Календарно-тематичне планування .

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблено за вимовами на 2022/2023 рік. Включає в себе теми уроків, очікувані результати та компетентності.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з математики

до підручника «Математика» (автори Ольга Гісь, Ірина Філяк)

175 годин на рік 5 годин на тиждень

з/п

Дата

Тема уроку

Ключові компетентності

Очікувані результати

І семестр

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

1

01.09

Нумерація чисел у межах 100. Натуральні числа. Числа кожного десятка першої сотні. Характеристика числа

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

 

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

 

 

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

 

 

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2- 2];

- класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

- встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];

- визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];

- записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6];

- порівнює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО2-4.2- 7];

- встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];

- розпізнає і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути [4 МАО 4-4.5-1];

- розпізнає геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5- 2];

- визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];

- класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4- 4.5-4]

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

- описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2]

2

02.09

Число десятків, число одиниць, загальна кількість одиниць у числі. Розрядна таблиця. Порівняння чисел

3

05.09

Арифметичні дії додавання і віднімання. Розв’язування задач на 2 дії, які є комбінаціями простих задач

4

06.09

Прийоми усного додавання і віднімання. Схематичний рисунок як допоміжна модель задачі

5

07.09

Компоненти та результати дій додавання і віднімання. Взаємозв'язок між додаванням та відніманням

6

08.09

Компоненти та результати дій додавання і віднімання. Взаємозв'язок між додаванням та відніманням

7

09.09

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Пряма й обернена задачі. Задача на знаходження третього доданка

8

12.09

Задачі на різницеве порівняння. Складання оберненої задачі. Дослідження задачі

9

13.09

Арифметична дія множення. Таблиці множення чисел 2–5. Розв’язування задач на множенная

10

14.09

Пропедевтика до вивчення таблиць множення чисел 6–9

11

15.09

Таблиці множення чисел 6–9

12

16.09

Арифметична дія ділення. Таблиці ділення на 2–5. Ознака парності чисел. Розв’язування задач на ділення і складання обернених

13

19.09

Компоненти дій множення і ділення. Таблиці ділення на 6 і на 7. Взаємозв’язок між діями множення та ділення

14

20.09

Таблиці ділення на 8 і на 9

15

21.09

Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Збільшення і зменшення числа у кілька разів

16

22.09

Складання задач за коротким записом як допоміжною моделлю задачі

17

23.09

Задачі на кратне порівняння. Складання обернених до них. Задачі міжпредметного змісту на роботу з табличними даними

18

26.09

Закріплення знань таблиць множення і ділення та вмінь їх застосовувати. Розв’язування задач

Математичні вирази. Рівності. Нерівності

19

27.09

Числові вирази. Порядок виконання дій у числових виразах. Різні способи читання виразів

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

 

 

 

 

;

- обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії [4 МАО 2-4.8-1];

- читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

- розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2- 4.8-4];

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5];

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2-4.8-6]

- встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];

- розпізнає і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути [4 МАО 4-4.5-1];

- розпізнає геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5- 2];

- визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];

- класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4- 4.5-4]

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

- описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2]

20

28.09

Складання виразу до задачі

21

29.09

Діагноснувальна робота № 1

22

30.09

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань

23

03.10

Вирази зі змінною. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі з буквеними даними

24

04.10

Буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання. Властивості арифметичних дій. Задачі з буквеними даними

25

05.10

Переставний закон множення

26

06.10

Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, що сформульовані у непрямій формі

27

07.10

Задачі на збільшення та зменшення числа у кілька разів, сформульовані в непрямій формі. Аналіз задач і добір виразів

28

10.10

Знаходження невідомих компонентів дій першого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням

29

11.10

Правильні і неправильні числові рівності та нерівності. Прості рівняння. Розв'язування рівнянь з діями першого ступеня

30

12.10

Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням

31

13.10

Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня

32

14.10

Нерівність зі змінною. Знаходження розв’язків нерівності зі змінною

Величини

33

17.10

Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості [4 МАО 3-4.7-1];

- записує результати вимірювання величин у міліметрах (мм), сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м), кілометрах (км); грамах (г), кілограмах (кг), центнерах (ц), тоннах (т); градусах Цельсія (Со), секундах (с), хвилинах (хв), годинах (год), добах, тижнях, місяцях, роках, століттях, тисячоліттях, літрах (л), копійках (коп.), гривнях (грн), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7-2];

- перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3]

- знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули, під час розв’язуванні практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-3];

- перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-7];

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини маси, вартості і часу [4 МАО 3- 1.2-9]

34

18.10

Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр

35

19.10

Розв’язування задач з одиницями довжини

Просторові відношення. Геометричні фігури

36

20.10

Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- розпізнає і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути [4 МАО 4-4.5-1];

- розпізнає геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5- 2];

- визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];

- класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4- 4.5-4]

- моделює геометричні фігури із підручного матеріалу [4 МАО 4- 4.6-1];

- будує площинні фігури (трикутник, прямокутник, коло) за заданими розмірами [4 МАО 4-4.6-2];

- створює різні конструкції, поєднуючи між собою площинні та об’ємні фігури [4 МАО 4-4.6-3]

 

 

 

 

 

 

37

21.10

Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної

38

31.10

Кути. Прямий кут, непрямі кути. Многокутник та його елементи

39

01.11

Характерні ознаки прямокутника і квадрата. Побудова прямокутника і квадрата із заданими довжинами сторін

40

02.11

Периметр прямокутника і квадрата. Задачі на знаходження периметра прямокутника і квадрата

41

03.11

Задачі на знаходження сторони квадрата за відомим периметром

42

04.11

Коло і круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр та їх позначення. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону

43

07.11

Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга

44

08.11

Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга

45

09.11

Діагностувальна робота № 2

46

10.11

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань

 

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

47

11.11

Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

 

 

 

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2- 2];

- класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

- встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];

- визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];

- записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6];

- порівнює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО2-4.2- 7];

- встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];

- розпізнає і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути [4 МАО 4-4.5-1];

- розпізнає геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5- 2];

- визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];

- класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4- 4.5-4]

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

- описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2]

48

14.11

Лічба у межах тисячі. Трицифрові числа Розрядний склад числа. Читання чисел за розрядною таблицею

49

15.11

Запис чисел у розрядну таблицю. Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями

50

16.11

Запис чисел у розрядну таблицю. Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями

51

17.11

Закріплення знань, умінь і навичок

52

18.11

Розклад чисел на розрядні доданки

53

21.11

Віднімання одного з розрядних доданків. Нестандартний розклад трицифрового числа

54

22.11

Додавання та віднімання суми двох розрядних доданків. Розв’язування задач

55

23.11

Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі

56

24.11

Задача на знаходження кожного з трьох доданків за сумами двох і сумою трьох. Збільшення та зменшення числа у 10 і 100 разів

57

25.11

Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел

58

28.11

Закріплення вмінь порівнювати числа

59

29.11

Удосконалення вмінь порівнювати числа. Розв’язування задач

60

30.11

Дагностувальна робота № 3

 

61

01.12

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань

Величини

62

02.12

Довжина. Кілометр

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості [4 МАО 3-4.7-1];

- записує результати вимірювання величин у міліметрах (мм), сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м), кілометрах (км); грамах (г), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7-2];

- перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3]

- знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули, під час розв’язуванні практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-3];

- перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-7];

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини маси, вартості і часу [4 МАО 3- 1.2-9]

63

05.12

Довжина. Кілометр

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

64

06.12

Збільшення та зменшення трицифрового числа на 1

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

 

 

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

 

- математична компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії [4 МАО 2-4.8-1];

- читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

- розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2- 4.8-4];

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5];

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2-4.8-6]

- встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];

- розпізнає і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути [4 МАО 4-4.5-1];

- розпізнає геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5- 2];

- визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];

- класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4- 4.5-4]

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

- описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2]

65

07.12

Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач

66

08.12

Вибір схеми розв’язування задачі відповідно до запитання. Складання задачі за числовими даними і схемою

67

09.12

Множення і ділення круглого числа на одноцифрове число. Розв’язування задач

68

12.12

Ділення круглого числа на кругле двома способами. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного

69

13.12

Ділення круглого числа на кругле двома способами. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного

70

14.12

Закріплення знань, умінь і навичок. Ділення круглих чисел. Розв’язування задач

71

15.12

Діагностувальна робота №4

72

16.12

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань

73

19.12

Розв’язування задач

74

20.12

Складання і розв’язування задач. Доповнення задачі, оберненої до даної

75

21.12

Множення одноцифрового числа на кругле і ділення круглого числа на кругле шляхом послідовного множення (ділення)

76

22.12

Творча робота над задачею

77

23.12

Закріплення знань, умінь і навичок

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
26 вересня 2022
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку