Календарно-тематичне планування з української мови для 9 класу за новою програмою. В плануванні розраховано час на розвитки зв'язного мовлення, контрольні роботи, виділено межі тематичногооцінювання
Українська мова. 9 клас (70 год., 2год. на тиждень)
№ |
Зміст програмового матеріалу
|
Дата |
Корегування |
Примітки |
|
І семестр |
|
|
|
|
Вступ |
|
|
|
1 |
Вступ. Розвиток української мови. |
|
|
|
2 |
РМ №1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання та читання. |
|
|
РМ№1 |
3 |
РМ №2. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. |
|
|
РМ№2 |
4 |
РМ№3. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку. |
|
|
РМ№3 |
|
Повторення вивченого у 8 класі |
|
|
|
5 |
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. |
|
|
|
6 |
РМ№4. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. |
|
|
РМ№4 |
7 |
Розділові знаки у простому ускладненому реченні. |
|
|
|
|
Синтаксис. Пунктуація. Пряма й непряма мова |
|
|
|
8 |
Пряма і непряма мова (повторення й поглиблення). Заміна прямої мови непрямою. |
|
|
|
9 |
Цитата як спосіб передачі чужої мови. |
|
|
|
10 |
Діалог. Інтонація речень з діалогом. Розділові знаки при діалозі. |
|
|
|
11 |
РМ№5. Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок) з різними співрозмовниками – товаришем та вчителем в офіційній ситуації. |
|
|
РМ№5 |
12 |
Розділові знаки при прямій мові й діалозі. Підготовка до контрольної здачі діалогів. |
|
|
|
13 |
Контрольна робота №1.Тести |
|
|
КР№1 |
|
Тематична |
|
|
|
|
Складне речення, його ознаки. Складносурядне речення |
|
|
|
14 |
Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. |
|
|
|
15 |
РМ№6. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом). Підготовка до здачі усного контрольного переказу. |
|
|
РМ№6 |
16 |
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами. |
|
|
|
17 |
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. |
|
|
|
18 |
РМ№7. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням. |
|
|
РМ№7 |
19 |
Контрольний письмовий переказ публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
|
КПП |
20 |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. РМ№8. Аналіз контрольного письмового переказу. |
|
|
РМ№8 |
|
Складнопідрядне речення |
|
|
|
21 |
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. |
|
|
|
22 |
Основні види складнопідрядних речень: з означальними, з’ясувальними, обставинними підрядними частинами. |
|
|
|
23 |
РМ№9. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. |
|
|
РМ№9 |
24 |
Контрольний письмовий твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему |
|
|
КПТ |
25 |
РМ№10. Есе з використанням складнопідрядних речень на тему «Що робить мене щасливим (ою)» |
|
|
РМ№10 |
26 |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними частинами. |
|
|
|
27 |
Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними частинами. |
|
|
|
28 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними частинами (способу дії й ступеня, порівняльними, місця, часу, причини, наслідковими, мети, умовними. допустовими). |
|
|
|
29 |
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення. |
|
|
|
30 |
Контрольний диктант |
|
|
КД |
31 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами. |
|
|
|
32 |
Контрольна робота №2. Тести |
|
|
КР№2 |
|
Тематична |
|
|
|
ІІ семестр |
||||
|
Безсполучникове складне речення |
|
|
|
33 |
Безсполучникове складне речення. |
|
|
|
34 |
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
|
35 |
РМ№11. Ділове мовлення. Заява. |
|
|
РМ№11 |
36 |
РМ№12. Ділові папери. Резюме |
|
|
РМ№12 |
37 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях |
|
|
|
38 |
РМ№13. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. Підготовка до здачі усного контрольного твору |
|
|
РМ№13 |
39 |
РМ№14. Написання твору-роздуму на морально-етичну тему в публіцистичному стилі з використанням безсполучникових речень |
|
|
РМ№14 |
40 |
Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі. |
|
|
КПТ |
41 |
Розділові знаки (кома і крапка з комою) |
|
|
|
42 |
Розділові знаки (двокрапка) |
|
|
|
43 |
Розділові знаки (тире) |
|
|
|
44 |
РМ№15. Діалог-обговорення актуальної теми. Робота над помилками, допущеними в контрольному творі. |
|
|
РМ№15 |
45 |
Розділові знаки в БСР. Тренувальні вправи. |
|
|
|
46 |
Особливості інтонації безсполучникових речень. |
|
|
|
47 |
Синонімічність складних речень із сполучниками, без сполучників і простих речень |
|
|
|
48 |
Контрольна робота №3. Тести |
|
|
КР№3 |
|
Тематична |
|
|
|
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
|
|
|
49 |
Складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
|
|
|
50 |
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки у таких реченнях. |
|
|
|
51 |
Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком. |
|
|
|
52 |
РМ№16. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку) |
|
|
РМ№16 |
53 |
РМ№17. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю. Підготовка до письмового контрольного переказу |
|
|
РМ№17 |
54 |
Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю |
|
|
КПП |
55 |
Синонімія сполучникових і безсполучникових складних речень. |
|
|
|
56 |
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
|
|
|
57 |
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
|
|
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
|
|
|
58 |
Текст, його основні ознаки |
|
|
|
59 |
РМ№18. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
|
|
РМ№18 |
60 |
Будова тексту. Мікротема й абзац |
|
|
|
61 |
РМ№19.Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
|
|
РМ№19 |
62 |
Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби між фразового зв’язку (повторення й узагальнення). |
|
|
|
63 |
Повторення вивченого про текст |
|
|
|
64 |
Контрольна робота №4. Тести |
|
|
КР№4 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|
|
|
65 |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень) |
|
|
|
66 |
Орфографія. Пунктуація. |
|
|
|
67 |
Орфографія. Пунктуація |
|
|
|
68 |
Контрольний диктант |
|
|
КД |
69 |
Орфографія. Пунктуація |
|
|
|
70 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|