Календарно-тематичне планування з англійської мови у 5 класі
- ІІ семестр – (4 години на тиждень)
Підручник –FULL BLAST plus for Ukraine 5
№ уроку |
Дата
|
Уроки |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати навчання |
||||||||||||
Module 5 Nice and tasty |
|||||||||||||||||
1 |
|
Nice and tasty Гарний та смачний. Продукти харчування. SB, pp. 61-62 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами. |
||||||||||||
2 |
|
Delicious Смаколики SB, p. 63 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі. |
||||||||||||
3 |
|
Let’s order Давай замовимо Меню закладів громадського харчування. SB, p. 64 |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
||||||||||||
4 |
|
Let’s order. Grammar Давай замовимо. Граматика SB, p. 65 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками. |
||||||||||||
5 |
|
You are what you eat Ти це те,що ти їси Мої уподобання в їжі. SB, p. 66 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування. |
||||||||||||
6 |
|
Корисні звички SB, p. 67 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички. |
||||||||||||
7 |
|
Food facts Факти про їжу SB, p. 68 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нову лексику усно та письмово. |
||||||||||||
8 |
|
Цікаві продукти SB, p. 69 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Розрізняє звуки / g / та / dʒ / Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
||||||||||||
9 |
|
Three square meals Сніданок, обід та вечеря SB, p. 70 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання. |
||||||||||||
10 |
|
My eating habits Мої звички у їжі SB, p. 71 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово. |
||||||||||||
11 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 72 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
||||||||||||
12 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 72 |
|
|
|
||||||||||||
13 |
|
Test 5 Діагностувальна робота №5 з теми “Nice and Tasty”. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
||||||||||||
14 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
||||||||||||
15-16 |
|
Culture Page4 Їжа в Україні |
висл власну думку стос прочит тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України. |
|
||||||||||||
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Примітка |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/Фонетика |
Граматика |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання |
Групова дискусія щодо їжі та ресторанів |
Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms |
|
|
WB p. 48, ex. A, B |
||||||||||||
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns |
|
WB p. 49, ex. C, D, E |
||||||||||||
Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake) |
Інсценування діалогу |
Burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
|
WB p. 50, ex. A, B |
||||||||||||
Читання діалогів та виконання граматичного завдання
|
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns (some-any) |
|
WB p. 51, ex. C, D, E |
||||||||||||
Читання вікторини та виконання завдання |
Групове обговорення здорового способу життя |
Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
|
WB p. 52, ex. A, B, С |
||||||||||||
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання) |
Робота в групі: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
How much? /How many? |
|
WB p. 53, ex D, E, F |
||||||||||||
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
|
WB p. 54, ex. A |
||||||||||||
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
|
Повторення лексичного Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ / |
|
|
WB p. 54, ex. B |
||||||||||||
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення харчування |
Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog |
|
|
WB p. 55, ex. A |
||||||||||||
Читання та трансформація речень |
Опис уподобань у харчуванні в письмовій формі
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
|
WB p. 55, ex. B, C |
||||||||||||
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB pp. 56, ex. A, B, C, D |
||||||||||||
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 57, ex. E, F, G |
||||||||||||
Складання діалогів
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
Стор.115 Project |
Повторити вивчений матеріал |
||||||||||||
|
|
|
|
|
Проєктна робота «Мій раціон» |
||||||||||||
Module 6 Events |
|||||||||||||||||
17 |
|
Events Події. На вечірці. Назви місяців. SB, pp. 73-74 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу. |
||||||||||||
18 |
|
Party Time Час для вечірки SB, p. 75 |
■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку. |
||||||||||||
19 |
|
Rain or shine Пори року. Погода. Свята у різні пори року. Погода чи негода. SB, p. 76 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року. |
||||||||||||
20 |
|
Rain or shine. Grammar Погода чи негода. Граматика SB, p. 77 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/. |
||||||||||||
21 |
|
Wild animals Тварини у небезпеці. Дикі тварини SB, p. 78 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку. |
||||||||||||
22 |
|
Save the animals Врятувати тварин SB, p. 79 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища. |
Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин. |
||||||||||||
23 |
|
Let’s celebrate На карнавалі Ноттінґ Хілл. День Незалежності США. SB, p. 80 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята. |
||||||||||||
24 |
|
4th of July-Independence day 4 липня-День Незалежності SB, p. 81 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю. |
||||||||||||
25 |
|
Best wishes Найкращі побажання. SB, p. 82 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі. |
||||||||||||
26 |
|
Привітання зі святами. Happy new year! З Новим роком! SB, p. 83 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails. |
||||||||||||
27 |
|
Round-up Підсумки. SB, p. 84 |
■ бере участь у коротких простих діалогах, |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розповідає про фестивалі та свята, обговорює погодні умови та захист довкілля, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails. |
||||||||||||
28 |
|
Round-up Підсумки. SB, p. 84 |
|
|
|
||||||||||||
29 |
|
Culture Page 5 Celebrations around the world. Святкування у світіSB, pp. 85-86 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
||||||||||||
30 |
|
Test 6 Діагностувальна робота №6 з теми «Events» |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
||||||||||||
31 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
||||||||||||
32-33 |
|
CLIL lesson3 Science rainbows p. 115 CLIL 2 / Science Magnets
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday |
Prepositions of time (in+ month, on+ date) |
|
WB p. 58, ex. A, B, C |
||||||||||||
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання запрошення на вечірку в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Like /love/ enjoy/ hate + ing |
|
WB p. 59, ex. D, E, F |
||||||||||||
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)
|
Робота в парах: обговорення погодних умов |
Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain |
Prepositions of time (in+ season) |
WB p. 60, ex. A, B |
|||||||||||||
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис погодних умов у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/. |
Present Progressive (affirmative and negative) |
|
WB p. 61, ex. C, D, E |
||||||||||||
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення тварин під загрозою вимирання |
Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 62, ex. A, B, C |
||||||||||||
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes)
|
Робота в парах, гра: Guessing Game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Progressive (questions – short answers) |
|
WB p. 63, ex. D, E |
||||||||||||
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення фестивалів та свят |
Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
WB p. 64, ex. A, B |
|||||||||||||
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Опис фестивалю у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple and Present Progressive |
|
WB p. 64, ex. C |
||||||||||||
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах: обговорення свят |
Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday! Congratulations! Happy New Year! |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 65, ex. A, B |
||||||||||||
Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the gaps) |
Індивідуальне написання листа кузині |
Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now. |
|
|
WB p. 65, ex. C |
||||||||||||
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
WB p. 66, ex. A, B, C, D |
|||||||||||||
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 67, ex. E, F, G |
||||||||||||
Читання текстів та виконання завдання (filling in the table) |
Читання текстів та виконання завдання (filling in the table) Груповий спів пісні |
Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc
|
|
|
|
||||||||||||
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу
|
Скласти речення за зразком |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||||||||
Module 7What an experience! |
||||||||||
34 |
|
What an experience! Що за досвід. Описуємо пережиті події. SB, pp. 87-86 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами. |
|||||
35 |
|
Were you scared? Ти налякався? SB, p. 89 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому. |
|||||
36 |
|
Dear Diary… Любий щоденнику… Записи у щоденнику. SB, p. 90 |
бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді. |
|||||
37 |
|
Dear Diary… Grammar Любий щоденнику… Граматика SB, p. 91 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. |
|||||
38 |
|
What happened Те, що трапилося Розповідь про пережиту пригоду. SB, p. 92 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
|||||
39 |
|
What happened? Що трапилося? SB, p. 93 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому. |
|||||
40 |
|
A great film! Жанри фільмів. Переглянуті фільми. Враження від фільму. Класний фільм SB, p. 94 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф, |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі. |
|||||
41 |
|
Твій улюблений фільм SB, p. 95 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі. |
|||||
42 |
|
A day to remember День, що запам’ятається SB, p. 96 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах. |
|||||
43 |
|
Мої спогади. Найкращий день у житті. SB, p. 97 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому
|
Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії. |
|||||
44 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 98 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple. |
|||||
45 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 98 |
|
|
|
|||||
46 |
|
Test 7 Діагностувальна робота №7. з теми “What an Experience!”. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|||||
47-48 |
|
Аналіз типових помилок 82 CLIL 3 / Science Rainbows |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення життєвого досвіду |
Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny |
Past Simple of the verb ‘to be’(introduction) |
|
WB p. 68, ex. A, B |
|||||
Читання діалогів та виконання граматичного завдання
|
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple of the verb ‘to be’ |
|
WB p. 69, ex. С, D, E |
|||||
Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.)
|
|
Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 70, ex. A, B |
|||||
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення з метою опису минулих подій
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/. |
Past Simple (affirmative) |
|
WB p. 70, ex. С, D |
|||||
Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання |
Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту
|
To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried |
Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
|
WB p. 71, ex. A, B |
|||||
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple (negative – questions) |
|
WB p. 71, ex. С |
|||||
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення улюбленого жанру фільму |
A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film
|
Прийменники часу in + year. |
|
WB p. 72, ex. D,E |
|||||
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple vs Present Simple |
|
WB p. 73, ex. A,B,C |
|||||
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення дозвілля |
Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 74, ex. D,E |
|||||
Читання тексту та виконання завдання (ordering)
|
Опис цікавого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Linking words/phrases |
|
WB p. 75, ex. A,B,C |
|||||
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB, pp. 76-77, ex. A, B,C, D |
|||||
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB, pp. 76-77, ex. E, F, G, H |
|||||
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|||||
Module 8 See the world |
|||||
49 |
|
See the world Побачити світ Види транспорту. SB, p. 99-100 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
50 |
|
On the move Подорожуючи
SB, p. 101 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього. |
51 |
|
Going camping Кемпінг Відпочинок на природі. SB, p. 102 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння правил безпеки |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту. |
52 |
|
Правила виживання в таборі SB, p. 103 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами. |
53 |
|
A new experience Новий досвід Екстремальні види відпочинку. SB, p. 104 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
54 |
|
A new experience Новий досвід SB, p. 105 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
55 |
|
Country Profile Усе про країну. Відпочинок у різних країнах. SB, p. 106-107 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово. |
56 |
|
On holiday Їдемо у відпустку (на канікули) SB, p. 108 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
57 |
|
On holiday На канікулах SB, p. 109 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу. |
58 |
|
Round-up Підсумки. SB, p. 110 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу. |
59 |
|
Round-up Підсумки. SB, p. 110 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
60 |
|
Culture page6 Things to do in London Що робити в Лондоні p. 111-112
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
|
|
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Transport: train, plane, car, coach, ship, foot |
|
|
WB p. 78, ex. A, B |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)
|
Робота в парах: обговорення майбутніх планів |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘to be going to’ |
|
WB p. 79, ex. С, D, E |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)
|
Інсценування діалогу |
A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 80, ex. A, B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання
|
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘will’ |
|
WB p. 80, ex. С,D |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)
|
Групове обговорення прочитаного тексту |
Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing |
Минулий та майбутній час |
|
WB p. 81, ex. A, B, С |
Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: обговорення активного відпочинку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparative Forms |
|
WB p. 82, ex. D, E |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)
|
Групова дискусія, написання листівки про свою країну. |
Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/. |
Superlative forms |
|
WB p. 83, ex. A, B, С |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 84, ex. D,E |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання електронного листа другу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using tenses |
|
WB p. 85, ex. A,B,C |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB p. 86, ex. A, B, C, D |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB p. 87 ex.E,F,G |
Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions) |
Обговорення в парах визначних місць Лондона Груповий спів пісні
|
|
|
|
Проєктна робота Make a flyer! |
61 |
|
Test 8 Діагностувальна робота №8 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
62 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
63 |
|
CLIL lesson4 Science Plant Life p. 116 |
|
|
|
64 |
|
Повторення вивченого протягом ІІ семестру |
|
|
|
65 |
|
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
66 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
67 |
|
Контроль читання |
|
|
|
68 |
|
Контроль письма |
|
|
|
69 |
|
Повторення вивчених модулів (1-2) Worksheets |
|
|
|
70 |
|
Повторення вивчених модулів (3-4) Worksheet
|
|
|
|
71 |
|
Повторення вивчених модулів (5) Worksheets
|
|
|
|
72 |
|
Повторення вивчених модулів( 6) Worksheets
|
|
|
|
73 |
|
Повторення вивчених модулів (7) Worksheets
|
|
|
|
74 |
|
Повторення вивчених модулів (8) Worksheets
|
|
|
|
75 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого
|
|
|
|
76 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Grow a bean plant! |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-//- |
|
|
|
|
|
-//- |
|
|
|
|
|
-//- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
|
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
|
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
|
|
|
|
|
|
|
Pair work activities p. 117-119 |
|
|
|
Плани на літо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|