Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу (за підручником Вашуленко, Васильківська, Дубовик)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу (за підручником Вашуленко, Васильківська, Дубовик) 1 семестр.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу

(за підручником Вашуленко, Васильківська, Дубовик) – 3,5 години на тиждень

 

урока

                             Тема уроку

Сторінки

підручн.

Дата

                 Примітки

 

                                  Текст

 

 

 

1.

Основні ознаки тексту. Розпізнаю текст за його основними ознаками.

с. 4 - 5

 

 

2.

Засоби зв’язності тексту. Визначаю слова, які допомагають пов’язувати речення в тексті.

с. 6 - 7

 

 

3.

Заголовок тексту. Добираю заголовки до теми і головної думки тексту.

с. 8 - 9

 

 

4.

Типи текстів. Розпізнаю типи текстів.

 

с. 10 - 11

 

 

5.

Будова тексту. План. Визначаю структурні частини тексту.

с. 12 - 13

 

 

6.

Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом.

с. 13 - 15

 

 

7.

Розвиток  зв’язного мовлення 1. Хто мудро питає – той багато знає. Ставимо запитання і даємо відповіді до тексту.

з.с. 3 - 5

 

 

8.

Тексти різних стилів. Медіатексти. Розрізняю тексти різних стилів.

с. 16 - 18

 

 

9.

Досліджую медіапродукти.

 

с. 19 - 20

 

 

10.

Навчаюся творити медіатексти.

 

с. 21 - 22

 

 

11.

Діагностувальна робота.

 

 

 

12.

Аналіз діагностувальної  роботи. Узагальнення і систематизація знань з теми «Текст».

  с. 22

 

 

 

                             Речення

 

 

 

13.

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю та будую речення, різні за метою висловлювання та інтонацією.

с. 23 - 24

 

 

14.

Розвиток  зв’язного мовлення 2. До побачення, птахи! Докладно переказуємо текст за колективно складеним планом та опорними словами.

з.с. 6 - 8

 

 

15.

Правильно відтворюю інтонацію речень.

 

   с. 24

 

 

16.

Звертання. Розпізнаю, виокремлюю, правильно вживаю звертання.

с. 25 - 26

 

 

17.

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

 

 

18.

Головні і другорядні члени речення. Розпізнаю головні і другорядні члени речення.

с. 27 - 28

 

 

19.

Установлюю зв’язок між членами речення.

 

с. 28 - 29

 

 

20.

Складаю і поширюю речення.

 

    с.30

 

 

21.

Розвиток  зв’язного мовлення 3. Ми дорослі й відповідальні! Складаємо записки.

з.с. 9 - 11

 

 

22.

Однорідні члени речення. Навчаюся визначати однорідні члени речення.

с. 31 - 33

 

 

23.

Навчаюся поєднувати однорідні члени речення за допомогою інтонації, сполучників.

 

с. 33 - 34

 

 

24.

Будую речення із залежними словами при однорідних членах.

с. 35 - 36

 

 

25.

Узагальнюю знання про речення.

 

   с.37

 

 

26.

Діагностувальна робота. Усний діалог.

 

 

 

 

Слово. Значення слова.

 

 

 

27.

Багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю багатозначні слова, пряме і переносне значення слова,  використовую їх у мовленні.

с. 38 - 39

 

 

28.

Розвиток  зв’язного мовлення 4. Павутинки бабиного літа. Складаємо порівняльний опис.

 

з.с.12 - 15

 

 

29.

Синоніми. Розпізнаю синоніми, навчаюся вживати їх у мовленні.

с. 40 - 41

 

 

30.

Антоніми. Розпізнаю антоніми, навчаюся вживати їх у мовленні.

с. 42 - 43

 

 

31.

Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся доречно вживати їх у мовленні.

 

с. 44 - 45

 

 

32.

Застарілі слова. Нові слова. Розпізнаю застарілі слова.

 

с. 46 - 47

 

 

33.

Розпізнаю нові слова.

 

с. 48 - 49

 

 

34.

Походження слів. Досліджую походження слів.

 

с. 50 - 51

 

 

35.

Розвиток  зв’язного мовлення 5. Культура українців Складаємо зв’язані між собою речення, що описують зміст фотоілюстрації.

з.с.16-20

 

 

36.

Узагальнюю знання про слово.

 

 

  с. 52

 

 

37.

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Слово».

 

 

 

 

                              Будова слова

 

 

 

38.

Частини слова. Творення слів за допомогою префіксів та суфіксів. Орфограми у префіксах. Закінчення слова і частини основи.

с. 53 - 54

 

 

39.

Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою префіксів.

с. 54 - 56

 

 

40.

Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою суфіксів.

с. 56 - 57

 

 

41.

Розрізняю і правильно пишу слова із префіксами пре-, при-.

с. 58 - 59

 

 

42.

Розвиток  зв’язного мовлення 6. Чому ми любимо собак? Складаємо письмове висловлювання.

 

з.с.21-24

 

 

43.

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

 

 

 

44.

Правильно пишу слова з апострофом після префіксів.

 

с. 59 - 61

 

 

45.

Розпізню і правильно пишу слова зі співзвучними префіксами і прийменниками.

с. 61 - 62

 

 

46.

Застосування алфавіту. Розташовую слова за алфавітом, користуюся словниками.

с. 63 - 64

 

 

47.

Наголошування загальновживаних слів. Правильно наголошую загальновживані слова.

с. 65 - 66

 

 

48.

Вимова і правопис слів із ненаголошеними  -е, -и. Правильно вимовляю і записую слова з ненаголошеними -е, -и.

с. 67 - 68

 

 

49.

Розвиток  зв’язного мовлення 7. Осінні сни клена. Вибірково переказуємо текст.

 

з.с.25-27

 

 

50.

Діагностувальна робота. Диктант.

 

 

 

 

51.

Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу. Правопис слів із сумнівними приголосними. Навчаюся писати слова із сумнівними приголосними.

с. 69 - 72

 

 

52.

Подовжені м’які приголосні звуки. Правильно вимовляю і записую слова з подовженими м’якими приголосними звуками. Узагальнюю знання про будову слова.

с. 73 - 75

 

 

53.

Розвиток  зв’язного мовлення 8. На чому тримається світ? Працюємо з деформованим текстом: переставляємо частини тексту, додаємо кінцівку.

з.с.28-29

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Скиба Олена Іванівна
    План корисний та легкий для роботи. Дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шрамко Лариса
    Дякую!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
4894
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку