Діагностична робота зукраїнської мови.

Про матеріал
Діагностична робота №2 з української мови 4 клас. Містить 2 варіанти завдань.
Перегляд файлу

Діагностична робота № 2

Прізвище ________________________________

1 варіант

1. До якого типу належить цей текст?

 Виліз їжачок зі свого зимового лігва і почав чиститись. Він терся об кущі та гілочки. Потім облизав себе язичком. Подивився їжачок навкруги, струснувся і побіг на полювання.

а) опис;

б) розповідь;

в) міркування.

2. Визнач тип речення за метою висловлювання.

Прилітайте, сизокрилі мої голуб'ята, із-за Дніпра ши­рокого у степ погуляти. (Т.Шевченко)

а) розповідне;

б) питальне;

в) спонукальне.

3. Визнач граматичну основу наведеного речення.

На хлібному полі дзвеніли під вітром колоски пшениці.

а) дзвеніли під вітром;

б) золоті колоски;

в) колоски дзвеніли.

4.  Доповни речення однорідними членами.

       У третьому класі учні вивчають ________________  ,   ____________ та _____________.

 

5. Яка схема відповідає наведеному реченню?

       Бабуся і внучка збирали лісові суниці.

а)                          і                                             .  .  .    .  .  .;

б)                    і                                   .  .  .    .  .  .;

в)                                    .  .  .    .  .  .  .

6. Запиши речення, розставляючи необхідні розділові знаки, та визнач його граматичну основу.

Дерева стояли стрункі високі і нерухомі.

_________________________________________________

 

7. Із наведених слів склади і запиши речення. Встанови зв'язок слів у цьому реченні.

Ставом, верба, задумливу, над, співала, пісню.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Доповни речення порівняннями.

З листя падають росинки, ніби_____________________

Озеро виблискує на сонці, наче ____________________ Усе було вкрите білим снігом, мов _________________

Діагностична робота № 2

Прізвище ________________________________

2 варіант

  1.               До якого типу належить цей текст?

Ось їжачок. Сам він сіренький. Має гострі колючки. У нього лапки маленькі лапки і гостренька мордочка. Цікава тваринка?

а) міркування;

б) розповідь;

в) опис.

2. Визнач тип речення за метою висловлювання.

Любіть Україну до свого загину,

Страждальницю-Матір завжди ви любіть. (Г. Оруд)

а) розповідне;

б) питальне;

в) спонукальне.

3. Визнач граматичну основу наведеного речення.

       Спадають теплі роси на золоті ниви.

а) теплі роси;

б) роси спадають;

в) спадають на ниви.

4.    Доповни речення однорідними членами.

         У дідусевому садку доспіли  _____________, _____________  та   _____________ .   

  

5.   Яка схема відповідає наведеному реченню?

У вирій відлетіли ластівки і шпаки.

а)   .  .  .                               і              .

б)   .  .  .                               і              .

в)                                             .  .  .    і    .  .  . .

6. Запиши речення, розставляючи необхідні розділові зна­ки, та визнач його граматичну основу.

Зайчик пробіг сів і оглянувся.

_________________________________________________

7. Із наведених слів склади і запиши речення. Встанови зв'язок слів у цьому реченні.

Вербові, річкою, срібляться, над, котики.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8.  Доповни речення порівняннями.

На траві блищать росинки, мов ____________________

Сонце ніжно голубило землю, як __________________

В'ється, наче ________________ , неспокійна річка.

docx
Додано
15 вересня 2021
Переглядів
4239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку