КТП 5 клас НУШ Full Blast, II Semester , 4 год

Про матеріал
КТП для 5 класу НУШ за підручником Full Blast,на II семестр , 4 год на тиждень
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 5 класі

 - ІІ семестр – (4 години на тиждень)

Підручник –FULL BLAST  plus for Ukraine 5

№ уроку

 

Дата

 

Уроки

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Очікувані результати навчання

Module 5        Nice and tasty

1

 

Nice and tasty

Гарний та смачний.

Продукти харчування.

SB, pp. 61-62

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами.

2

 

Delicious

Смаколики

SB, p. 63

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі.

3

 

Let’s order

Давай замовимо

Меню закладів громадського харчування.

SB, p. 64

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

4

 

Let’s order. Grammar

Давай замовимо. Граматика

SB, p. 65

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками.

5

 

You are what you eat

Ти це те,що ти їси

Мої уподобання в їжі.

   SB, p. 66

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування.

6

 

Корисні звички

SB, p. 67

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички.

7

 

Food facts

Факти про їжу

SB, p. 68

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нову лексику усно та письмово.

8

 

Цікаві продукти

SB, p. 69

бере участь у коротких групових дискусіях

 

Розрізняє звуки / g / та / dʒ /

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. 

9

 

Three square meals

Сніданок, обід та вечеря

SB, p. 70

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання.

10

 

My eating habits

Мої звички у їжі

SB, p. 71

бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки,

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово.

11

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 72

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

12

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 72

 

 

 

13

 

Test 5

Діагностувальна робота №5

  з теми “Nice and Tasty”.

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

14

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

 

 

 

 

 

15-16

 

Culture Page4

Їжа в Україні

висл власну думку стос прочит тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

 

 

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

 

Примітка

 

Домашнє завдання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон/Фонетика

Граматика

 

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

Групова дискусія щодо їжі та ресторанів

Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms

 

WB p. 48,

ex. A, B

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns

 

WB p. 49,

ex. C, D, E

Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake)

Інсценування діалогу

Burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

WB p. 50,

ex. A, B

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

 

 

 

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns (some-any)

 

WB p. 51, ex. C, D, E

Читання вікторини та виконання завдання

Групове обговорення здорового способу життя

Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

 

WB p. 52, ex. A, B, С

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання)

Робота в групі: проведення дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

How much? /How many?

WB p. 53, ex D, E, F

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення прочитаного тексту

A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього завдання

WB p. 54,

ex. A

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

Повторення лексичного

Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ /

 

 

WB p. 54,

ex. B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення харчування

Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog

 

WB p. 55,

ex. A

Читання та трансформація речень

Опис уподобань у харчуванні в письмовій формі

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

 

WB p. 55,

ex. B, C

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

 

WB pp. 56, ex. A, B,

C, D

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

WB p. 57, ex. E, F, G

Складання діалогів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стор.115

Project

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

Проєктна робота

«Мій раціон»

Module 6        Events

17

 

Events

Події. На вечірці. Назви місяців.

SB, pp. 73-74

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу.

18

 

Party Time

Час для вечірки

SB, p. 75

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку.

19

 

Rain or shine Пори року. Погода. Свята у різні пори року.

Погода чи негода.

SB, p. 76

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року.

20

 

Rain or shine. Grammar

Погода чи негода. Граматика

SB, p. 77

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Розрізняє

безпечні та небезпечні ситуації під час активного

відпочинку

Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/.

21

 

Wild animals

Тварини у небезпеці. Дикі тварини

SB, p. 78

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку.

22

 

Save the animals Врятувати тварин

SB, p. 79

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища.

Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин.

23

 

Let’s celebrate

На карнавалі Ноттінґ Хілл. День Незалежності США.

SB, p. 80

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята.

24

 

4th of July-Independence day

4 липня-День Незалежності

SB, p. 81

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю.

25

 

Best wishes

Найкращі побажання.

SB, p. 82

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі.

26

 

Привітання зі святами.

Happy new year!

З Новим роком!

SB, p. 83

бере участь у коротких простих діалогах

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails.

27

 

Round-up

Підсумки.

SB, p. 84

бере участь у коротких простих діалогах,

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розповідає про фестивалі та свята, обговорює погодні умови та захист довкілля, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails.

28

 

Round-up

Підсумки.

SB, p. 84

 

 

 

29

 

Culture Page 5

Celebrations around the world.

Святкування у світіSB, pp. 85-86

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності

жити разом у мирі

 

30

 

Test 6

Діагностувальна робота №6 з теми «Events»

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

31

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

32-33

 

CLIL lesson3 Science rainbows

p. 115 CLIL 2 / Science

Magnets

 

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday

Prepositions of time (in+ month, on+ date)

WB p. 58, ex. A, B, C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання запрошення на вечірку в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Like /love/ enjoy/ hate

+ ing

WB p. 59, ex. D, E, F

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

 

Робота в парах: обговорення погодних умов

Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain

Prepositions of time (in+ season)

WB p. 60,

ex. A, B

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис погодних умов у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/.

Present Progressive (affirmative and negative)

WB p. 61, ex. C, D, E

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення тварин під

загрозою вимирання

Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

WB p. 62, ex. A, B, C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes)

 

 

Робота в парах, гра: Guessing Game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Progressive (questions – short answers)

WB p. 63,

ex. D, E

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення фестивалів та свят

Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 64,

ex. A, B

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Опис фестивалю у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple and Present Progressive

WB p. 64,

ex. C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions)

Робота в парах: обговорення свят

Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday!

Congratulations! Happy New Year!

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 65,

ex. A, B

Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the

gaps)

Індивідуальне написання листа кузині

Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now.

 

WB p. 65,

ex. C

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

WB p. 66, ex. A, B, C, D

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 67, ex. E, F, G

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Груповий спів пісні

Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc

 

 

 

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Скласти речення за зразком

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

Module 7What an experience!

34

 

What an experience!

Що за досвід. Описуємо пережиті події.

SB, pp. 87-86

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами.

35

 

Were you scared?

Ти налякався?

SB, p. 89

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому.

36

 

Dear Diary…

Любий щоденнику…

Записи у щоденнику.

SB, p. 90

бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє  тексти на визначення правильної чи хибної відповіді.

37

 

Dear Diary… Grammar

Любий щоденнику… Граматика

SB, p. 91

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. 

38

 

What happened

Те, що трапилося

Розповідь про пережиту пригоду.

SB, p. 92

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

39

 

What happened?

Що трапилося?

SB, p. 93

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому.

40

 

A great film! Жанри фільмів. Переглянуті фільми. Враження від фільму.

Класний фільм

SB, p. 94

бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф,

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі.

41

 

Твій улюблений фільм

SB, p. 95

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі.

42

 

A day to remember

День, що запам’ятається

SB, p. 96

бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах.

43

 

Мої спогади.

Найкращий день у житті.

SB, p. 97

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

 

Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії.

44

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 98

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple.

45

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 98

 

 

 

46

 

Test 7

Діагностувальна робота №7.

з теми “What an Experience!”.

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

47-48

 

Аналіз типових помилок

82 CLIL 3 / Science

Rainbows

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення життєвого досвіду

Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny

Past Simple of the verb ‘to be’(introduction)

WB p. 68,

ex. A, B

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

 

 

 

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple of the verb ‘to be’

 

WB p. 69, ex. С, D, E

Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.)

 

 

 

 

 

 

 

Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 70,

ex. A, B

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення з

метою опису минулих подій

 

 

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/.

Past Simple (affirmative)

WB p. 70,

ex. С, D

Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання

Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту

 

To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried

Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

 

WB p. 71,

ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple (negative

– questions)

WB p. 71,

ex. С

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Групове обговорення улюбленого жанру фільму

A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film

 

Прийменники часу in + year.

 

WB p. 72, ex. D,E

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions)

Робота в парах

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple vs Present Simple

WB p. 73,

ex. A,B,C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення дозвілля

Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 74,

ex. D,E

Читання тексту та виконання завдання (ordering)

 

 

 

Опис цікавого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Linking words/phrases

 

WB p. 75,

ex. A,B,C

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

WB, pp. 76-77, ex. A, B,C, D

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB, pp. 76-77, ex. E, F, G, H

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

 

 

Module 8      See the world

49

 

See the world

Побачити світ

Види транспорту.

SB, p. 99-100

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

50

 

On the move

Подорожуючи

 

SB, p. 101

бере участь у коротких простих діалогах

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього.

51

 

Going camping

Кемпінг

Відпочинок на природі.

SB, p. 102

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння правил безпеки

Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту.

52

 

Правила виживання в таборі

SB, p. 103

бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами.

53

 

A new experience

Новий досвід

Екстремальні види відпочинку.

SB, p. 104

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

54

 

A new experience

Новий досвід

SB, p. 105

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

55

 

Country Profile

Усе про країну.

Відпочинок у різних країнах.

SB, p. 106-107

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово.

56

 

On holiday

Їдемо у відпустку (на канікули)

SB, p. 108

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

57

 

On holiday

На канікулах

SB, p. 109

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу.

58

 

Round-up

Підсумки.

SB, p. 110

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу.

59

 

Round-up

Підсумки.

SB, p. 110

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

60

 

Culture page6 Things to do in London

Що робити в Лондоні

p. 111-112

 

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення прочитаного тексту

Transport: train, plane, car, coach, ship, foot

 

WB p. 78,

ex. A, B

Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

 

 

 

 

Робота в парах: обговорення майбутніх планів

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘to be going to’

WB p. 79, ex. С, D, E

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

 

 

 

Інсценування діалогу

A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 80,

ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

 

 

 

 

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

WB p. 80,

ex. С,D

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

 

 

Групове обговорення прочитаного тексту

Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing

Минулий та майбутній час

 

WB p. 81, ex. A, B, С

Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі: обговорення активного відпочинку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparative Forms

WB p. 82,

ex. D, E

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

 

 

 

Групова дискусія, написання листівки про свою країну.

Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/.

Superlative forms

 

WB p. 83, ex. A, B, С

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 84,

ex. D,E

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(multiple choice act.)

Написання електронного листа другу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using tenses

 

WB p. 85,

ex. A,B,C

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

WB p. 86, ex. A, B, C, D

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

WB p. 87 ex.E,F,G

Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions)

Обговорення в парах визначних місць Лондона

Груповий спів пісні

 

 

 

 

 

 

Проєктна робота Make a flyer!

 

61

 

Test 8

Діагностувальна робота №8

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

62

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

63

 

CLIL lesson4 Science Plant Life

p. 116

 

 

 

64

 

Повторення вивченого протягом ІІ семестру

 

 

 

65

 

Контроль розуміння на слух

 

 

 

66

 

Контроль говоріння

 

 

 

67

 

Контроль читання

 

 

 

68

 

Контроль письма

 

 

 

69

 

Повторення вивчених модулів (1-2)

Worksheets

 

 

 

70

 

Повторення вивчених модулів (3-4)

Worksheet

 

 

 

 

71

 

Повторення вивчених модулів (5)

Worksheets

 

 

 

 

72

 

Повторення вивчених модулів( 6)

Worksheets

 

 

 

 

73

 

Повторення вивчених модулів (7)

Worksheets

 

 

 

 

74

 

Повторення вивчених модулів (8)

Worksheets

 

 

 

 

75

 

Узагальнення та систематизація вивченого

 

 

 

 

 

 

76

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєктна робота Grow a bean plant!

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-//-

 

 

 

 

 

 

-//-

 

 

 

 

 

 

-//-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику і граматику

 

 

 

 

Повторити лексику і граматику

 

 

 

 

Повторити лексику і граматику

 

 

 

 

 

 

 

 

Pair work activities p. 117-119

 

 

Плани на літо