Календарно - тематичне планування в 2-му класі на ІI семестр 2021/2022н. р. (3 год.) Вчитель: Муляр Олена Вікторівна
до підручника О.Карп’юк Тернопіль «Астон» 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407)
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Очікуванні результати |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
При-мітки |
Зміс-тові лінії |
||||||||||||||||||||||||||
Фоне-тика |
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
|||||||||||||||||||||||||||
Unit 5 Скільки ніг? How many legs? Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
У джунглях Звуки Ph [f] F [f] Розучування пісні. Повторення літер алфавіту.
|
Розучування пісні. Повторення літер алфавіту, які є на початку назв тварин. |
Ph [f] F [f]
|
Впр. 1 с.62 |
This is a giraffe… I’ve got … |
Назви тварин |
Впр.1 с.62 Впр.3 с.63 |
Впр.5 с.63 пісня про тварин |
Впр.6 с. 63 |
|
||||||||||||||||||||||
48 |
|
Крокодил з річки Ніл. Розігрування коротких історій про тварин по зразку |
Розігрування коротких історій про тварин по зразку |
Sh [ꭍ] Th [Ꝋ] Ck [k] |
Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous |
I’m=I’m I have got=I’ve got |
Впр.1 с.64 |
Впр.1,2 с.64 |
Впр.3, с.64 |
Літери Cc, Gg Впр.4 с.64 |
|
||||||||||||||||||||||
49 |
|
Я можу бачити гуску Множина іменників Описати тварину за критеріями: колір, розмір. |
Описати тварину за критеріями: колір, розмір, має, може |
T [t] Th [Ꝋ] Ee [i:]
|
Mouth, tree, three, foot, tooth |
Tooth-teeth, Foot-feet |
Впр.4 с.65 |
Впр.1,2 с.65 |
Впр.1 с.65 |
Впр.3 с.65 Літери Ее, Ff |
|
||||||||||||||||||||||
50 |
|
Я маю дві руки. Лексика частини тіла |
Виготовувати постер |
F [f] H [h] |
Head, eyes, fingers, hand, toes, arms.
|
One, two, four Впр.1, 2 с.66 |
Впр.3 с. 66 |
Впр.1 с.66 |
Впр.2 с.66 |
Впр.4 с.66 Літери Ff, Hh |
|
||||||||||||||||||||||
51 |
|
Скільки в тебе…? Активізація фрази How many? Розігрування діалогів-розпитування по темі. |
Розігрування діалогів-розпитування по темі. |
Ow [au]
|
Shoulders, knees |
How many? |
Впр.4 с.67 |
Впр.1,2,5 с.67 |
Впр.6 с. 67 |
Впр.4 с.67 Літери Tt, Ff |
|
||||||||||||||||||||||
52 |
|
Фотографії у зоопарку Активізація фрази It has got… Описати тварину за фотографією |
Описати тварину за фотографією |
Ou[au] Ow [au] |
Photo, photographer |
It has got… |
Впр.2, 4 ,5 с.68 |
Впр.1 с.68 |
Розповісти про одну з тварин |
Літери Pp, Bb |
|
||||||||||||||||||||||
53 |
|
Відгадай, яку тваринуя бачу. Запитати та дати відповіді на питання про тварин |
Запитати та дати відповіді на питання про тварин |
|
|
Повторення Has it got…? Can it..? |
|
|
Впр.1,2 с.69 |
Літери Ii, Yy |
|
||||||||||||||||||||||
54 |
|
Змії небезпечні. Story Time. Час історій.
|
Зіграти роль |
|
|
|
Впр.1,2, с.70 |
Впр.1 с.70 |
Впр.4 с.70 |
Літери Mm, Ww |
|
||||||||||||||||||||||
55 |
|
Into your Portfolio У твоє портфоліо
|
Виготувати тваринку |
|
|
|
Впр.6 с.71 |
Впр.1 с.70 |
Впр.4,6 с.70 |
Впр.7 с.70 |
|
||||||||||||||||||||||
56 |
|
Тварини у зоопарку. Повторення вивченого.
|
Виготувати тваринку |
||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Виконання діагностичної роботи по темі «Моя тваринка».
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична №1
Unit 6 Виконуємо дії Doing things Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Що я роблю в день. Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе |
Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе |
Th [Ꝋ] Th[ð] |
Впр.1 с.74 Wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school |
I wash my face. |
Впр.5 с.75 |
Впр.1,4 с.74 |
Впр.3,4 с.75 |
Розповідь про себе Літери Cc, Ss |
|
||||||||||||||||||||||
59 |
|
Дні тижня. Вивчення пісні про дні тижня. Складання речень про себе- що робимо у різні дні тижня. |
|
Ur [Ɜ:] |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
Preposi-tion on with days of the week; at with time |
Впр.1,2 с.76 |
Впр.1,2,3 с.76 |
Впр.4 с.76 |
Впр.4 с.76 Літери Ff, Tt |
|
||||||||||||||||||||||
60 |
|
Розповідаємо про себе . Читання слів закритого складу.(повторення |
Розповісти про свій недільний день.
|
Ea [i:] Ng [η] |
Впр.1 с.77 |
I- my You-your |
Впр.2,4,5 с.77 |
Впр.1, 4 с.77 |
Скласти розповідь про свій недільний день |
Впр.3 с.77 Літери Dd, Pp
|
|
||||||||||||||||||||||
61 |
|
Я плаваю, як риба Читання та інсценування діалогів по зразку. |
Співання та інсценування пісні по зразку. |
Ng [η] |
Play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump |
I’m Ѵ-ing |
Впр.1 с.78 |
Впр.1 с.78 |
Впр.2 с.78 |
Літери Ii, Ee |
|
||||||||||||||||||||||
62 |
|
Вона стрибає, як жабенятко. Граматична структура He/she is Ѵ-ing Розповісти про дію, яку виконує однокласник |
Розповісти про дію, яку виконує однокласник |
Th [Ꝋ] Th[ð] Ph [f] |
Put on clothes, look at photos, clean teeth |
He/she is Ѵ-ing |
Впр.2 с.79 |
Впр.1 с.79 |
Впр.3 с.79 |
Впр.2 с.79 Літери Oo, Uu |
|
||||||||||||||||||||||
63. |
|
У моїй сім’ї у вечері! Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу. |
Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу. |
All [ͻ:l] O [ʌ] |
Walk, talk, ball, monkey |
I’m Ѵ-ing; He/she is Ѵ-ing |
Впр.2,4,5 с.80 |
Впр.1,4 с.80 |
|
Впр.3 с.80 Літери Ii, Yy |
|
||||||||||||||||||||||
64. |
|
Сім'я на відпочинку граматична структура Is he, she Ѵ-ing? Вміти запитувати про те, що інші роблять
|
Вміти запитувати про те, що інші роблять |
|
ЛО теми |
Is he, she Ѵ-ing? |
|
Впр.1 с.81 |
Впр.2, 3, 4 с.81 |
Написання міні-діалогів Літери Vv, Ww |
|
||||||||||||||||||||||
65. |
|
Робота над змістом тексту «Фотографії з Африки». |
Розігрування історії. Формування навичок аудіювання |
|
Повторен-ня |
Повторення |
Впр.3 с.82 |
Впр.1,2 с.82 |
Впр.4,5 с.82 |
Літери Gg, Jj |
|
||||||||||||||||||||||
66 |
|
Into your portfolio. У твоє портфоліо |
|
|
ЛО теми |
|
Впр.1 с.83 |
Впр.1 с.83 |
Впр.4 с.83 |
Впр.2 с.83 Літери Qq, Zz |
|
||||||||||||||||||||||
67. |
|
У твоє портфоліо: Міні – альбом із фотографіями Виготовлення міні сімейного альбома Проектна робота. |
Виготовлення міні сімейного альбома
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
68. |
|
Час обіду . Розігрування інтерв’ю у парі |
|
|
ЛО теми |
Повторення |
Впр.2 с.84 |
Впр.1 с.84 |
Інтерв’ю |
Впр.3 с.84 Завдання |
|
||||||||||||||||||||||
69 |
|
«Doing things» Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
Самооцінювання своїх результатів |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
70. |
|
Виконання діагностичної роботи по темі «Doing things». |
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична №2
Unit 7 Уподобання в їжі. Do you like carrots? Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
71. |
|
Вечірка на мій день народження Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками.. |
Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками.. |
-Ui- [u:] |
Chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, juice |
Do you like? Yes, I do. / No, I don’t. |
Впр.2 с.86 |
Впр.1,2,5 с.86, 87 |
Впр.4 с.86
|
Впр.6 с.87 |
|
||||||||||||||||||||||
72. |
|
Фрукти у моєму саду. Відпрацювання артиклів а,ап |
Складання коротких діалогів по аналогії. - Can I have a banana? -Here you are. -Thank you. |
|
apple, banana, pear, strawberry |
An + a, e, u, o, i This is an egg. This is a banana.
|
Впр.2,3 с.88 |
Впр.1 с.88 |
Впр.4 с.88 |
Впр.5 с.88 |
|
||||||||||||||||||||||
73. |
|
Дитяче меню. Опис малюнків. Відпрацювання правил.Звук Ch [ʧ] |
3 Вміти розповісти про свій вибір та уподобання читання слів. |
Ch [ʧ] |
Chips, chocolate, cherry, cheese, sandwich |
I like hot chocolate but I don’t like milk. |
Впр. 2, 4 с.89 |
Впр.1,3 с.89 |
Впр.5 с.89 |
Впр.5 с.89 |
|
||||||||||||||||||||||
74. |
|
Купую овочі у магазині Складання та розігрування діалогів покупця. |
Складання та розігрування діалогів покупця. Фонетичне опрацювання нових слів..
|
|
Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
Can I have…? |
Впр.4 с.90 |
Впр.1,2, 3 с.90 |
Впр.4 с.90 |
Скласти міні діалог «у магазині» |
|
||||||||||||||||||||||
75. |
|
Мені подобаються банани. Розповідь про своє меню на сніданок, обід та вечерю |
Вміти розповісти про своє меню на сніданок, обід та вечерю |
|
Breakfast, lunch , dinner |
For breakfast, for lunch, for dinner |
Впр. 1,4 с.91 |
Впр.1,2 с.91 |
Впр.3,5 с.91 |
Впр.4 с.91 Розповідь |
|
||||||||||||||||||||||
76 |
|
Макс і Тім - друзі. Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи. |
Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи. |
-ir [ɜ:], -er [ɜ:], -ur [ɜ:] Wh- [w] |
What, when, where, bird, girl, surname |
What does he like for breakfast? |
Впр.2,3,4 с.92 |
Впр.1,2,3 с.92 |
Монологи |
Впр.1 с.92
|
|
||||||||||||||||||||||
77. |
|
Уподобання друзів. Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Чи любить він/вона …? в усному мовленні. |
Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Чі любить він/вона …? в усному мовленні. |
|
ЛО уроку |
Does she/he like…? She likes… |
Впр.1 с.93 |
Впр.1, 2 с.93 |
Впр.3, 4 с.93 |
Впр.3,4 с.93 |
|
||||||||||||||||||||||
78. |
|
Формування навичок аудіювання Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань.. |
Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань.. |
|
|
Повторення |
Впр.2, с.94 |
Впр.1,2 с.94 |
Впр.3, с.94 |
Завдання вчителя |
|
||||||||||||||||||||||
79. |
|
Мої мрії у спекотні дні. Читання дифтонгів
|
Розігрування історії. |
-ou-[aʊ] ee [i:] ea [i:] |
One, two, three |
|
Впр.5 с.95 |
Впр.5 с.95 |
|
Впр.4 с.95 |
|
||||||||||||||||||||||
80 |
|
У твоє портфоліо: «Моя тарілка» Проектна робота. |
Вміти розповісти про їжу в своїй тарілці |
|
|
Повторення |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
81. |
|
Опитування «Як ми знаємо наших друзів». Ї Брати інтерв’ю у своїх однокласників |
Брати інтерв’ю у своїх однокласників |
|
ЛО теми |
|
|
|
Впр.3,4 с.97 |
Впр.1,2 с.97 |
|
||||||||||||||||||||||
82 |
|
Повторення вивченого |
Самооцінювання своїх результатів
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
83. |
|
Виконання діагностичної роботи по темі «Мої уподобання в їжі».
|
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тематична №3
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 8 Пори року та погода. Seasons and clothes Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
84. |
|
Пори року та погода .лексика теми. Вміти повідомляти про погоду та називати пори року |
Вміти повідомляти про погоду та називати пори року |
-er [ә] |
Spring, summer, autumn, winter |
It is hot. It is cold. It is raining. It is snowing. |
Впр.1,2 с.100 |
Впр.1,2 с.100 |
Впр.3,4 с.100 |
Впр.2 с.100 |
|
||||||||||||||||||||||
85. |
|
Відгадай, яка пора року найкраща для мене. Описування кожну пору року |
Вміти описувати кожну пору року |
|
Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman |
In spring I can ride a bike. |
Впр.2,5 с.40 |
Впр.1,3 с.40 |
Впр.2,7 с.40 |
Впр.6 с.40 |
|
||||||||||||||||||||||
86. |
|
Влітку маємо канікули. Читання Ght [t] Вміти поспитати про улюблену пору року |
Вміти поспитати про улюблену пору року |
|
Night, bright, eight, eighteen, right, light. |
What season do you like? |
Впр.2,3,5 с.102
|
Впр.1,3 с.102 |
Відповіді на запитання |
Впр.4 с.102 |
|
||||||||||||||||||||||
87. |
|
Одяг Трейсі Розпитувати що вдягає друг або подруга |
Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга |
-er [ɜ:] - ir [ɜ:] |
A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase |
What is she putting in her suitcase? Her / His |
Впр.1 с.103 |
Впр.1,2,3 с.103 |
Впр.2 с.103
|
Слова |
|
||||||||||||||||||||||
88. |
|
Що вдягає Люк? Складати речення за малюнками про одяг,використовуючи is або are.
|
Вміти складати речення за малюнками про одяг, використовуючи is або are. |
Ar [ɑ:] |
A cap, shorts Назви кольорів |
What is he putting in her suitcase? Is / are |
Впр.7 с.104 |
Впр.4,5 с.104 |
Впр.4,6 с.104 |
Впр.7 с.104 |
|
||||||||||||||||||||||
89. |
|
Що ти вдягаєш сьогодні? Повторення прийменників in, on, under
|
Вміти поспитати що вдягає друг або подруга |
Самооцінити свої результати |
Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat, Shirt, skirt, coat, raincoat |
What are you wearing today Повторення прийменників in, on, under? |
Впр.4, с.105 Впр.2,3,5 с.106 |
Впр.1,2,3 с.105 Ear, air, ere [eə] Впр.1,2,4 с.106 |
Впр.4, с.105 Впр.4 с.106 |
Впр.4, с.105 Впр.3 с.106 |
|
||||||||||||||||||||||
90. |
|
В яку погоду береш з собою парасольку? Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
91. |
|
Story Time |
Самооцінити свої результати |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
92 |
|
Діагностична робота з теми «Пори року та погода». |
Вміти вибирати відповідний одяг по погоді |
|
ЛО уроку |
Are you wearing…? Yes, I am. / No, I am not. |
Впр.2, с.107 |
Впр.3 с.107 |
Завдання вчителя |
||||||||||||||||||||||||
Тематична №4
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
93. |
|
Контроль аудіювання. |
Самооцінити свої результати |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
94. |
|
Контроль читання |
Впр.2, с.108 |
Впр.1, 2 с.108 |
Впр.3, 4 с.108 |
Завдання вчителя |
|
||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
Контроль письма |
Самооцінити свої результати |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
96 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.
|
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||