Календарно-тематичне планування, 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розраховане на 3,5 години в 5 класі за підручником О.Карпюк, 2022 року
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування для 5 класу
за підручником О.Карпюк, К.Карпюк «English 5» (видавництво Астон 2022)
3,5 год на тиждень

ІІ семестр

Тема 5. Яка сьогодні погода? (15 год)

На кінець теми учні повинні вміти описувати погоду, розмовляти про вибір одягу, давати поради, робити припущення, розмовляти про плану на майбутнє, писати прогноз погоди

Дата

Тема

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

58

16.01

Клімат в різних країнах

Climate, rainforest, chilly, freezing, however

 

Ex.3 p. 74-75

 

 

Ex.1-2, 4 p.74-75

59

18.01

Клімат в Україні

p.74

 

 

 

Ex.5 p.75

 

60

18.01

Яка сьогодні погода?

Cloudy, foggy, stormy, wet

Word-building

Ex.3 p.76

Ex.1 p.76

 

Ex.2, 4 p.76

61

20.01

Прогноз погоди

Centigrade, degree, forecast, to expect, to report, the North, the West, the South, the East

 

Ex.1b, 2 p.77-78

Ex.1b p.77-78

Ex.1a p.77

Ex.3 p.78

62

23.01

Конструкція «be going to»

 

p.79 “be going to”

 

 

Ex.1-2 p.79, завдання вчителя

 

63

25.01

Future Simple Tense

 

p.79 Future Simple

 

 

Ex.3-4 p.79, завдання вчителя

 

64

27.01

Самостійна робота

 

 

 

 

Завдання вчителя

 

65

30.01

Що ти одягнеш в мороз?

Clothes p.80

 

 

Ex.1-3 p.80

 

Ex.1-4 p.80

66

01.02

Назви одягу

Ex.1 p.81

 

Ex.2 p.81

 

 

Ex.1-3 p.81

67

01.02

Zero Conditional

 

Zero Conditional

Ex.1 p.82

 

Ex.3 p.82

Ex.2 p.82

68

03.02

Вибір одягу в різних ситуаціях

Careful, slippery

 

Ex.1 p.83

Ex.1 p.83

Ex.3 p.83

Ex.2-4 p.83

69

06.02

Написання е-мейлу про погоду

 

 

Ex.2a p.84

 

 

Ex.1, 2b p.84

70

08.02

Повторення матеріалу з теми

 

 

Ex.8 p.86

 

Ex.1-2 p.85, Ex.6 p.86

Ex.3-5 p.85-86, Ex.7 p.86

71

10.02

Повторення матеріалу з теми

 

 

 

Ex.9 p.87

Ex.10 p.87

 

72

13.02

Підсумковий урок з теми. Діагностична робота.

 

 

 

 

 

 

Тема 6. Давайте веселитись! (15 год)

На кінець теми учні повинні розрізняти діяльності під час вільного проводження часу, розповідати про вподобання, розмовляти про вільний час, хобі, плани, описувати тематичний парк, писати е-мейл про вільний час.

73

15.02

Чим ти любиш займатися?

Activity, ballet, choir, fan, violin, creative, physical, both

 

Ex.3 p.90-91

 

Ex.5 p.91

Ex.1-3 p.90, Ex.4 p.91

74

15.02

Хобі

 Ex.1 p.92

To play the, to play. To go

 

 

Ex.2, 4 p.92

Ex.1,3 p.92

75

17.02

Тематичний парк

Adventure, attraction, experience, maze, roundabout, theme park, amazing, awesome, to explore, to relax

 

Ex.1 p.93

Ex.1 p.93

 

Ex.2-3 p.93

76

20.02

Wonderland

 

 

Ex.4-5 p.94-95

 

 

 

77

22.02

Форма дієслів із закінченням -ing

 

The -ing form of the verbs

 

 

Ex.2 p.96

Ex.1, 3 p.96

78

24.02

Як ти використовуєш свій смартфон?

 

 

Ex.2 p.97

Ex.3-4 p.98

Ex.7 p.98

Ex1 p.97, Ex.5-6 p.98

79

27.02

Різні захоплення різних людей

 

 

Ex.3 p.99

 

Ex.2 p.99

Ex.1 p.99

80

01.03

Present Continuous for future plans

 

Present Continuous for Future Plans

Ex.1 p.100

 

 

Ex.2-3 p.100

81

01.03

Самостійна робота

 

 

 

 

Завдання вчителя

 

82

03.03

Інтерв’ю в шкільну газету

 

 

 

Ex.1 p.101

 

Ex.2-4 p.101

83

06.03

Написання е-мейлу про вільний час

 

 

Ex.2 p.102

 

Ex.1-2 p.102

 

84

08.03

Повторення матеріалу з теми

 

 

 

 

Ex.3 p.103, Ex.4 p.104

Ex.1-2 p.103

85

10.03

Повторення матеріалу з теми

 

 

 

Ex.5-6 p.104

 

Ex.7 p.105

86

13.03

Написання міні-твору «Мої захоплення»

 

 

 

 

Ex.105 Ex.8

 

87

15.03

Підсумковий урок з теми. Діагностична робота.

 

 

 

 

 

 

Тема 7. Місце де  живу. (15 год)

На кінець теми учнів повинні презентувати Україну та її символи, розповідати про місце проживання, запитувати/вказувати напрям руху, писати про село/місто, створювати листівку про Україну для туристів.

88

15.03

Україна – центр Європи.

Capital, centre, country, culture, founder, state, independent, to symbolise, to make a name after

 

p.108

 

Ex. 1-2 p.108

 

89

17.03

Міста України

 

 

p.109

 

Ex.4 p.109

Ex.3 p.109

90

20.03

На твоїй вулиці є кафе?

 

 

Ex.1 p.110

 

Ex.3 p.110

Ex.2, 4 p.110

91

22.03

Читання тексту «В селі»

Crossroads, region, traffic, traffic light, modern, native, to be famous for, to be proud of

 

Ex.1 p.111

 

Ex.2 p.111

 

92

24.03

Читання текстів

 

 

Ex.3 p.112

 

 

Ex.3b p.112

93

03.04

Різниця часів Past Simple та Past Perfect

 

Past Simple or Present Perfect 

 

 

Ex.3-4 p.113

Ex.2, 5 p.113

94

05.04

Київ – столиця України

Chestnut, hero, Motherland, main

 

Ex.3 p.114

Ex.1,3 p.114

 

Ex.2 p.114

95

07.04

Напрямки руху

Go down the street, turn left, turn right, do straight

 

 

Ex.1 p.115

Ex.2 p.115

Ex.1-3 p.115

96

10.04

Граматичні вправи на використання різних часів.

 

 

 

 

Ex.2 p.116

Ex.1 p.116

97

12.04

Самостійна робота

 

 

 

 

Завдання вчителя

 

98

12.04

Розповідь про місто, де ти живеш

 

 

Ex.1, 2a p.117

 

 

Ex.2b-4 p.117

99

14.04

Написання листа про місто України

 

 

 

 

Ex.1-2 p.118

 

100

17.04

Повторення матеріалу з теми

 

 

Ex.1 p.119

Ex.4 p.120

 

Ex.3 p.119

Ex.2 p.119

Ex.5 p.120

101

19.04

Створення буклету про місто України

 

 

Ex.6 p.121

 

 

Ex.8 p.120

Ex.7 p.120

102

21.04

Підсумковий урок з теми. Діагностична робота.

 

 

 

 

 

 

Тема 8. Ти любиш подорожувати? (20 год)

На кінець теми учні мають виражати ставлення до різних видів подорожей, розмовляти про тури, інформувати про країну або місце, описувати  улюблені канікули, приготувати бліц-опитування, писати про місця/країни/літні плани.

103

24.04

Насолода від подорожей

Article, choice, journey, leaflet, to discover, to display, to go camping

 

p.124-125

 

Ex.2 p.124-124

Ex.1 p.124

104

26.04

Ти любиш подорожувати?

 

 

p.124-125

 

Ex.4 p.125

Ex.3 p.125

105

26.04

З якої ти країни?

Ex.2 p.126

 

 

 

Ex.4 p.126

Ex.1-3 p.126

106

28.04

Англомовні країни

 

 

Ex.2-3 p.127-128

 

Ex.5 p.128

Ex.1 p.127

Ex.4,6 p.128

107

01.05

Слова зв’язки. Linking Words.

 

Linking Words

(and, but, so, because)

Ex.1-2 p.129

 

Ex.3 p.129

Ex.4 p.129

108

03.05

Відомі міста планети.

 

 

 

Ex.2-3 p.130

Ex.1,4 p.130

Ex.2-3 p.130

109

05.05

Столиці.

 

 

Ex.5 p.131

 

Ex.34 p.131

Ex.1-2 p.131

110

08.05

Артикль the.

 

Означений артикль the з географічними назвами

 

 

Ex.1-4 p.132-133

 

111

10.05

Уяви свою подорож…

 

 

Ex.1-2 p.134

 

 

Ex.2-3 p.134

112

10.05

Написання е-мейлу про канікули у країні мрії

 

 

Ex.1a p.135

 

Ex.1b-2 p.135

 

113

12.05

Повторення матеріалу з теми

 

 

Ex.4 p.137

Ex.3a p.136

Ex.1-2 p.136

Ex.3b p.136

Ex.5 p.138

114

15.05

Повторення матеріалу з теми

 

 

Ex.6 p.138

 

Ex.8,10 p.139

Ex.7,9 p.139

115

17.05

Підсумковий

урок з теми. Діагностична робота.

 

 

 

 

 

 

116

19.05

Контроль читання

 

 

Завдання вчителя

 

 

 

117

22.05

Контроль письма

 

 

 

 

Завдання вчителя

 

118

24.05

Контроль аудіювання

 

 

 

Завдання вчителя

 

 

119

24.05

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

Завдання вчителя

120

26.05

Лексико-граматичний практикум

 

 

Завдання вчителя

Завдання вчителя

Завдання вчителя

Завдання вчителя

121

29.05

Повторення вивченого матеріалу за І семестр

 

 

 

 

 

 

122

31.05

Повторення вивченого матеріалу за рік