Підручник - Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2016.
Робочий зошит – Павлюк А.В., Карпюк О.Д. Grammar practice book. Робочий зошит з граматики англійської мови для учнів 8 класу. – Тернопіль: Лібра Терра, 2016.
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат на кінець уроку учні вміють: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Соціокультурні Загально-навчальні компетенції |
Примітки |
|||||||
Lesson 5. Do you need a book? Тема 3. Тобі потрібна книга? (14 уроків) |
|||||||||||||
|
|
|
Чи потрібна тобі книга? |
Розповідати про прочитані книги, називати жанри літературних творів |
p. 115 |
|
Ex. 1, p. 114 Ex. 3, p. 116 |
|
Ex. 4, p. 117 |
|
Громадська відповідальність: обговорює розмаїття літературної спадщини. Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює витрати на створення друкованої книги. |
Ex.2, p. 116 (скласти речення) |
|
|
|
|
Жанри літератури |
Розповідати про прочитані книги, називати жанри літературних творів |
p. 117 |
|
Ex. 5, p. 117 |
|
Ex. 6, p. 119 |
|
Записати нові слова в словник |
|
|
|
|
|
Відомі англійські письменники |
Знати англійських письменників, розповідати про їхні твори |
ЛО теми |
|
Ex.7, p. 120 |
|
Ex. 8,9, p. 121 |
|
Підписати фотографії |
|
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Повторення читання відкритих складів |
ЛО теми |
|
|
|
Завдання на картках |
|
З’єднати слова з транскрипцією |
|
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Повторення читання закритих складів |
|
|
|
|
Завдання на картках |
|
Робота на картках |
|
|
|
|
|
Чи гарний ти читач? |
Вживати ГМ теми |
ЛО теми |
|
Ex.1, p. 125 |
Ex. 2, p. 126 |
|
Робота на картках |
Робота на картках |
|
|
|
|
|
Книги у нашому житті |
Розповідати про книги, правила вибору книги |
p. 128 |
|
|
Ex. 6, p. 127 |
Ex. 3, p. 127 |
|
Скласти список книг, які прочитала за канікули |
|
|
|
|
|
Книга чи фільм? |
Вміти описувати переваги та недоліки читання книг та перегляду фільму |
ЛО теми |
|
|
Ex. 6, p. 127 |
Ex.1, p. 129 |
|
Переглянути уривок фільму «Поліанна» |
|
|
|
|
|
Улюблені книги |
Розповідати про улюблені книги |
p. 133 |
|
Ex.2, p. 129 |
|
Ex.1, p. 129 |
|
Скласти план фільму «Поліанна» |
|
|
|
|
|
Улюблені книги |
Розповідати про улюблені книги |
ЛО теми |
|
|
Ex. 8, p. 132 |
Ex.7, p. 132 |
|
Ex. 9, p. 134 (дати відповіді на запитання) |
|
|
|
|
|
Розвиток навичок письма |
Писати відгук на прочитану книгу |
ЛО теми |
|
Ex. 2,p. 136 |
|
Ex. 3, p. 136 |
|
Write a book review |
|
|
|
|
|
Урок домашнього читання |
Читати з метою отримання загальної та детальної інформації |
ЛО теми |
|
Ex.4, p. 175 Ex.5, p. 176 |
|
Ex.2,3, p. 174 |
Ex.1, p. 174 |
Ex.9, p. 177 (дати відповіді на запитання) |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми “Do you need a book?” |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
ЛО теми |
|
|
Ex.4, p. 165 |
Ex.2,3, p. 164 |
Ex.1, p. 164 |
Робота на картках |
|
|
|
|
|
Узагальнюючий урок |
|
|
||||||||
Lesson 6. Music is heard everywhere Тема 4. Музика – скрізь (14 уроків) |
|||||||||||||
|
|
|
Музика. |
Ознайомитися з музичними жанрами |
ЛО теми |
|
|
Ex.4, p. 140 |
Ex.1, p. 137 Ex.2, p. 138 |
Ex.3, p. 139 |
Громадська відповідальність: пояснює правила поведінки у закладах культури. Здоров’я і безпека: наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття Підприємливість та фінансова грамотність: аналізує вартість квитків на концерти виконавців різних жанрів |
Записати нову лексику в словник с.138-139 |
|
|
|
|
Ти музичний фан? |
Слухати про музичних виконавців |
ЛО теми |
|
Ex.6, p. 140 |
|
Ex. 7, p. 141 |
|
Підготувати фото “My favourite singer” |
|
|
|
|
|
Музика у моєму житті. |
Розповідати декілька про свій улюблений жанр музики |
ЛО теми |
|
Ex.2, p. 143 |
Ex.1, p. 141 |
Ex.3,4, p. 144 |
|
Ex. 6, p. 145 (обрати свій улюблений стиль) |
|
|
|
|
|
Граматичний практикум. Світова класична музика. |
Слухати класичну музику |
ЛО теми |
|
|
|
Зразки класичних творів музичного мистецтва |
|
Прослухати ще раз і обрати улюблену |
|
|
|
|
|
Граматичний практикум. Улюблена музика. |
Характеризувати улюблену музику |
ЛО теми |
|
|
|
Зразки улюбленої музики |
|
Описати улюблену музику простими прикметниками |
|
|
|
|
|
Музиканти. |
Слухати про музичну групу та розуміти інформацію |
ЛО теми |
|
|
Ex.1,2, p. 149 |
Ex.3, p. 149 |
|
Знайти інформацію про улюблену музичну групу. |
|
|
|
|
|
Музичні смаки. |
Слухати інформацію про улюблену музичну групу |
ЛО теми |
|
Ex. 4c, p. 151 |
|
Ex. 4, p. 150 |
Ex. 5, p. 153 |
Робота на картках |
|
|
|
|
|
Моя улюблена пісня |
Аналізувати зміст улюбленої пісні |
ЛО теми |
|
|
|
Аналіз пісень |
|
Повторити неправильні дієслова |
|
|
|
|
|
Музичні стилі. |
Розповідати про музичні стилі |
ЛО теми |
|
Ex.7, p. 153 |
|
|
|
Прослухати різні музичні стилі |
|
|
|
|
|
Українська музика. |
Розповідати про музичні стилі, відомих музикантів, улюблених виконавців |
ЛО теми |
|
Ex. 1, p. 155 |
|
Ex.2, 3, p. 157 |
Ex.5,p. 159 |
Оформити постер про улюбленого виконавця |
|
|
|
|
|
Урок розвитку навичок письма |
Писати відгук на відвіданий захід |
ЛО теми |
|
Ex. 1, p. 162 |
|
|
Ex. 2, p. 163 |
Write a concert review |
|
|
|
|
|
Урок розвитку навичок читання |
Читати відгук на відвіданий захід |
ЛО теми |
|
Ex. 1, p. 162 |
|
|
Ex. 2, p. 163 |
|
Read a concert review |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
Використовувати лексичний та граматичний матеріал теми |
ЛО теми |
|
Ex.11,12, p. 168 |
|
Ex.10, p. 168 |
Ex. 8,9, p. 168 |
|
Ex. 14, p. 171 (опрацювати емейл) |
|
|
|
|
Узагальнюючий урок |
Повторити ЛО теми |
|
||||||||
Lesson 7. Broaden your mind! Тема 5. Засоби масової інформації (13 уроків) |
|||||||||||||
|
|
|
Друковані видання. |
Розповідати які є друковані видання |
p. 183 |
|
Ex.1, p. 182 |
|
Ex.2, p. 183 |
Ex.3, p. 183 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: привертає увагу до екологічних проблем через засоби масової інформації. Громадська відповідальність: демонструє розуміння основ медіа-грамотності; визначає достовірність інформації. Здоров’я і безпека: пояснює правила безпечної поведінки з онлайн-ресурсами. |
Ex.4, p. 184 (з’єднати слова та їх значення) |
|
|
|
|
Українська преса. |
Називати періодичні видання України |
p. 186 |
|
Ex.2, p. 185 |
|
Ex. 1, p. 185 Ex.3, p. 187 |
Ex. 6, p. 188 |
Ex.3, p. 187 (перекласти власні назви) |
|
|
|
|
|
Преса Великої Британії. |
Називати періодичні видання Великої Британії |
p. 189 |
|
|
Ex.1,2 ,p. 189 |
Ex.3,4, p. 190 |
|
Виписати назви видань Великої Британії |
|
|
|
|
|
Преса США. |
Розповідати про особливості засобів масової інформації |
ЛО теми |
|
Ex.2,3, p. 192 |
|
|
Ex. 1, p. 191 |
Виписати назви видань США |
|
|
|
|
|
Граматичний практикум. Урок читання. |
Використовувати граматичні структури для вираження майбутнього часу |
ЛО теми |
|
Читання закритих та відкритих складів |
|
|
|
Робота на картках |
|
|
|
|
|
Улюблені журнали. |
Розповідати про свій досвід читання періодичних видань |
p. 197 |
|
Ex.3, p. 195 |
|
Ex. 1,2, p. 194 |
|
Ex. 4, p. 196 (скласти інтерв’ю) |
|
|
|
|
|
Улюблені газети та журнали підлітків |
Розповідати про свої улюблені періодичні видання |
ЛО теми |
|
Ex.8, p. 198 |
|
Ex. 5, p. 197 |
|
Розповідати про улюблений журнал |
|
|
|
|
|
Інформаційна сторінка в газеті |
Писати газетну статтю |
ЛО теми |
|
Ex. 1, p. 199 |
|
|
Ex. 2, p. 199 |
Write an article to the newspaper |
|
|
|
|
|
Урок домашнього читання |
Читати з метою отримання загальної та детальної інформації |
ЛО теми |
|
Ex. 1, p. 233 |
|
Ex. 2,3,4, p. 236 |
|
Ex. 6, p. 237 (переписати статтю) |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
Використовувати лексичний та граматичний матеріал теми |
ЛО теми |
|
Ex. 4, p. 226 |
|
Ex.1,2,3, p. 225 |
Ex. 6, p. 227 |
Ex. 7, p. 227 розповідати про газети, які передплачуєш |
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|||||||||
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||||
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми “Broaden your mind” |
|
|||||||||
Lesson 8. Geographical outlook Тема 6. Подорожування |
|||||||||||||
|
|
|
Навколо світу |
Розповідати про способи подорожування |
ЛО теми |
Definite article “the” |
Ex. 4,5, p. 202 |
|
Ex. 1,2, p. 200 |
Ex. 3, p. 201
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в поданих країнах; обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. Громадська відповідальність: робить повідомлення про основні відомості про Україну і Великобританію. Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливість замовлення квитків онлайн, аналізує вартість подорожування в різні країни |
Ex. 6, p. 77 (GB) |
|
|
|
|
Подорож країнами |
Вживати означений артикль з географічними назвами |
ЛО теми |
Definite article “the” |
Ex. 1, p. 203 |
Ex. 2,3, p. 205
|
Ex. 4, p. 205 |
Ex. 7, p. 78 (GB) |
Ex. 8, p. 79 (GB) |
|
|
|
|
|
Подорож країнами |
Розповідати про власний досвід подорожування |
ЛО теми |
Definite article “the” |
Ex. 5, p. 205 |
Ex. 6, p. 206 Ex. 7, p. 207 |
|
|
Описати улюблену країну |
|
|
|
|
|
Граматичний практикум. У аеропорту.
|
Ознайомитися як поводити себе в аеропорту |
ЛО теми |
|
Перегляд відео «У аеропорту» |
|
|
|
Записати нову лексику |
|
|
|
|
|
Граматичний практикум. На залізниці. |
Ознайомитися як поводити себе на залізниці |
ЛО теми |
|
Перегляд відео «На залізниці» |
|
|
|
Скласти опитування про улюблений вид транспорту |
|
|
|
|
|
Клімат та географічне положення Великої Британії. |
Показувати географічне положення Великої Британії. |
p. 213 |
ГМ теми |
Ex. 1,2, p. 212 |
|
Ex. 3, p. 214 |
|
|
|
|
|
|
|
Клімат та географічне положення України |
Показувати про географічне положення, називати клімат, вказувати кількість населення України |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 4, p. 214 |
|
Ex. 5,6, p. 216 |
Ex. 7, p. 216 |
Ex. 8, p. 218 (прочитати і перекласти) |
|
|
|
|
|
Подорож до Британії |
Називати частини Великої Британії |
ЛО теми |
ГМ теми |
|
Ex. 2, p. 220 |
Ex. 1, p. 220 |
Ex. 12,13, p. 84 (GB) |
Підписати карту ВБ |
|
|
|
|
|
Країна моєї мрії |
Розповідати про подорожування |
ЛО теми |
ГМ теми |
|
|
Ex. 3, 4, p. 222 |
Ex. 15, p. 86 (GB) Ex. 1, p. 87 (GB) |
Намалювати країну своєї мрії |
|
|
|
|
|
Написання електронного листа |
Списати неофіційного листа про подорожування |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 1,2, p. 223 |
|
|
Ex. 3, p. 224 |
Переписати листа |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
ЛО теми |
ГМ теми |
Ex. 13, p. 230 |
|
Ex. 11,12, p. 229 |
Ex. 8, 9, p. 228 |
Ex. 15, p. 231 (читати діалог в ролях) |
|
|
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми “Geographical outlook” |
|
|||||||||
|
|
|
Контроль читання |
|
|||||||||
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|||||||||
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|
|||||||||
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|