Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно- тематичне планування . Українська мова .За підручником К. Пономарьової " Українська мова та читання" І частина, 4 клас, за програмою з очікуваними результатами. Заплановано діагностувальні роботи та уроки розвитку зв'язного мовлення.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків української мови в 4 класі

(посібник «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова) 

 1семестр

 

 

Дата

Тема уроку

Коре кція

Очікувальні результати

1.  

 

Урок розвитку зв’язного мовлення.  Висловлювання власної думки. Усна розповідь «Спогади про літо»

 

 

 

Дотримується правил вимовляння слів з ненаголошеними

голосними [е], [и], дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, подовженими приголосними звуками ; правильно наголошує загальновживані слова;

розташовує 10-12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові знаходить потрібне слово в навчальному словнику;застосовує правила переносу слів.

 

Будує самостійно   зв’язне висловлення (розповідь) за   ілюстрацією, поданим зачином, за опорними словами, за  колективно складеним планом ; використовує виражальні засоби мови ; 

2.  

 

Повторюю знання про звуки і букви

Пригадую, що я знаю про звуки і букви.

 Ст. 4-5 , впр 1-8

 

3.  

 

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками  /е/, /и/ в коренях.  Ст.6-7, впр. 1-9

 

4.  

 

Діагностування рівня опанування учнями минулого навчального матеріалу.

 

5.  

 

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом. 

Ст.8-9 ,впр. 1-9

 

6.  

 

Правильно наголошую слова з дзвінкими приголосними звуками у кінці складу.   Ст.9-11, впр.1-10

 

 

7.  

 

Правильно наголошую слова. Ст.11-14, Впр.1-11

 

8.  

 

Урок розвитку зв’язного мовлення.  

Відтворення змісту побаченого творчо.

Складання твору за серією малюнків.

 

9.  

 

Розташовую слова в алфавітному порядку.

Ст.14-15, впр.1-5

 

 

10.

 

Правильно поділяю слова для переносу. Ст.15-16,  впр.1-7

 

11.

 

Спостерігаю за значенням слів.

Розрізняю пряме і переносне значення слів.

 Ст.17-18, впр.1-10

 

 

Утворює словосполучення з прямим і переносним значеннями ; добирає до поданого слова 2-3 найуживаніші синоніми, антоніми; розкриває значення найуживаніших

12.

 

Добираю синоніми й антоніми.

 Ст.19-20,  впр.1-8

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

13.

 

 Розпізнаю багатозначні слова. 

 

 

 

 

Ст.21-22, впр.1-8

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

багатозначних слів, вводить їх у словосполучення, речення ; пояснює значення найуживаніших фразеологізмів; розпізнає застарілі й нові слова в текстах; досліджує походження слів .

Пише переказ тексту розповідного змісту ; використовує у власних висловленнях виражальні засоби мови ; висловлює своє ставлення до того, про що пише; записує власні висловлення грамотно і зрозуміло.

14.

 

Досліджую фразеологізми.

Ст.23-24, впр.1-8  Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

 

15.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчальний письмовий переказ.

 

16.

 

Дослідження ролі в мовленні лексичних груп слів. 

Підсумковий урок за темою.

 

17.

 

Діагностувальна робота: списування із завданням.

           

 

18.

 

Пригадую будову слова

Аналіз діагностувальної роботи.

Визначаю будову слова.

 Ст.25-26, впр.1-9

 

Правильно записує слова із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції; розрізняє і правильно записує слова зі співзвучними префіксами і прийменниками ; правильно пише слова з апострофом після префіксів; розрізняє і правильно записує слова з префіксами пре- і при-; утворює нові слова за допомогою префіксів, з найуживанішими суфіксами зменшення.

19.

 

Розпізнаю співзвучні префікси і прийменники. Ст.27-29 , впр.1-10

 

20.

 

Досліджую слова із префіксами пре-, при-.

Ст.29-31, впр.1-7

 

21.

 

Розпізнаю співзвучні префікси і прийменники. Слова із префіксами пре-, при

 

22.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Відтворення змісту прослуханого твору.

Письмовий переказ.

 

23.

 

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. 

 Ст.31-32, впр.1-8

 

 

24.

 

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

25.

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Підбираю спільнокореневі слова.

Розбираю слова за будовою.

 

26.

 

 

Дізнаюся більше про іменник Розрізняю іменники – назви істот і неістот, власні і загальні назви. Ст. 33-34, впр.1-8

 

 

Розпізнає іменники з абстрактним значенням ; визначає рід і число іменників;відтворює назви відмінків і

27.

 

Визначаю рід і число іменників.

Складання діалогу з поданих ситуацій.  

 

 

 

 

 

Ст.35-37, впр.1-9

 

 

відмінкові питання ; змінює іменники за числами і відмінками ; визначає початкову форму іменника (називний відмінок однини) ; визначає відмінок іменника в реченні.

 

Дає загальну оцінку почутому діалогу; складає діалог; правильно записує діалог.

28.

 

Досліджую відмінки і відмінникові питання. Ст. 3 7-39 ,впр 1-8

 

 

29.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення Складання діалогу з поданих ситуацій.  

 

 

30.

ІІчв

Змінюю іменники за відмінками.  Ст.39-40 , впр.1-7

 

31.

 

Визначаю початкову форму іменників. Ст.41-42,  впр 1-7

 

32.

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини.

 Ст.43-44, впр.1-9

 

33.

 

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному  і місцевому відмінках однини. 

Ст.45-47, впр.1-7

 

34.

 

 Діагностувальна робота. Письмовий діалог.

 

35.

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини.  Ст.48-50 , впр.1-8

 

36.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення усних монологічних висловлень (розповідь, опис, міркування, есе).

 

 

37.

 

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників    Ст.50-52,  впр.1-7

 

 

 

Змінює у процесі словозміни іменників приголосні [г], [к],[х]

перед закінченням –і на [з′],[ц′],[с′], голосний [і] на [о]; правильно вживає в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення –ом, –ем (– єм), в іменниках жіночого роду закінчення –ою, –ею (–єю) ; перевіряє за словником закінчення іменників чоловічого

38.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.

 Ст.52-55,  впр.1-9

 

39.

 

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку

однини. Ст..55-57, впр.1-6

 

 

40.

 

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини. Ст.5859,  впр.1-7 

 

41.

 

Досліджую закінчення іменників у

 

 

 

 

родовому і місцевому відмінках множини. Розбираю іменник як частину мови. 

Ст.60-62, впр.1-6, впр.1-8

 

роду в родовому й орудному відмінках [4 використовує в мовленні паралельні форми іменників чоловічого роду – назв істот у давальному й місцевому відмінках однини; правильно записує іменники жіночого роду з основою наприголосний в орудному відмінку однини; правильно вживає літературні форми іменників у місцевому відмінку множини.

Розрізняє різновиди текстів; будує текст-опис; використовує засоби зв’язку речень у тексті.

42.

 

Діагностувальна робота. Перевірка

мовних знань і умінь по темі «Іменник» 

 

 

43.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення.  Вибір і використання інформації з почутого для створення власних висловлень.

Складання опису предмета.  

 

44.

 

Дізнаюся більше про прикметник Аналіз діагностувальної роботи.

Пригадую вивчене про прикметник. 

Ст.63-65, впр.1-11

 

 

 

Змінює прикметники за родами і числами ; змінює прикметники разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями ; правильно записує прикметники з м’яким кінцевим приголосним основи у різних відмінкових формах ; визначає граматичну

форму прикметника (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний ; утворює форми ступенів порівняння прикметників ; правильно вимовляє і записує прикметники на –ський, – цький, – зький ; використовує у власних зв’язних

45.

 

 Спостерігаю за відмінюванням прикметників. Ст.65-68, впр.1-9

 

46.

 

Визначаю початкову форму

прикметників.Ст..68-69,впр.1-6

 

 

 

47.

 

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках. Ст.70-71, впр.1-9

 

48.

 

Утворюю прикметники за допомогою

префіксів і суфіксів. Ст.72-74 , впр. 1-9

 

 

49.

 

Досліджую прикметники із суфіксами ськ-, зьк-, цьк- Ст.74-75. впр.1-9.

 

50.

 

 Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення коротких письмових повідомлень.

Складання  запрошення та вітальної листівки  

 

51.

 

Визначаю рід, число і відмінок прикметників.  Ст.76-77, впр.1-8

 

52.

 

Діагностувальна робота. Диктант .

 

висловленнях прикметники в прямому і переносному значеннях.

 

 

Складає тексти для письмового спілкування

(оголошення,запрошен ня афіша тощо) 

53.

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Розбираю прикметники як частину мови.

Ст..78-79 ,впр.1-8

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Міськевич Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додав(-ла)
Ахматова Ніна
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
6 січня 2023
Переглядів
3129
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку