9 – й клас
Фізика
(3 години на тиждень, усього 105 годин, підручник Бар’яхтар)
№ Уроку |
Теми і види письмових робіт |
Дата уроку |
Примітки |
|
Магнітне поле. |
|
|
1 |
Магнітні явища. Дослід Ерстеда. |
1.09 |
1 |
2 |
Магнітне поле. |
5.09 |
3 |
3 |
Магнітне поле провідника зі струмом. Дія магнітного поля на провідник зі струмом. |
7.09 |
3 |
4 |
Індукція магнітного поля. Сила Ампера. |
8.09 |
2 |
5 |
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера. |
12.09 |
5 |
6 |
Постійні магніти, взаємодія магнітів. Магнітне поле Землі. |
14.09 |
6 |
7 |
Електромагніти. Магнітна левітація. Лабораторна робота №1: «Складання та випробування електромагніту». |
15.09 |
6 |
8 |
Електродвигуни, гучномовці. Електровимірювальні прилади. |
19.09 |
7 |
9 |
Явище електромагнітної індукції. Лабораторна робота №2: «Спостереження явища електромагнітної індукції». |
21.09 |
|
10 |
Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм. |
22.09 |
8 |
11 |
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії. |
26.09 |
|
12 |
Захист навчальних проектів. |
28.09 |
|
13 |
Контрольна робота з теми: «Магнітні явища». |
29.09 |
|
|
Світлові явища. |
|
|
14 |
Світлові явища. Швидкість поширення світла. Світловий промінь. |
3.10 |
9,10 |
15 |
Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. |
5.10 |
|
16 |
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало. Лабораторна робота №3: «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала». |
6.10 |
11 |
17 |
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла. Лабораторна робота №4: «Дослідження заломлення світла». |
10.10 |
12 |
18 |
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів. |
12.10 |
13 |
19-20 |
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи. Отримання зображень за допомогою лінзи. Лабораторна робота №5: «Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи». |
13.10, 17.10 |
14, 15 |
21 |
Найпростіші оптичні прилади. Окуляри. Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція. |
19.10 |
16 |
22 |
Захист навчальних проектів. |
20.10 |
|
23 |
Контрольна робота з теми: «Світлові явища». |
31.10 |
|
|
Механічні та електромагнітні хвилі. |
|
|
24 |
Виникнення і поширення механічних хвиль. Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону. |
2.11 |
17 |
25 |
Інфра – та ультразвуки. |
3.11 |
18 |
26 |
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі. |
7.11 |
19 |
27 |
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль. |
9.11 |
20 |
28 |
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій. Лабораторна робота №6: «Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів». |
10.11 |
21 |
29 |
Захист навчальних проектів. |
14.11 |
|
30 |
Контрольна робота з теми: «Механічні та електромагнітні хвилі». |
16.11 |
|
|
Фізика атома та атомного ядра |
|
|
31 |
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. |
17.11 |
22 |
32 |
Протонно – нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. |
21.11 |
|
33 |
Ізотопи. Використання ізотопів. |
23.11 |
|
34 |
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості. |
24.11 |
23 |
35 |
Період піврозпаду радіонуклада. |
28.11 |
|
36 |
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. |
30.11 |
24 |
37 |
Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання. |
1.12 |
|
38 |
Поділ важких ядер. Ланцюгова реакція поділу. |
5.12 |
25 |
39-40 |
Ядерний реактор. Атомні електростанції. |
7.12, 8.12 |
26 |
41 |
Атомна енергетика України. |
12.12 |
27 |
42 |
Екологічні проблеми ядерної енергетики. |
14.12 |
|
43 |
Термоядерні реакції. |
15.12 |
|
44 |
Енергія Сонця й зір. |
19.12 |
|
45 |
Захист навчальних проектів. |
21.12 |
|
46 |
Контрольна робота з теми: «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики». |
22.12 |
|
|
Рух і взаємодія. Закони збереження. |
|
|
47-49 |
Рівноприскорений рух. |
9.01, 11.01, 12.01 |
|
50-52 |
Прискорення. |
16.01, 18.01, 19.01 |
|
53-55 |
Графіки прямолінійного рівноприкореного руху. |
23.01, 25.01, 26.01 |
|
56-57 |
Інерціальні системи відліку. |
30.01, 1.02 |
|
58-60 |
Закони Ньютона. |
2.02, 6.02, 8.02 |
|
61-62 |
Закон всесвітнього тяжіння. |
9.02, 13.02 |
|
63-65 |
Прискорення вільного падіння. |
15.02, 16.02, 20.02 |
|
66-68 |
Рух тіла під дією сили тяжіння. |
22.02, 23.02, 27.02 |
|
69-71 |
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямках і по похилій площині). |
1.03, 2.03, 6.03 |
|
72-74 |
Взаємодія тіл. Імпульс. |
8.03, 9.03, 13.03 |
|
75-76 |
Закон збереження імпульсу. |
15.03, 16.03 |
|
77-78 |
Реактивний рух. |
20.03, 22.03 |
|
79 |
Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. |
23.03 |
|
80 |
Досягнення космонавтики. |
3.04 |
|
81-82 |
Застосування законів збереження енергії імпульсу в механічних явищах. |
5.04, 6.04 |
|
83 |
Лабораторна робота №7: «Вивчення закону збереження механічної енергії». |
10.04 |
|
84 |
Фундаментальні взаємодії в природі. |
12.04 |
|
85 |
Межі застосування фізичних законів і теорій. |
13.04 |
|
86-87 |
Фундаментальний характер законів збереження в природі. |
17.04, 19.04 |
|
88-89 |
Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах. |
20.04, 24.04 |
|
90-91 |
Еволюція фізичної картини світу. |
26.04, 27.04 |
|
92-93 |
Вплив фізики на суспільний розвиток та науково – техничний прогрес. |
1.05, 3.05 |
|
94 |
Захист навчальних проектів. |
4.05 |
|
95 |
Контрольна робота з теми: «Рух і взаємодія. Закони збереження». |
8.05 |
|
|
Фізика та екологія |
|
|
96-97 |
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини. |
10.05, 11.05 |
|
98-99 |
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. |
15.05, 17.05 |
|
100-101 |
Альтернативні джерела енергії. |
18.05, 22.05 |
|
102 |
Захист навчальних проектів. |
24.05 |
|
103 |
Контрольна робота з теми: «Фізика й екологія». |
25.05 |
|
104-105 |
Повторення вивченого за рік. |
29.05, 31.05 |
|