Презентація "Тренди веб-дизайну"

Про матеріал
Вебдизайн – це завжди погляд у майбутнє. Завдяки взаємозв'язку з технологіями, цифрова сфера щороку може демонструвати щось нове в анімації, інтерфейсах користувача та глибині занурення. 2023 рік у цьому плані також буде перспективним
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тренди веб-дизайну 2023

Номер слайду 2

Домінантні тренди цього року та трансформація дизайн напрямків. Всі тренди мають циклічний характер, тренди веб-дизайну не виняток. У 2023 році ми досі переживаємо хвилю ностальгії та нових технологій, які набули популярності останні роки. Тим часом, дизайн напрямки активно трансформуються, зливаються та набувають нових форм. От як, наприклад, молодіжна культура 90-х зіткнулася зі штучним інтелектом, віртуальними світами в метавсесвіті, створивши простір для візуальних експериментів з кольором та формою, які ніколи не існували б за межами цифрової сфери.

Номер слайду 3

Запозичуючи візуальні ознаки раннього Інтернету, поєднуючи їх із новими технологіями — дизайнери формують тренди й нові напрямки. У цій статті ми розглянемо головні тенденції веб-дизайну, а також технологічні та культурні впливи, які їх сформували. Брендінг на основі AI Кислотний зелений Динамічні ідентифікатори та логотипи Безперервні 90-ті Підривна навігаційна ієрархія Дружні шрифти М'які, тактильні 3 D елементи Цифровий колаж і естетика ручної роботи Анімація на основі прокручування та тригери Цукерковий колір

Номер слайду 4

Брендинг на основі AIAI генератори тексту в зображення, такі як DALL-E 2 і Midjourney захопили інтернет цього року, ми побачили, як бренди почали експериментувати з новою технологією у своїх рекламних кампаніях, вебдодатках та соціальних медіа.

Номер слайду 5

Кислотний зелений. Від яскравого ребрендингу Amazon Freevee від Buck до стійких харчових брендів як, наприклад LOKOL, розроблений бренд-дизайнером Карлою Палетт, і Graza. Флуоресцентний зелений, здавалося, з’явився вже скрізь в Інтернеті й за прогнозами кількість зменшуватись не буде. Ця остаточна тенденція веб-дизайну 2023 року. Такі вібраційні неонові відтінки відразу створюють інтуїтивний заряд серед споживачів, каже Камілла Чу, креативний директор групи Buck. Він створює енергію, хвилювання, електрику та високий рівень гучності — все одночасно.

Номер слайду 6

Динамічні ідентифікатори та логотипи. Анімований і тривимірний дизайн ідентичності існує вже десятиліттями, але протягом останніх двох років ми спостерігаємо активне зростання цієї тенденції. Зростає й інтерес до динамічних матеріалів. «Можливість сприймати динамічні логотипи та ідентифікацію стає все більш доступною, оскільки вони потенційно можуть забезпечити набагато більш детальний, виразний і часто унікальний вигляд у будь-якому масштабі»

Номер слайду 7

Нескінченні 90-тіНостальгія залишалася домінівною темою в усіх аспектах дизайну цього року, і серед тенденцій веб-дизайну вона, мабуть, найбільша. Барвистий ребрендинг Girl Scouts від COLLINS був схожий на версію літнього табору для підліткових каталогів 90-х і брендів одягу, таких як d. ELi. A's і Limited Too, але переосмислений для цифрової аудиторії покоління Z. Ці та інші інноваційні способи використання естетики 90-тих відобразили безлад і експерименти, які існували у ранній інтернет-культурі.

Номер слайду 8

Великі заголовки та анімація. Перша сторінка – це те, що відразу бачать користувачі сайту, тож вона має одразу “зачіпляти”. Вебдизайнери у 2023 році реалізують цю ідею за допомогою масивних заголовків, що використовується під час створення головних банерів. По суті перші сторінки сайтів сьогодні менше використовують або повністю виключають зображення, дозволяючи самому повідомленню брати на себе роль першого враження. Вони не здаються порожніми, а навпаки – сміливими у своїй простоті, привертаючи увагу, так само як яскравий заголовок новин. І принагідно такі рішення надають простір для стильних, творчих написів.

Номер слайду 9

Об’ємні 3 D-ілюстраціїТак, плоскі зображення лаконічні та зрозумілі. Вони добре вписуються в інтерфейс і не перевантажують його, також швидко зчитуються користувачами. Але, як і будь-який напрямок у дизайні, flat у чистому вигляді поступово виходить із моди, і на зміну йому приходять нові тенденції. По-перше, це пов'язано зі зростанням якості 3 D-зображень. За допомогою сучасних програм зараз можна створювати круту картинку, яка демонструватиме властивості продукту краще за будь-яку фотографію. Та й самі програми стали доступнішими для дизайнерів. По-друге, 3 D-ілюстрації стали інтерактивними – тепер їх найпростіше анімувати. Тобто картинка не просто об’ємна, вона ще й рухається. Це дозволяє у простій і зрозумілій формі пояснити принцип роботи продукту, показати його внутрішній пристрій, способи застосування.

Номер слайду 10

Оригінальність подання контенту на сайтіЗа останні роки анімаційні ефекти на сайтах досягли небувалих технологічних висот. Якщо в минулому вони застосовувалися переважно в дизайні перших екранів і для оформлення переходів між сторінками, то у 2023 багато дизайнерів звернуться до більш масштабних анімованих взаємодій. Такі методи створення дизайну виходять за рамки простого прокручування сторінки (яка може бути досить пасивною), а також підштовхують користувачів до більш осмислених дій, таких як кліки, перегортання або перетягування елементів. Так, фахівці, що розробляли сторінки для бренду Gucci, створили казкову анімаційну історію для споживачів, де вони можуть обирати продукцію шляхом навігації по сайту у форматі комп’ютерної гри.

Номер слайду 11

Кастомізовані рішення. Кастомізація - це маркетинговий підхід, який передбачає зміну масового товару чи послуги під запити конкретного потенційного клієнта. Основне завдання – задовольнити особисті потреби кожного покупця за допомогою індивідуального підходу. В епоху масового споживання товарів та послуг дуже складно здивувати цільову аудиторію. Кастомізація продукції дозволяє орієнтуватися на бажання кожного клієнта окремо.

Номер слайду 12

Бруталізм. Бруталізм, а точніше необруталізм, походить від класичного коріння бруталізму, архітектурного руху 50-70-х років, в якому акцент робився на сирі, необроблені матеріали, такі як бетон. Бруталізм набирає обертів у вебдизайні з моменту його цифрового відродження в 2014 році. Примітивний HTML без застосування стилів, прості фони, асиметричні макети, стандартні комп’ютерні шрифти та необроблені фотографії – все це характеризує цифровий бруталізм.

Номер слайду 13

Навіщо потрібен ефективний вебдизайн?Тренди вебдизайну на 2023 рік є ще одним кроком вперед. Майбутнє швидко стає реальністю і часто саме цифрові дизайнери прокладають цей шлях. Але що насправді важливо у цих трендах, це те, що вони націлені на створення відчуття “захоплення” у клієнта, який щойно перейшов на сторінку вашого сайту. Незалежно від того, чи повертають вони забуте десятиліття, чи привертають увагу користувача взаємодією та анімацією, чи пропонують щось створене від руки, мета тенденцій вебдизайну цього року – викликати миттєве почуття здивування, яким би нестандартним не був підхід!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
20 березня 2023
Переглядів
1895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку