КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 8 (4) КЛАС ЗА ПІДРУЧНИКОМ СОТНИКОВА С.І (2021Р)
І СЕМЕСТР. 2021/2022 Н. Р. (II ІНОЗЕМНА)
Кількість годин на І семестр: 32
Кількість годин на тиждень: 2
Рецептивні |
Інтеракційні
|
Продуктивні |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія
|
Писемне продукування
|
Усне продукування (монолог) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
- розуміють чіткі вказівки, прохання тощо, щоб задовільнити конкретні потреби, якщо мовлення достатньо чітке і повільне; - розуміють основний зміст короткого повідомлення; - розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі. 2-3 хв (обсяг прослуханого у записі матеріалу (у межах)) |
- читають вголос і про себе (з повним розумінням) короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі; -знаходять основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою) - розуміють зміст листів, листівок особистого характеру. Обсяг – 150-200 друкованих знаків |
- спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; - відповідають на запитання щодо особистого життя (питання звучать чітко у дещо сповільненому темпі); - роблять пропозиції, використовуючи репліки спонукального характеру; - реагують на пропозиції, твердження тощо; - обмінюються інформацією; - під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матералом, набутим у попередні роки. Висловлення кожного не менше 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні. (5 реплік)
|
- бере участь а онлайн-спілкуванні, напр. надсилає віртуальні листівки на свята; - дописує в мережі Інтернет про свій настрій та про те чим займається, використовуючи зразок; - відповідає на коментарі, висловлює вдячність або вибачається; - виконує прості інструкції та ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти
|
- пишуть особистого листа з опорою на зразок; - пишуть короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб; - описують свою повсякденну діяльність, певні події в особистому житті своєї сім’ї, друзів. Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 60-70 |
- зв’язно описують місце, явище, об’єкт, подію; - будують висловлювання з опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо; - передають зміст почутого, побаченого, прочитаного; - роблять послідовний виклад минулих подій; -повідомляють про повсякденну діяльність учня (вдома, у школі, в позаурочний час); - розповідають про певні події в особистому житті – своєму, своєї сім’ї, друзів; Обсяг висловлювання (у межах ) – 7-8 речень
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/ п |
Очікуваний результат |
Підтема |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1. Моя родина і мої друзі (9 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Розповідає про проведення свої літніх канікул використовуючи минулий час, описує малюнки, читає та розуміє короткі тексти, слухає текст і виконує завдання |
Якими були літні канікули? |
|
+ |
|
|
Минулий час Perfekt (повторення). Впр. 4, с. 7; РЗ |
Впр. 2, 3, с. 6; РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
2. |
|
Читає та розуміє текст, вміє описувати зовнішність людини з опорою на зразок, описує малюнки, виконує завдання до тексту |
Ласкаво просимо! |
|
+ |
+ |
|
Відмінювання прикметників (повторення); РЗ |
das Treffen (-), die Einladung (-en), abholen (hat abgeholt), Besuch haben, Herzlich willkommen! Впр. 2, с. 9; РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
Повторити членів родини, вживає у розмові відмінювання іменників у родовому відмінку, розповідає про свою сім’ю, родину за зразком |
Моя рідня |
|
+ |
|
|
Множина іменників (повторення). Впр. 1, с. 11 Іменники в родовому відмінку. Впр. 4, 5a, 5b, с. 13; РЗ |
die Nichte (-n), der Neffe (-n), der Enkel (-), die Enkelin (-nen), der Schwager (-¨-), die Schwägerin (-nen). Впр. 2а , с. 11, Впр. 5a, 5b. с. 13; РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
4. |
|
Називає професії та предмети, які потрібні людям даних професій, вміє будувати речення із сполучником denn, розповідає де працюють люди, виконує завдання до вивченого матеріалу, описує малюнки |
Хто Ви за професією? |
|
+ |
+ |
|
Складносурядне речення зі сполучником „denn“. Впр. 3, с. 14, Впр. 6, с. 15; РЗ |
das Berufssymbol (-e), der Handwerker (-), der Metzger (-), der Schreiner (-), der Schneider (-), der Apotheker (-), der Optiker (-), der Schauspieler (-), der Mechaniker (-), der Koch (-¨-e). Впр. 2, с. 14, Впр. 4, с. 15; РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
5. |
|
Читає та розуміє зміст прочитаного, висловлює свою мрію на професію, вміє будувати речення із сполучником deshalb, описує малюнки |
Ярмарок професій |
|
+ |
|
+ |
Складносурядне речення зі сполучником „deshalb“. Впр. 5a, 5b, с. 17; РЗ |
der Berufswunsch (-¨-e), heilen (hat geheilt), der Programmierer (-), der Tierarzt (-¨-e), der Fotograf (-en), der Krankenpfleger (-), deshalb. Впр. 2, с. 16 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
6. |
|
Розповідає про своїх друзів за зразком та короткою інформацією, відповідає на запитання повним реченням ,вміє вживати власні назви у род.відмінку |
Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти |
|
+ |
|
|
Імена людей у родовому відмінку. Впр. 3, с. 18, Впр. 6, с. 20; РЗ |
der Steckbrief (-e), der Vorname (-n), der Familienname (-n), das Alter, die Adresse (-n), die Telefonnummer (-n). Впр. 2a, с. 18, Впр. 7, с. 20; РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
7. |
|
Вміє утворювати минулий час дієслів та вживати їх у реченні, читає текст та розуміє зміст прочитаного, виконує завдання до тексту, відповідає на запитання |
Друг пізнається в біді Домашнє читання |
|
+ |
|
|
Минулий час Präteritum. Впр. 1, 2, с. 21, Впр. 4b, с. 22-23; РЗ |
ungeschickt, glücklich, stolz, nennen (nannte, hat genannt), stören (störte, hat gestört), rennen (rannte, ist gerannt), stehlen (stahl, hat gestohlen), ausnutzen (nutzte aus, hat ausgenutzt). Впр. 3, с. 22 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
8. |
|
Відповідає на запитання, утворює та читає роки, розповідає свою біографію, описує малюнки
|
Біографія
|
|
+ |
|
+ |
Числівники на позначення року. Впр. 1, 2, с. 25; РЗ Минулий час Präteritum |
der Lebenslauf (-¨-e), das Studium, von ... bis, seit, der Dichter (-), heiraten (heiratete, hat geheiratet) (Akk.), sterben (starb, ist gestorben). РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
|
Узагальнення та систематизація знань. Тестова робота №1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Будні (12 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
Називає частини дня, вміє називати час в офіційному та неофіційному стилі, відмінює та вживає в реченні зворотні дієслова, описує малюнки, складає розповідь за зразком, розповідає про свій розпорядок дня |
Хто рано встає, тому Бог подає |
|
+ |
|
+ |
Зворотні дієслова. Впр. 2, с. 30; РЗ |
faulenzen (faulenzte, hat gefaulenzt), sich ausruhen (ruhte sich aus, hat sich ausgeruht), sich abtrocknen (trocknete sich ab, hat sich abgetrocknet), sich treffen (traf sich, hat sich getroffen) mit (Dat.). Впр. 3, с. 31; РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
Розповідає про свої обов’язки по господарству, вживає в розмові теперішній та минулий часи, описує малюнки, виконує завдання, вміє скласти і написати смс- повідомлення з опорою на зразок, вживає в розмові прислівники часу. |
Допомагати вдома |
|
+ |
|
+ |
Модальне дієслово „sollen“ (повторення). Впр. 6, с. 35 smperativ der Verben (wiederholung) впр.7,с.35 |
aufräumen (räumte auf, hat aufgeräumt), die Blumen gießen (goss, hat gegossen), bügeln (bügelte, hat gebügelt), babysitten (hat babygesittet), das Geschirr spülen (spülte, hat gespült), staubsaugen (staubsaugte, hat gestaubsaugt), wischen (wischte, hat gewischt), selten, nie. Впр. 2, с. 33, Впр. 3, с. 34, Впр. 5a, 7, с. 35); РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
12. |
|
називає дні тижня, відповідає на запитання повним реченням, складає діалог за зразком та розігрує його, вміє спланувати свій тиждень. |
Які в тебе плани? |
|
+ |
|
+ |
|
vorhaben (hatte vor, hat vorgehabt), der Terminkalender (-). Впр. 2a, 2b, 3a, 3b, с. 36; РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
13. |
|
називає назви страв, вживає артикль із назвами речовин та продуктів, вміє читати меню та ціни, відповідає на запитання, читає, складає та розігрує діалог, розповідає про свої улюблені та неулюблені продукти, страви. |
Смачного! |
|
+ |
+ |
+ |
Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів. Впр. 3, 4, с. 40 |
die Speise (-n), der Kellner (-), bestellen (bestellte, hat bestellt), einen Bärenhunger haben. Впр. 2, с. 39; РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
14. |
|
називає основні міри ваги, вживає неозначені займенники у розмові та використовує артикль із назвами страв і продуктів, описує малюнки, вміє написати список покупок, читає, складає та розігрує діалог з зразком |
Купуємо та готуємо |
|
+ |
|
+ |
Неозначені займенники „etwas“ і „nichts“. Впр. 5, с. 44, Впр. 6, с. 45; РЗ Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів |
das Kilo (-s/-), das Gramm (-e/-), der/das Liter (-), die Dose (-n), verdorben sein, riechen (roch, hat gerochen), haltbar sein bis (Akk.). Впр. 1, с. 43; РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
15. |
|
називає продукти, страви, описує малюнки, читає текст та розуміє зміст прочитаного, виконує завдання, розповідає про звички харчування в Німеччині, |
Звички у харчуванні та страви |
|
+ |
+ |
|
Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів |
die Essgewohnheit (-en), die Spezialität (-en), der Cappuccino, die Sahne, der Quark, die Maultasche (-n), die Füllung (-en), die Buchweizengrütze, grillen (grillte, hat gegrillt). Впр. 2, 3, с. 46, Впр. 7, с. 47; РЗ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
16. |
|
Читає, розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання, виконує завдання |
Домашнє читання Людина є те, що вона їсть
|
|
+ |
+ |
|
Складносурядне речення |
der Vegetarier (-), das Mitleid, die Nahrung, das Eiweiß, natürlich, Angst haben vor (Dat.), Appetit haben auf (Akk.), töten (tötete, hat getötet). Впр. 2, с. 48); РЗ
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
17. |
|
називає предмети одягу та кольори, вживає відмінювання прикметників, складає діалог за зразком, описує одяг. |
Зустрічають по одягу, а проводжають по розуму |
|
+ |
|
+ |
Відмінювання прикметників (повторення). Впр. 4, с. 51, Впр. 5-7, с. 52; РЗ |
das Top (-s), der Hut (-¨-e), der Absatz (-¨-e), das Image, sich kleiden (kleidete sich, hat sich gekleidet), grell, rosa, lila, prima. Впр. 2, с. 50; РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
18. |
|
вміє називати відділи універмагу та товари, вживає та відмінює означені займенники, називає ціни, висловлює своє ставлення до одягу, розігрує діалог за зразком |
У універмазі |
|
+ |
|
+ |
Означені займенники в називному і знахідному відмінках. Впр. 6, с. 54, Впр. 7, 8, с. 55 Відмінювання прикметників (повторення); РЗ |
die Abteilung (-en), Hi-Fi, das Medium (Medien), die Stereoanlage (-n), der Kopfhörer (-), scheußlich, schrecklich, schick, doof, furchtbar, anprobieren (probierte an, hat anprobiert), jemandem (Dat.) stehen. Впр. 2, 3, с. 53, Впр. 5, с. 54; РЗ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
19. |
|
вміє розподілити слова за темами, розповідає кому належать речі, вміє відмінювати особові займенники у різних відмінках, читає та перекладає текст, розігрує діалог за зразком |
Про смаки не сперечаються |
|
|
+ |
+ |
Відмінювання прикметників (повторення). Впр. 3, с. 56; РЗ Відмінювання особових займенників. Впр. 5, с. 58; РЗ |
der Geschmack (-¨-e), die Kopfbedeckung, das Käppi (-s), das Kopftuch (-tücher), der Badeanzug (-¨-e), die Strumpfhose (-n), die Frisur (-en), ähnlich, gefallen (gefiel, hat gefallen) (Dat.), gehören (gehörte, hat gehört) (Dat.)/zu (Dat.). Впр. 2 , с. 56 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
20. |
|
називає різні молодіжні стилі та вміє їх описати, описує фото/малюнки, висловлює своє ставлення про моду, може написати невелике висловлення про моду з опорою на зразок |
Мода та одяг |
|
+ |
|
|
Відмінювання прикметників (повторення). Впр. 4, с. 60), Впр. 5, с. 61 |
Die Markenkleidung/-klamotten, die neueste Mode tragen, mit der Mode gehen, Mode sein, in Mode sein, in sein, aus der Mode kommen, modisch, die Nationaltracht (-en). Впр. 1b, 2 , с. 59 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
21. |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Тестова робота №2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Тема 3. Відпочинок і дозвілля. (6 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
|
називає види дозвілля та спорту, відповідає на запитання, читає емейл та знаходить відповідну діаграму, робить опитування у класі та складає діаграму. |
Що Ви охоче робите у вільний час? |
|
|
+ |
|
|
Gefährlich, langweilig, joggen (joggte, ist/hat gejoggt), simsen (simste, hat gesimst), reiten (ritt, ist/ hat geritten), jonglieren (jonglierte, hat jongliert), das Inlineskaten, das Bungeespringen/ Bungeejumping, das Mountainbiking. Впр. 1, 2, с. 65, Впр. 4, с. 67 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
23. |
|
читає оголошення та знаходить відповідний заголовок, описує малюнки, слухає текст та виконує завдання до нього |
Види відпочинку Домашнє читання |
|
+ |
|
|
|
das Angebot (-e), die Anzeige (-n), die Kunst (-¨-e), täglich, versuchen (versuchte, hat versucht), anbieten (bot an, hat angeboten). Впр. 2, с. 69); РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
24. |
|
називає установи, вживає правильні прийменники з установами, читає, складає та розігрує діалог за зразком, розповідає куди хотів би піти на вихідні. |
Куди піти на вихідні?
|
|
+ |
|
+ |
Множина іменників (повторення). Впр. 1, с. 72; РЗ Прийменники подвійного керування (повторення). Впр. 3, с. 72; РЗ |
die Ausstellung (-en), die Galerie (-n), die Eintrittskarte (-n), sich interessieren (interessierte sich, hat sich interessiert) für(Akk.), übrig haben (Akk.). Впр. 2, с. 72 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
25. |
|
називає страви, установи, розповідає де можна поїсти дані страви, читає, складає та розігрує діалог, висловлює своє ставлення щодо харчування у певних закладах. |
Де можна поїсти? |
|
+ |
|
+ |
модальне дієслово sollen РЗ |
die Eisdiele (-n), die Konditorei (-en), die Mensa (…sen)m die Pizzeria (-s/…rien), das Schnellrestaurant (-s), die Sushibar (-s), Lust haben uf (Akk) РЗ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
26. |
|
називає види спорту, робить опитування про улюблені види спорту, описує малюнки, читає текст, складає запитання до тексту |
Ми любимо займатися спортом? На стадіоні |
|
|
+ |
|
|
das Judo, das Badminton, snowboarden, der Sportwettbewerb (-e), die Meisterschaft (-en), die Weltmeisterschaft (-en)/WM, das Turnier (-e), der Teilnehmer (-), stattfinden |
|
||||||||||||||||||||||||||||
27. |
|
називає відомих людей кіно. музики, спорту тощо, читає короткі біографії відомих людей, вміє написати біографію про свого кумира з опорою на Інтернет |
Хто твій кумир? Домашнє читання. Узагальнення та систематизація вивченого
|
|
+ |
|
|
|
das Gebiet (-e), auf dem Gebiet, das Model (-s), der Sanger (-), der Modemacher (-), der Schauspieler (-), der Komponist (-en) |
|
||||||||||||||||||||||||||||
28. |
|
|
Контроль письма |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. |
|
|
Контроль читання |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. |
|
|
Контроль говоріння |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. |
|
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||