Календарно- тематичне планування "Зарубіжна література 8 клас 2-й семестр"

Про матеріал
Календарно- тематичне планування уроків зарубіжної літератури 8-й клас 2-й семестр побудовано за матеріалами підручника Н.Міляновської, відповідає Програмі для загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804) Авторський колектив під керівництвом О. М. Ніколенко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків зарубіжної літератури    II –семестр 8 клас

За програмою для загальноосвітніх навчальних закладів

(зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804)

 Авторський колектив під керівництвом  О. М. Ніколенко

 

 

 

 

 

Наскрізні лінії

1

«Пісня про Роланда». Образна система твору: Роланд, Ганелон, Карл та ін.

 

 

НЛ-1,2

2

Патріотичні ідеї. Елементи фольклору. Особливості поетичної мови твору.

 

 

 

3

Аліг’єрі Данте (12651321). Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»).

Утілення в сонеті 11 Данте краси високого почуття кохання. Виразне читання напам’ять.

 

 

НЛ-2

 

ВІДРОДЖЕННЯ -12

 

 

4

Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності.

Характерні риси ренесансної культури і літератури.

 

 

 

5

Франческо Петрарка (13041374). Сонети № 61, 132.

 Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця.

Структура сонетів Ф. Петрарки.

 

 

НЛ-2

6

Вільям Шекспір (15641616). Сонети № 66, 116, 130. 

Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів В. Шекспіра – кохання          до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів та ін.).

Художні особливості сонетів В. Шекспіра.

 

 

НЛ -2,3

7

Виразне читання сонетів Петрарки і Шекспіра.

 

 

 

8

Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра.

 Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.

 

 

НЛ – 1,2,3

9

Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція).

 

 

 

 

Проблема життя і смерті. Трактування фіналу.

Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність.  

 

 

НЛ -2,3

8

 

 

 

9

Урок розвитку зв'язного мовлення . Твір-роздум на морально-етичну тему за трагедією                В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта»

 

 

 

10

Мігель де Сервантес Сааведра (1547–1616). «Дон Кіхот»  I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя).

Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору.

 

 

НЛ -1,2

11

Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. «Донкіхотство».

Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. 

 

 

 

НЛ -2,3,4

12

Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень.

 

 

 

13

Контрольна робота № 4. Розділ «Відродження»

 

 

 

14

Урок позакласного читання.

 

 

 

 

БАРОКО І КЛАСИЦИЗМ - 8

 

 

15

Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві.

Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).

 

 

 

16

Із лірики європейського бароко.

Джон Донн (15721631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»).

Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. 

 

 

НЛ -1,2

17

Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.

 

 

 

18

Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».

 

 

 

19

«Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.

 

 

НЛ- 2,3,4

20

Основні образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.

 

 

НЛ- 2,3,4

21

Засоби комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм.

 

 

 

22

Контрольна робота № 5. Розділ «Бароко і класицизм».

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРА XXXXI СТ.

У ПОШУКАХ СЕБЕ І ВИСОКОГО ПОЛЬОТУ

 

 

23

Антуан де Сент-Екзюпері (19001944). «Маленький принц». Людські стосунки, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».

 

 

НЛ – 1,2.3

24

Художні образи  казки-притчі «Маленький принц». Філософський зміст твору.

 

 

 

25

Урок розвитку зв'язного мовлення. Контрольний твір за казкою-притчею «Маленький принц»

 

 

 

26

Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон».  Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття.

 

 

НЛ -1,2,3

27

Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.

 

 

 

28

Із резервних годин.  Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.

 

 

 

29

Із резервних годин. 

Барбара Космовська (нар. 1958). «Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської. Батьки – діти, діди – онуки. Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі.

 

 

НЛ -1,2,3

30

Контрольна робота № 6. Розділ «Література ХХ–ХХ ст. У пошуках себе і високого польоту»

 

 

 

31

Урок позакласного читання.

 

 

 

32

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Список л-ри на літо.

 

 

 

 

doc
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
2936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку