Календарно-тематиччне планування 2 клас українська мова

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2 класу по підручнику Ганни Остапенко із очікуваними результатами
Перегляд файлу

            Українська мова та читання

ІІ семестр

(за підручником “Українська мова та читання Г. С. Остапенко) 2 клас

 

 

1.Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

2.Змістова лінія «Читаємо»

3.Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

 4.Змістова лінія «Досліджуємо медіа»

5.Змістова лінія «Досліджуємо мовлення»

 6. Змістова лінія «Театралізуємо»

 

Ключові компетентності

 1 - Спілкування державною мовою

 2 - Спілкування іноземними мовами

3 - Математична компетентність

4 - Основні компетентності природничих наук і технологіях

5 - Інформаційно цифрова компетентність 6 - Уміння вчитись впродовж життя

7 - Ініціативність і підприємливість

8 - Соціальна і громадська компетентність 9 - Обізнаність і самовираження в сфері культури

10 - Екологічна грамотність і здорове життя

 

уроку

 

Тема уроку

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

 Компетентності

         Сторінки   підручника

 

Сторінки робочих зошитів

“Тренажер з правопису“ та “Розвиток

зв’язного мовлення”

Дата

Місяць 5. Цінності

 

Тиждень 17. Що насправді цінне.

 

81

Литовська народна казка “Три колоски”. Казки різних народів

  • сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) ;
  • описує обкладинки книжок, які подобаються; 
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;
  •  висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо)
  • слова-синоніми

 

 1

 7

 8

 

  •  

4-5

Тренажер

2 с. 2

 

82

Пошук інформації в інтернеті. Створення пам’ятки

 

  • читає правильно та виразно текст;
  • розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ;
  • обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила ;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

 

 1

 8

 3

4-5

Тренажер

2 с. 3

 

83

Литовська народна казка “Три колоски”. Як ввічливо попросити, щоб з тобою поділилися. Правильно наголошуй слова

 

  • читає правильно та виразно казку;
  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах;
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти;
  • записує окремі слова
  • правильно наголошуй слова
     

 1

 8

 

 

  •  

6-7

Тренажер

2 с. 4

 

84

Литовська народна казка “Три колоски”. Паліндроми .

  • читає правильно та виразно казку;
  • розповідає про власні почуття та емоції від почутого та побаченого;
  • досліджує особливості казки;
  • записує слова з м’яким знаком
  • визначає, що таке паліндроми

 1

 8

 9

8-9

 

 

85

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як бути ввічливим

-прогнозує зміст тексту за заголовком;

-створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;

- удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст;

- висловлює думку про те, як бути ввічливим

 

1

 8

 9

 

Розвиток зв’язного мовлення

с. 16-17

 

Тиждень1 8. Цінуймо те, що маємо

 

86

Науково-популярна стаття “Планета — наша цінність”. Службові слова

- прогнозує зміст тексту за заголовком;

- читає правильно та виразно ;

- розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя;

- називає службові слова;

- висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів

-записує окремі слова

 

 1

6

 8

 

10-11

Тренажер

2 с. 5

 

87

Перегляд відео. Створення плакатастіннівки

- переглядає відео, та виділяє в ньому основне;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту переглянутого;

1

 6

 8

10-11

Тренажер

2 с. 6

 

88

О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати. Як поводитися, коли тебе дражнять. Пошук інформації в інтернеті

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

 -висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);

-створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти

- розподіляє слова за частинами мови;

- записує окремі слова

 

  1

  7

  8

12-13

Тренажер

2 с. 7

 

89

Наш театр. Уривок з твору О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати”. Створення ляльок пальчикового театр

- читає правильно та виразно казку;

-уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом;

 -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу відтворюючи репліки персонажів;

 

 

  1

  8

 10

14-15

 

 

 

 

90

Наш театр. Репетиція та вистава

- читає правильно та виразно казку;

-уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом;

 -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу відтворюючи репліки персонажів;

1

  8

 10

14-15

 

 

Тиждень 19. Зимуємо – не нудьгуємо

 

91

Вірш О. Лущевської “Іди, іди, снігу“. Звукові схем слів. Звертання

 

  • читає правильно та виразно вірш;
  • розповідає про власні почуття та емоції від почутого та побаченого;
  • досліджує особливості вірша;
  • записує окремі слова
  • визначає в речені звертання
  • робить звукову модель слова

 

1

8

9

16-17

 Тренажер

№2- с.8

 

92

Вірш О. Мамчич. “Хижі лижі”. Омоніми

 

 

 

-читає виразно вірші;

-аналізує звуковий склад слова;

-записує окремі слова,  та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

 знає що таке омоніми

описує емоції після прочитаного.

 

1

8

9

18-19

Тренажер

2 с. 10-11

 

93

Казка К. Сад “Ідея на мільйоооооон”. Створення оголошення або коміксу

 

-читає виразно текст;

-вставляє службові слова в речення;

-записує окремі слова,  та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

- знаходить у висловленні і пояснює роль омографів;

- створює комікс

 1 

 8

 9

 

20-21

 

 

94

Моя книжка. Створення сторінки “Зимові спогади”. Редагування тексту Діагностична робота: аудіювання

 

-  описує обкладинки книжок, які подобаються;

-малює ілюстрацію обкладинки;

- записує окремі слова;

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ;

- створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ;

1

7

8

 

22-23

 

 

 

95

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як та навіщо дякувати”

 

-читає виразно текст;

- фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору;

- записує окремі слова та речення. 

-малює ілюстрацію до художнього тексту;

-розповідає про власні почуття та емоції від почутого та побаченого

 

 

 

1

8

10

 

 

Розвиток зв’язного мовлення — с. 18-19

 

Тема6. Хочу-можу-треба  Тиждень 20. . Мої бажання та обов’язки

 

96

Оповідання А. Григорука “Чарівна паличка”. Складання списку

 

-читає виразно текст;

-розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

 - записує окремі слова та речення. 

 

 

1

8

9

24-25

 

 

97

Фразеологізми

-читає виразно текст;

- фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору;

- знаходить в тексті фразеологізми;

- записує речення;

 

1

8

9

 

24-25

Тренажер

2 с. 12

 

98

Оповідання А. Григорука “Чарівна паличка”. Мінідиктант у парах. Обережно: суржик!

-читає виразно текст;

- розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ;

- записує окремі слова та речення під диктовку;

- читає фрази-палідроми

 

 

 

 1

 8

 9

26-27

Тренажер

2 с. 13

 

99

Читання щоденникових записів

 

-  складає план справ на наступний день

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ;

- створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ;

 

 

1

8

9

28-29

Тренажер

2 с. 14

 

100

Діагностична робота: робота з літературним твором (письмово)

 

-

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх .

 

1

8

9

 

 

 

                                                        

 

                                                          Тиждень 21. Як впливає реклама  

 

 

 

101

Аналіз діагностувальної роботи

-

 

 

1

8

9

 

 

 

102

Реклама. Створення та презентація рекламних повідомлень

-читає виразно текст;

- розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ;

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи на правила позначення твердості-м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова

 

1

8

9

 

30-31

Тренажер

2 с. 15

 

103

Соціальна реклама. Створення та презентація плакатів

-читає виразно текст;

- створює плакати

-знає що таке соціальна реклама;

- гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) ;

 

 

 

 

32-33

Тренажер

2 с. 16

 

104

Наш театр. Мультфільм у коробці. Підготовка до показу. Презентація.

 

-уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом;

 -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу відтворюючи репліки персонажів;

 

 

Тренажер

2 с. 178

 

105

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як народжується зимова казка”

 

- обґрунтовує свої вподобання;

- читає виразно вголос різні тексти;

- записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

 

 

Розвиток зв’язного мовлення — с. 20-21

 

 

Тиждень 22. Бажання та дії

106

Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю” . Переказ за схемою

-виразно читає текст;

-прогнозує зміст тексту за заголовком;

- записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі .

- переказує прочитаний, прослуханий текст.

 

 

1

3

8

37-38

Тренажер

2 с. 18

 

107

 

Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. Метаграми

 

-читає виразно текст;

- розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ;

-висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів.

-створює невеликі тексти на добре відомі теми;

-записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі .

-знає, що таке метаграма

1

8

9

 

38-39

Тренажер

1 с. 19

 

108

Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. Закінчення та основа слова

-читає виразно текст;

- розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ;

-висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що — ні;

- словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів ;

- Визначає в слові основу і закінчення.

 

 

1

8

9

40-41

Тренажер

1 с. 20

 

109

Створення та презентація творчих робіт

-обирає тексти для читання, може пояснити власний вибір;

-пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід ;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту 

- створює презентації творчих робіт.

 

 

1

7

8

40-41

 

 

110

Урок у бібліотеці. Читання авторських казок

- читає виразно текст;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо ;

-обговорює враження від інсценування з позиції глядача, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації відповідають ролі;

- гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі;

- перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації;

 

 

1

8

9

 

 

 

Тиждень 23. У світі художніх образів, або Секрети поезії

 

111

Верлібри. Цикл віршів К. Єгорушкіної “Янголи”

-читає виразно текст;

-аналізує звуковий склад слова;

-знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане.

-знає що таке верлібри

вміє розрізнити частини мови

 

1

8

9

42-43

Тренажер

2 с. 21

 

112

Цикл віршів К. Єгорушкіної “Янголи”. Художні образи

-обирає відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) для невеличкого тексту;

- створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;

-знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане.

-знає що таке верлібри

вміє розрізнити частини мови

 

1

7

8

42-43

Тренажер

2 с. 22

 

113

Вірші-мініатюри К. Єгорушкіної “Сніжинки”, В. Голобородька “Пісня шпака”, М.Григорова “Зайчик і квітка”, “Росинки” Вивчення віршів напам’ять за допомогою підказок-малюнків

-читає виразно текст;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного  тексту;

-розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

-дитина створює елементарні письмові повідомлення (записка, лист, вітальна листівка) та обмінюється ними зі знайомими ;

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх.

-вчить вірш напам’ять.

 

 

1

8

9

44-45

Тренажер

1 с. 23

 

114

Моя книжка. Створення сторінки з

віршами. Складання вірша

 

-прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

- читає виразно текст;

- записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються.

--створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;

-удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова);

 -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх.

 

1

7

8

 

 

46-47

Тренажер

1 с. 24-25

 

115.

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як сприймати та створювати рекламу”

 обґрунтовує свої вподобання;

- читає виразно вголос різні тексти;

- записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

1

7

9

 

Розвиток зв’язного мовлення ст.22-23

 

Тема 7. Ідеї — винаходи  відкриття

 

Тиждень 24. Новий погляд на звичайні речі

 

116

Уривок з казки Е. Мозера “Летючий капелюх”. Як попередити того, хто затіяв небезпечну гру

-прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

- читає виразно текст;

- подає інформацію в таблицях, схемах із допомогою вчителя/вчительки;

- записує окремі слова та речення.

- доповнює речення.

 

1

8

9

48-49

Тренажер

2 с. 26

 

117

Диспут “Чи завжди винаходи пов’язані з небезпекою?”

- читає виразно текст;

- розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах;

 -створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;

-удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова) ;

1

8

9

 

48-49

 

 

 

118

Вірш А. Костецького “Гра”. Рими

  • читає виразно вірш;

- висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів;

-записує окремі слова та речення.

- висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів.

 

1

7

8

9

50-51

Тренажер

2 с. 27

 

119

Урок у бібліотеці. Читання творів про

дітей

- читає виразно текст;

-висловлює власні думки і розповідає про свої почуття;

-удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова);

1

8

9

10

 

 

 

120

Стаття про винахід українського школяра.  Написання          коментаря

 

- висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів;

-записує окремі слова та речення.

- висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів.

1

8

9

10

52-53

Тренажер № 2 — с. 28

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Тиждень 25. Кмітливість рятує!

121

Казка Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Опис персонажа

  • читає виразно текст;
  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах;
  • читає виразно та вголос різні тексти;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

 

 

1

8

9

54-55

Тренажер

2 с. 29

 

122

Казка Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Речення: розповідні, питальні, спонукальні

- читає виразно текст;

 обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;

- прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

-  висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) ;

- знає види речень за метою висловлювання

 

1

8

9

 

56-57

Тренажер

2 с. 30

 

123

 Наш театр. Читання кінцівки казки Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Підготовка до вистави

  • розповідає про власні почуття та емоції від почутого та побаченого ;
  •  читає виразно та вголос різні тексти;

вигадує нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, послідовність складів, замінює і об’єднує частини слова) ;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

1

8

9

 

58-59

Тренажер

2 с. 31

 

124

Наш театр. Показ вистави за казкою Дж. Дональдсон “Ґруффало”

-ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ;

- пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід;

- висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіа текстів

 

1

8

9

 

58-59

 

 

125

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як стати письменницею чи письменником”

-гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];

-перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації

 

- ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ;

-записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ;

 

1

8

9

 

 

Розвиток зв’язного мовлення — с. 24-25

 

Тиждень 26. Винаходи та винахідники

 

126

Уривок з історії Б. Жолдака про дитинство Ю. Кондратюка. Мінідиктант у парах

  • розповідає про власні почуття та емоції від почутого та побаченого;
  • читає виразно вголос різні тексти;
  • розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ;
  • створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти (відеорозповідь), зважає на мету й на аудиторію;

 

1

8

5

60-61

Тренажер

2 с. 32

 

127

Пошук інформації в інтернеті

 обґрунтовує свої вподобання ;

- читає виразно вголос різні тексти;

- пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід;

- шукає потрібну інформацію

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі – знаходить в тексті прикметники, та добирає до них антоніми

 

 

 

1

 

8

9

60-61

 

 

128

Пізнавальна стаття “Ті, що приховують

вогонь”.

- висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що — ні

- записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

- дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);

 

1

7

8

62-63

Тренажер

1 с. 33

 

129

Створення та презентація реклами Діагностична робота: діалог.

- обґрунтовує свої вподобання;

- читає виразно вголос різні тексти;

- записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

- створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти, зважає на мету й на аудиторію

 1

7

8

 

62-63

 

 

130

Уривок з книжки Л. і С.Гокінґів“ Джордж і великий вибух”. Як дякувати

- гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі;

- читає виразно вголос різні тексти;

-  висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);

- описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника інсценування, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації допомагали створювати образ;

-записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються.

 

 

   1

 

   8

  10

 

    

64-65

Тренажер

2 с. 34

 

Тиждень 27. Весна прийшла!

 

131

Вірш М. Вінграновського “На рябому коні прилетіла весна”. Як утримати інформацію в секрет

 

  • читає виразно вголос різні тексти;
  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події -з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах;
  • читає виразно вголос різні тексти;
  • удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст ;
  • знаходить в тексті прикметники, та добирає до них антоніми

 

1

 8

 9

 

 

66-67

Тренажер

2 с. 35

 

132

Твір Н. Забіли “Ластівки”. Запис діалогів. Пошук інформації в інтернеті чи книжках

 

  • читає виразно вголос різні тексти;
  • висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що  ні
  • читає виразно вголос різні тексти;
  • пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід ;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ;

імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо

 

 1

 8

 9

 

68-69

Тренажер

2 с. 36

 

133

 Моя книжка. Складання казки / фантастичної оповідки

  • читає виразно вголос різні тексти;
  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах;
  • читає виразно вголос різні тексти;
  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ;

імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо

 

 

 1

 8

 9

 

 

70-71

Тренажер

1 с. 37-38

 


 

134

 Згадай перед канікулами

 

 

 

 

 

135

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як відчути себе винахідником чи винахідницею”

гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];

-перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації

 

- ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ;

-записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

 

 

 Розвиток зв’язного мовлення — с. 26-27

 

Тема 8. Рух і час

 

Тиждень 28. Слова, що долають відстань

 

136

 Лист із повісті І. Вайброу “Капосна книжка Малого Вовчика”. Гумор у літературних творах

  • читає виразно вголос різні тексти;
  • подає інформацію в таблицях, схемах із допомогою вчителя/вчительки ;
  • читає виразно вголос різні тексти;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі.

 

 1

 8

 10

 

74-75

Тренажер

2 с. 38

 

137

 Написання листа

  • обґрунтовує свої вподобання ;
  • читає виразно вголос різні тексти;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ;

-знає, як потрібно писати лист.

1

 8

 9

 

74-75

Тренажер

2 с. 39

 

138

 Інструкції “Створення електронної пошти”, “Написання електронного листа”. Логін. пароль

  • ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації;
  • читає виразно вголос різні тексти;
  • ставить запитання за змістом тексту для уточнення його змісту;
  •  висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);

 

 

 1

 7

 8

 

 

76-77

 Тренажер

2 с. 40

 

139

Написання та презентація інструкції

- обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;

- словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів;

- записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

- описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника інсценування, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації допомагали створювати образ

 

 

 1

 8

 9

76-77

 

 

140

Твір М. Яснова “Голубина пошта”.

Окличні та неокличні речення

 

- розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах;

- прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями ;

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ;

- знає які речення є окличні та неокличні ;

 

 1

 8

 9

78-79

 

 

Тиждень 29. З Великоднем!

 

141

 Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. Фрази, які допомагають розташуватися по-сусідству

-   розповідає про те, що його/її   вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах;

-   читає виразно вголос різні тексти;

-    записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

-    висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини;)

 

 1

8

 9

4

 

80-81

Тренажер

2 с. 41

 

142

 Проведення ігор-гаївок

  • розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні;
  • читає виразно вголос різні текти;

висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів ;

- висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу почутих текстів 

 

 1

 7

 8

4

80-81

Тренажер

1 с. 42

 

143

Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. Обережно: суржик!

  • розповідає про власні почуття та емоції від почутого та побаченого;
  • читає виразно вголос різні тексти;
  •  записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ;

створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіа продукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію

 1

8

10

 

82-83

 

 

144

 Наш театр. Підготовка вистави- римейка казки “Колобок”.   Пластиліновий театр

- гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі;

- читає виразно вголос різні тексти;

- записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

-  створює власні художні тексти малих жанрів на основі відомих

 1

 8

 9

84-85

Тренажер №2—с. 43

 

145

 Урок розвитку зв’язного мовлення “Обережно: однакові слова!”

  • ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації;
  • добирає тексти на запропоновану тему;
  •  перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ;

аналізує звуковий склад слова;

1

8

9

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення — с. 28-29

 

Тиждень 30. Подорож у часі

 

146

Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та

Едісон”. Слова-бур’яни

 

- розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;

- читає виразно вголос різні тексти;

- уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом

- створює елементарні письмові повідомлення (записка );

 

 

1

8

9

86-87

Тренажер

2— с. 44

 

147

Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та

Едісон”. Мінідиктант у парах

  • висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що  ні;
  • читає виразно вголос різні тексти;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти

 

 

 1

 8

 9

88-89

 

 

148

Урок у бібліотеці. Пошук інформації

про динозаврів

  • розповідає про власні почуття та емоції від почутого та побаченого;
  • читає виразно вголос різні тексти;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ;

 висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів

 

 1

 8

 9

88-89

Тренажер

2 с. 45

 

149

Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Передбачення кінцівки твору

- розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;

- читає виразно вголос різні тексти;

- уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом

- створює елементарні письмові повідомлення (записка );

1

 8

 9

90-91

 

 

150

Слухання аудіопостановки повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”., створення ілюстрацій до тексту. Презентація робіт

- читає виразно текст;

 обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;

- прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

-  висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) ;

- знає види речень за метою висловлювання

1

 7

8

 9

90-91

Тренажер № 2 — с. 46

 

Тиждень 31. Стежки-доріжки

151

Вірші Л. Мовчун, М. Сингаївського, І. Калинця. Художні образи

 розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;

- читає виразно вголос різні тексти;

- уявляє почуття та емоції персонажів твору і зіставляє їх із власним емоційно-чуттєвим досвідом

- створює елементарні письмові повідомлення (записка );

 

1

 8

 9

92-93

 

 

152

Пошук синонімів. Вивчення віршів на пам'ять

  • читає правильно та виразно текст;
  • розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного ;
  • обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила ;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;
  • вчить вірш напам’ять

1

 7

 9

 

 

 

153.

Притча “Які люди живуть у місті?” Нульове закінчення слова

  •  прогнозує зміст тексту за заголовком;
  • - читає правильно та виразно ;
  • - розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя;
  • - називає службові слова;
  • - висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів
  • -записує окремі слова
  • визначає закінчення

1

 8

 9

94-95

Тренажер № 2 — с. 47

 

154

Моя книжка. Створення сторінки “Спогади про другий клас”

  •  читає виразно текст;
  •  обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;
  • - прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;
  • -  висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) ;
  • - знає види речень за метою висловлювання

1

 8

 9

96-97

Тренажер № 2 — с. 48

 

155

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як розповідати про мандрівки?”

  • гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];
  • -перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації
  •  
  • - ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ;
  • -записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

1

7

9

 

Розвиток зв’язного мовлення — с.30-31

 

Тема 9. Все пов’язане з усім

 

Тиждень 32. Події, що змінюють нас

156

Казка Д. Матіяш “Ельф та світлячок”.

Пряме та переносне значення слова. Як підтримати словом

  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;
  • читає і розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;
  • висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (енциклопедії, дитячі журнали);

1

8

9

98-99

100-101

Тренажер № 2 — с. 50

 

157

 Діагностична робота з мовної теми:

  •  читає виразно текст;
  •  обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;
  • - прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;
  • -  висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) ;
  • - знає види речень за метою висловлювання

 

 

 

 

 

 

 

 

158

 Аналіз діагностувальної роботи.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання твору-опису

  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;
  • читає і розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

1

8

9

 

Тренажер № 2 — с. 52

 

159

Вірші А. Костецького, М. Сулими, Л.

Кибалки. Мінідиктант у парах.

  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;
  • читає і розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;
  • висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів

1

7

8

9

102-103

 

 

160

Урок у бібліотеці. Твори про явища

природи. Роль ілюстрацій.

  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;
  • читає і розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

 

 

 

 

Тиждень 33. Роби добро!

161

Пісня “Хлопчик Помагай”, муз. М. Бурмаки, сл. П. Воронька. Як просити по допомог

  • обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила ;
  • добирає тексти на запропоновану тему;
  •  створює елементарні письмові повідомлення (афішу) та обмінюється ними зі знайомими;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок

1

7

9

104-105

Тренажер № 2 — с. 53

 

162

Порівняння коміксу та текстового повідомлення. Створення та презентація коміксу  Діагностична робота:перевірка навички читання вголос

  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;
  • читає і розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;
  • висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (енциклопедії, дитячі журнали);

 

1

7

9

106-107

 

 

163

Наш театр. Підготовка до показу сценок-жартів. Ляльковий театр з побутових матеріалів

  • обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила ;
  • добирає тексти на запропоновану тему;
  •  створює елементарні письмові повідомлення (афішу) та обмінюється ними зі знайомими;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок
  •                      

1

7

9

108-109

Тренажер № 2 — с. 54

 

164

Наш театр. Показ вистави Діагностувальна робота списування

  • обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила ;
  • добирає тексти на запропоновану тему;
  •  створює елементарні письмові повідомлення (афішу) та обмінюється ними зі знайомими;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок

1

7

9

108-109

Тренажер № 2 — с. 55

 

165

Аналіз діагностувальної роботи.

Урок розвитку зв’язного мовлення “Як створити комікс?”

  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;
  • читає і розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

1

7

9

 

Розвиток зв’язного мовлення ст.32-33

 

Тиждень 34. Твоє майбутнє у твоїх руках

166.

Японська нар. казка “Іссумбосі”.

Мінідиктант у парах

  • читає і розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;
  • висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (енциклопедії, дитячі журнали);

1

 

8

9

110-113

Тренажеж №2 ст.56

 

167

Діагностична робота: диктант 

  •  

 

 

 

 

168

Аналіз діагностичної роботи.

Вірш А. Костецького. “Канікули”. Прислів’я

  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;
  • читає і розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

1

7

9

114-115

Тренажер №2 ст.57

 

169

Моя  книжка. Створення сторінки “Мої плани на літо”

  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;
  • - створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;
  • -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх .

1

8

9

116-117

Тренажер №2 ст.58

 

170

Згадай перед канікулами

  • розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події з власного життя, правильно вимовляючи й ставлячи наголоси в загальновживаних словах ;
  • - створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;
  • -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх .записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

1

7

8

9

 

118-119

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

=

 


 

docx
Додано
2 березня 2023
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку