КТП з англійської мови для 3 класу на ІІ семестр за підручником Т. Будна (3 год)
2020/2021н.р.
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Граматика |
Д.З. |
|
Тема 5. “ MY HOUSE”
|
||||||||||||
48
|
|
Мій будинок |
|
It’s my house…. I like my house.. |
house, flat, painting, inside. |
Ex.1,p. 48 Ex.2,p. 48 |
Ex. 3, p 48 |
|
Ex.2,p. 48 |
|
|
|
49 |
|
Мій будинок всередині |
There is a…/ There are… |
kitchen, hall, bedroom, study, sitting room. |
Ex.1,p. 49 |
Ex.4,p. 49 |
Ex.3,p. 49 |
Ex.3,p. 49 |
Ex.2,p.49 |
Завдання у зошиті |
||
50 |
|
Моя кімната |
Is there a…?/ Are there …? та відповіді Yes, there is./ No, there aren’t. |
carpet, sofa, mirror, drawers, wardrobe. |
Ex.1,p. 50 Ex.3,p. 50 |
Ex.4,p. 50 |
|
|
Ex.2,p.50 |
|
||
51 |
|
Мій будинок зовні |
Множина іменників |
cottage, garden, flowerbed, stairs, garage. |
Ex.1,p. 51
|
Ex.3,p. 51 Ex.4,p. 51 |
|
|
Ex.2,p.51 |
Завдання на роздруковках |
||
52
|
|
Розвиток навичок Аудіювання |
|
|
Ex.1, р.52
|
Ex.3p.52 |
Ex.2,p. 52 |
|
|
|
||
53 |
|
Розвиток навичок Читання |
|
|
Ex.1,2 p. 53
|
Ex.3,p. 53 |
|
Ex.1,2, p.53
|
|
|
||
54 |
|
Розвиток навичок Письма |
|
|
|
Speaking, p.54 |
Writing, p.54 |
|
|
Усна розповідь про свій будинок |
||
55 |
|
Let’s play. Узагальнення з теми. |
|
|
Play a guessing game, p.55 |
|||||||
56 |
|
Розвиток навичок Говоріння |
|
|
Listen and sing Ex.1,p. 56 |
|
|
Look and sing again Ex.2,p. 56 |
|
|
||
57
|
|
Проектна робота “ MY HOUSE” |
|
|
|
|
|
|
|
Закінчити проектну роботу с.57 “ My dream house” |
||
58 |
|
Тематична контрольна робота №5 з теми: “ MY HOUSE” |
|
Виконання тестових завдань №5 з теми: “ MY HOUSE” |
||||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими
ТЕМА 6. “ IN THE KITCHEN”
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Граматика |
Д.З. |
|
59
|
|
На кухні |
Listening: understanding specific information; identifying true and false statements; a conversation and a song
Reading: a story, identifying the details
Speaking: asking and answering about food
Writing:
|
It’s our kitchen… Our kitchen is big… Our kitchen is light… |
cup, glass, saucer, teaspoon, bowl ,lay the table. |
Ex.1,p. 58 Ex.2,p. 58 Ex.3,p. 58
|
Ex. 4, p.58 |
Ex. 3, p. 58 |
Ex.2,p. 58 |
|
|
|
60
|
|
Столові прибори на кухні |
Множина іменників |
plate, fork, spoon, knife, pan. |
Ex.1,2 p.59 |
Ex.2,p. 59 Ex.4,p. 59 |
|
|
Ex. 3, p. 59 |
|
||
61
|
|
Продукти харчування |
Grammar- a, an, some. |
butter, marmalade, toast, sugar, chocolate, jam. |
Ex.1,p. 60 Ex.2,p. 60 |
|
Ex.4,p. 60 |
|
Ex.3,p.60 |
Заповнення пропусків |
||
62
|
|
Приготування їжі |
Розвиток навичок говоріння |
mix, chop, add, recipe, machine. |
Ex.1,p. 61
|
Ex.3,p. 61 Ex.5,p. 61 |
Ex.4,p. 61 |
Ex.4,p. 61 |
Ex.2,p. 61 |
Описати свій улюблену рецепт |
||
63
|
|
Розвиток навичок Аудіювання |
|
Fruit, vegetable, healthy, unhealty |
Ex.1,p. 62 Ex.2,p. 62
|
Ex.4,5 p.62 |
Ex. 2, 3 p.62 |
Ex.2,p. 62
|
|
|
||
64
|
|
Розвиток навичок читання |
|
|
Ex.1,p. 63
|
Ex.3,p. 63 Ex.4,p. 63 |
Ex.2,p. 63
|
Ex.1,p. 63 Ex.2,p. 63 |
|
Завдання на роздруковках |
||
65
|
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
Speaking p. 64 |
Writing p.64 |
|
|
Дописати рецепт |
||
66
|
|
Let’s play. Узагальнення з теми. |
|
|
Play a game, p.65
|
|||||||
67
|
|
Розвиток навичок говоріння |
|
|
Listen and sing Ex.1,p.6 |
Look and sing again |
|
|
|
|
||
68
|
|
Проектна робота “ IN THE KITCHEN” |
|
|
|
|
|
|
|
Закінчити проектну роботу за темою |
||
69
|
|
Тематична контрольна робота |
|
Виконання тестових завдань №6 з теми: “ IN THE KITCHEN” |
||||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
ТЕМА 7: “ NATURE AND ANIMALS”
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Граматика |
Д.З. |
|
70
|
|
Природа і тварини
|
Listening: identifying the correct phrase; choosing the correct statement
Reading: words and descriptive texts
Speaking: telling about NATURE AND ANIMALS |
Can or can’t |
Australia, koala bear, toucan, the Arctic |
Ex.1,p.68 Ex.2,3p. 68 |
Ex.4,p. 68 |
|
Ex.2,p. 68 |
|
Вивчити нові ЛО |
|
71
|
|
Тіло тварини |
Розвиток навичок говоріння |
beak, claw, wing, tail, paw, mane, fur |
Ex.1,p. 69
|
Ex.2,p. 69 Ex.4,p. 69 |
|
Ex.3,p. 69 |
|
Вивчити нові ЛО |
||
72
|
|
Звуки тварин |
Дієслова can/ can’t. Виконання тренувальних вправ. |
slide, purr, bark, roar. Animal sounds. |
Ex.1,p. 70 Ex.2,p. 70 |
Ex.4,p. 70
|
Ex.3,p. 70 |
|
|
Скласти 5 речень зі словами can/ can’t |
||
73
|
|
Матусі та малюки |
Множина іменників. |
piglet, lamb, kid, duckling, calf |
Ex.1,p. 71 |
Ex.6,p. 71
|
Ex.5,р. 71
|
Ex.3,p. 71 |
|
|
||
74
|
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Ex.1,p. 72
|
Ex.1,4 p. 72 |
Ex.2,p. 72 |
Ex.2,3 p. 72 |
|
|
||
75
|
|
Розвиток навичок читання |
|
Care, hang, look for, insect, piggyback |
Ex.1,p. 73 Ex.2,p. 73 |
Ex. 3, 4,p. 73 |
|
Ex.1,p. 73 Ex.2,p 73.
|
|
Вивчити нові ЛО |
||
76
|
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
Speakingр.74 |
Writing p. 74 |
|
|
Завдання на роздруковках |
||
77 |
|
Let’s play. Узагальнення з теми. |
|
|
|
Play a game, p. 75 |
|
|
|
|
||
78 |
|
Розвиток навичок говоріння |
|
Jungle, jaguar, iguana, toucan |
Listen and sing Ex.1,p. 76 |
Look and sing again Ex.2,p. 76 |
|
|
|
Вивчити нові ЛО |
||
79
|
|
Проектна робота “ NATURE AND ANIMALS” |
|
|
|
|
|
|
|
Закінчити проектну роботу с.77 “ NATURE |
||
80
|
|
Тематична контрольна робота |
|
|
|
Виконання тестових завдань з теми “ NATURE AND ANIMALS” |
||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
ТЕМА 8. “SEASONS. WEATHER. CLOTHES. ”
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Граматика |
||
81
|
|
Пори року. Погода. Одяг. |
Listening: identifying the correct order; listening for specific information; a conversation and a song
Reading: an informative text; short stories
Speaking: asking and answering about everyday things; telling about the actions you are doing at the moment.
Writing: a letter |
|
beach, holiday, video call. |
Ex.1,p. 78 Ex.2,3 p.78 |
Ex.3,p. 78 Ex.4,p. 78 |
Ex.3,p. 78
|
|
|
Вивчити нові ЛО |
|
82
|
|
Місяці |
Назви місяців англійською мовою, пори року. |
|
Ex.1, 2 p.79
|
Ex.4,p. 79
|
|
Ex.3,p. 79 |
|
Повтори назви місяців |
||
83
|
|
Моя улюблена пора року
|
When can I wear my sandals? In summer. |
coat, raincoat, mittens, sunhat, flip-flops. |
Ex.1,p. 80 Ex.2,p. 80 |
Ex.3,p. 80 Ex.4,p. 80 |
|
Ex.2,p. 80
|
|
Написати 3 речення про улюблену пору року |
||
84
|
|
Погода влітку |
|
rainbow, clouds, river, grass, snowflakes, dirty, clean. |
Ex.1,p. 81 |
Ex.5,p. 81 |
Ex.4,p. 81 |
Ex.3,p. 81 |
Ex.2,p. 81 |
Завдання на роздруковках |
||
85
|
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Ex.1,2 p. 82
|
|
Ex.3 p. 82
|
Ex.3,p. 82 |
|
|
||
86
|
|
Розвиток навичок читання |
|
|
|
Ex.3,4,p. 83
|
Ex.2,p. 83
|
Ex.1,2,p. 83
|
|
|
||
87 |
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
Speaking р. 84 |
Writing р. 84 |
|
|
|
||
88 |
|
Let’s play. Узагальнення з теми. |
|
|
|
Play a game, p. 85 |
|
|
|
Усна розповідь ст..85 |
||
89 |
|
Розвиток навичок говоріння |
|
|
Listen and sing Ex.1,p. 86 |
Look and sing again Ex.2,p. 86 |
|
|
|
Усна розповідь |
||
90 |
|
Проектна робота “SEASONS. WEATHER. CLOTHES. ” |
|
|
|
|
|
|
|
Закінчити проектну роботу с.87; усна розповідь |
||
91
|
|
Тематична контрольна робота |
|
|
Виконання тестових завдань з теми “SEASONS. WEATHER. CLOTHES. ” |
|||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими
ТЕМА 9. “ HOBBIES AND FUN”
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Граматика |
Д.З. |
|
92
|
|
Хобі людей |
|
|
trip, water park, boat ride. |
Ex.1,2p.88 |
Ex.3, 4,p.88 |
|
Ex.2,p. 88 |
|
Вивчити нові ЛО |
|
93
|
|
Розваги |
|
|
amusement park, House of mirrors, boat swing, merry-go-round. |
Ex.1,4p.89 |
|
Ex.5 p.89 |
Ex.2,p. 89 |
Ex.3,p.89
|
|
|
94 |
|
Хобі та розваги |
|
water balloon toss/ paper balloon toss; balloon party/balloon race; balloon animals//balloon flowers; balloon people//balloon monsters |
Ex.1,3 p.90 |
Ex.4p.90 |
Ex.5 p.90 |
Ex.3 p.90 |
Ex.2 p 90 |
|
||
95 |
|
Що я люблю робити |
Структура I like…/I don’t like…/I hate… |
|
Ex.1 p.91 |
Ex.4, 5 p.91 |
Ex.2 p.91 |
|
Ex.3 p.91 |
|
||
96 |
|
Розвиток навичок аудіювання та говоріння. |
|
|
Ex.1 p.92 |
Ex.2, 3 .92 |
|
|
|
Завдання на роздруковках |
||
97 |
|
Розвиток навичок читання |
|
|
Ex.1 p.93 |
Ex.4 p.93 |
Ex.3 p.93 |
Ex.2, 3 p.93 |
|
|
||
98 |
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
Speaking Ex.1,2 p.94 |
Writing Ex.1,2p.94 |
|
|
|
||
99 |
|
Let’s play. Узагальнення з теми. |
|
|
|
Play a game, p. 95 |
|
|
|
|
||
100 |
|
Проектна робота “ HOBBIES AND FUN” |
|
|
|
|
|
|
|
Закінчити проектну роботу с.96; |
||
101
|
|
Тематична контрольна робота |
|
|
|
Виконання тестових завдань з теми “ HOBBIES AND FUN” |
||||||
102 |
|
Діагностична контрольна робота з аудіювання |
|
|
|
Виконання тестових завдань |
||||||
103 |
|
Діагностична контрольна робота з читання |
|
|
|
Виконання тестових завдань |
||||||
104 |
|
Діагностична контрольна робота з письма |
|
|
|
Виконання тестових завдань |
||||||
105 |
|
Діагностична контрольна робота з говоріння |
|
|
|
|
||||||