Календарно-тематичне планування з української літератури для 6 класу
за Модельною програмою НУШ
1 семестр 2023-2024 н.р.
вчитель Демченко Світлана Анатоліївна
Зі змінами, рекомендованими наказом № 698 МОН України від 03.08.2023 р.
Всього за навчальний рік — 70 год
Діагностування — І-3,ІІ-3
ПЧ- І-3,ІІ-3
ЛРК -І-2,ІІ-2
Аудіювання — І-1,ІІ-1
РМ(усно)- І-1,ІІ-1
Читання вголос — І-1,ІІ-1
РМ(письмово)-І-1,ІІ-1
За підручником Архипової В., Січкар С.,Шило С. “Українська література. 6 клас”(2023, вид-во
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
1 |
Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди наших предків. |
|
|
2 |
Народна пісня та її поетика(повтори, анафори) |
|
|
3-4 |
Особливості змісту й поетики пісень літнього циклу( засоби художньої виразності -метафора, епітети,порівняння,персоніфікація) “У ржі на межі”, “”Ой біжить, біжить...”, “Проведу я русалочки”,”Ой вінку мій”. |
|
|
5-6 |
Купальські й жниварські пісні “Там у полі криниченка”,”Купайло, Купайло...” та ін. |
|
|
7-8 |
Пісні зимового циклу”Ой хто Миколи любить”, “Засівна”,”Нова радість стала”,”Щедрик, щедрик”,”Благослови, мати” |
|
|
9-11 |
Пісні літературного походження. Тематика та особливості цих пісень.”Ще не вмерла України”, О. Кониський “Боже, великий єдиний...”, Г.Трух,С. Чарнецький “Ой у лузі червона калина” та ін. |
|
|
12 |
РМ1. Бабусині й мамині улюблені українські народні пісні( пісенний вернісаж) |
|
|
13 |
КР1. Пісні літературного походження й календарно-обрядові пісні |
|
|
14 |
Поетичний дивосвіт. Тематичне розмаїття поезії(неповторний світ дитинства в поезіях, важдивість родинних цінностей, гармонія людини й природи. Т.л. ліричний герой |
|
|
15-16 |
Т. Шевченко. “Думка”(“Тече вода в синє море...”),”Іван Підкова”.Жанр вірша, поеми. Історичне минуле України в творах Т. Шевченка |
|
|
17-18 |
Леся Українка.”Теплі спогади про дитинство у віршах “Мрії”, “Як дитиною бувало..”, “Тиша морська”,”Співець” |
|
|
19- 20 |
С. Чернілевський. “Теплота родинного інтиму”, “Забула внучка в баби черевички” |
|
|
21-22 |
І. Жиленко. “Жар-птиця”,Підкова”, “Гном у буфеті” |
|
|
23-24 |
ПЧ 1-2.М. Рильський.”Збирають світлі, золоті меди...”.”Запахла осінь в*ялим тютюном”. І. Андрусяк “Розмова”, “Зорі й місяць”, ”Колискова” |
|
|
25 |
ЛРК 1.Літературне об*єднання “Криворіжжя”. |
|
|
25-26 |
Художні персоніфіковані образи поезій. Настрої, почуття, поетичні роздуми ліричного героя про любов, доброту, красу, високу духовність |
|
|
27-28 |
Віршована мова. Стопа. Віршований розмір(ямб,хорей, пірихій). |
|
|
29 |
ЛРК 2. Письменники Криворіжжя- члени Спілки письменників України(літературні портрети) |
|
|
30 |
ПЧ 3 |
|
|
31 |
Кр.2 |
|
|
32 |
Аудіювання тексту художнього стилю. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|