Календарно-тематичне планування для 5 класу
за підручником О.Карпюк, К.Карпюк «English 5» (видавництво Астон 2022)
3,5 год на тиждень
ІІ семестр
Тема 5. Яка сьогодні погода? (15 год) На кінець теми учні повинні вміти описувати погоду, розмовляти про вибір одягу, давати поради, робити припущення, розмовляти про плану на майбутнє, писати прогноз погоди |
||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
58 |
16.01 |
Клімат в різних країнах |
Climate, rainforest, chilly, freezing, however |
|
Ex.3 p. 74-75 |
|
|
Ex.1-2, 4 p.74-75 |
59 |
18.01 |
Клімат в Україні |
p.74 |
|
|
|
Ex.5 p.75 |
|
60 |
18.01 |
Яка сьогодні погода? |
Cloudy, foggy, stormy, wet |
Word-building |
Ex.3 p.76 |
Ex.1 p.76 |
|
Ex.2, 4 p.76 |
61 |
20.01 |
Прогноз погоди |
Centigrade, degree, forecast, to expect, to report, the North, the West, the South, the East |
|
Ex.1b, 2 p.77-78 |
Ex.1b p.77-78 |
Ex.1a p.77 |
Ex.3 p.78 |
62 |
23.01 |
Конструкція «be going to» |
|
p.79 “be going to” |
|
|
Ex.1-2 p.79, завдання вчителя |
|
63 |
25.01 |
Future Simple Tense |
|
p.79 Future Simple |
|
|
Ex.3-4 p.79, завдання вчителя |
|
64 |
27.01 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
65 |
30.01 |
Що ти одягнеш в мороз? |
Clothes p.80 |
|
|
Ex.1-3 p.80 |
|
Ex.1-4 p.80 |
66 |
01.02 |
Назви одягу |
Ex.1 p.81 |
|
Ex.2 p.81 |
|
|
Ex.1-3 p.81 |
67 |
01.02 |
Zero Conditional |
|
Zero Conditional |
Ex.1 p.82 |
|
Ex.3 p.82 |
Ex.2 p.82 |
68 |
03.02 |
Вибір одягу в різних ситуаціях |
Careful, slippery |
|
Ex.1 p.83 |
Ex.1 p.83 |
Ex.3 p.83 |
Ex.2-4 p.83 |
69 |
06.02 |
Написання е-мейлу про погоду |
|
|
Ex.2a p.84 |
|
|
Ex.1, 2b p.84 |
70 |
08.02 |
Повторення матеріалу з теми |
|
|
Ex.8 p.86 |
|
Ex.1-2 p.85, Ex.6 p.86 |
Ex.3-5 p.85-86, Ex.7 p.86 |
71 |
10.02 |
Повторення матеріалу з теми |
|
|
|
Ex.9 p.87 |
Ex.10 p.87 |
|
72 |
13.02 |
Підсумковий урок з теми. Діагностична робота. |
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Давайте веселитись! (15 год) На кінець теми учні повинні розрізняти діяльності під час вільного проводження часу, розповідати про вподобання, розмовляти про вільний час, хобі, плани, описувати тематичний парк, писати е-мейл про вільний час. |
||||||||
73 |
15.02 |
Чим ти любиш займатися? |
Activity, ballet, choir, fan, violin, creative, physical, both |
|
Ex.3 p.90-91 |
|
Ex.5 p.91 |
Ex.1-3 p.90, Ex.4 p.91 |
74 |
15.02 |
Хобі |
Ex.1 p.92 |
To play the, to play. To go |
|
|
Ex.2, 4 p.92 |
Ex.1,3 p.92 |
75 |
17.02 |
Тематичний парк |
Adventure, attraction, experience, maze, roundabout, theme park, amazing, awesome, to explore, to relax |
|
Ex.1 p.93 |
Ex.1 p.93 |
|
Ex.2-3 p.93 |
76 |
20.02 |
Wonderland |
|
|
Ex.4-5 p.94-95 |
|
|
|
77 |
22.02 |
Форма дієслів із закінченням -ing |
|
The -ing form of the verbs |
|
|
Ex.2 p.96 |
Ex.1, 3 p.96 |
78 |
24.02 |
Як ти використовуєш свій смартфон? |
|
|
Ex.2 p.97 |
Ex.3-4 p.98 |
Ex.7 p.98 |
Ex1 p.97, Ex.5-6 p.98 |
79 |
27.02 |
Різні захоплення різних людей |
|
|
Ex.3 p.99 |
|
Ex.2 p.99 |
Ex.1 p.99 |
80 |
01.03 |
Present Continuous for future plans |
|
Present Continuous for Future Plans |
Ex.1 p.100 |
|
|
Ex.2-3 p.100 |
81 |
01.03 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
82 |
03.03 |
Інтерв’ю в шкільну газету |
|
|
|
Ex.1 p.101 |
|
Ex.2-4 p.101 |
83 |
06.03 |
Написання е-мейлу про вільний час |
|
|
Ex.2 p.102 |
|
Ex.1-2 p.102 |
|
84 |
08.03 |
Повторення матеріалу з теми |
|
|
|
|
Ex.3 p.103, Ex.4 p.104 |
Ex.1-2 p.103 |
85 |
10.03 |
Повторення матеріалу з теми |
|
|
|
Ex.5-6 p.104 |
|
Ex.7 p.105 |
86 |
13.03 |
Написання міні-твору «Мої захоплення» |
|
|
|
|
Ex.105 Ex.8 |
|
87 |
15.03 |
Підсумковий урок з теми. Діагностична робота. |
|
|
|
|
|
|
Тема 7. Місце де живу. (15 год) На кінець теми учнів повинні презентувати Україну та її символи, розповідати про місце проживання, запитувати/вказувати напрям руху, писати про село/місто, створювати листівку про Україну для туристів. |
||||||||
88 |
15.03 |
Україна – центр Європи. |
Capital, centre, country, culture, founder, state, independent, to symbolise, to make a name after |
|
p.108 |
|
Ex. 1-2 p.108 |
|
89 |
17.03 |
Міста України |
|
|
p.109 |
|
Ex.4 p.109 |
Ex.3 p.109 |
90 |
20.03 |
На твоїй вулиці є кафе? |
|
|
Ex.1 p.110 |
|
Ex.3 p.110 |
Ex.2, 4 p.110 |
91 |
22.03 |
Читання тексту «В селі» |
Crossroads, region, traffic, traffic light, modern, native, to be famous for, to be proud of |
|
Ex.1 p.111 |
|
Ex.2 p.111 |
|
92 |
24.03 |
Читання текстів |
|
|
Ex.3 p.112 |
|
|
Ex.3b p.112 |
93 |
03.04 |
Різниця часів Past Simple та Past Perfect |
|
Past Simple or Present Perfect |
|
|
Ex.3-4 p.113 |
Ex.2, 5 p.113 |
94 |
05.04 |
Київ – столиця України |
Chestnut, hero, Motherland, main |
|
Ex.3 p.114 |
Ex.1,3 p.114 |
|
Ex.2 p.114 |
95 |
07.04 |
Напрямки руху |
Go down the street, turn left, turn right, do straight |
|
|
Ex.1 p.115 |
Ex.2 p.115 |
Ex.1-3 p.115 |
96 |
10.04 |
Граматичні вправи на використання різних часів. |
|
|
|
|
Ex.2 p.116 |
Ex.1 p.116 |
97 |
12.04 |
Самостійна робота |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
98 |
12.04 |
Розповідь про місто, де ти живеш |
|
|
Ex.1, 2a p.117 |
|
|
Ex.2b-4 p.117 |
99 |
14.04 |
Написання листа про місто України |
|
|
|
|
Ex.1-2 p.118 |
|
100 |
17.04 |
Повторення матеріалу з теми |
|
|
Ex.1 p.119 Ex.4 p.120 |
|
Ex.3 p.119 |
Ex.2 p.119 Ex.5 p.120 |
101 |
19.04 |
Створення буклету про місто України |
|
|
Ex.6 p.121
|
|
Ex.8 p.120 |
Ex.7 p.120 |
102 |
21.04 |
Підсумковий урок з теми. Діагностична робота. |
|
|
|
|
|
|
Тема 8. Ти любиш подорожувати? (20 год) На кінець теми учні мають виражати ставлення до різних видів подорожей, розмовляти про тури, інформувати про країну або місце, описувати улюблені канікули, приготувати бліц-опитування, писати про місця/країни/літні плани. |
||||||||
103 |
24.04 |
Насолода від подорожей |
Article, choice, journey, leaflet, to discover, to display, to go camping |
|
p.124-125 |
|
Ex.2 p.124-124 |
Ex.1 p.124 |
104 |
26.04 |
Ти любиш подорожувати? |
|
|
p.124-125 |
|
Ex.4 p.125 |
Ex.3 p.125 |
105 |
26.04 |
З якої ти країни? |
Ex.2 p.126 |
|
|
|
Ex.4 p.126 |
Ex.1-3 p.126 |
106 |
28.04 |
Англомовні країни |
|
|
Ex.2-3 p.127-128 |
|
Ex.5 p.128 |
Ex.1 p.127 Ex.4,6 p.128 |
107 |
01.05 |
Слова зв’язки. Linking Words. |
|
Linking Words (and, but, so, because) |
Ex.1-2 p.129 |
|
Ex.3 p.129 |
Ex.4 p.129 |
108 |
03.05 |
Відомі міста планети. |
|
|
|
Ex.2-3 p.130 |
Ex.1,4 p.130 |
Ex.2-3 p.130 |
109 |
05.05 |
Столиці. |
|
|
Ex.5 p.131 |
|
Ex.34 p.131 |
Ex.1-2 p.131 |
110 |
08.05 |
Артикль the. |
|
Означений артикль the з географічними назвами |
|
|
Ex.1-4 p.132-133 |
|
111 |
10.05 |
Уяви свою подорож… |
|
|
Ex.1-2 p.134 |
|
|
Ex.2-3 p.134 |
112 |
10.05 |
Написання е-мейлу про канікули у країні мрії |
|
|
Ex.1a p.135 |
|
Ex.1b-2 p.135 |
|
113 |
12.05 |
Повторення матеріалу з теми |
|
|
Ex.4 p.137 |
Ex.3a p.136 |
Ex.1-2 p.136 |
Ex.3b p.136 Ex.5 p.138 |
114 |
15.05 |
Повторення матеріалу з теми |
|
|
Ex.6 p.138 |
|
Ex.8,10 p.139 |
Ex.7,9 p.139 |
115 |
17.05 |
Підсумковий урок з теми. Діагностична робота. |
|
|
|
|
|
|
116 |
19.05 |
Контроль читання |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
|
117 |
22.05 |
Контроль письма |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
118 |
24.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
Завдання вчителя |
|
|
119 |
24.05 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
120 |
26.05 |
Лексико-граматичний практикум |
|
|
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
121 |
29.05 |
Повторення вивченого матеріалу за І семестр |
|
|
|
|
|
|
122 |
31.05 |
Повторення вивченого матеріалу за рік |
|
|
|
|
|
|