Календарне планування уроків української мови в 4 класі
(посібник «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова
частина 1
Вчитель __________________________________________
І СЕМЕСТР
4 години х 16 тижнів = 64 годин =____ уроки (святкові дні _______________________)
(54 годин української мови, 7 годин розвитку зв’язного мовлення)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр |
Робота з медіа продуктом |
Словникові слова |
Примітка |
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення: Записування власної думки про предмет висловлення. Спогади про літо. |
|
|
Влітку |
|
|
|
Повторюю знання про звуки і букви Удосконалення навички письма. Самоконтроль за виконанням графічних, технічних, гігієнічних правил письма. Пригадую, що я знаю про звуки і букви. |
Ст. 4-5 Впр 1-8 |
|
Подорож аеропорт https://vseosvita.ua/test/zvuky-i-bukvy-sklad-naholos-perenos-sliv-45892.html |
|
|
|
Дотримання культури оформлення письмових робіт. Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками /е/, /и/ в коренях (Польща). |
Ст..6-7 впр. 1-9 |
Інформація про продукт |
Життя гілля прання
|
|
|
|
Дотримання орфоепічних вимог у власному мовленні. Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками /е/, /и/ в коренях |
|
|
https://vseosvita.ua/test/napysannia-sliv-z-nenaholoshenymy-e-ta-y-v-koreni-sliv-318882.html |
|
|
|
Виявлення впливу медіапродуктів на власні думки й погляди. Дослідження і засвоєння правопису слів із сумнівними приголосними, з апострофом після префіксів. Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом |
Ст..9-11 впр. 1-10 |
Медіа: рекламний плакат |
|
|
|
|
Дотримання орфоепічних вимог у власному мовленні. Правильно наголошую слова (Чехія) |
Ст.11-13 Впр.1-11 |
|
До побачення |
|
|
|
Користування алфавітом. Розташовую слова в алфавітному порядку |
Ст..14-15 впр.1-5 |
|
наполегливість |
|
|
|
Розташовую слова в алфавітному порядку |
|
|
https://vseosvita.ua/test/test-sebe-pereviriaiu-alfavit-znaiu-322118.html |
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення: Написання різних видів переказів тексту. Відтворення змісту почутого творчо. |
|
|
|
|
|
|
Правильно поділяю слова для переносу |
Ст..15-16 впр.1-7 |
|
|
|
|
|
Діагностична робота: списування із завданням |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
Спостерігаю за значенням слів Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів Розрізняю пряме і переносне значення слів (Франція) |
Ст..17-18 Впр.1-10 |
|
|
|
|
|
Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів Добираю синоніми й антоніми |
Ст..19-20 впр.1-8 |
|
https://vseosvita.ua/test/test-synonimy-antonimy-164621.html |
числівники |
|
|
Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів Розпізнаю багатозначні слова |
Ст..21-22 Впр.1-8 |
Вхід в картину |
Творчість |
|
|
|
Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів Досліджую фразеологізми |
Ст..23-24 впр.1-8 |
|
Футбол велосипед https://vseosvita.ua/test/ukrainska-mova-synonimy-antonimy-frazeolohizmy-175385.html |
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення: |
|
|
|
|
|
|
Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів Підсумковий урок за темою |
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: мовна перевірка з тестами |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
Пригадую будову слова Визначаю будову слова (Німеччина) |
Ст..25-26 Впр.1-9 |
|
Правила врівноваженість дисципліна |
|
|
|
Розпізнаю співзвучні префікси і прийменники |
Ст..27-29 впр.1-10 |
|
|
|
|
|
Дослідження і засвоєння правопису слів з префіксами пре- і при-. Досліджую слова із префіксами пре-, при- |
Ст..29-31 впр.1-7 |
|
|
|
|
|
Розпізнаю співзвучні префікси і прийменники. Слова із префіксами пре-, при |
|
|
|
|
|
|
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів |
Ст.31-32 впр.1-8 |
Інформація з квитка |
|
|
|
|
Розбираю слова за будовою |
|
|
|
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення: |
|
|
|
|
|
|
Утворення нових слів за допомогою префіксів і суфіксів. Підбираю спільнокореневі слова. Розбираю слова за будовою |
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: мовна перевірка з тестами |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
Дізнаюся більше про іменник Розрізняю іменники – назви істот і неістот, власні і загальні назви (Швейцарія) |
Ст 33-34 впр.1-8 |
|
|
алфавіт |
|
|
Критичне сприймання доступних медіапродуктів Визначаю рід і число іменників |
Ст.35-37 впр.1-9 |
Інформація про продукт |
Держава щотижня |
|
|
|
Дослідження різних граматичних форм іменників Досліджую відмінки і відмінникові питання. |
Ст..37-39 впр 1-8 |
|
|
|
|
|
Відмінювання іменників. Змінюю іменники за відмінками (Угорщина) |
Ст..39-40 впр.1-7 |
|
Закарпаття |
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:. Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, вербальними і невербальними засобами, етикетними нормами культури спілкування. Складання діалогу з поданих ситуацій. |
|
|
|
|
|
|
Визначаю початкову форму іменників |
Ст..41-42 впр 1-7 |
|
кулінарія |
Кубик рубика |
|
|
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (Румунія) |
Ст.43-44 впр.1-9 |
|
|
|
|
|
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини |
Ст..45-46 впр.1-7 |
|
телефон |
|
|
|
Спостереження за явищем чергування приголосних і голосних. Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини |
Ст..49-50 впр.1-8 |
|
Виноград кукурудза |
|
|
|
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (Італія) |
Ст..50-52 впр.1-7 |
|
вертикальні |
|
|
|
Правопис закінчень іменників в орудному відмінку однини. Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини |
Ст..52-55 впр.1-9 |
|
|
|
|
|
Критичне сприймання доступних медіапродуктів Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини |
Ст..56-59 впр.1-7 |
Інформація з фотоколажу |
ввічливість |
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: Створення усних монологічних висловлень (розповідь, опис, міркування, есе). Використання виражальних засобів мови. Удосконалення власних висловлень Складання коміксів за малюнком та продовження історії |
|
|
|
|
|
|
Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини |
Ст..60-61 впр.1-6 |
|
узбережжя |
|
|
|
Визначаю відмінок іменників у реченні |
|
|
|
|
|
|
Розбираю іменник як частину мови |
Ст..61-62 впр.1-8 |
|
|
|
|
|
Що я знаю про іменник. Підводжу підсумки |
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: списування із завданням |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи Вживання іменників у власному мовленні в правильних граматичних формах. |
|
|
|
|
|
|
Дізнаюся більше про прикметник Пригадую вивчене про прикметник (Іспанія) |
Ст..63-65 впр.1-11 |
|
https://vseosvita.ua/test/prykmetnyk-zviazok-imennykiv-z-prykmetnykamy-192156.html |
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення: Вибір і використання інформації з почутого для створення власних висловлень. Створення коротких письмових повідомлень Складання опису предмета. Редагування тексту: |
|
|
|
|
|
|
Дослідження граматичних форм прикметників. Спостерігаю за відмінюванням прикметників |
Ст.65-68 впр.1-9 |
|
|
|
|
|
Критичне сприймання доступних медіа продуктів. Визначаю початкову форму прикметників |
Ст..68-69 впр.1-6 |
телепрограми |
життєрадісні |
|
|
|
Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (Туреччина) |
Ст..70-71 впр.1-9 |
|
|
|
|
|
Виявлення впливу медіапродуктів на власні думки й погляди. Утворення ступенів порівняння прикметників. Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів |
Ст..72-74 впр. 1-9 |
Інформація з фото |
|
|
|
|
Вимова і написання прикметників на –ський, –цький, –зький. Досліджую прикметники із суфіксами _ськ-, зьк-, цьк- |
Ст.74-75 впр.1-9 |
олімпіада |
|
|
|
|
Змінювання прикметників за відмінками. Визначаю рід, число і відмінок прикметників (Греція) |
Ст..76-77 впр.1-8 |
|
Взимку |
|
|
|
Розбираю прикметники як частину мови |
Ст..78-79 впр.1-8 |
|
|
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: Створення коротких письмових повідомлень Складання запрошення та вітальної листівки |
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: диктант із завданням |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.. Уживання прикметників у власному мовленні як засобу виразності. |
|
|
|
|
|
|
Розпізнаю частини мови |
|
|
|
|
|
|
Визначаю частини мови. Встановлюю зв’язок прикметника та іменника |
|
|
|
|