№ |
Дата |
Сфера спілкування. Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
|||||||||||
|
Лексика |
Граматика |
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
|
|||||||||||
Unit 1 Lifestyle and wellness Наскрізні змістові лінії: Громадянська відповідальність: висловлювати власну громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній країні, так і у світовому просторі. Здоров'я і безпека: уміти дискутувати довкола питань здоров’я людини; усвідомлювати вплив шкідливих звичок на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: уміти обговорювати окремі питання економічної та господарської діяльності, а також своєї ролі у сучасному технологічному середовищі. |
||||||||||||||||||
1 |
|
День з життя підлітка |
Розповідати про свій день/ свої обов’язки/ дії, які відбуваються регулярно. |
|
|
Present Simple |
|
|
|
|
Ex. 13p.8 Повторити Present Continuous |
|||||||
2 |
|
Мої домашні обовязки |
Розповідати про свій день/ свої обов’язки; дії, які відбуваються регулярно/ в даний момент; вживати state verbs у правильній формі та граматичному часі. |
|
|
Present Simple Present Continuous |
|
|
|
|
“My household duties” |
|||||||
3 |
|
Активний відпочинок. |
Вести дискусію про подорожування; розповідати про минулі події; писати особистий e-mail про подорожування. |
|
|
Present Perfect Past Simple |
|
|
|
|
Write an e-mail “about travelling” |
|||||||
4 |
|
Особистість та її якості |
Описувати особистість та її характерні особливості; розповідати про смаки та вподобання. |
|
|
Gerund/Infinitive |
|
|
|
|
Ex. 6p.16 |
|||||||
5 |
|
Роль спорту в житті суспільства та особистості |
Вести дискусію про роль спорту в сучасному житті; розповідати про улюблених спортсменів. |
|
|
Present Perfect Present Perfect continuous |
|
|
|
|
|
|||||||
6 |
|
Харчування. Ти – те, що споживаєш |
Розповідати про свої харчові звички; розповідати про групи харчових продуктів; розповідати про важливість здорового харчування. |
|
|
(Un)countable nouns p.24 |
|
|
|
|
Ex.12 p. 25 Ex. 14p.25 |
|||||||
7 |
|
Граматичний практикум |
Виконувати практичні завдання, використовуючи ГМ теми. |
|
|
ГМ теми |
|
|
|
|
Exercises Повторити prepositions |
|||||||
8 |
|
Спортивні події. Паралімпійські ігри |
Розповідати про різні спортивні події; наводити приклади успішних у спорті людей із особливими потребами. |
|
|
prepositions |
|
|
|
|
Ex. 8 p.33 |
|||||||
9 |
|
Здоровий спосіб життя. |
Наводити аргументи на користь здорового способу життя. |
|
|
Ex. 4, p.36 |
|
|
|
|
Make a leaflet |
|||||||
10 |
|
Повторення матеріалу теми |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал для вирішення комунікативних завдань за темою. |
|
|
ЛМ та ГМ теми |
|
|
|
|
Повт. ЛМ та ГМ теми |
|||||||
11 |
|
Урок домашнього читання. Історія Британії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Unit 2 People and community Наскрізні змістові лінії: Громадянська відповідальність: висловлювати власну громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній країні, так і у світовому просторі. Здоров'я і безпека: уміти дискутувати довкола питань здоров’я людини; усвідомлювати вплив шкідливих звичок на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: уміти обговорювати окремі питання економічної та господарської діяльності, а також своєї ролі у сучасному технологічному середовищі. |
||||||||||||||||||
12 |
|
Особистість та її характер |
Розповідати про зовнішність та описувати характери людей. |
|
|
Adjective Order |
|
|
|
|
Ex. 7p.41 Ex. 15p. 43 |
|||||||
13 |
|
Слідуємо моді |
Вести дискусію щодо модних тенденцій та необхідності їх наслідування; розповідати про способи самовираження особистості. |
|
|
Adverbs |
|
|
|
|
Ex. 13p.47 |
|||||||
14 |
|
Стосунки в родині |
Описувати стосунки в родині; розповідати про свою родину; розповідати про своє дитинство та підлітковий вік. |
|
|
Narrative tenses |
|
|
|
|
Ex. 12, 13p.50 |
|||||||
15 |
|
Стосунки з товаришами |
Розповідати про своїх друзів; вести дискусію стосовно важливості дружби в житті людини. |
|
|
Adjective endings –ed, -ing |
|
|
|
|
Ex. 9p.55 Повторити модальні дієслова |
|||||||
16 |
|
Підлітки: права і обов’язки |
Розповідати про права та обов’язки громадянина. |
|
|
Linking Words and phrases |
|
|
|
|
Ex. 14 p. 63 |
|||||||
17 |
|
Людина і суспільство. |
Аналізувати особливості життя особистості у суспільстві. |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. A,B p. 66 |
|||||||
18 |
|
Урок домашнього читання. Британський Парламент. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Unit 3 Art and media Наскрізні змістові лінії: Здоров'я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
||||||||||||||||||
19 |
|
Живопис. Видатні художники |
Розповідати про особливості живопису як виду мистецтва. |
|
|
Compound Nouns |
|
|
|
|
Ex. 8p. 72 |
|||||||
20 |
|
Медіа |
Вести дискусію з приводу важливості ЗМІ. |
|
|
Direct and Indirect Speech |
|
|
|
|
Ex. 11p.77 |
|||||||
21 |
|
Мистецтво чи розвага? |
Розповідати про культурні заходи; наводити аргументи на користь важливості мистецтва в житті сучасної людини. |
|
|
Reporting Words |
|
|
|
|
Ex. 8p.80 |
|||||||
22 |
|
Візит до музею |
Розповідати про відомі музеї світу; ділитися власним досвідом відвідування музеїв. |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 13p.85 |
|||||||
23 |
|
Графіті: мистецтво чи вандалізм |
Наводити аргументи «за» і «проти» графіті |
|
|
Extreme Adjectives |
|
|
|
|
Ex. 7p.88 |
|||||||
24 |
|
Мистецтво. |
Вести дискусію з приводу телебачення та його ролі в сучасному житті. |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 3,4p.95 |
|||||||
25 |
|
Повторення матеріалу теми |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал для вирішення комунікативних завдань за темою. |
|
|
ЛМ та ГМ теми |
|
|
|
|
Повт. ЛМ та ГМ теми |
|||||||
26 |
|
Узагальнюючий урок з теми «All about my friends. Hobbies and interests» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
27 |
|
Урок домашнього читання. Дозвілля британців, відвідування музеїв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
28 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
29 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
30 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
31 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
32 |
|
Аналіз семестрових контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||