Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 6 клас ІI семестр
За програмою для загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804) Авторський колектив під керівництвом О. М. Ніколенко
|
Наскрізні лінії |
|||
1 |
Антон Павлович Чехов (1860–1904). «Хамелеон». Викриття у творі підлабузництва, самоприниження, чиношанування, запопадливості й малодушності. Антитеза як художній засіб і композиційний прийом. |
1 |
|
НЛ -2,3 |
2 |
А. Чехов «Товстий і тонкий». Викриття у творі підлабузництва, самоприниження, чиношанування, запопадливості. |
1 |
|
НЛ -2,3,4 |
3 |
Урок позакласного читання. А. П. Чехов. Оповідання на вибір. |
1 |
|
|
4 |
Джек Лондон (1876–1916). «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Особливості сюжету та ідеї оповідання. |
1 |
|
НЛ -1,2 |
5-6 |
Джек Лондон «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя та її зв’язок з ідеєю оповідання. Довкілля у зв’язках з головним героєм твору. |
2 |
|
НЛ -2,3,4 |
7 |
Розвиток мовлення.Твір. «Перемагають лише сильні» (письмово). |
1 |
|
|
8 |
Володимир Галактіонович Короленко (1853–1921). «Сліпий музикант». Актуальність проблематики твору в контексті сучасної культури: пошук свого місця в сучасному світі. |
1 |
|
|
9 -10 |
В. Короленко «Сліпий музикант». Петро Попельський: шляхи пізнання світу. Образ Максима Яценка. |
2 |
|
НЛ -2,3,4 |
11 |
Урок виразного читання. Мелодекламація уривка з повісті В. Короленка «Сліпий музикант». |
1 |
|
|
12-13 |
В. Короленко «Сліпий музикант». Пошук Петром Попельським свого місця у світі. Петро та Евеліна. |
2 |
|
НЛ -2,3,4 |
14 |
В. Короленко «Сліпий музикант». Духовне прозріння Петра Попельського. Тема мистецтва в повісті. |
|
|
|
15 |
Контрольна робота. «Людські стосунки» (К.твір). |
1 |
|
|
|
ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ |
|
|
|
16-17 |
Мацуо Басьо (1644–1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми й широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст. |
2 |
|
НЛ – 1,2 |
18-19 |
Роберт Бернс (1759–1796). «Моє серце в верховині». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза «рідний край – чужина». Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори тощо). |
2 |
|
НЛ -1,2 |
20 |
Урок виразного читання поезій напамять. |
1 |
|
|
21-22 |
Генрі Вордсворт Лонгфелло (1807–1882). «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі. Елементи фольклору у творі. Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові. |
2 |
|
|
23 |
Контрольна робота. «Поетичне бачення світу» |
1 |
|
|
|
ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ |
|
|
|
24 |
Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні. |
1 |
|
НЛ -1,2,3,4 |
25-26 |
Р.Д. Бредбері. «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття основної ідеї твору. |
1 |
|
|
27 |
Розвиток мови. Диспут. «Чи є у людства майбутнє?» за оповіданням «Усмішка». |
1 |
|
|
28 |
Роберт Шеклі (1928–2005). «Запах думки». Утвердження сили людської думки в оповіданні. Гуманістичний зміст твору – віра в перемогу людського розуму. |
1 |
|
НЛ -1,2,3 |
29-30 |
Р. Шеклі. «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини й людства. |
1 |
|
|
31 |
Позакласне читання. Р.Бредбері. «Все літо в один день». |
1 |
|
|
|
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА |
|
|
|
32 |
Астрід Анна Емілія Ліндгрен (1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо». |
1 |
|
|
33--34 |
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Основні події у творі. Перемога добра над злом. |
2 |
|
НЛ -1,2,3 |
35 |
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв. |
2 |
|
|
36 |
Урок позакласного читання. О. Генрі «Вождь червоношкірих» |
1 |
|
|
37 |
Контрольна робота Образ майбутнього в літературі. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом. |
1 |
|
|
38 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|
|
|
39 |
Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|
|
|