Календарно-тематичне планування з математики для 4 класу за підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко

Про матеріал
Календарне планування з математики для 4 класу, ІІ семестр. Заплановано діагностувальні роботи, навчальні проєкти, повторення навчального матеріалу
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Математика

 (за підручником  : Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. Математика: Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2 частинах) : частина І1)

4 клас

ІІ семестр

№ уроку

Дата

Скоригована дата

Тема уроку

Повторення

Примітка

82

16.01

 

Повторюємо вивчене

Нумерація чисел в межах 1000

С. 125

83

17.01

 

Вивчаємо геометричні фігури на площині

Арифметичні дії з числами

С. 128

84

18.01

 

Вивчаємо геометричні фігури на площині

Залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів

С. 129

85

19.01

 

Вивчаємо геометричні фігури в просторі

Прийоми додавання і віднімання в межах 1000

С. 130

  

 

   86

 

 

20.01

 

Розділ 5

Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове

Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення

 

Додавання і віднімання різними способами

 

 

С. 131

87

23.01

 

Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово

Усне множення і ділення в межах 1000

С. 132-133

88

24.01

 

Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом

Множення і ділення різними способами

С. 4-5

89

25.01

 

Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом

Ділення з остачею

С. 6

90

26.01

 

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами

Ділення з остачею

С. 7

91

27.01

 

Ознайомлюємось із задачами на пропорційне ділення

Числові вирази і вирази зі змінною

С.8-9

92

30.01

 

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

Нерівності і рівняння

С. 10-11

93

31.01

 

Множимо кругле число на одноцифрове

Нерівності зі змінною

С. 12-13

94

01.02

 

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

Частини цілого

С. 14-15

95

02.02

 

Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення

Арифметичні дії множення і ділення

С. 16-17

96

03.02

 

Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; задачі на пропорційне ділення

Письмовий прийом множення

С. 18-20

97

06.02

 

Розв’язуємо задачі

Множення на одноцифрове число

С. 21-22

98

07.02

 

Ознайомлюємось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями

Письмове ділення на одноцифрове число

С. 23-24

99

08.02

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

Розв’язування задач способом відношень

С. 25-26

100

09.02

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

Письмове множення на кругле число

С. 27-28

101

10.02

 

Множимо і ділимо іменовані числа

Письмове ділення на кругле число

С. 29-30

102

13.02

 

Ділимо з остачею

Задачі на подвійне зведення до одиниці

С. 31-32

103

14.02

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

Письмове ділення на двоцифрове число

С. 33-34

104

15.02

 

Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину

Задачі з буквеними даними

С. 37-38

105

16.02

 

Повторюємо вивчене. Навчальний проєкт «Цікаві способи обчислень»

Множення та ділення на 9, 10, 11

С. 39

106

17.02

 

Діагностувальна робота №5

 

С. 40

107

20.02

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками.

 Навчальний проєкт №4 «Цікаві способи обчислень»

Множення та ділення на 5, 25, 50

С. 41

 

 

 

 

108

 

 

 

 

21.02

 

Розділ 6

Вивчаємо письмове множення і ділення на двоцифрове та трицифрове числа

 

Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове

 

 

 

 

 

Нумерація трицифрових чисел

 

 

 

 

С. 42

109

22.02

 

Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне

Читання і запис багатоцифрових чисел

С. 43-44

110

23.02

 

Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом

Утворення багатоцифрових чисел

С. 45-46

111

24.02

 

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом

Порівняння багатоцифрових чисел

С.47-48

112

27.02

 

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом

Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел

С. 49-50

113

28.02

 

Досліджуємо одночасний рух двох тіл у різних напрямках

Додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел

С. 51

114

01.03

 

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове

Визначення загальної кількості одиниць певного розряду

С.52

115

02.03

 

Досліджуємо одночасний рух двох тіл у різних напрямках

Задачі на спільну роботу

С. 53-55

116

03.03

 

Ознайомлюємось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках

Арифметичні дії з іменованими числами

С. 54-55

117

06.03

 

Досліджуємо задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках

Множення круглих чисел

С. 56-57

118

07.03

 

Розв’язуємо задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках

Ділення круглих чисел

С. 58-59

119

08.03

 

Розв’язуємо задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках

Додавання багатоцифрових чисел

С. 60

120

09.03

 

Досліджуємо задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках

Віднімання багатоцифрових чисел

С. 61-62

121

10.03

 

Зіставляємо задачі на рух і задачі на спільну роботу

Письмове додавання багатоцифрових чисел

С. 63-64

122

13.03

 

Множимо і ділимо іменовані числа

Задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами

С. 65-66

123

14.03

 

Виконуємо ділення з остачею

Взаємопов’язані величини

С. 67-68

124

15.03

 

Узагальнюємо задачі на процеси

Швидкість руху

С. 69-70

  125

16.03

 

Діагностувальна робота №6

 

С. 75

126

17.03

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Розв’язуємо задачі на процеси

Правило знаходження подоланого шляху

С. 71

127

20.03

 

Досліджуємо задачі на процеси

Задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

С. 72

128

21.03

 

Повторюємо вивчене.

Задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

С. 73-74

129

22.03

 

Навчальний проєкт №5 «Книга математичних рекордів»

Геометричні фігури

С. 76

 

 

 

130

 

 

 

23.03

 

Розділ 7

Знаходимо площі фігур. Вивчаємо дроби

 

Узагальнюємо знання про геометричні фігури на площині

 

 

Геометричні фігури на площині

 

 

 

С. 77-78

131

24.03

 

Ознайомлюємось із площею фігури

Геометричні фігури у просторі

С. 79-80

132

03.04

 

Дізнаємося про одиницю вимірювання площі – 1 см²

Задачі на знаходження однакової величини за двома сумами

С. 81-82

133

04.04

 

Дізнаємося про формулу площі прямокутника

Периметр прямокутника

С. 83-84

134

05.04

 

Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них задачі

Задачі на рух

С. 85-86

135

06.04

 

Дізнаємося про одиниці вимірювання площі: 1 мм², 1 дм², 1 м², 1 км²

Задачі на рух

С. 87-88

136

07.04

 

Дізнаємося про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га

Задачі на рух

С. 89-90

137

10.04

 

Узагальнюємо знання про частини цілого

Задачі на процеси

С. 91-92

138

11.04

 

Ознайомлюємось із поняттям дробу

Задачі на процеси

С. 93-94

139

12.04

 

Вивчаємо дроби

Табличне і позатабличне множення

С. 95-96

140

13.04

 

Порівнюємо дроби

Табличне і позатабличне ділення

С. 97-98

141

14.04

 

Порівнюємо дроби

Перетворення іменованих чисел

С. 99

142

17.04

 

Розв’язуємо задачі

Рівняння

С. 100

143

18.04

 

Знаходимо дріб від числа

Рівняння

С. 101-102

144

19.04

 

Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа

Периметр прямокутника

С. 103-104

145

20.04

 

Знаходимо число за величиною його дробу

Задачі на пропорційне ділення

С. 105-106

146

21.04

 

Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу

Нерівності

С. 107-108

147

24.04

 

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа

Порівняння іменованих чисел

С. 109-110

148

25.04

 

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа

Периметр трикутника

С. 111-112

149

26.04

 

Розв’язуємо задачі

Одиниці часу

С. 113

150

27.04

 

Діагностувальна робота №7

 

С. 117

151

28.04

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Розв’язуємо задачі

Одиниці часу

С. 114

152

01.05

 

Розв’язуємо задачі

Одиниці часу

С. 115-116

153

02.05

 

Навчальний проєкт №6. Як допомагають у житті знання з геометрії

 

С. 118

 

 

154

 

 

 

 

03.05

 

Розділ 8

Вимірюємо час. Узагальнюємо вивчене в 4 класі

Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу

 

 

 

С. 119-120

155

04.05

 

Розв’язуємо задачі на час

 

С. 121-122

156

05.05

 

Розв’язуємо задачі на час

 

С. 123-124

157

08.05

 

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії

 

С. 125

158

09.05

 

Узагальнюємо вивчене про типові задачі

 

С. 126

159

10.05

 

Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності та нерівності

 

С. 127

160

11.05

 

Узагальнюємо вивчене про геометричні фігури

 

С. 128

161

12.05

 

Узагальнюємо вивчене про дроби

 

С. 129

162

15.05

 

Повторюємо вивчене

 

 

163

16.05

 

Діагностувальна робота №8

 

С. 130

164

17.05

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками

 

 

165

18.05

 

Навчальний проєкт №7. Знання з математики на варті здоров’я

 

С. 131

166

19.05

 

Навчальний проєкт №7. Знання з математики на варті здоров’я

 

С. 131

167

22.05

 

Повторюємо вивчене

 

С. 132

168

23.05

 

Повторюємо вивчене

 

С. 132

169

24.05

 

Повторюємо вивчене

 

С. 133

170

25.05

 

Повторюємо вивчене

 

С. 133

171

26.05

 

Резервний урок. Математична олімпіада

 

 

172

29.05

 

Резервний урок. Конкурс знавців математики

 

 

173

30.05

 

Резервний урок

 

 

174

31.05

 

Резервний урок

 

 

175

01.06

 

Підсумковий урок за ІІ семестр

 

 

176

02.06

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
7 січня 2023
Переглядів
2135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку