Календарно тематичне планнування 6 клас з інформатики

Про матеріал
Модифіковане календарно тематичне планування з очікувними результами з довготривалою і короткочасною метою інформатика 5 клас за підручником Ривкінда
Перегляд файлу

Освітня галузь

Довгострокова мета

Короткотривала мета

Відповідний зміст

Технології

Очікуваний результат

Здоровя і безпека

 

  1. Правильна постава при роботі з комп’ютером
  2. Дотримується правил гігієни при роботі за компютером

За допомогою вчителя

  •  вміє вмикати компютер
  • знає правила роботи з інтерактивною дошкою
  • самостійно

 

№ п/п

Тема уроку

Вправа «Мікрофон»

-бліц-опитування

- опитування

- відеоролики відповідно теми уроку

-знає правила поведінки в комп'ютерному класі;

-знає як правильно організувати робоче місце за комп'ютером;

-знає про вимоги до організації комп′ютерного робочого місця, виконує вимоги безпеки і гігієни при роботі з комп’ютером;

 

1

Правила поведінки в комп'ютерному класі. Організація робочого місця.

2

Правила техніки безпеки та загальні гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером.

3

Що таке комп'ютер? Історія розвитку комп'ютера, приклади в сучасному житті.

4

Основні пристрої, що входять в склад комп'ютера (системний блок, монітор, клавіатура, миша) знайомство з термінами (назвами), їх призначення. Практична робота 1

5

Як підготувати комп'ютер до роботи.

6

Правила включення та виключення комп'ютера.

7

Робочий стіл та його основні елементи: вікна, ярлички, іконки, значки, піктограми. Кнопка «Пуск».

8

Орієнтування на площині екрану. Тематичне оцінювання 1.

Ознайомлення з комп’ютером та його основними складовими

  1. Ознайомлена з частинами комп’ютера
  2. Вміє працювати з маніпуляторами

знає призначення і основні пристрої комп‛ютера; 

-вміє включати і виключати комп′ютер;

-розуміє основні поняття і терміни;

-вміє орієнтуватися на площині екрану;

-вміє реагувати на діалогові вікна;

9

Миша призначення та правила роботи.

  1. робота з клавіатурними тренажерами
  2. бліц-опитування
  3. опитування за допомог Google Form

 

 

- знає принцип і правила роботи пристрою  введення інформації – клавіатури;

- вміє користуватися клавіатурою для введення;

- вміє переміщувати курсор за допомогою клавіатури;

- знає розміщення та призначення деяких клавіш на клавіатурі;

знає принцип і правила роботи пристрою  введення інформації – миші;

- знає про курсор і його призначення;

- вміє переміщувати курсор за допомогою миші;

- вміє виконувати основні операції за допомогою миші (перетягування, одинарний та подвійний щиглик, виділення;

10

Курсор миші(екранна стрілочка), пересування курсору миші по екрану.

11

Основні операції, що виконуються за допомогою мишки

12

Вправи з лівою кнопкою миші: одинарний, подвійний щиглик, перетаскування.  

13

Знайомство з клавіатурою та її призначенням.

14

Правила роботи на клавіатурі

15

Положення рук, прив′язка клавіш до пальців. Розміщення та призначення клавіш

16

Алфавітно-цифрові клавіші. Клавіатурний тренажер «Тренування набору символів лівою і правою рукою». Практична робота 3.

17

Клавіші  управління курсором.

18

Ігри, тренажери, вправи на оволодіння навичками роботи на клавіатурі.

19

Клавіші: «пробіл, Shift, Enter, Esc,Caps Lock, Bacspace, Delet».

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Інкл
Додано
20 березня 2023
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку