Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 8 клас для роботи з дитиною з особливими потребами
Перегляд файлу

Підручник -  Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2016.

Робочий зошит – Павлюк А.В., Карпюк О.Д. Grammar practice book. Робочий зошит з граматики англійської  мови для учнів 8 класу. – Тернопіль: Лібра Терра, 2016.

 

№ уроку

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

на кінець уроку учні вміють:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Соціокультурні

Загально-навчальні компетенції

Домашнє завдання

Примітки

8-А

8-Г

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Lesson 5. Do you need a book?

Тема 3. Тобі потрібна книга? (14 уроків)

  1.  

 

 

Чи потрібна тобі книга?

Розповідати про прочитані книги, називати жанри літературних творів

p. 115

 

Ex. 1, p. 114

Ex. 3, p. 116

 

Ex. 4, p. 117

 

Громадська відповідальність: обговорює розмаїття літературної спадщини.

Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює витрати на створення друкованої книги.

Ex.2, p. 116 (скласти речення)

 

  1.  

 

 

Жанри літератури

Розповідати про прочитані книги, називати жанри літературних творів

p. 117

 

Ex. 5, p. 117

 

Ex. 6, p. 119

 

Записати нові слова в словник

 

  1.  

 

 

Відомі англійські письменники

Знати англійських письменників, розповідати про їхні твори

ЛО теми

 

Ex.7, p. 120

 

Ex. 8,9,  p. 121

 

Підписати фотографії

 

  1.  

 

 

Граматичний практикум

Повторення читання відкритих складів

ЛО теми

 

 

 

Завдання на картках

 

З’єднати слова з транскрипцією

 

  1.  

 

 

Граматичний практикум

Повторення читання закритих складів

 

 

 

 

Завдання на картках

 

Робота на картках

 

  1.  

 

 

Чи гарний ти читач?

Вживати ГМ теми

ЛО теми

 

Ex.1, p. 125

Ex. 2, p. 126

 

Робота на картках

Робота на картках

 

  1.  

 

 

Книги у нашому житті

Розповідати про книги, правила вибору книги

p. 128

 

 

Ex. 6, p. 127

Ex. 3, p. 127

 

Скласти список книг, які прочитала за канікули

 

  1.  

 

 

Книга чи фільм?

Вміти описувати переваги та недоліки читання книг та перегляду фільму

ЛО теми

 

 

Ex. 6, p. 127

Ex.1, p. 129

 

Переглянути уривок фільму «Поліанна»

 

  1.  

 

 

Улюблені книги

Розповідати про улюблені книги

p. 133

 

Ex.2, p. 129

 

Ex.1, p. 129

 

Скласти план фільму «Поліанна»

 

  1.  

 

 

Улюблені книги

Розповідати про улюблені книги

ЛО теми

 

 

Ex. 8, p. 132

Ex.7, p. 132

 

Ex. 9, p. 134 (дати відповіді на запитання)

 

  1.  

 

 

Розвиток навичок письма

Писати відгук на прочитану книгу

ЛО теми

 

Ex. 2,p. 136

 

Ex. 3, p. 136

 

Write a book review

 

  1.  

 

 

Урок домашнього читання

Читати з метою отримання загальної та детальної інформації

ЛО теми

 

Ex.4, p. 175

Ex.5, p. 176

 

Ex.2,3, p. 174

Ex.1, p. 174

Ex.9, p. 177 (дати відповіді на запитання)

 

  1.  

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми “Do you need a book?”

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

ЛО теми

 

 

Ex.4, p. 165

Ex.2,3, p. 164

Ex.1, p. 164

Робота на картках

 

  1.  

 

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

Lesson 6. Music is heard everywhere

Тема 4. Музика – скрізь (14 уроків)

  1.  

 

 

Музика.

Ознайомитися з музичними жанрами

ЛО теми

 

 

Ex.4, p. 140

Ex.1, p. 137

Ex.2, p. 138

Ex.3, p. 139

Громадська відповідальність: пояснює правила поведінки у закладах культури.

Здоров’я і безпека: наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття

Підприємливість та фінансова грамотність: аналізує вартість квитків на концерти виконавців різних жанрів

Записати нову лексику в словник с.138-139

 

  1.  

 

 

Ти музичний фан?

Слухати про музичних виконавців

ЛО теми

 

Ex.6, p. 140

 

Ex. 7, p. 141

 

 Підготувати фото “My favourite singer”

 

  1.  

 

 

Музика у моєму житті.

Розповідати декілька  про свій улюблений жанр музики

ЛО теми

 

Ex.2, p. 143

Ex.1, p. 141

Ex.3,4, p. 144

 

Ex. 6, p. 145 (обрати свій улюблений стиль)

 

  1.  

 

 

Граматичний практикум. Світова класична музика.

Слухати класичну музику

ЛО теми

 

 

 

Зразки класичних творів музичного мистецтва

 

Прослухати ще раз і обрати улюблену

 

  1.  

 

 

Граматичний практикум. Улюблена музика.

Характеризувати улюблену музику

ЛО теми

 

 

 

Зразки улюбленої музики

 

Описати улюблену музику  простими прикметниками

 

  1.  

 

 

Музиканти.

Слухати про музичну групу та розуміти інформацію

ЛО теми

 

 

Ex.1,2,  p. 149

Ex.3, p. 149

 

Знайти інформацію про улюблену музичну групу.

 

  1.  

 

 

Музичні смаки.

Слухати інформацію про улюблену музичну групу

ЛО теми

 

Ex. 4c, p. 151

 

Ex. 4, p. 150

Ex. 5, p. 153

Робота на картках

 

  1.  

 

 

Моя улюблена пісня

Аналізувати зміст улюбленої пісні

ЛО теми

 

 

 

Аналіз пісень

 

Повторити неправильні дієслова

 

  1.  

 

 

Музичні стилі.

Розповідати про музичні стилі

ЛО теми

 

Ex.7, p. 153

 

 

 

Прослухати різні музичні стилі

 

  1.  

 

 

Українська музика.

Розповідати про музичні стилі, відомих музикантів, улюблених виконавців

ЛО теми

 

Ex. 1, p. 155

 

Ex.2, 3, p. 157

Ex.5,p. 159

Оформити постер про улюбленого виконавця

 

  1.  

 

 

Урок розвитку навичок письма

Писати відгук на відвіданий захід

ЛО теми

 

Ex. 1, p. 162

 

 

Ex. 2, p. 163

Write a concert review

 

  1.  

 

 

Урок розвитку навичок читання

Читати відгук на відвіданий захід

ЛО теми

 

Ex. 1, p. 162

 

 

Ex. 2, p. 163

 

Read a concert review

 

  1.  

 

 

Повторення вивченого матеріалу

Використовувати лексичний та граматичний матеріал теми

ЛО теми

 

Ex.11,12, p. 168

 

Ex.10, p. 168

Ex. 8,9,

 p. 168

 

Ex. 14, p. 171 (опрацювати емейл)

 

  1.  

 

 

Узагальнюючий урок

Повторити ЛО теми

 

Lesson 7. Broaden your mind!

Тема 5. Засоби масової інформації (13 уроків)

  1.  

 

 

Друковані видання.

Розповідати які є друковані видання

p. 183

 

Ex.1, p. 182

 

Ex.2, p. 183

Ex.3, p. 183

Екологічна безпека та сталий розвиток: привертає увагу до екологічних проблем через засоби масової інформації.

Громадська відповідальність: демонструє розуміння основ медіа-грамотності; визначає достовірність інформації.

Здоров’я і безпека: пояснює правила безпечної поведінки з онлайн-ресурсами.

Ex.4, p. 184 (з’єднати слова та їх значення)

 

  1.  

 

 

Українська преса.

Називати періодичні видання України

p. 186

 

Ex.2, p. 185

 

Ex. 1, p. 185

Ex.3, p. 187

Ex. 6, p. 188

Ex.3, p. 187 (перекласти власні назви)

 

  1.  

 

 

Преса Великої Британії.

Називати періодичні видання Великої Британії

p. 189

 

 

Ex.1,2 ,p. 189

Ex.3,4, p. 190

 

Виписати назви видань Великої Британії

 

  1.  

 

 

Преса США.

Розповідати про особливості засобів масової інформації

ЛО теми

 

Ex.2,3, p. 192

 

 

Ex. 1, p. 191

Виписати назви видань США

 

  1.  

 

 

Граматичний практикум. Урок читання.

Використовувати граматичні структури для вираження майбутнього часу

ЛО теми

 

Читання закритих та відкритих складів

 

 

 

Робота на картках

 

  1.  

 

 

Улюблені журнали.

Розповідати про свій досвід читання періодичних видань

p. 197

 

Ex.3, p. 195

 

Ex. 1,2, p. 194

 

Ex. 4, p. 196 (скласти інтерв’ю)

 

  1.  

 

 

Улюб­лені газети та журнали підліт­ків

Розповідати про свої улюблені періодичні видання

ЛО теми

 

Ex.8, p. 198

 

Ex. 5, p. 197

 

Розповідати про улюблений журнал

 

  1.  

 

 

Інформаційна сторінка в газеті

Писати газетну статтю

ЛО теми

 

Ex. 1, p. 199

 

 

Ex. 2, p. 199

Write an article to the newspaper

 

  1.  

 

 

Урок домашнього читання

Читати з метою отримання загальної та детальної інформації

ЛО теми

 

Ex. 1, p. 233

 

Ex. 2,3,4, p. 236

 

Ex. 6, p. 237 (переписати статтю)

 

  1.  

 

 

Повторення вивченого матеріалу

Використовувати лексичний та граматичний матеріал теми

ЛО теми

 

Ex. 4, p. 226

 

Ex.1,2,3, p. 225

Ex. 6, p. 227

Ex. 7, p. 227 розповідати про газети, які передплачуєш

 

  1.  

 

 

Контроль письма

 

  1.  

 

 

Контроль аудіювання

 

  1.  

 

 

Узагальнюючий урок з теми

“Broaden your mind”

 

 

 

 

 

Lesson 8. Geographical outlook

Тема 6. Подорожування

  1.  

 

 

Навколо світу

Розповідати про способи подорожування

ЛО теми

Definite article “the”

Ex. 4,5, p. 202

 

Ex. 1,2, p. 200

Ex. 3, p. 201

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в поданих країнах; обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі.

Громадська відповідальність: робить повідомлення про основні відомості про Україну і Великобританію.

Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливість замовлення квитків онлайн, аналізує вартість подорожування в різні країни

Ex. 6, p. 77 (GB)

 

  1.  

 

 

 

Подорож країнами

Вживати означений артикль з географічними назвами

ЛО теми

Definite article “the”

Ex. 1, p. 203

Ex. 2,3, p. 205

 

Ex. 4, p. 205

Ex. 7, p. 78 (GB)

Ex. 8, p. 79 (GB)

 

  1.  

 

 

 

Подорож країнами

Розповідати про власний досвід подорожування

ЛО теми

Definite article “the”

Ex. 5, p. 205

Ex. 6, p. 206

Ex. 7, p. 207

 

 

 Описати улюблену країну

 

  1.  

 

 

 

Граматичний практикум. У аеропорту.

 

Ознайомитися як поводити себе в аеропорту

ЛО теми

 

Перегляд відео

«У аеропорту»

 

 

 

Записати нову лексику

 

  1.  

 

 

 

Граматичний практикум. На залізниці.

Ознайомитися як поводити себе на залізниці

ЛО теми

 

Перегляд відео «На залізниці»

 

 

 

 Скласти опитування про улюблений вид транспорту

 

  1.  

 

 

 

Клімат та гео­графічне поло­ження Великої Британії.

Показувати географічне положення Великої Британії.

p. 213

ГМ теми

Ex. 1,2, p. 212

 

Ex. 3, p. 214

 

 

 

  1.  

 

 

 

Клімат та гео­графічне поло­ження України

Показувати про географічне положення, називати клімат, вказувати кількість населення України

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 4, p. 214

 

Ex. 5,6, p. 216

Ex. 7, p. 216

Ex. 8, p. 218 (прочитати і перекласти)

 

  1.  

 

 

 

Подорож до Британії

Називати частини Великої Британії

ЛО теми

ГМ теми

 

Ex. 2, p. 220

Ex. 1, p. 220

Ex. 12,13, p. 84 (GB)

Підписати карту ВБ

 

  1.  

 

 

 

Країна моєї мрії

Розповідати про подорожування

ЛО теми

ГМ теми

 

 

Ex. 3, 4, p. 222

Ex. 15, p. 86 (GB)

Ex. 1, p. 87 (GB)

Намалювати країну своєї мрії

 

  1.  

 

 

Написання електронного листа

Списати неофіційного листа про подорожування

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 1,2, p. 223

 

 

Ex. 3, p. 224

Переписати листа

 

  1.        

 

 

Повторення вивченого матеріалу

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 13, p. 230

 

Ex. 11,12, p. 229

Ex. 8, 9, p. 228

Ex. 15, p. 231 (читати діалог в ролях)

 

  1.        

 

 

Узагальнюючий урок з теми “Geographical outlook”

 

  1.        

 

 

Контроль читання

 

  1.        

 

 

Контроль говоріння

 

  1.        

 

 

Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр

 

  1.        

 

 

Підсумковий урок за рік

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Щерба Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Переяслова Оксана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Уманська Жанна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 8 клас, Планування
Інкл
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 травня 2023
Переглядів
12600
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку