Календарно-тематичне планування. (1 год на тиждень). Основи здоров'я ( 9 клас ). 2018/2019 н.р.
Складено відповідно до програми з основ здоров'я для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з урахуванням змін, затверджених наказом Міністерства від 07.06.2017№ 804
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
7 КЛАС
(35 год., 1 год. на тиждень)
№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітки |
|
І СЕМЕСТР |
||||
Розділ 1. Здоров’я людини |
||||
1 |
|
|
Здоров’я і спосіб життя ПР № 1: «Створення соціальної реклами про здоровий спосіб життя» |
Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність»
|
2 |
|
|
Профілактика захворювань. Інфекційні та неінфекційні захворювання |
|
3 |
|
|
Принципи безпечної життєдіяльності ПР № 2: «Оцінювання ризиків щоденного життя» |
|
4
|
|
|
Безпека на дорозі. Заходи безпеки під час поїздки на вантажному автомобілі. Небезпечні вантажі. |
|
5 |
|
|
Види ДТП. Дії свідків ДТП ПР № 3: «Моделювання поведінки пасажира при ДТП» |
|
6 |
|
|
Побутова безпека. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням |
|
7 |
|
|
Пожежна безпека у громадських приміщеннях. Правила пожежної безпеки у школі. Первинні засоби пожежогасіння ПР № 4: «Відпрацювання алгоритму дій під час пожежі в громадському приміщенні» |
|
8 |
|
|
Узагальнюючий урок з розділу «Здоров’я людини» |
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
||||
9 |
|
|
Індивідуальний розвиток підлітків. Ознаки біологічного, психічного, соціального, духовного дозрівання |
Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність»
|
10 |
|
|
Показники фізичного розвитку підлітків ПР № 5: «Визначення індивідуальних показників фізичної складової здоров’я» |
|
11 |
|
|
Косметичні проблеми підлітків ПР № 6: «Визначення типу шкіри і волосся» |
|
12 |
|
|
Особливості збереження здоров’я функціонування шкіри у підлітковому віці з урахуванням типу шкіри ПР № 7: «Вибір косметичних засобів із урахуванням віку та типу шкіри (проект)» |
|
13 |
|
|
Узагальнюючий урок з розділу «Фізична складова здоров’я» |
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я |
||||
14 |
|
|
Психічний і духовний розвиток підлітків |
Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека»
|
15 |
|
|
Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров’я |
|
16 |
|
|
Уміння вчитися. Умови успішного навчання |
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
7 КЛАС
(35 год., 1 год. на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР |
||||
№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітки |
|
17 |
|
|
Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей ПР № 8: «Вправи на концентрацію уваги, розвиток пам’яті, уяви» |
Т–2 «Громадянсь-ка відповідаль- ність» Т–3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність» |
18 |
|
|
Емоційне благополуччя Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю ПР № 9: «Відпрацювання навичок самоконтролю» |
|
19 |
|
|
Ознаки психологічної рівноваги ПР № 10: «Відпрацювання навичок планування часу» |
|
20 |
|
|
Стрес і здоров’я. Чинники стресу і виживання в екстремальних ситуація ПР № 11: «Самодопомога та допомога при стресі» |
|
21 |
|
|
Конфлікти і здоров’я Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів ПР № 12: «Формування позитивної адекватної самооцінки» |
|
22 |
|
|
Розпалювання конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів ПР № 13: «Моделювання способів конструктивного розв’язання конфліктів» |
|
23 |
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
Розділ 3. Соціальна складова здоров’я |
||||
24 |
|
|
Соціальні чинники здоров’я Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Роль молодіжного руху у формуванні здорового способу життя молоді ПР № 14: «Складання списку телефонів медичних закладів психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри» |
Т-1 «Екологічна безпека та сталий розвиток» Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність» |
25 |
|
|
Клініки, дружні для молоді. Вплив засобів масової інформації на здоров’я ПР № 15: «Створення реклами здорового способу життя)» |
|
26 |
|
|
Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній ПР № 16: «Відпрацювання навичок щодо налагодження партнерських стосунків з родиною та друзями» |
|
27 |
|
|
Хвороби цивілізації (неінфекційні захворювання) Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації» ПР № 17: «Способи протидії негативному соціальному впливу» |
|
28 |
|
|
Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння |
|
29 |
|
|
Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп’ютерна, ігрова та Інтернетзалежність |
|
30 |
|
|
Профілактика захворювань, що набули соціального значення. Наслідки вживання наркотиків. |
|
31 |
|
|
Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків |
|
32 |
|
|
Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз тощо) |
|
33 |
|
|
Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції Причини і наслідки стигматизації і дискримінації |
|
34 |
|
|
Узагальнюючий урок з розділу «Соціальна складова здоров’я» |
|
35 |
|
|
Підсумково-узагальнювальний урок |