Українська мова та читання
ІІ семестр
(за підручником “Українська мова та читання Г. С. Остапенко) 2 клас
|
|
1.Змістова лінія «Взаємодіємо усно» 2.Змістова лінія «Читаємо» 3.Змістова лінія «Взаємодіємо письмово» 4.Змістова лінія «Досліджуємо медіа» 5.Змістова лінія «Досліджуємо мовлення» 6. Змістова лінія «Театралізуємо» |
Ключові компетентності 1 - Спілкування державною мовою 2 - Спілкування іноземними мовами 3 - Математична компетентність 4 - Основні компетентності природничих наук і технологіях 5 - Інформаційно цифрова компетентність 6 - Уміння вчитись впродовж життя 7 - Ініціативність і підприємливість 8 - Соціальна і громадська компетентність 9 - Обізнаність і самовираження в сфері культури 10 - Екологічна грамотність і здорове життя |
|||||||||
№ уроку |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Сторінки робочих зошитів “Тренажер з правопису“ та “Розвиток зв’язного мовлення” |
Дата |
||||||||
Місяць 5. Цінності |
|
|||||||||||
Тиждень 17. Що насправді цінне. |
|
|||||||||||
81 |
Литовська народна казка “Три колоски”. Казки різних народів |
|
1 7 8
|
4-5 |
Тренажер № 2 — с. 2 |
|
||||||
82 |
Пошук інформації в інтернеті. Створення пам’ятки
|
|
1 8 3 |
4-5 |
Тренажер № 2 — с. 3 |
|
||||||
83 |
Литовська народна казка “Три колоски”. Як ввічливо попросити, щоб з тобою поділилися. Правильно наголошуй слова
|
|
1 8
|
6-7 |
Тренажер № 2 — с. 4 |
|
||||||
84 |
Литовська народна казка “Три колоски”. Паліндроми . |
|
1 8 9 |
8-9 |
|
|
||||||
85 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як бути ввічливим” |
-прогнозує зміст тексту за заголовком; -створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами; - удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст; - висловлює думку про те, як бути ввічливим |
1 8 9 |
|
Розвиток зв’язного мовлення — с. 16-17 |
|
||||||
Тиждень1 8. Цінуймо те, що маємо |
|
|||||||||||
86 |
Науково-популярна стаття “Планета — наша цінність”. Службові слова |
- прогнозує зміст тексту за заголовком; - читає правильно та виразно ; - розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя; - називає службові слова; - висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів -записує окремі слова |
1 6 8
|
10-11 |
Тренажер № 2 — с. 5 |
|
||||||
87 |
Перегляд відео. Створення плакатастіннівки |
- переглядає відео, та виділяє в ньому основне; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту переглянутого; |
1 6 8 |
10-11 |
Тренажер № 2 — с. 6 |
|
||||||
88 |
О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати. Як поводитися, коли тебе дражнять. Пошук інформації в інтернеті |
- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); -створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти - розподіляє слова за частинами мови; - записує окремі слова |
1 7 8 |
12-13 |
Тренажер № 2 — с. 7 |
|
||||||
89 |
Наш театр. Уривок з твору О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати”. Створення ляльок пальчикового театр |
- читає правильно та виразно казку; -уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу відтворюючи репліки персонажів;
|
1 8 10 |
14-15 |
|
|
||||||
90 |
Наш театр. Репетиція та вистава |
- читає правильно та виразно казку; -уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу відтворюючи репліки персонажів; |
1 8 10 |
14-15 |
|
|
||||||
Тиждень 19. Зимуємо – не нудьгуємо |
|
|||||||||||
91 |
Вірш О. Лущевської “Іди, іди, снігу“. Звукові схем слів. Звертання
|
|
1 8 9 |
16-17 |
Тренажер №2- с.8 |
|
||||||
92 |
Вірш О. Мамчич. “Хижі лижі”. Омоніми
|
-читає виразно вірші; -аналізує звуковий склад слова; -записує окремі слова, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі; знає що таке омоніми описує емоції після прочитаного.
|
1 8 9 |
18-19 |
Тренажер № 2— с. 10-11 |
|
||||||
93 |
Казка К. Сад “Ідея на мільйоооооон”. Створення оголошення або коміксу
|
-читає виразно текст; -вставляє службові слова в речення; -записує окремі слова, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі; - знаходить у висловленні і пояснює роль омографів; - створює комікс |
1 8 9
|
20-21 |
|
|
||||||
94 |
Моя книжка. Створення сторінки “Зимові спогади”. Редагування тексту Діагностична робота: аудіювання
|
- описує обкладинки книжок, які подобаються; -малює ілюстрацію обкладинки; - записує окремі слова; -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ; - створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами; -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ; |
1 7 8
|
22-23 |
|
|
||||||
95 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як та навіщо дякувати”
|
-читає виразно текст; - фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору; - записує окремі слова та речення. -малює ілюстрацію до художнього тексту; -розповідає про власні почуття та емоції від почутого та побаченого
|
1 8 10
|
|
Розвиток зв’язного мовлення — с. 18-19 |
|
||||||
Тема6. Хочу-можу-треба Тиждень 20. . Мої бажання та обов’язки |
|
|||||||||||
96 |
Оповідання А. Григорука “Чарівна паличка”. Складання списку
|
-читає виразно текст; -розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - записує окремі слова та речення.
|
1 8 9 |
24-25 |
|
|
||||||
97 |
Фразеологізми |
-читає виразно текст; - фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору; - знаходить в тексті фразеологізми; - записує речення;
|
1 8 9
|
24-25 |
Тренажер № 2 — с. 12 |
|
||||||
98 |
Оповідання А. Григорука “Чарівна паличка”. Мінідиктант у парах. Обережно: суржик! |
-читає виразно текст; - розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ; - записує окремі слова та речення під диктовку; - читає фрази-палідроми
|
1 8 9 |
26-27 |
Тренажер № 2 — с. 13 |
|
||||||
99 |
Читання щоденникових записів
|
- складає план справ на наступний день -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ; - створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами; -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ;
|
1 8 9 |
28-29 |
Тренажер № 2 — с. 14 |
|
||||||
100 |
Діагностична робота: робота з літературним твором (письмово)
|
- -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх .
|
1 8 9 |
|
|
|
||||||
|
|
|||||||||||
Тиждень 21. Як впливає реклама |
|
|||||||||||
101 |
Аналіз діагностувальної роботи |
-
|
1 8 9 |
|
|
|
||||||
102 |
Реклама. Створення та презентація рекламних повідомлень |
-читає виразно текст; - розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ; -обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи на правила позначення твердості-м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова
|
1 8 9
|
30-31 |
Тренажер № 2 — с. 15 |
|
||||||
103 |
Соціальна реклама. Створення та презентація плакатів |
-читає виразно текст; - створює плакати -знає що таке соціальна реклама; - гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) ;
|
|
32-33 |
Тренажер № 2 — с. 16 |
|
||||||
104 |
Наш театр. Мультфільм у коробці. Підготовка до показу. Презентація.
|
-уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу відтворюючи репліки персонажів; |
|
|
Тренажер № 2 — с. 178 |
|
||||||
105 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як народжується зимова казка”
|
- обґрунтовує свої вподобання; - читає виразно вголос різні тексти; - записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення — с. 20-21 |
|
||||||
Тиждень 22. Бажання та дії |
||||||||||
106 |
Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю” . Переказ за схемою |
-виразно читає текст; -прогнозує зміст тексту за заголовком; - записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі . - переказує прочитаний, прослуханий текст.
|
1 3 8 |
37-38 |
Тренажер № 2 — с. 18 |
|
||||
107 |
Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. Метаграми
|
-читає виразно текст; - розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ; -висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів. -створює невеликі тексти на добре відомі теми; -записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі . -знає, що таке метаграма |
1 8 9
|
38-39 |
Тренажер № 1 — с. 19 |
|
||||
108 |
Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. Закінчення та основа слова |
-читає виразно текст; - розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ; -висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що — ні; - словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів ; - Визначає в слові основу і закінчення.
|
1 8 9 |
40-41 |
Тренажер № 1 — с. 20 |
|
||||
109 |
Створення та презентація творчих робіт |
-обирає тексти для читання, може пояснити власний вибір; -пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід ; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту - створює презентації творчих робіт.
|
1 7 8 |
40-41 |
|
|
||||
110 |
Урок у бібліотеці. Читання авторських казок |
- читає виразно текст; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо ; -обговорює враження від інсценування з позиції глядача, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації відповідають ролі; - гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі; - перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації;
|
1 8 9 |
|
|
|
||||
Тиждень 23. У світі художніх образів, або Секрети поезії |
|
|||||||||
111 |
Верлібри. Цикл віршів К. Єгорушкіної “Янголи” |
-читає виразно текст; -аналізує звуковий склад слова; -знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане. -знає що таке верлібри вміє розрізнити частини мови |
1 8 9 |
42-43 |
Тренажер № 2 — с. 21 |
|
||||
112 |
Цикл віршів К. Єгорушкіної “Янголи”. Художні образи |
-обирає відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) для невеличкого тексту; - створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами; -знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане. -знає що таке верлібри вміє розрізнити частини мови
|
1 7 8 |
42-43 |
Тренажер № 2 — с. 22 |
|
||||
113 |
Вірші-мініатюри К. Єгорушкіної “Сніжинки”, В. Голобородька “Пісня шпака”, М.Григорова “Зайчик і квітка”, “Росинки” Вивчення віршів напам’ять за допомогою підказок-малюнків |
-читає виразно текст; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного тексту; -розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -дитина створює елементарні письмові повідомлення (записка, лист, вітальна листівка) та обмінюється ними зі знайомими ; -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх. -вчить вірш напам’ять.
|
1 8 9 |
44-45 |
Тренажер № 1 — с. 23 |
|
||||
114 |
Моя книжка. Створення сторінки з віршами. Складання вірша
|
-прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; - читає виразно текст; - записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються. --створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами; -удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова); -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх.
|
1 7 8
|
46-47 |
Тренажер № 1 — с. 24-25 |
|
||||
115. |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як сприймати та створювати рекламу” |
обґрунтовує свої вподобання; - читає виразно вголос різні тексти; - записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі |
1 7 9 |
|
Розвиток зв’язного мовлення ст.22-23 |
|
||||
Тема 7. Ідеї — винаходи відкриття |
|
|||||||||
Тиждень 24. Новий погляд на звичайні речі |
|
|||||||||
116 |
Уривок з казки Е. Мозера “Летючий капелюх”. Як попередити того, хто затіяв небезпечну гру |
-прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; - читає виразно текст; - подає інформацію в таблицях, схемах із допомогою вчителя/вчительки; - записує окремі слова та речення. - доповнює речення. |
1 8 9 |
48-49 |
Тренажер № 2 — с. 26 |
|
||||
117 |
Диспут “Чи завжди винаходи пов’язані з небезпекою?” |
- читає виразно текст; - розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах; -створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами; -удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова) ; |
1 8 9
|
48-49 |
|
|
||||
118 |
Вірш А. Костецького “Гра”. Рими |
- висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів; -записує окремі слова та речення. - висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів. |
1 7 8 9 |
50-51 |
Тренажер № 2 — с. 27 |
|
|
119 |
Урок у бібліотеці. Читання творів про дітей |
- читає виразно текст; -висловлює власні думки і розповідає про свої почуття; -удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова); |
1 8 9 10 |
|
|
|
|
120 |
Стаття про винахід українського школяра. Написання коментаря
|
- висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів; -записує окремі слова та речення. - висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів. |
1 8 9 10 |
52-53 |
Тренажер № 2 — с. 28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 25. Кмітливість рятує! |
|||||
121 |
Казка Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Опис персонажа |
|
1 8 9 |
54-55 |
Тренажер № 2— с. 29 |
|
122 |
Казка Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Речення: розповідні, питальні, спонукальні |
- читає виразно текст; обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила; - прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; - висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) ; - знає види речень за метою висловлювання
|
1 8 9
|
56-57 |
Тренажер № 2— с. 30 |
|
123 |
Наш театр. Читання кінцівки казки Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Підготовка до вистави |
вигадує нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, послідовність складів, замінює і об’єднує частини слова) ; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі |
1 8 9
|
58-59 |
Тренажер № 2 — с. 31 |
|
124 |
Наш театр. Показ вистави за казкою Дж. Дональдсон “Ґруффало” |
-ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ; - пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід; - висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіа текстів |
1 8 9
|
58-59 |
|
|
125 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як стати письменницею чи письменником” |
-гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1]; -перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації
- ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ; -записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ; |
1 8 9
|
|
Розвиток зв’язного мовлення — с. 24-25 |
|
Тиждень 26. Винаходи та винахідники |
|
|||||
126 |
Уривок з історії Б. Жолдака про дитинство Ю. Кондратюка. Мінідиктант у парах |
|
1 8 5 |
60-61 |
Тренажер № 2 — с. 32 |
|
127 |
Пошук інформації в інтернеті |
обґрунтовує свої вподобання ; - читає виразно вголос різні тексти; - пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід; - шукає потрібну інформацію - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі – знаходить в тексті прикметники, та добирає до них антоніми
|
1
8 9 |
60-61 |
|
|
128 |
Пізнавальна стаття “Ті, що приховують вогонь”. |
- висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що — ні - записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі; - дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); |
1 7 8 |
62-63 |
Тренажер № 1 — с. 33 |
|
129 |
Створення та презентація реклами Діагностична робота: діалог. |
- обґрунтовує свої вподобання; - читає виразно вголос різні тексти; - записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі - створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти, зважає на мету й на аудиторію |
1 7 8
|
62-63 |
|
|
130 |
Уривок з книжки Л. і С.Гокінґів“ Джордж і великий вибух”. Як дякувати |
- гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі; - читає виразно вголос різні тексти; - висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); - описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника інсценування, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації допомагали створювати образ; -записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються.
|
1
8 10
|
64-65 |
Тренажер № 2 — с. 34 |
|
Тиждень 27. Весна прийшла! |
|
|||||
131 |
Вірш М. Вінграновського “На рябому коні прилетіла весна”. Як утримати інформацію в секрет
|
|
1 8 9
|
66-67 |
Тренажер № 2 — с. 35 |
|
132 |
Твір Н. Забіли “Ластівки”. Запис діалогів. Пошук інформації в інтернеті чи книжках
|
імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо
|
1 8 9
|
68-69 |
Тренажер № 2— с. 36 |
|
133 |
Моя книжка. Складання казки / фантастичної оповідки |
імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо
|
1 8 9
|
70-71 |
Тренажер № 1 — с. 37-38 |
|
134 |
Згадай перед канікулами |
|
|
|
|
|
|
135 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як відчути себе винахідником чи винахідницею” |
гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1]; -перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації
- ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ; -записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення — с. 26-27 |
|
|
Тема 8. Рух і час |
|
||||||
Тиждень 28. Слова, що долають відстань |
|
||||||
136 |
Лист із повісті І. Вайброу “Капосна книжка Малого Вовчика”. Гумор у літературних творах |
|
1 8 10
|
74-75 |
Тренажер № 2 — с. 38 |
|
|
137 |
Написання листа |
-знає, як потрібно писати лист. |
1 8 9
|
74-75 |
Тренажер № 2 — с. 39 |
|
|
138 |
Інструкції “Створення електронної пошти”, “Написання електронного листа”. Логін. пароль |
|
1 7 8
|
76-77 |
Тренажер № 2 — с. 40 |
|
|
139 |
Написання та презентація інструкції |
- обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила; - словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів; - записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі; - описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника інсценування, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації допомагали створювати образ
|
1 8 9 |
76-77 |
|
|
|
140 |
Твір М. Яснова “Голубина пошта”. Окличні та неокличні речення
|
- розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах; - прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями ; - перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ; - знає які речення є окличні та неокличні ;
|
1 8 9 |
78-79 |
|
|
|
Тиждень 29. З Великоднем! |
|
||||||
141 |
Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. Фрази, які допомагають розташуватися по-сусідству |
- розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах; - читає виразно вголос різні тексти; - записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі; - висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини;)
|
1 8 9 4
|
80-81 |
Тренажер № 2 — с. 41 |
|
|
142 |
Проведення ігор-гаївок |
висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів ; - висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу почутих текстів |
1 7 8 4 |
80-81 |
Тренажер № 1 — с. 42 |
|
|
143 |
Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. Обережно: суржик! |
створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіа продукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію |
1 8 10
|
82-83 |
|
|
|
144 |
Наш театр. Підготовка вистави- римейка казки “Колобок”. Пластиліновий театр |
- гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі; - читає виразно вголос різні тексти; - записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі; - створює власні художні тексти малих жанрів на основі відомих |
1 8 9 |
84-85 |
Тренажер №2—с. 43 |
|
|
145 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Обережно: однакові слова!” |
аналізує звуковий склад слова; |
1 8 9
|
|
Розвиток зв’язного мовлення — с. 28-29 |
|
|
Тиждень 30. Подорож у часі |
|
||||||
146 |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Слова-бур’яни
|
- розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ; - читає виразно вголос різні тексти; - уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом - створює елементарні письмові повідомлення (записка );
|
1 8 9 |
86-87 |
Тренажер № 2— с. 44 |
|
|
147 |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Мінідиктант у парах |
створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти
|
1 8 9 |
88-89 |
|
|
|
148 |
Урок у бібліотеці. Пошук інформації про динозаврів |
висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів |
1 8 9 |
88-89 |
Тренажер № 2 — с. 45 |
|
|
149 |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Передбачення кінцівки твору |
- розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ; - читає виразно вголос різні тексти; - уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом - створює елементарні письмові повідомлення (записка ); |
1 8 9 |
90-91 |
|
|
|
150 |
Слухання аудіопостановки повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”., створення ілюстрацій до тексту. Презентація робіт |
- читає виразно текст; обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила; - прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; - висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) ; - знає види речень за метою висловлювання |
1 7 8 9 |
90-91 |
Тренажер № 2 — с. 46 |
|
|
Тиждень 31. Стежки-доріжки |
|||||||
151 |
Вірші Л. Мовчун, М. Сингаївського, І. Калинця. Художні образи |
розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ; - читає виразно вголос різні тексти; - уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом - створює елементарні письмові повідомлення (записка );
|
1 8 9 |
92-93 |
|
|
|
152 |
Пошук синонімів. Вивчення віршів на пам'ять |
|
1 7 9 |
|
|
|
|
153. |
Притча “Які люди живуть у місті?” Нульове закінчення слова |
|
1 8 9 |
94-95 |
Тренажер № 2 — с. 47 |
|
|
154 |
Моя книжка. Створення сторінки “Спогади про другий клас” |
|
1 8 9 |
96-97 |
Тренажер № 2 — с. 48 |
|
|
155 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як розповідати про мандрівки?” |
|
1 7 9 |
|
Розвиток зв’язного мовлення — с.30-31 |
|
|
Тема 9. Все пов’язане з усім
Тиждень 32. Події, що змінюють нас |
|||||||
156 |
Казка Д. Матіяш “Ельф та світлячок”. Пряме та переносне значення слова. Як підтримати словом |
|
1 8 9 |
98-99 100-101 |
Тренажер № 2 — с. 50 |
|
|
157 |
Діагностична робота з мовної теми: |
|
|
|
|
|
|
158 |
Аналіз діагностувальної роботи. Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання твору-опису |
|
1 8 9 |
|
Тренажер № 2 — с. 52 |
|
|
159 |
Вірші А. Костецького, М. Сулими, Л. Кибалки. Мінідиктант у парах. |
|
1 7 8 9 |
102-103 |
|
|
|
160 |
Урок у бібліотеці. Твори про явища природи. Роль ілюстрацій. |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 33. Роби добро! |
|||||||
161 |
Пісня “Хлопчик Помагай”, муз. М. Бурмаки, сл. П. Воронька. Як просити по допомог |
|
1 7 9 |
104-105 |
Тренажер № 2 — с. 53 |
|
|
162 |
Порівняння коміксу та текстового повідомлення. Створення та презентація коміксу Діагностична робота:перевірка навички читання вголос |
|
1 7 9 |
106-107 |
|
|
|
163 |
Наш театр. Підготовка до показу сценок-жартів. Ляльковий театр з побутових матеріалів |
|
1 7 9 |
108-109 |
Тренажер № 2 — с. 54 |
|
|
164 |
Наш театр. Показ вистави Діагностувальна робота списування |
|
1 7 9 |
108-109 |
Тренажер № 2 — с. 55 |
|
|
165 |
Аналіз діагностувальної роботи. Урок розвитку зв’язного мовлення “Як створити комікс?” |
|
1 7 9 |
|
Розвиток зв’язного мовлення ст.32-33 |
|
|
Тиждень 34. Твоє майбутнє у твоїх руках |
|||||||
166. |
Японська нар. казка “Іссумбосі”. Мінідиктант у парах |
|
1
8 9 |
110-113 |
Тренажеж №2 ст.56 |
|
|
167 |
Діагностична робота: диктант |
|
|
|
|
|
|
168 |
Аналіз діагностичної роботи. Вірш А. Костецького. “Канікули”. Прислів’я |
|
1 7 9 |
114-115 |
Тренажер №2 ст.57 |
|
|
169 |
Моя книжка. Створення сторінки “Мої плани на літо” |
|
1 8 9 |
116-117 |
Тренажер №2 ст.58 |
|
|
170 |
Згадай перед канікулами |
|
1 7 8 9
|
118-119 |
|
|
|
=