ausschalten, aufladen, speichern |
|
Впр. 7 (ст.122) |
38. |
|
Читати та розуміти думки молоді про нові технології на інтернет-форумах. Висловлювати свою думку про сучасні технології. |
Нові технології – за чи проти. |
Презентує та обгрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку. |
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання технологій. |
Die Chance, das Risiko, genetisch veränderte Organismen (GVO), Angst haben vor D. |
|
Впр. 6 (ст.124) |
39. |
|
Говорити про небезпеку винаходів та технологій. |
Чи може наука бути руйнівною? |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Обговорює позитивні та негативні наслідки певних винаходів. |
|
Zerstören, zerstörerisch, überflüssig, der Fortschritt, die Waffe, die Kernenergie, die Festplatte |
|
Впр. 5 (ст.126) |
40. |
|
Писати листи друзям про най-улюбленіший винахід. Розповідає про власне дослідження. |
Молодь досліджує. Самостійна робота. |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
Розраховує енерговитрати вдома. |
Zeit kosten, die Mühe, der Holzgaskocher, der Einsatz, bundesweit |
|
Впр.5 (ст.128) |
41. |
|
Слухати та розуміти тексти про географічне положення Німеччини. Називати сусідів-держав. |
Німеччина Географічне положення. |
Презентує інформацію про збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Grenzen an A., münden in A. |
Relativ-sätze |
Впр. 7 (ст.135) |
42. |
|
Говорити про населення Німеччини та коментувати статистику. |
Країна та люди. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби разом жити в мирі. |
|
Підраховує кількість іноземців у Німеччині за останніми даними. |
Der Ausländer, die Minderheit, die Lausitz, der Staatsangehörige, die Tracht, der Pate |
|
Впр. 7 (ст.138) |
43. |
|
Читати та розуміти тексти про історію Німеччини. Розповідати про Берлін. Писати твір про історію Берліну. |
Німецька столиця. Берлінська стіна. |
|
Розпитує про правила поведінки в європейській столиці. |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в Німеччині. |
Die Erwähnung, der Widerstand, der Höhepunkt, die Regierung, vereinigen, ein Ende setzen, die Wiedervereinigung, der Rest, der Mauerfall, der Fluchtversuch, fliehen, erschießen |
Präteritum |
Впр. 7 (ст.143) |
44. |
|
Читати та розуміти повідомлення про Дрезден. Підготувати запитання для вікторини по темі. |
Дрезден. |
|
Висловлює особисті ціннісні пріоритети. |
|
Обговорює можливість віртуальної подорожі. |
Das Bauwerk, die Weltkulturerbestätte, der Zwinger, der Sitz |
|
Впр. 6 (ст.145) |
45. |
|
Брати інтерв’ю у жителя Німеччини. Розповідати про визначні місця.
|
Німецькі визначні місця. |
Описує види екотуризму. |
|
|
Підраховує вартість екскурсії містами Німеччини. |
Die Kathedrale, das Mahnmal, errichten, wieder aufbauen, der Entwurf |
Passiv |
Впр. 6 (ст.148) |
46. |
|
Читати та розуміти повідомлення друзів про міста. Розповідати про найулюбленіше місто. |
Подорож Німеччиною. |
|
|
Наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування транспортом. |
Визначає орієнтовну вартість перебування в Німеччині. |
Die Messe, die Metropole, gelten als N. |
|
Впр. 7 (ст.151) |
47. |
|
Читати та розповідати про відомих особистостей Німеччини. |
Країна поетів та мислителів. |
|
Висловлює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
begeistert sein für A., leidenschaftlich, neugierig, der Nobelpreis |
|
Впр. 7 (ст.154) |
48. |
|
Читати та писати про культурні ландшафти Німеччини. |
Культурні ланд-шафти Німеччини. Самостійна робота. |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
erleben, vielfältig, die Vielfalt, einzigartig |
|
Впр. 8 (ст.157) |
49. |
|
Слухати та розуміти тексти про географічне положення України. Називати сусідів-держав. |
Україна Моя Батьківщина. |
|
Висловлює особисті ціннісні пріоритети. |
|
Підраховує кількість іноземців в Україні за останніми даними. |
Fühlen, geborgen, der Mitbürger, riechen, wohl, in erster Linie |
Attribut-sätze |
Впр. 6 (ст.162) |
50. |
|
Читати та розуміти тексти про історію України. Писати коментар до статистики. |
Це – Україна. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби разом жити в мирі. |
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Die Fläche, der Einwohner, das Gebiet, gebirgig, gemäßigt, zugleich, tagen |
|
Впр. 6 (ст.164) |
51. |
|
Спілкуватися з друзями про подорож Україною. |
Подорож Україною. |
Презентує інформацію про збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
|
Наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування транспортом. |
|
Blühen, die Blüte, die Gegend, trans-karpatisch, der Bergfluss, der Bergsee, bestatten, das Kosakentum, der Stummfilm, das Wasserkraftwerk, prächtig, unvergesslich |
|
Впр. 6 (ст.170) |
52. |
|
Говорити про населення Німеччини та коментувати статистику. |
Найбільші міста України. |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
Підраховує вартість екскурсії містами Украни. |
Das Gebietszentrum, die Gesamtbevölkerung |
|
Впр. 6 (ст.173) |
53. |
|
Розповідати та писати повідомлення на інтернет-форум про рідне місто. |
Моє улюблене місто. |
|
Висловлює особисті ціннісні пріоритети. |
|
Виготовляє рекламний проспект. |
Beitragen zu D., einmalig, einzigartig, die Herkunft, die Kernkraft, die Schlacht, pflegen, die Werft, das Töpfereimuseum |
|
Впр. 6 (ст.175) |
54. |
|
Називати та розповідати про найвизначніші пам’ятки Києва. |
Визначні пам’ятки Києва. |
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
Обговорює можливість подорожі онлайн. |
Der Bau, die Bildungsanstalt, der Brunnen, Die Gedenksäule, renommiert, verzieren |
|
Впр. 6 (ст.177) |
55. |
|
Читати та писати про культурні пам’ятки України. |
Видатні пам’ятки України. Самостійна робота. |
Описує види екотуризму. |
Наводить приклади внеску відомих українців в історію країни. |
|
|
Die Festung, die Siedlung, der Stützpunkt, existieren |
|
Впр. 6 (ст.179) |
56. |
|
Читати та розуміти тексти про професію та роботу. Називати та описувати різні професії. |
Професія та робота Професії. |
|
Висловлює особисті ціннісні пріоритети. |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Der Pilot, der Flugbegleiter, der Reiseleiter, die Führung, betreuen, begleiten, steuern |
|
Впр. 6 (ст.184) |
57. |
|
Читати та розуміти статистику про улюблену професію. Слухати та розуміти тексти про представників улюбленої професії. |
Улюблена професія. |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
Порівнює зарплатню представників різних професій. |
Der Dachdecker, der Installateur, der Maurer, der Mediendesigner, der Rechtsanwalt, die Reinigungskraft, der Richter, der Tierpfleger, der Unternehmer, der Erzieher, der Versicherungsagent |
|
Впр. 8 (ст.187) |
58. |
|
Розповідати, які критерії є важливими при виборі професії. |
Вибір професій. |
|
Висловлює особисті ціннісні пріоритети. |
Обговорює небезпечність деяких професій. |
|
Die Begabung, die Fähigkeit, die Angst vor D. |
Präteritum Konjunktiv, Konditionalis I |
Впр. 8 (ст.190) |
59. |
|
Слухати та розуміти діалоги. Давати поради щодо вибору професії. |
Шлях до професії. |
|
Проектує власний шлях розвитку професійної діяльності. |
|
|
Kontakte knüpfen, der Studienbewerber, die Bewerbung, die Geduld, die Voraussetzung, der Kampfjetpilot, die Neigung, typisch, ungewöhnlich |
|
Впр. 7 (ст.193) |
60. |
|
Читати та розуміти тексти про соціальні професії. Проводити опитування в класі. |
Соціальні професії. |
|
Дискутує про свою роль у сучасному соціумі. |
Розуміє важливість соціальних професій для людей похилого віку. |
|
Der Kinderbetreuer, die Einfühlung, der Altenpfleger, die Verantwortung, das Altersheim, der Behinderte, die Hilfsbereitschaft, das Engagement, verzichten auf A. |
|
Впр. 6 (ст.199) |
61. |
|
Описувати проб-леми українського випускника в час пошуку роботи. |
Безробіття після навчання. |
|
Проектує власну професійну діяльність. |
|
Розробляє план розвитку своєї фірми. |
Die Voraussetzung, die Anforderung, die Berufserfahrung |
|
Впр. 6 (ст.202) |
62. |
|
Писати заяву на роботу. Спілкуватися з роботодавцем. |
Заява на роботу та співбесіда. |
|
У спілкуванні дотримується толерантності. |
|
|
Das Bewerbungsschreiben, zutreffen auf A., flexibel |
|
Впр. 7 (ст.205) |
63. |
|
Говорити про майбутні професії. Писати листи друзям про власний вибір. |
Майбутнє праці. Самостійна робота. |
Презентує та обгрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.
|
|
|
Аргументує раціональність роботи онлайн. |
Das Intranetportal, der Geschäftspartner, der Webcast, in Echtzeit |
irrealewenn-Sätze |
Впр. 8 (ст.208) |
64. |
|
Сприймати на слух та розуміти тексти та діалоги. |
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
65. |
|
Сприймати зорово та розуміти тексти та діалоги. |
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
66. |
|
Писати твори, повідомлення на вивчені теми. |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
67. |
|
Розповідати та спілкуватися за вивченими темами. |
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
68. |
|
|
Узагальнююче повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
69. |
|
|
Узагальнююче повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
« Погоджено »
Заступник директора з НВР
____________________________
«_____» ___________2020/21 навч. рік