Календарно-тематичне планування уроків
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 2 класу
За підручником «Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2
Автори: Андрусенко І. В. (Частина 1);
Вдовенко В. В., Котелянець Н. В., Агєєва О. В. (Частина 2)
За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Розділ 1. НАВКОЛИШНІЙ СВІТ ТА ІНФОРМАЦІЯ |
|||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Навколишній світ та інформація. Що таке інформація? |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сприймання людиною інформації. Види інформації Отримую інформацію за допомогою органів чуття. Отримую інформацію, спостерігаючи за об’єктами природи |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Звукова, текстова та графічна інформації |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Якою буває інформація. Правдива і неправдива інформація |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Дії з інформацією |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Мережі для отримання інформації та спілкування |
|
Розділ 2. КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА ЯК ЗАСІБ ВИКОНАННЯ ДІЙ З ІНФОРМАЦІЄЮ |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД Такі різні комп’ютери. Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією |
|
|
|
Інструктаж з БЖД Будова комп’ютера. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв |
|
|
|
Інструктаж з БЖД Пристрої для роботи з відео й зображеннями, звуком, текстом, пристрої для обчислень |
|
2 Розділ 3. ОБ’ЄКТ. ВЛАСТИВОСТІ ОБ’ЄКТА |
|||
|
|
Геометричні моделі об’єкта Моделювання об’єктів Об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей |
|
|
|
Чи можуть змінюватися властивості об’єкта Порівняння та впорядкування об’єктів. Макетування об’єктів |
|
|
|
Комбінування об’єктів. |
|
|
|
Об’єкти, з якими працює комп’ютер. |
|
Розділ 4. КОМП’ЮТЕРНІ ПРОГРАМИ. МЕНЮ ТА ІНСТРУМЕНТИ |
|||
|
|
Середовище для об’єкта. Робочий стіл комп’ютера |
|
|
|
Меню комп’ютерної програми |
|
|
|
Огляд різних прикладів меню. Інструменти комп’ютерних програм.
|
|
ІІ семестр |
|||
|
|
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. |
|
|
|
Створення та редагування не складних малюнків. Зимовий малюнок |
|
|
|
Геометричні фігури в графічному редакторі |
|
|
|
Створення зображення об’єктів, що складаються з геометричних фігур та зміна значень властивостей |
|
|
|
Добір кольорової гами малюнка. Збереження малюнків |
|
|
|
Малюємо зимові візерунки в графічному редакторі |
|
|
|
Інструменти для роботи з текстом у графічному редакторі |
|
Розділ 5. СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ |
|||
|
|
Інформаційні моделі |
|
|
|
Упорядкування об’єктів за певною ознакою Комбінована робота |
|
|
|
Сюжетні геометричні задачі |
|
|
|
Прості сюжетні геометричні задачі |
|
|
|
Складені сюжетні геометричні задачі |
|
|
|
Складені сюжетні геометричні задачі |
|
|
|
Інформаціні моделі. Систематизація знань. |
|
Розділ 6. ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ |
|||
|
|
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.Створення малюнків за готовими алгоритмами |
|
|
|
Комп’ютерне середовище виконавців. Створення малюнків за готовими алгоритмами. Рибки |
|
|
|
Складання власних графічних алгоритмів |
|
|
|
Складання графічних алгоритмів. Веселий їжак |
|
|
|
Графічний алгоритм. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|