КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 11 КЛАСУ ( за підручником В.М. Буренко)
2 години на тиждень
І семестр
Учитель: Лебідь О. Г.
№ |
Дата |
Тематика спiлкування Тема, пiдтема |
Мовний матеріал |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Говорiння |
Домашнє завдання |
||||
Лексичний |
Граматичний |
Фонетичний |
||||||||||
Unit 1. A Civilised Society. The Youth Movement. Тема 1: Я, моя родина та друзі. |
||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує щодо якості та цінності життя. Громадська відповідальність: Обговорює систему цінностей сучасної родини. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді. Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду. |
||||||||||||
1 |
|
Щаслива родина. Generation Gap |
Adjectives that describe a person’s character |
|
Pronunciation of new words |
Game: write as many words as you can in “Family” |
p.5-6 |
Game: choose a position |
Learn new words
|
|||
2 |
|
Bullying |
Misunderstanding, generation gap, bullying |
Present Simple Present Continuous |
Pronunciation of new words |
|
|
Text Bullying |
|
Ex. 10 p. 8 |
||
3 |
|
Британські підлітки |
|
Present Simple Present Continuous |
|
Grammar exercise |
Ex.4 p.10 |
|
Discussion Ex. 3 p. 9; |
Ex. 6 p.10 write;
|
||
4 |
|
Стрес у житті підлітків |
Precious, hospitable, quieten, spoil Incomprehensive, indecisive |
WO Questions |
Intonation of Questions |
Ex. 9 p. 11 write;
|
|
Ex. 8 p.11 |
Discussion Ex.7 p.10
|
Ex.10, p.11 |
||
5 |
|
Молодь та виклики |
Abduction, neglect, refugee |
WO Questions |
|
Interactive exercise in lexis |
video |
|
Ex.3, p.13 |
Ex.6, p. 15 write
|
||
6 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Internship, determination, distinctive |
Until/When |
Pronunciation of new words |
Cards |
|
|
|
Ex. 7 p.15 |
||
|
Unit 2. Food for Life. Тема 2: Харчування |
|||||||||||
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: Оцінює переваги органічних продуктів. Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму. Здоров’я і безпека: Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. Підприємливість і фінансова грамотність: Обґрунтовує корисність раціонального харчування. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами. |
|||||||||||
7 |
|
Я за здоровий спосіб життя! А ти? |
Addiction, junk food, balanced diet |
Present Simple Present Continuous Present Perfect |
|
Table “Healthy and Unhealthy food” |
Ex.4, 5, p.23 |
Ex.5, p.23 |
Discussion “Healthy way of life” |
Ex.6, p.24 |
||
8 |
|
Піраміда здорового харчування |
In my opinion, in my view, As I see you… |
If-sentences |
|
Ex.7, p.24 |
|
|
Ex.9, p.24 |
Ex.10, p.25 learn |
||
9 |
|
Мої гастрономічні вподобання |
Obvious, fizzy, increase |
|
Pronunciation of new words |
Ex.12, p.26 |
|
Ex.12, p.26 |
|
Ex.13, p.26
|
||
10 |
|
Правила поведінки за столом |
Canteen, coffee bar, brewpub, tea parlour |
|
Pronunciation of new words |
Ex.5, p.32 |
Ex.4, 7, 8, p.32 |
Ex.2, p.27 |
Ex.6 p.32 |
Ex.9, p.32 |
||
11 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Direct Speech Indirect Speech |
|
Grammar exercises |
|
рр. 28-31 |
|
Скласти речення з прямою і непрямою мовою |
||
12 |
|
Відвідування кафе та ресторанів |
Stuffing, crash, starch |
|
Pronunciation of new words |
|
ex.2, p.34 |
Ex.3, p.35 |
Pros and cons of eating out |
Ex.4, p.36
|
||
13 |
|
Національна українська кухня |
|
|
|
|
Ex.5, 6, p.36-37 |
Ex.9, p.37-38 |
Ex.7, p.37 |
Презентувати улюблені страви |
||
14 |
|
Ми їмо, щоб жити, а не живемо для того, щоб їсти (проектна робота) |
|
|
|
Ex.12, p.42 |
|
рр. 38-42 |
Ex.11, p.42 |
Ex.13, p.42 |
||
Unit 3. Art as Entertainment. Тема 3: Живопис. Мистецтво |
||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток: Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва Громадська відповідальність: Висловлює власне ставлення до розмаїття видів сучасного мистецтва. Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва. Формулює особисті цінності. Пояснює правила поведінки у закладах культури. Здоров’я і безпека: Дискутує довкола впливу мистецва на емоційний стан людини. Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. Співвідносить можливість відвідування культур них заходів із власною фінансовою спроможністю. |
||||||||||||
15 |
|
Мистецтво робить нас щасливішими |
Genius, noble, delight |
|
Pronunciation of new words |
Ex.5, p.45 |
Ex.3 p.43 |
Ex.4 p. 44 |
discussion |
Ex.7, p.45 |
||
16 |
|
Роль батьків у формуванні почуття прекрасного у дітей |
Desire, beneficially, contemplate |
Word formation |
Pronunciation of unknown words |
|
Ex. 4 p.47 |
Ex.5 p.48-49 |
Ex.7 p.45 |
Ex.7, p.50 |
||
17 |
|
Роль ЗМІ у нашому житті |
Reggae, techno music, organ music, indie |
Descriptive essays |
Pronunciation of unknown words |
exercises |
Ex. 3 p. 54 |
Ex. 4 p. 55 |
Ex.1, p.54 |
Ex.5, p.56 |
||
18 |
|
Рецензія на фільм |
Resist, depict, co-star |
A film review |
Pronunciation of unknown words |
|
|
Ex. 6 p.56 |
Ex. 8 p. 57 |
Ex.9, p.58 |
||
19 |
|
Театр |
Outlook, inner, touching, networking |
A film review |
Pronunciation of unknown words |
Ex.6, p.61 |
Ex. 3 p. 59 Ex.6, p.61 |
text |
Ex. 7, p. 61 |
Ex. 8, p. 61 |
||
20 |
|
Мистецтво 21 століття |
Eternal, inspire, inspiration |
Word formation |
|
|
Ex.9, p.62 |
Ex. 10 p. 62 Ex.12, p.63 |
Ex. 11, p. 63 |
Presentation or poster “Art of the 21st century” |
||
Unit 4. Effects of Modern Technology. Тема 4: Наука і технічний прогрес. |
||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток: Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля Обговорює важливість сучасних технологій для вирішення екологічних проблем. Громадська відповідальність: Оцінює значення етичного споживання (екопродукти, екотовари) для навколишнього середовища. Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу сучасних технологій на здоров'я людини. Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів на життя людини. Підприємливість і фінансова грамотність: Аналізує та оцінює шляхи фінансування розвитку науки і техніки Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
||||||||||||
21 |
|
Технічний прогрес |
Drawback, wisdom, emerge |
For-and-against Essays |
Pronunciation of unknown words |
Ex. 2 p. 90 |
Ex. 4 p. 91 |
Ex. 5 p. 91 |
Ex. 1 p. 90, |
Ex. 7, p. 92 |
||
22 |
|
«За» та «проти» сучасних ґаджетів |
|
For-and-against Essays |
|
Writing for-and-against essay |
|
|
Discussion Ex. 8 p. 92 |
Ex. 9 p. 93
|
||
23 |
|
Сучасні технології у нашому житті. Вплив сучасних технологій на життя підлітків. |
Sin, conscience, violence, consumer |
For-and-against Essays |
Pronunciation of unknown words |
Ex. 8, p. 98 |
Ex.2, 3, p.95 |
Ex. 4, p. 96 |
Ex. 1, p. 95 |
Ex.5, p.97 |
||
24 |
|
Як «інтернет з’їв світ»! |
Interaction, disaster, flood, tsunami |
Conditionals |
Pronunciation of unknown words |
|
Ex.2, p. 99 |
Ex.4, p. 100 |
Ex.1, p. 99 |
Ex.5, p.102 |
||
25 |
|
Науково-технічний прогрес і медицина |
|
Conditionals |
|
|
Ex.8, p.103 |
Ex.8, p.103 |
Ex.6, p. 103 |
Ex.9, p. 103 |
||
26 |
|
Українські науковці |
|
|
|
Ex.13, p.104 |
Ex.10, p.103 |
|
Ex.11, 12, p.103 |
Ex.14, p.104 |
||
27 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
||
28 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
||
29 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити усні розповіді за І семестр |
||
30 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила утворення умовних речень |
||