Календарне планування складено за підручником для 1 класу закладів загальної середньої освіти «Математика» автори С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко за програмою НУШ-1 (на 2022-2023 навчальний рік)
МАТЕМАТИКА (І семестр)
Календарне планування складено за підручником для 1 класу закладів загальної середньої освіти «Математика» автори С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко за програмою НУШ-1 (на 2022-2023 навчальний рік)
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Словник |
|
АДАПТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД |
|||||
Розділ 1. Числа першого десятка |
|||||
1. 2. |
|
Поняття про колір. Основні кольори |
2 |
Червоний, синій, зелений, жовтий, білий, чорний |
|
3. 4. |
|
Кількісні уявлення. Один, багато |
2 |
Один, багато |
|
5. |
|
Розмір предметів |
1 |
Великий, малий, більший, менший |
|
6. |
|
Порівняння предметів за висотою
|
1 |
Високий, низький, однакові |
|
7. |
|
Порівняння предметів за товщиною |
1 |
Товстий, тонкий, довший, коротший |
|
8. |
|
Порівняння предметів за шириною |
1 |
Широкий, товстий, вузький, тонкий |
|
9. 10. 11. |
|
Просторові уявлення. |
3 |
Вгорі, внизу, попереду, позаду, між, за |
|
12. 13. |
|
Досліджуємо форми об’єктів. Вивчаємо геометричні фігури. |
2 |
Круг, прямокутник, квадрат, трикутник |
|
14. 15. 16. |
|
Досліджуємо ознаки об’єктів. Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою. Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою |
3 |
Форма, колір, розмір |
|
17. |
|
Вивчаємо число і цифру 1 |
1 |
Стільки ж, =
|
|
18. |
|
Вивчаємо число і цифру 2. Числовий ряд. Пряма й зворотна лічба. |
1 |
=, не =
|
|
19. |
|
Вивчаємо число і цифру 3. Пряма й зворотна лічба. |
1 |
|
|
20. |
|
Вивчаємо число і цифру 4. Пряма й зворотна лічба. |
1 |
|
|
21. |
|
Вивчаємо число і цифру 5. Пряма й зворотна лічба. |
1 |
|
|
22. |
|
Додавання, знак +. Віднімання, знак - |
1 |
Плюс, мінус |
|
23. |
|
Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо |
1 |
Об’єднати, вилучити |
|
24. |
|
Порівнюємо групи об’єктів за кількістю |
1 |
Більше, менше , рівність, нерівність |
|
|
|
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання |
1 |
Плюс, мінус, додати, відняти |
|
26. 27. |
|
Вивчаємо число і цифру 0. Арифметичні дії |
2 |
|
|
28. 29. |
|
Вивчаємо число і цифру 6. Порівнюємо числа. Склад числа 6. Повторюємо числа 1–6 |
2 |
Наступне , попереднє число |
|
30. 31. |
|
Додаємо і віднімаємо за числовим променем . Додаємо і віднімаємо в межах 6 |
2 |
Додавання, віднімання, промінь, число |
|
32. 33. |
|
Вивчаємо число і цифру 7. Порівнюємо числа. Досліджуємо склад числа 7. Повторюємо числа 1–7 |
2 |
+1 – наступне число, -1 – попереднє число |
|
34. 35. 36. |
|
Вивчаємо число і цифру 8. Порівнюємо числа. Досліджуємо склад числа 8. Повторюємо числа 1–8. |
3 |
Числа, цифри, один, два, три, чотири, п’ять, шість, сім, вісім |
|
37. 38. 39. |
|
Вивчаємо число і цифру 9. Порівнюємо числа. Досліджуємо склад числа 9. Повторюємо числа 1–9 |
3 |
Числа, цифри, один, два, три, чотири, п’ять, шість, сім, вісім, дев’ять |
|
40. 41. 42. |
|
Вивчаємо число 10. Досліджуємо склад числа 10. Повторюємо числа 1–10. Досліджуємо склад чисел першого десятка |
3 |
Натуральний ряд чисел |
|
Розділ 2. Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10 |
|||||
43. |
|
Називаємо компоненти та результат дії додавання |
1 |
Перший доданок, другий доданок, сума |
|
44. |
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2 |
1 |
+2 = +1+1. -2= -1-1 |
|
45. |
|
Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа |
1 |
Нуль |
|
46. |
|
Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0 |
1 |
а+0=а , 0+а=а, а-0=а |
|
47.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Вчимося додавати і віднімати числа. |
2 |
Додавати, віднімати, плюс, мінус, один, два, нуль |
|
49. |
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1 |
1 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1 |
|
50. 51. |
|
Відкриваємо переставний закон додавання |
2 |
а+в=в+а |
|
52. |
|
Вимірюємо довжини відрізків |
1 |
1 см |
|
53.
|
|
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання |
1 |
а+в=с ,с-а=в, с-в=а |
|
54. 55. |
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2 |
2 |
Додати, відняти, нуль, один, два |
|
56. |
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2 |
1 |
Додавання, віднімання, два |
|
57. 58. |
|
Досліджуємо різницеве порівняння |
2 |
На скільки більше? (менше?) різниця |
|
59. |
|
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць |
1 |
Більше на… менше на… |
|
ф61. |
|
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3 |
1 |
Число, додати, відняти, три |
|
62. |
|
Додаємо і віднімаємо число 3 |
1 |
Плюс, мінус |
|
63. |
|
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка |
1 |
а+в=с с-а=в с-в=а |
|
64. |
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
||