Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно- тематичне планування. Я досліджую світ. За підручником Н. Будни. За програмою з очікувальними результатами.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з предмета Я досліджую світ

(За авторами Н. Будна, Т. Гладюк, С. Заброцька, Н. Шост) 3 години на тиждень

з/п

Тема уроку

Дата

Очікувальні результати

І семестр

 

                                         ЛЮДИНА                                                         

Ічв

1

 

Неповторність кожної людини.С.4-7

Безпечна поведінка в умовах надзвичайних ситуацій.

 

 

Має уявлення про неповторність кожної людини ; аргументує неприпустимість заподіяння будь-якої шкоди собі й іншим; пояснює, від чого залежить безпека вдома, в школі, в довкіллі; обмінюється досвідом уникнення небезпеки в реальних ситуаціях ;пояснює можливості

людини;значення знань, освіти, працелюбства в досягненні успіхів і спілкуванні.

2

Життя людини – найвища цінність. С.7-10 

 

 

 

3

Діагностування рівня опанування учнями минулого навчального матеріалу.

 

 

4

Благодійність як прояв добра і співчуття, взаємодопомоги.  

 

 

5

 

Обговорення можливостей досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті. С.22-25

 

ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ

6

Роль спілкування в житті людини. С.26-29

 

Має уявлення про культуру взаємин людей у сім’ї, школі, на вулиці;розуміє значення добрих взаємин, сутність доброзичливості, милосердя, їх перевагу над конфліктами, 

7

Культура поведінки. Волонтерська діяльність як спосіб вияву безкорисливої допомоги іншим.

С.29-32 

 

 

8

Обговорення        різноманітних      ситуацій. Правила поведінки у громадських місцях, вдома.

 

9

Уникнення конфліктів з іншими людьми.

Моральні норми.

С.33-35                   

 

ЛЮДИНА В СУСПІЛЬСТВІ

10

Ознайомлення із громадськими правами та обов’язками. С.36-43

 

Знає зміст основних символів держави, символіки інших держав; цікавиться

11

Основні символи держави. С.36-40 

Символи інших країн. Народні символи.

 

 

12

Турбота кожного про оточення, про довкілля, про історичну та культурну спадщину. 

С.44-47

 

історією і культурою свого краю; наводить приклади відповідальності за скоєні правопорушення; розмірковує, як правильно розпоряджатися кишеньковими грошима.

13

Пам’ятки твого краю.

 

14

Приклади правопорушень серед дітей та відповідальність за їх скоєння. 

С.48-50 Оцінювання загроз для себе і для інших.

 

15

Моделювання різних соціальних ролей ( учень-учитель, лікар- пацієнт, пішохідводій) Рольова гра «Я рятівник» С.50-53

 

16

Розкриття взаємозв’язків між людьми у процесі виконання соціальних ролей.

 Рольова гра «Я пасажир»          

 

17

Гроші. Планування бюджету. Правила заощадження. Рольова гра «Супермаркет» С.54-57

 

18

Діагностувальна  робота 1.  « Я серед людей і в суспільстві»

 

 

                          ЛЮДИНА І СВІТ

19

Земля спільний дім для всіх людей. Уявні подорожі в інші країни (проект). Найближчі сусіди України.

 

Наводить приклади співробітництва України з іншими країнами щодо проблем охорони природи, енергозбереження, безпечного життя, запобігання стихіям.

 

 

 

 

 

 

 

20

Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя. Взаємодопомога і підтримка народів у кризових ситуаціях.

 

21

Внесок  кожної людини у збереження різних культур і природних багатств.

 

 

                        ПРИРОДА

 

Має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему;  розповідає про вплив Сонця і Місяця на нашу планету,  проводить спостереження за погодою, сезонними

22

 

Планета Земля – наш дім у Всесвіті. 

 

23

Уявлення про Всесвіт та Сонячну систему. Моделювання Сонячної системи.С.58-61

 

24

 

Небесні тіла: зорі, планети. Сонце – джерело світла і тепла на Землі.С.62-69

 

25

Земля – планета Сонячної системи.С.70-76

 

26

Місяць – природний супутник Землі.

 

 

ІІ чв

С.81-83

 

змінамиу природі своєї місцевості ;

 

 

 

27

Вплив Сонця і місяця на Землю. С.84-90

 

визначає сторони горизонту по компасу; моделює Сонячну систему, сузір’я, зміни земної поверхні,обертання Землі .

 

Дізнається з різних джерел про методи передбачення погоди, народні прикмети про зміну погоди.

 

 

 

Називає способи орієнтування на місцевості;  орієнтується на місцевості за допомогою компасу, Сонця і місцевих ознак  ;знає  правила поведінки під час землетрусів,повені та інших стихійних лих.

 

Знаходить і показує на картах материки, океани.

 

Робить висновки про різноманітність і цілісність природи Землі.

28

 

 

Форма і  рухи Землі. Наслідки обертання і руху Землі.

 

29

Природні зони Землі. Пристосування рослин і тварин до умов існування в різних природних зонахах. С.127-128 

 

30

 Погода. Прогноз погоди.  С.125-126

 

 

31

 

Способи збереження поверхні Землі: глобус, план, карта. С 102-104

 

32

Складання     плану     кімнати,     пришкільної

ділянки. С.99-101,106-107

 

33

Сторони горизонту. Способи орієнтування на місцевості. Визначення сторін горизонту за допомогою Сонця.С.91-92

 

34

Діагностувальна робота 2.  «Людина і світ. Природа» 

 

 

35

Форми земної поверхні. С.114-116

 

36

Зміни земної поверхні: різновиди, причини і наслідки. С.117-120 

Моделювання форм земної поверхні, їх змін.

 

37

 

Землетруси, виверження вулканів, робота

вітру.  С.120-124

 

38

Материки      та     океани,      їхні      назви      і

розташування на карті. С.108-110

 

39

 

Позначення на контурній карті материків і океанів.С.108-111

 

40

Особливості природи Тихого океану. С.129-132

 

41

Особливості природи  Атлантичного океану.

С.132-135 

 

 

42

Особливості природи Індійського океану. С.136-138

 

43

Особливості         природи     Північного Льодовитого океану. С.139-142

 

44

Особливості природи Антарктиди. С.147-154

 

45

 

Діагностувальна  робота 3.  

«Природа»

 

 

 

46

 Людина і світовий океан. С.142-146

 

 

pdf
Додав(-ла)
Ахматова Ніна
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня 2023
Переглядів
670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку