Календарно- тематичне планування з української мови 4 клас 1 семестр за підручником К. І. Пономарьової

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови в 4 класі за посібником «Українська мова та читання» К. Пономарьової, Л. Гайової частина 1 складено з урахуванням Програмних вимог за програмою Савченко. Планування має посилання на окремі вправи та тестові завдання.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків української мови в 4 класі

(посібник «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова 

 частина 1

Вчитель __________________________________________

І СЕМЕСТР

4 години х 16 тижнів = 64 годин =____ уроки (святкові дні _______________________)

(54 годин української мови, 7 годин розвитку зв’язного мовлення)

 

Дата

Тема уроку

Стор. підр

Робота з медіа продуктом

Словникові слова

Примітка

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення:  Записування власної думки про предмет висловлення.

Спогади про літо.

 

 

Влітку

https://vseosvita.ua/test/zvuky-ta-bukvy-318875.html

 

  1.  

 

Повторюю знання про звуки і букви

Удосконалення навички письма.

Самоконтроль за виконанням графічних, технічних, гігієнічних правил письма.

Пригадую, що я знаю про звуки і букви.

Ст. 4-5

Впр 1-8

 

Подорож  аеропорт

https://vseosvita.ua/test/zvuky-i-bukvy-sklad-naholos-perenos-sliv-45892.html

 

  1.  

 

Дотримання культури оформлення письмових робіт.

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками  /е/, /и/ в коренях (Польща).

Ст..6-7 впр. 1-9

Інформація про продукт

Життя гілля прання

 

 

  1.  

 

Дотримання орфоепічних вимог у власному мовленні.

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками  /е/, /и/ в коренях

 

 

https://vseosvita.ua/test/napysannia-sliv-z-nenaholoshenymy-e-ta-y-v-koreni-sliv-318882.html

 

  1.  

 

Виявлення впливу медіапродуктів на власні думки й погляди.  Дослідження і засвоєння правопису слів із сумнівними приголосними,  з апострофом після префіксів.

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом

Ст..9-11 впр. 1-10

Медіа: рекламний плакат

 

 

  1.  

 

Дотримання орфоепічних вимог у власному мовленні.

Правильно наголошую слова  (Чехія)

Ст.11-13

Впр.1-11

 

До побачення

 

  1.  

 

Користування алфавітом.

Розташовую слова в алфавітному порядку

Ст..14-15 впр.1-5

 

наполегливість

 

  1.  

 

Розташовую слова в алфавітному порядку

 

 

https://vseosvita.ua/test/test-sebe-pereviriaiu-alfavit-znaiu-322118.html

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення:   Написання різних видів переказів тексту. Відтворення змісту почутого творчо.

 

 

 

 

  1.  

 

Правильно поділяю слова для переносу

Ст..15-16 впр.1-7

 

https://vseosvita.ua/test/perenos-sliv-27811.html

 

  1.  

 

Діагностична робота: списування із завданням

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

  1.  

 

Спостерігаю за значенням слів

Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів

Розрізняю пряме і переносне значення слів

(Франція)

Ст..17-18

Впр.1-10

 

 

 

  1.  

 

Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів

Добираю синоніми й антоніми

Ст..19-20 впр.1-8

 

https://vseosvita.ua/test/test-synonimy-antonimy-164621.html

числівники

  1.  

 

Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів

Розпізнаю багатозначні слова

Ст..21-22

Впр.1-8

Вхід в картину

Творчість

 

  1.  

 

Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів Досліджую фразеологізми

Ст..23-24 впр.1-8

 

Футбол велосипед

https://vseosvita.ua/test/ukrainska-mova-synonimy-antonimy-frazeolohizmy-175385.html

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення: 

 

 

 

 

  1.  

 

Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів

Підсумковий урок за темою

 

 

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: мовна перевірка з тестами

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

  1.  

 

Пригадую будову слова

Визначаю будову слова (Німеччина)

Ст..25-26

Впр.1-9

 

Правила врівноваженість  дисципліна

 

  1.  

 

Розпізнаю співзвучні префікси і прийменники

Ст..27-29 впр.1-10

 

 

 

  1.  

 

Дослідження і засвоєння правопису слів  з префіксами пре- і при-.

Досліджую слова із префіксами пре-, при-

Ст..29-31 впр.1-7

 

 

 

  1.  

 

Розпізнаю співзвучні префікси і прийменники. Слова із префіксами пре-, при

 

 

 

 

  1.  

 

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів 

Ст.31-32 впр.1-8

Інформація з квитка

 

 

  1.  

 

Розбираю слова за будовою

 

 

 

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення: 

 

 

 

 

  1.  

 

Утворення нових слів за допомогою префіксів і суфіксів.

Підбираю спільнокореневі слова. Розбираю слова за будовою

 

 

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: мовна перевірка з тестами

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

 

 

https://vseosvita.ua/test/chastyny-movy-278524.html

 

  1.  

 

Дізнаюся більше про іменник

Розрізняю іменники – назви істот і неістот, власні і загальні назви (Швейцарія)

Ст 33-34 впр.1-8

 

 

алфавіт

  1.  

 

Критичне сприймання  доступних медіапродуктів Визначаю рід і число іменників

Ст.35-37 впр.1-9

Інформація про продукт

Держава щотижня

 

  1.  

 

Дослідження різних граматичних форм іменників

Досліджую відмінки і відмінникові питання.

Ст..37-39 впр 1-8

 

 

 

  1.  

 

Відмінювання іменників.

Змінюю іменники за відмінками (Угорщина)

Ст..39-40 впр.1-7

 

Закарпаття

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення:. Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, вербальними і невербальними засобами, етикетними нормами культури спілкування.

Складання діалогу з поданих ситуацій. 

 

 

 

 

  1.  

 

Визначаю початкову форму іменників

Ст..41-42 впр 1-7

 

кулінарія

Кубик рубика

  1.  

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини  (Румунія)

Ст.43-44 впр.1-9

 

 

 

  1.  

 

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному  і місцевому відмінках однини

Ст..45-46 впр.1-7

 

 

телефон

 

  1.  

 

Спостереження за явищем чергування приголосних і голосних.

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини

Ст..49-50 впр.1-8

 

Виноград кукурудза

 

  1.  

 

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (Італія)

Ст..50-52 впр.1-7

 

вертикальні

 

  1.  

 

Правопис закінчень іменників в орудному відмінку однини.

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини

Ст..52-55 впр.1-9

 

 

 

  1.  

 

Критичне сприймання  доступних медіапродуктів

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини

Ст..56-59 впр.1-7

Інформація з фотоколажу

ввічливість

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення::  Створення усних монологічних висловлень

(розповідь, опис, міркування, есе).

Використання виражальних засобів мови.

Удосконалення власних висловлень Складання коміксів за малюнком та продовження історії

 

 

 

 

  1.  

 

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини

Ст..60-61 впр.1-6

 

узбережжя

 

  1.  

 

Визначаю відмінок іменників у реченні

 

 

 

 

  1.  

 

Розбираю іменник як частину мови

Ст..61-62 впр.1-8

 

 

 

  1.  

 

Що я знаю про іменник. Підводжу підсумки

 

 

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: списування  із завданням

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

Вживання іменників у власному мовленні в правильних граматичних формах.

 

 

 

 

  1.  

 

Дізнаюся більше про прикметник

Пригадую вивчене про прикметник (Іспанія)

Ст..63-65 впр.1-11

 

https://vseosvita.ua/test/prykmetnyk-zviazok-imennykiv-z-prykmetnykamy-192156.html

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення: Вибір і використання інформації з почутого для створення власних висловлень. Створення коротких письмових повідомлень

Складання опису предмета. Редагування тексту: 

 

 

 

 

  1.  

 

Дослідження граматичних форм прикметників.

Спостерігаю за відмінюванням прикметників

Ст.65-68 впр.1-9

 

 

 

  1.  

 

Критичне сприймання  доступних медіа продуктів. Визначаю початкову форму прикметників

Ст..68-69 впр.1-6

телепрограми

життєрадісні

 

  1.  

 

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (Туреччина)

Ст..70-71 впр.1-9

 

 

 

  1.  

 

Виявлення впливу медіапродуктів на власні думки й погляди. Утворення ступенів порівняння прикметників.

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів

Ст..72-74 впр. 1-9

Інформація з фото

 

 

  1.  

 

Вимова і написання прикметників на –ський,  –цький, –зький.

Досліджую прикметники із суфіксами _ськ-, зьк-, цьк-

Ст.74-75 впр.1-9

олімпіада

 

 

  1.  

 

Змінювання прикметників за відмінками.

Визначаю рід, число і відмінок прикметників (Греція)

Ст..76-77 впр.1-8

 

Взимку

 

  1.  

 

Розбираю прикметники як частину мови

Ст..78-79 впр.1-8

 

 

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення:: Створення коротких письмових повідомлень

Складання  запрошення та вітальної листівки 

 

 

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: диктант із завданням

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи.. Уживання прикметників у власному мовленні як засобу виразності.

 

 

 

 

  1.  

 

Розпізнаю частини мови

 

 

 

 

  1.  

 

Визначаю частини мови. Встановлюю зв’язок прикметника та іменника

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лисяк Поліна Михайлівна
    Дякую за чудову роботу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Pavliuk Ksenia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ананко Людмила Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
26 серпня 2021
Переглядів
5733
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку