Номер уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
РОЗДІЛ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ |
|||
1 |
|
Перша світова війна (1914 – 1916 рр.) |
|
2 |
|
Перша світова війна (1917 – 1916 рр.) |
|
3 |
|
Практичне заняття. Життя на фронті і в тилу. Ставлення населення до війни |
|
4 |
|
Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом 1 |
|
РОЗДІЛ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ |
|||
5 |
|
Паризька мирна конференція |
|
6 |
|
Вашингтонська конференція та нестабільність міждержавних відносин |
|
7 |
|
Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 2 |
|
РОЗДІЛ 3. ПРОВІДНІ ДЕРЖАВИ СВІТУ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
|||
8 |
|
США, Велика Британія, Франція в міжвоєнний період |
|
9 |
|
США, Велика Британія, Франція в міжвоєнний період |
|
10 |
|
Італія та Німеччина в міжвоєнний період |
|
11 |
|
Італія та Німеччина в міжвоєнний період |
|
12 |
|
Радянський Союз |
|
13 |
|
Європа: виклики міжвоєнного час |
|
14 |
|
Практичне заняття. Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю |
|
15 |
|
Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 3 |
|
РОЗДІЛ 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ |
|||
16 |
|
Польща та Чехословацька республіка в міжвоєнний період |
|
17 |
|
Угорщина та Румунія в міжвоєнний період |
|
18 |
|
Країни Балканського півострова. Міжнаціональні відносини в державах Центрально-Східної Європи |
|
19 |
|
Практичне заняття. Центрально-Східна Європа: вибір між демократією та авторитаризмом |
|
20 |
|
Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 4 |
|
РОЗДІЛ 5. ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ |
|||
21 |
|
Японія та Китай |
|
22 |
|
Індія та країни Передньої Азії. Латинська Америка |
|
23 |
|
Практичне заняття. Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 5 |
|
РОЗДІЛ 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
|||
24 |
|
Руйнування Версальської системи в першій половині 1930-х рр.. |
|
25 |
|
Від аншлюза Австрії до пакта Молотова-Рібентропа |
|
26 |
|
Практичне заняття. “Українське питання” в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни |
|
27 |
|
Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 6 |
|
РОЗДІЛ 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА |
|||
28 |
|
Друга світова війна |
|
29 |
|
Друга світова війна |
|
30 |
|
Особливості окупаційного режиму та руху Опору |
|
31 |
|
Капітуляція Німеччини та її союзників |
|
32 |
|
Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 7 |
|
РОЗДІЛ 8. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
|||
33 |
|
Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період |
|
34 |
|
Практичне заняття. Доля митців і мислителів в умовах протистояння демократії і тоталітаризму |
|
35 |
|
Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом 8 |
|