«Календарно- тематичне планування з німецької мови 9клас( 9рік навчання)»

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови для 9 класу(9рік навчання). КТП на рік із змістовними лініями.
Перегляд файлу

Календарно−тематичне планування

здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень.  Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподіллено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Німецька мова(9-й рік навчання) : підруч. Для 9 класу загально осв. навч. закл. «Deutsch lernen ist super!» / С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2017

 

 

Дата

 

Очікуваний результат

Учень вмітиме:

 

Тема

Наскрізні лінії

Мовний інвентар

 

Дом. завд.

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

1.

 

 

Читати та розуміти тексти про літні канікули. Розповідати про відпочинок влітку.

Моя родина і мої друзі

Якими були літні канікули?

 

 

 

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

 

 

 

 

Впр. 6 (ст. 5)

 

2.

 

Читати та розуміти тексти про сім’ю та друзів.  Описувати відносини в сім’ї.

Я та моє близьке оточення.

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

 

 

Die Beziehungen, achten, böse sein auf A, schimpfen auf A/mit D, Angst haben vor D, sorgen für A, sich Sorgen machen um A, Kontakt haben, Krach machen

Personalpronomen

Впр. 8 (ст. 8)

 

3.

 

 

Давати поради, як уникнути сварки в сім’ї.

Сварка в сім’ї.

 

Наводить приклади взаємодопомоги членів родини.

Доводить шкідливий вплив стресу на здоров’я.

 

Sich streiten, stressen, überreden, verbieten, sich wehren, die Streitigkeit, stur

 

Впр. 7 (ст. 11)

 

4.

 

 

Дискутувати, висловлювати свою думку  про самотність, життя без дітей.

Діти -- найбільше щастя.

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

 

Die Ursache, die Einsamkeit, sich enzscheiden für A, sich einschränken, unter einen Hut bringen, kinderlos, nach wie vor

 

Впр. 6 (ст. 13)

 

5.

 

 

Читати та розуміти інформацію у біографії. Писати свою біографію.

Моя біографія.

 

Планує траєкторію власного життя.

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Absolvieren, der Familienstand, die Staatsangehörigkeit, der Lebenslauf, tätig sein als, sich bewerben um A

Präteritum

Впр. 5 (ст. 15)

 

6.

 

Сприймати на слух та зорово тексти про дружбу. Описувати дружні відносини.

Друзі.

 

Розуміє важливість і цінність дружби.

Формулює правила безпеки онлайн-спілкування.

 

Anvertrauen, das Lächeln, die Klamotten, humorvoll, witzig, guter/ schlechter Laune sein, erkennen, an D, verzeihen, unterstützen, der Beweis, der Makel

 

Впр. 7 (ст. 20)

 

7.

 

 

Розповідати про найкращого друга та його інтереси.

Наші інтереси. Самостійна робота.

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

Das Interesse, jemandes Interesse teilen, sich interessieren für A, sich beschäftigen mit D

 

Впр. 5 (ст. 22)

 

8.

 

 

 

 

Читати та розуміти тексти про моду. Висловлювати свою думку про макіяж.

Молодіжна культура

 

Мода для нас важлива.

 

 

 

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

 

 

Das Make-up, die Wimperntusche, das/der Lipgloss, der Lidschatten, schminken, zerrissen

 

Steigerungsstufen der Adjektive

 

Впр. 7 (ст. 28)

 

9.

 

 

Проводити опитування в класі. Дискутувати щодо смаків молоді.

Чим захоплюється молодь?

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

 

Das Merkmal, der Vertreter, die Gesellschaft, das Image, entstehen, auffällig, schäbig, der Nagel

 

Впр. 6 (ст. 31)

 

10.

 

 

Сприймати на слух тексти про молодіжні сцени. Брати інтерв’ю у представника молодіжної сцени.

Молодіжні сцени в Україні.

 

Пояснює вибір особистих символів.

 

 

Der Anhänger, der Pony, die Umhängetasche, das Armband, der Gürtel, der Friedhof, rebellisch

 

Впр. 6 (ст. 33)

 

11.

 

 

Описувати представників різних субкультур. Дискутувати про графіті.

Вуличні молодіжні культури.

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

Демонструє розуміння небезпечної ситуації та відповідальності перед законом. Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

 

Aufnehmen, trampen, der Aushilfsjob, der Schlafsack, beneiden, der Neid, die Zufriedenheit, bombastisch, der Sprayer, der Sprüher, die Sprühdose, der Filzmarker, der Streifewagen, die Handschellen, das Gesetz, sprayen, illegal, ins Gefängnis kommen

 

Впр. 7 (ст. 38)

 

12.

 

 

Читати та розуміти інформацію у календарі розважальних заходів. Розповідати про своє дозвілля.

Молодь і дозвілля.

 

Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.

Формулює правила безпеки онлайн-спілкування.

 

Der Verband, der Verein, die Freizeitmöglichkeiten, das Gesellschaftsspiel, beitragen zu D, mitmachen A

 

Впр. 6 (ст. 41)

 

13.

 

 

Писати про пропозиції відпочинку на молодіжних турбазах.

Молодіжні турбази. Самостійна робота.

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Підраховує витрати під час відпочинку на турбазі.

Dіe Jugendherberge, ermöglichen, verfügen über A, die Unterkunft, die Übernachtung, in Zusammenhang stehen, vielfältig

 

Впр. 6 (ст. 44)

 

14.

 

 

 

 

 

Описувати різні ландшафти.

Природа та погодні умови

 

Природа довкола нас.

 

 

 

Розглядає природу як цілісну систему.

 

Демонструє розуміння відповідальності громадянина за збереження природних ресурсів.

 

 

Der Hügel, die Quelle, die Küste, der Gletscher, die Niederschläge, münden, öde, felsig, sandig, steil

 

Впр. 6 (ст. 49)

 

15.

 

 

Читати та розуміти тексти про природні місця та клімат Німеччини.

Найкрасивіші місця та клімат Німеччини.

 

Демонструє розуміння цінності природного розмаїття.

 

 

Die Heide, das Moor, der Felsen, der Wacholder, das Naturdenkmal, das Naturschutzgebiet, bewundern, unberührt, die Durchschnittstemperatur, die Temperaturschwankung, gemäßigt, kontinental, maritim, tropisch, beeinflussen, schwanken

 

Впр. 6 (ст. 54)

 

16.

 

 

Порівнювати клімат України та Німеччини.

Подорож Україною.

 

Порівнює клімат Німеччини та України.

 

Визначає орієнтовну вартість перебування в Україні для іноземців.

Die Mannigfaltigkeit, der Sumpf, der Badeort, die Waldsteppe, ermöglichen

 

Впр. 6 (ст. 56)

 

17.

 

Читати та розуміти повідомлення молоді на форумах про улюблену пору року. Описувати погоду в різну пору року.

Пори року.

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Демонструє розуміння впливу погоди та пір року на настрій людини.

 

Der Schneefall, die Nordhalbkugel, die Knospe, der Zugvogel, steigen, duften nach D, strahlen, die Laune, bester Laune sein, außerdem, verderben

Satzreihe

Впр. 8 (ст. 61)

 

18.

 

Слухати та розуміти прогноз погоди. Складати прогноз погоди для свого місця проживання.

Яка сьогодні погода?

 

Демонструє розуміння важливості прогнозу погоди для території, де проживаєш.

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

Die Geschwindigkeit, der Hagel, die Bewölkung, der Orkan, der Schauer, heiter, bewölkt, wolkenlos, locker

 

Впр. 7 (ст. 63)

 

19.

 

Називати цінні корисні копалини. Описувати екологічну ситуацію у своєму регіоні.

Корисні копалини.

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в регіоні.

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

Der Rohstoff, das Vorkommen, die Kohle, das Erdgas, das Erdöl, das Eisen, das Erz, fördern, verwenden

 

Впр. 5 (ст. 65)

 

 

 

Читати та розуміти тексти про види відновлювальної енергії.

Відновлювальна енергія.

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

 

 

Презентує власний проект щодо забезпечення громади дешевою енергією.

Der Energieträger, die Vorräte, das Kraftwerk, der Strom, erneuerbar, fossil, umweltfreundlich, umweltbelastend, schaden D, verbrennen

 

Впр. 6 (ст. 67)

 

20.

 

Називати проблеми довкілля та говорити про захист довкілля. Висловлювати власну думку про сортування сміття.

Забруднення довкілля та сортування сміття.

 

Дає поради щодо сортування сміття.

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

 

Die Abgase, das Abwasser, die Mülldeponie, die Ölkatastrophe, ver-giften, verursachen, verschmutzen, belasten, schädlich, die Mülltrennung, die Mülltonne, der Müllcontainer, der Müllhaufen, die Glühbirne, das Spülmittel, übrig bleiben, recyceln

 

Впр. 8 (ст. 73)

 

21.

 

Називати зникаючі види тварин. Висловлювати власну позицію щодо охорони тварин.

Охорона тварин. Самостійна робота.

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

Демонструє розуміння проблеми еволюції.

 

 

Die Ausrottung, der Tierschützer, gefährden, bedrohen von D, aussterben

 

Впр. 6 (ст. 76)

 

22.

 

 

 

 

 

Читати та розуміти малі газетні статті.

Засоби масової інформації

 

Як виглядає газета?

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює розмаїття видів ЗМІ.

 

 

 

 

 

Порівнює вартість періодичних видань.

 

Die Tageszeitung, die Wochenzeitung, die Lokalzeitung, die Fachzeitschrift, das Anzeigeblatt, austragen, sich beschränken auf A

 

 

Впр. 6 (ст. 82)

 

23.

 

Називати різні види ЗМІ. Читати та розуміти тексти про різноманітні ЗМІ.

Радіо та телебачення.

 

Демонструє розумі-ння основ медіаграмотності.

 

 

Senden, übertragen, die Direktübertragung, der Versuch, der Rundfunk, die Fernsehanstalt, der Fernsehteilnehmer, drahtlos

 

Впр. 7 (ст. 85)

 

24.

 

Розповідати про улюблену телепередачу.

Моя улюблена телепередача.

Презентує власний проект щодо збереження довкілля.

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

 

Die Einschaltquote, die Doku-Reihe, die Daily Soap

 

Впр. 7 (ст.88)

 

25.

 

Читати та розуміти тексти з рекламою. Створювати власну рекламу.

Сучасне телебачення і реклама.

 

Визначає достовірність інформації.

 

Визначає вплив реклами на споживачів.

Die Quelle, unterhaltsam, informativ, brutal, das Fernsehangebot, glotzen, die Entspannung, die Einflussnahme, werben für A, läs-tig, ernst, zielstrebig, grausam, ärgerlich, lügnerisch

 

Впр. 7 (ст. 90)

 

26.

 

Сприймати на слух та зорово і розуміти тексти про сучасні засоби комунікації.

Сучасні засоби комунікації.

 

Демонструє розуміння важливості спілкування.

Демонструє знання та наводить правила користування гаджетами.

 

Das Notebook, der iPod, die Software, das Passwort,  digital, tragbar

Infinitivgruppen

Впр. 6 (ст. 96)

 

 

 

Створити проект власного сайту.

Інтернет та улюблені вебсайти.

 

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

Обговорює можливості ведення бізнесу в інтернеті.

Der Internetboom, der Chat, das Netzwerk, bedienen, die Website, der/das Blog, das Netzwerk, das Forum, die Homepage

 

Впр. 6 (ст.101)

 

27.

 

Порівнювати рівень ЗМІ в Україні та інших країнах.

Засоби масової інформації в Україні. Самостійна робота.

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Україні.

Висловлює власне ставлення щодо рівня поінформованості.

 

 

Die Behörde, der Pressemarkt, die Nachrichtenagentur, das Suchnetzwerk

 

Впр. 6 (ст.103)

 

28.

 

Сприймати на слух та розуміти тексти та діалоги.

Контроль

аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

Сприймати зорово та розуміти тексти та діалоги.

Контроль

читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

Писати твори, повідомлення на вивчені теми.

Контроль

письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

Розповідати та спілкуватися за вивченими темами.

Контроль

говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

Слухати та розуміти діалоги про науку та техніку. Називати найважливіші винаходи людства.

Наука і техніка

 

Чи важливою є наука?

 

 

Демонструє розуміння проблеми еволюції.

 

 

 

Die Erfindung, das Ding, die Heizung, der PC, der Laptop

 

Впр. 6 (ст.109)

33.

 

Говорити про винаходи німців. Писати коментар до рейтингу найважливіших винаходів.

Винаходи німців.

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки певних винаходів.

 

Der Erfinder, der Buchdruck, erfinden

Präsens Passiv Präteritum Passiv

Впр. 6 (ст.113)

34.

 

Читати та розуміти тексти про відомих дослідників та їх винаходи.

Всесвітньовідомі дослідники.

 

Демонструє розуміння важливості розвитку науки.

 

 

Der Forscher, das Genie, der Wegbereiter, hervorragend, bewerten

 

Впр. 5 (ст.115)

35.

 

Читати та розуміти тексти про Рудольфа Дизеля. Писати статтю про відомі винаходи.

Рудольф Дизель та його мотор.

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки даного винаходу..

Аргументує раціональність винаходу.

Herstellen, anmelden, auflösen, ausrüsten

 

Впр. 5 (ст.117)

36.

 

Розповідати про українських науковців та їхні винаходи.

Українські науковці.

Наводить приклади внеску науковців у сталий розвиток.

Дискутує про важливість внеску українських вчених в науку.

 

 

Graduieren, auf dem Gebiet, das Schweißen, reno-mmiert, das Eisenbahnwesen, der Brückenbau, einweihen

 

Впр. 6 (ст.119)

37.

 

Називати різні домашні прибори і розповідати, для чого вони призначені. Писати рекомендації щодо їх використання.

Поводження з технікою.

 

 

Пояснює правила поводження з електроприладами.

 

Das Haushaltsgerät, das Bügeleisen, die Geschirrspülmaschine, der Haartrockner, die Anleitung, die Fernbedienung, einschalten, ausschalten, aufladen, speichern

 

Впр. 7 (ст.122)

38.

 

Читати та розуміти думки молоді про нові технології на інтернет-форумах. Висловлювати свою думку про сучасні технології.

Нові технології – за чи проти.

Презентує та обгрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання технологій.

Die Chance, das Risiko, genetisch veränderte Organismen (GVO), Angst haben vor D.

 

Впр. 6 (ст.124)

39.

 

Говорити про небезпеку винаходів та технологій.

Чи може наука бути руйнівною?

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Обговорює позитивні та негативні наслідки певних винаходів.

 

Zerstören, zerstörerisch, überflüssig, der Fortschritt, die Waffe, die Kernenergie, die Festplatte

 

Впр. 5 (ст.126)

40.

 

Писати листи друзям про най-улюбленіший винахід. Розповідає про власне дослідження.

Молодь досліджує. Самостійна робота.

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

 

Розраховує енерговитрати вдома.

Zeit kosten, die Mühe, der Holzgaskocher, der Einsatz, bundesweit

 

Впр.5 (ст.128)

41.

 

Слухати та розуміти тексти про географічне положення Німеччини. Називати сусідів-держав.

Німеччина

Географічне положення.

Презентує інформацію про збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

Grenzen an A., münden in A.

Relativ-sätze

Впр. 7 (ст.135)

42.

 

Говорити про населення Німеччини та коментувати статистику.

Країна та люди.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби разом жити в мирі.

 

Підраховує кількість іноземців у Німеччині за останніми даними.

Der Ausländer, die Minderheit, die Lausitz, der Staatsangehörige, die Tracht, der Pate

 

Впр. 7 (ст.138)

43.

 

Читати та розуміти тексти про історію Німеччини. Розповідати про Берлін. Писати твір про історію Берліну.

Німецька столиця. Берлінська стіна.

 

Розпитує про правила поведінки в європейській столиці.

 

Визначає орієнтовну вартість перебування в Німеччині.

Die Erwähnung, der Widerstand, der Höhepunkt, die Regierung, vereinigen, ein Ende setzen, die Wiedervereinigung, der Rest, der Mauerfall, der Fluchtversuch, fliehen, erschießen

Präteritum

Впр. 7 (ст.143)

44.

 

Читати та розуміти повідомлення про Дрезден. Підготувати запитання для вікторини по темі.

Дрезден.

 

Висловлює особисті ціннісні пріоритети.

 

Обговорює можливість віртуальної подорожі.

Das Bauwerk, die Weltkulturerbestätte, der Zwinger, der Sitz

 

Впр. 6 (ст.145)

45.

 

Брати інтерв’ю у жителя Німеччини. Розповідати про визначні місця.

 

Німецькі визначні місця.

Описує види екотуризму.

 

 

Підраховує вартість екскурсії містами Німеччини.

Die Kathedrale, das Mahnmal, errichten, wieder aufbauen, der Entwurf

Passiv

Впр. 6 (ст.148)

46.

 

Читати та розуміти повідомлення друзів про міста. Розповідати про найулюбленіше місто.

Подорож Німеччиною.

 

 

Наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування транспортом.

Визначає орієнтовну вартість перебування в Німеччині.

Die Messe, die Metropole, gelten als N.

 

Впр. 7 (ст.151)

47.

 

Читати та розповідати про відомих особистостей Німеччини.

Країна поетів та мислителів.

 

Висловлює особисті ціннісні пріоритети.

 

 

begeistert sein für A., leidenschaftlich, neugierig, der Nobelpreis

 

Впр. 7 (ст.154)

48.

 

Читати та писати про культурні ландшафти Німеччини.

Культурні ланд-шафти Німеччини. Самостійна робота.

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

 

 

erleben, vielfältig, die Vielfalt, einzigartig

 

Впр. 8 (ст.157)

49.

 

Слухати та розуміти тексти про географічне положення України. Називати сусідів-держав.

Україна

Моя Батьківщина.

 

 

Висловлює особисті ціннісні пріоритети.

 

Підраховує кількість іноземців в Україні за останніми даними.

Fühlen, geborgen, der Mitbürger, riechen, wohl, in erster Linie

Attribut-sätze

Впр. 6 (ст.162)

50.

 

Читати та розуміти тексти про історію України. Писати коментар до статистики.

Це – Україна.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби разом жити в мирі.

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

Die Fläche, der Einwohner, das Gebiet, gebirgig, gemäßigt, zugleich, tagen

 

Впр. 6 (ст.164)

51.

 

Спілкуватися з друзями  про подорож Україною.

Подорож Україною.

Презентує інформацію про збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

Наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування транспортом.

 

Blühen, die Blüte, die Gegend, trans-karpatisch, der Bergfluss, der Bergsee, bestatten, das Kosakentum, der Stummfilm, das Wasserkraftwerk, prächtig, unvergesslich

 

Впр. 6 (ст.170)

52.

 

Говорити про населення Німеччини та коментувати статистику.

Найбільші міста України.

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

 

Підраховує вартість екскурсії містами Украни.

Das Gebietszentrum, die Gesamtbevölkerung

 

Впр. 6 (ст.173)

53.

 

Розповідати та писати повідомлення на інтернет-форум про рідне місто.

Моє улюблене місто.

 

Висловлює особисті ціннісні пріоритети.

 

Виготовляє рекламний проспект.

Beitragen zu D., einmalig, einzigartig, die Herkunft, die Kernkraft, die Schlacht, pflegen, die Werft, das Töpfereimuseum

 

Впр. 6 (ст.175)

54.

 

Називати та розповідати про найвизначніші пам’ятки Києва.

Визначні пам’ятки Києва.

 

Планує краєзнавчу подорож.

 

Обговорює можливість подорожі онлайн.

Der Bau, die Bildungsanstalt, der Brunnen, Die Gedenksäule, renommiert, verzieren

 

Впр. 6 (ст.177)

55.

 

Читати та писати про культурні пам’ятки України.

Видатні пам’ятки України. Самостійна робота.

Описує види екотуризму.

Наводить приклади внеску відомих українців в історію країни.

 

 

Die Festung, die Siedlung, der Stützpunkt, existieren

 

Впр. 6 (ст.179)

56.

 

Читати та розуміти тексти про професію та роботу. Називати та описувати різні професії.

Професія

та робота

Професії.

 

 

Висловлює особисті ціннісні пріоритети.

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

Der Pilot, der Flugbegleiter, der Reiseleiter, die Führung, betreuen, begleiten, steuern

 

Впр. 6 (ст.184)

57.

 

Читати та розуміти статистику про улюблену професію. Слухати та розуміти тексти про представників улюбленої професії.

Улюблена професія.

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

 

Порівнює зарплатню представників різних професій.

Der Dachdecker, der Installateur, der Maurer, der Mediendesigner, der Rechtsanwalt, die Reinigungskraft, der Richter, der Tierpfleger, der Unternehmer, der Erzieher, der Versicherungsagent

 

Впр. 8 (ст.187)

58.

 

Розповідати, які критерії є важливими при виборі професії.

Вибір професій.

 

Висловлює особисті ціннісні пріоритети.

Обговорює небезпечність деяких професій.

 

Die Begabung, die Fähigkeit, die Angst vor D.

Präteritum Konjunktiv, Konditionalis I

Впр. 8 (ст.190)

59.

 

Слухати та розуміти діалоги. Давати поради щодо вибору професії.

Шлях до професії.

 

Проектує власний шлях розвитку професійної діяльності.

 

 

Kontakte knüpfen, der Studienbewerber, die Bewerbung, die Geduld, die Voraussetzung, der Kampfjetpilot, die Neigung, typisch, ungewöhnlich

 

Впр. 7 (ст.193)

60.

 

Читати та розуміти тексти про соціальні професії. Проводити опитування в класі.

Соціальні професії.

 

Дискутує про свою роль у сучасному соціумі.

Розуміє важливість соціальних професій для людей похилого віку.

 

Der Kinderbetreuer, die Einfühlung, der Altenpfleger, die Verantwortung, das Altersheim, der Behinderte, die Hilfsbereitschaft, das Engagement, verzichten auf A.

 

Впр. 6 (ст.199)

61.

 

Описувати проб-леми українського випускника в  час пошуку роботи.

Безробіття після навчання.

 

Проектує власну професійну діяльність.

 

Розробляє план розвитку своєї фірми.

Die Voraussetzung, die Anforderung, die Berufserfahrung

 

Впр. 6 (ст.202)

62.

 

Писати заяву на роботу. Спілкуватися з роботодавцем.

Заява на роботу та співбесіда.

 

У спілкуванні дотримується толерантності.

 

 

Das Bewerbungsschreiben, zutreffen auf A., flexibel

 

Впр. 7 (ст.205)

63.

 

Говорити про  майбутні професії. Писати листи друзям про власний вибір.

Майбутнє праці. Самостійна робота.

Презентує та обгрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.

 

 

 

Аргументує раціональність роботи онлайн.

Das Intranetportal, der Geschäftspartner, der Webcast, in Echtzeit

irrealewenn-Sätze

Впр. 8 (ст.208)

64.

 

Сприймати на слух та розуміти тексти та діалоги.

Контроль

аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

65.

 

Сприймати зорово та розуміти тексти та діалоги.

Контроль

читання.

 

 

 

 

 

 

 

66.

 

Писати твори, повідомлення на вивчені теми.

Контроль

письма.

 

 

 

 

 

 

 

67.

 

Розповідати та спілкуватися за вивченими темами.

Контроль

говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

68.

 

 

Узагальнююче повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

69.

 

 

Узагальнююче повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

                           « Погоджено »

                    Заступник директора з НВР                                                                                                                                                     

                ____________________________

«_____» ___________2020/21 навч. рік

 

 

docx
До підручника
Німецька мова (9-й рік навчання) 9 клас (Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
Додано
11 жовтня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку