календарно-тематичне планування 2 клас Карпюк 2 семестр

Про матеріал
Планування для 2 класу НУШ .Згідно підручника О.Карпюк. другий семестр.
Перегляд файлу

 

Нуш.png

20200103_001712.jpg

             Календарно - тематичне планування в 2-му класі на ІI семестр 2021/2022н. р. (3 год.) Вчитель: Муляр  Олена Вікторівна

 

 

до підручника О.Карп’юк  Тернопіль «Астон» 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Дата

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Очікуванні результати

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

  При-мітки

Зміс-тові лінії

Фоне-тика

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

 Unit 5 Скільки ніг? How many legs?  Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

47

 

 У джунглях

Звуки  Ph [f]

F [f] Розучування пісні. Повторення літер алфавіту.

 

 

Розучування пісні. Повторення літер алфавіту, які є на початку назв тварин.

 

Ph [f]

F [f]

 

Впр. 1 с.62

This is a giraffe…

I’ve got …

Назви тварин

Впр.1 с.62

Впр.3 с.63

Впр.5 с.63

пісня про тварин

Впр.6 с. 63

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

48

 

 Крокодил  з річки Ніл. Розігрування коротких історій про тварин  по зразку

Розігрування коротких історій про тварин  по зразку

Sh  [ꭍ]

Th [Ꝋ]

Ck [k]

Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous

I’m=I’m

I have got=I’ve got

Впр.1 с.64

Впр.1,2 с.64

Впр.3,  с.64

Літери Cc, Gg

Впр.4 с.64

 

49

 

 Я можу бачити гуску

Множина  іменників

Описати тварину за критеріями: колір, розмір.

 Описати тварину за критеріями: колір, розмір, має, може

T [t]

Th [Ꝋ]

Ee [i:]

 

Mouth, tree, three, foot, tooth

Tooth-teeth,

Foot-feet

Впр.4 с.65

Впр.1,2 с.65

Впр.1 с.65

Впр.3 с.65 Літери Ее,

Ff

 

50

 

Я маю дві руки.

Лексика частини  тіла

Виготовувати постер

 

F [f]

H [h]

Head, eyes, fingers, hand, toes, arms.

 

One, two, four Впр.1, 2 с.66

Впр.3 с. 66

Впр.1 с.66

Впр.2 с.66

Впр.4 с.66

Літери Ff, Hh

 

51

 

Скільки в тебе…?

Активізація  фрази

How many? Розігрування діалогів-розпитування по темі.

Розігрування діалогів-розпитування по темі.

Ow [au]

 

 

Shoulders, knees

How many?

Впр.4 с.67

Впр.1,2,5 с.67

Впр.6 с. 67

Впр.4 с.67

Літери Tt, Ff

 

52

 

Фотографії у зоопарку

Активізація  фрази

It has got…

Описати тварину за фотографією

Описати тварину за фотографією

Ou[au]

Ow [au]

Photo, photographer

It has got…

Впр.2, 4 ,5 с.68

Впр.1 с.68

Розповісти про одну з тварин

Літери Pp, Bb

 

53

 

Відгадай, яку тваринуя бачу.

 Запитати та дати відповіді на питання про тварин

 Запитати та дати відповіді на питання про тварин

 

 

Повторення Has it got…?

Can it..?

 

 

Впр.1,2 с.69

Літери Ii, Yy

 

54

 

Змії небезпечні.

Story Time.

Час  історій.

 

Зіграти  роль

 

 

 

Впр.1,2, с.70

Впр.1  с.70

Впр.4 с.70

Літери Mm, Ww

 

55

 

Into your Portfolio

У  твоє  портфоліо

 

 

Виготувати тваринку

 

 

 

Впр.6 с.71

Впр.1 с.70

Впр.4,6  с.70

Впр.7 с.70

 

56

 

Тварини у зоопарку. Повторення вивченого.

 

Виготувати тваринку

57

 

Виконання   діагностичної  роботи по темі «Моя тваринка».

 

 

 

 

Тематична  №1

 

Unit 6   Виконуємо дії 

Doing things

Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

58

 

 Що я роблю в    день. Опрацювання лексики по темі.

Складання розповіді про себе

Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе

 

Th [Ꝋ]

Th[ð]

Впр.1 с.74

Wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

I wash my face.

Впр.5 с.75

Впр.1,4 с.74

Впр.3,4 с.75

Розповідь про себе

Літери Cc, Ss

 

 

59

 

Дні тижня.

Вивчення  пісні  про  дні  тижня. Складання речень про себе- що робимо у різні дні тижня.

 

 

Ur [Ɜ:]

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Preposi-tion on with days of the week; at with time

Впр.1,2  с.76

Впр.1,2,3 с.76

Впр.4 с.76

Впр.4 с.76

Літери Ff, Tt

 

60

 

Розповідаємо

про себе .

Читання слів закритого складу.(повторення

Розповісти про свій недільний день.

 

Ea [i:]

Ng [η]

Впр.1 с.77

I- my

You-your

Впр.2,4,5  с.77

Впр.1, 4 с.77

Скласти розповідь про свій недільний день

Впр.3 с.77

Літери Dd, Pp

 

 

61

 

Я плаваю, як риба

Читання та інсценування діалогів по зразку.

 

Співання та інсценування пісні по зразку.

Ng [η]

Play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump

I’m Ѵ-ing

Впр.1 с.78

Впр.1 с.78

Впр.2 с.78

Літери Ii, Ee

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

62

 

Вона стрибає, як жабенятко.

Граматична  структура

He/she is Ѵ-ing

Розповісти про дію, яку виконує однокласник

 

Розповісти про дію, яку виконує однокласник

Th [Ꝋ]

Th[ð]

Ph [f]

Put on clothes, look at photos, clean teeth

He/she is Ѵ-ing

Впр.2 с.79

Впр.1 с.79

 Впр.3 с.79

Впр.2 с.79

Літери Oo, Uu

 

63.

 

 У моїй сім’ї у вечері!

Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу.

Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу.

All

[ͻ:l]

O [ʌ]

Walk, talk, ball, monkey

I’m Ѵ-ing; He/she is Ѵ-ing

Впр.2,4,5 с.80

Впр.1,4 с.80

 

Впр.3  с.80

Літери  Ii, Yy

 

64.

 

Сім'я на відпочинку  граматична  структура 

Is he, she Ѵ-ing?

 Вміти запитувати про те, що інші роблять

 

Вміти запитувати про те, що інші роблять

 

ЛО теми

Is he, she

Ѵ-ing?

 

Впр.1 с.81

Впр.2, 3, 4 с.81

Написання міні-діалогів

Літери Vv, Ww

 

65.

 

Робота над змістом  тексту «Фотографії з Африки».

Розігрування історії. Формування навичок аудіювання

 

Повторен-ня

Повторення

Впр.3 с.82

Впр.1,2 с.82

Впр.4,5  с.82

Літери Gg, Jj

 

66

 

Into your portfolio.

У  твоє  портфоліо

 

 

ЛО теми

 

Впр.1 с.83

Впр.1  с.83

Впр.4 с.83

Впр.2 с.83

Літери Qq, Zz

 

67.

 

У твоє портфоліо: Міні – альбом із фотографіями Виготовлення міні сімейного альбома

Проектна робота.

Виготовлення міні сімейного альбома

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68.

 

 Час обіду . Розігрування інтерв’ю у парі

 

 

ЛО теми

Повторення

Впр.2 с.84

Впр.1 с.84

Інтерв’ю

Впр.3 с.84

Завдання

 

69

 

«Doing things»

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

Самооцінювання своїх результатів

 

 

 

 

70.

 

Виконання діагностичної роботи по темі «Doing things».

  Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

                                                                                                       Тематична №2

 

 

Unit 7   Уподобання в їжі. Do you like carrots?  Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

71.

 

Вечірка на мій день народження

Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками..

Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками..

-Ui- [u:]

Chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, juice

Do you   like?

Yes, I do. / No, I don’t.

Впр.2 с.86

Впр.1,2,5 с.86, 87

Впр.4 с.86

 

Впр.6 с.87

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

72.

 

Фрукти у моєму саду.

Відпрацювання  артиклів  а,ап

Складання коротких діалогів по аналогії.

 - Can I have a banana?

-Here you are.

-Thank you.

 

apple, banana, pear, strawberry

An + a, e, u, o, i

This is an egg.

This is a banana.

 

 

Впр.2,3 с.88

Впр.1 с.88

Впр.4 с.88

Впр.5 с.88

 

73.

 

Дитяче меню. Опис малюнків. Відпрацювання правил.Звук Ch [ʧ]

3 Вміти розповісти про свій вибір та уподобання читання слів.

Ch [ʧ]

Chips, chocolate, cherry, cheese, sandwich

I like hot chocolate but I don’t like milk.

Впр. 2, 4 с.89

Впр.1,3  с.89

Впр.5 с.89

Впр.5 с.89

 

74.

 

Купую овочі у магазині Складання та розігрування діалогів покупця.

Складання та розігрування діалогів покупця. Фонетичне опрацювання нових слів.. 

 

 

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper,  potato

Can I have…?

Впр.4 с.90

Впр.1,2, 3  с.90

Впр.4 с.90

Скласти міні діалог «у магазині»

 

75.

 

Мені подобаються банани. Розповідь про своє меню на сніданок, обід та вечерю

 

Вміти розповісти про своє меню на сніданок, обід та вечерю

 

Breakfast,  lunch , dinner

For breakfast, for lunch, for dinner

Впр. 1,4  с.91

Впр.1,2 с.91

Впр.3,5 с.91

Впр.4 с.91

Розповідь

 

76

 

Макс і Тім - друзі.

Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи.

Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи.

-ir [ɜ:],

-er [ɜ:],

-ur [ɜ:]

Wh- [w]

What, when, where, bird, girl, surname

What does he like for breakfast?

Впр.2,3,4 с.92

Впр.1,2,3 с.92

Монологи

 

Впр.1 с.92

 

 

77.

 

Уподобання друзів. Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Чи любить він/вона …? в усному мовленні.

Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Чі любить він/вона …? в усному мовленні.

 

ЛО уроку

Does she/he like…?

She likes

Впр.1 с.93

Впр.1, 2 с.93

Впр.3, 4 с.93

Впр.3,4 с.93

 

78.

 

Формування навичок аудіювання

Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань..

Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань..

 

 

Повторення

Впр.2, с.94

Впр.1,2 с.94

Впр.3, с.94

Завдання вчителя

 

79.

 

Мої  мрії  у спекотні дні.

Читання  дифтонгів

 

 

Розігрування історії.

-ou-[aʊ]

ee [i:]

ea [i:]

One, two, three

 

Впр.5 с.95

Впр.5 с.95

 

Впр.4 с.95

 

80

 

 У твоє портфоліо:

«Моя тарілка»

Проектна робота.

 

Вміти розповісти про їжу в своїй тарілці

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

81.

 

Опитування

 «Як ми знаємо наших друзів». Ї

Брати  інтерв’ю у своїх однокласників

Брати  інтерв’ю у своїх однокласників

 

ЛО теми

 

 

 

Впр.3,4  с.97

Впр.1,2 с.97

 

82

 

Повторення  вивченого

Самооцінювання своїх результатів

 

 

 

 

 

 

83.

 

 Виконання діагностичної роботи по темі «Мої уподобання в їжі».

 

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

 

 

Тематична  №3

 

 

 

Unit 8 Пори року та погода.  Seasons and clothes  Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

84.

 

Пори року та погода

.лексика  теми.

Вміти повідомляти про погоду та називати пори року

 Вміти повідомляти про погоду та називати пори року

-er [ә]

Spring, summer, autumn, winter

It is hot.

It is cold.

It is raining.

It is snowing.

Впр.1,2 с.100

Впр.1,2 с.100

Впр.3,4 с.100

Впр.2 с.100

 

Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

85.

 

Відгадай, яка пора року найкраща для мене. Описування  кожну пору року

 Вміти описувати кожну пору року

 

Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman

In spring I can ride a bike.

Впр.2,5 с.40

Впр.1,3 с.40

Впр.2,7 с.40

Впр.6 с.40

 

86.

 

Влітку маємо канікули.   Читання  Ght [t]

Вміти поспитати про улюблену пору року

 

Вміти поспитати про улюблену пору року

 

Night, bright, eight, eighteen, right, light.

What season do you like?

 

Впр.2,3,5 с.102

 

Впр.1,3  с.102

Відповіді на запитання

Впр.4 с.102

 

87.

 

Одяг Трейсі Розпитувати що вдягає друг або подруга

 Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга

-er [ɜ:]

- ir [ɜ:]

A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase

What is she putting in her suitcase?

Her / His

Впр.1 с.103

Впр.1,2,3  с.103

Впр.2 с.103

 

Слова

 

88.

 

Що вдягає Люк?

 Складати  речення за малюнками про одяг,використовуючи is або are.

 

 

Вміти складати  речення за малюнками про одяг, використовуючи is або are.

Ar [ɑ:]

A cap, shorts

Назви кольорів

What is he putting in her suitcase?

Is / are

Впр.7 с.104

Впр.4,5  с.104

Впр.4,6 с.104

Впр.7 с.104

 

89.

 

Що ти вдягаєш сьогодні? Повторення прийменників

 in, on, under

 

 

Вміти поспитати що вдягає друг або подруга

Самооцінити свої результати

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat,   Shirt, skirt, coat, raincoat

What are you wearing today Повторення прийменників

 in, on, under?

Впр.4, с.105 Впр.2,3,5  с.106

Впр.1,2,3 с.105 Ear, air, ere [eə] Впр.1,2,4 с.106

Впр.4, с.105 Впр.4 с.106

Впр.4, с.105

Впр.3 с.106

 

90.

 

 В яку погоду береш з собою парасольку? Вміти розпитувати  що вдягає друг або подруга

 

 

 

 

 

91.

 

Story Time

 

Самооцінити свої результати

 

 

 

 

 

 

 

 

92

 

Діагностична робота з теми «Пори року та погода». 

 

 Вміти вибирати відповідний одяг по погоді

 

ЛО уроку

Are you wearing…?

Yes, I am. / No, I am not.

Впр.2,  с.107

Впр.3 с.107

Завдання вчителя

 

Тематична  №4

 

 

 

 

93.

 

Контроль

аудіювання. 

 Самооцінити свої результати

 

 

 

 

 

 

 

 

94.

 

Контроль

читання

Впр.2,  с.108

Впр.1, 2  с.108

Впр.3, 4  с.108

Завдання вчителя

 

95

 

Контроль 

письма

 Самооцінити свої результати

 

 

 

 

 

 

 

 

96

 

Контроль

говоріння. 

 

 

 

 

 

97

 

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
9 січня 2022
Переглядів
694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку