УКРАЇНСЬКА МОВА
5 год на тиждень
№ |
Тема |
Очікувані результати навчання |
Примітка ( сторінки ) |
Дата |
Мова і мовлення |
||||
|
Я вивчаю українську мову |
Взаємодіємо усно Критично сприймає інформацію для досягнення різних цілей; уточнює інформацію з огляду на ситуацію. На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями. Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою. Визначає та обговорює цілі, основні ідеї та окремі деталі усної інформації; пояснює зміст і форму текстів, зокрема медіатекстів, пов’язує, зіставляє із власними спостереженнями, життєвим досвідом, враховує думки інших осіб. Висловлює своє ставлення до усного повідомлення, простого тексту, медіатексту, обґрунтовує думки, спираючися на власний досвід; визначає позицію співрозмовника, погоджується з нею або заперечує її. Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди. Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету. Досліджуємо медіа Обирає вербальні та невербальні засоби спілкування, доречно використовує їх для спілкування та створення простих медіатекстів відповідно до комунікативної мети; вимовляє з правильною інтонацією різні за метою висловлювання речення; використовує у власному мовленні засоби художньої виразності у творах різних жанрів. Взаємодіємо письмово Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником; перевіряє грамотність написаного. |
(Частина 1, с.6-7). |
01.09 |
|
Повторення. Текст. Речення. Слово |
(Ч. 1, с. 7—8). |
04.09 |
|
|
Робота з дитячою книжкою Книга, яку я прочитав/прочитала влітку |
Художня книжка |
05.09 |
|
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. За меган Мак-Дональд «Знову до школи». |
(Ч. 1, с. 8—12). |
06.09 |
|
|
Повторення. Текст. Речення. Слово |
(Ч. 1, с. 13-14). |
07.09 |
|
|
Розвиток мовлення. Інструкція |
(Ч. 1, с. 15). |
08.09 |
|
|
Повторення. Текст. Речення. Слово |
(Ч. 1, с. 16- 17). |
11.09 |
|
|
Повторення. Текст. Речення. Слово Оповідання. Характеристика персонажів. «Дівчинка, яка рятувала книжки» за Клаусом Гаґерупом |
(Ч. 1, с. 17- 21). |
12.09 |
|
|
Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення |
(Ч. 1, с. 21-23). |
13.09 |
|
|
Ситуація спілкування. Стилі мовлення |
(Ч. 1, с. 23-25). |
14.09 |
|
|
Ситуація спілкування. Діалог і монолог Діагностувальна робота: складання діалогу (письмово) |
(Ч. 1, с. 25-27). |
15.09 |
|
|
Писемне мовлення. Роди літератури |
(Ч. 1, с. 28-29). |
18.09 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяка «Як подружитися з чакалкою» |
Хрестоматія. С. 22-28
|
19.09 |
|
|
Писемне мовлення. Есей |
(Ч. 1, с. 30-31). |
20.09 |
|
|
Розвиток мовлення. Есей |
(Ч. 1, с. 32). |
21.09 |
|
|
Текст. Речення. Однорідні члени речення |
(Ч. 1, с. 33-35). |
22.09 |
|
|
Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і |
(Ч. 1, с. 35-37). |
25.09 |
|
|
Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником і |
(Ч. 1, с. 37-39). |
26.09 |
|
|
Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але |
(Ч. 1, с. 39-40). |
27.09 |
|
|
Однорідні члени речення. Повторення |
(Ч. 1, с. 41- 43). |
28.09 |
|
|
Діагностувальна робота з мовної теми «Мова і мовлення». Аудіювання. |
|
29.09 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “ Мова і мовлення “. «Що я знаю / умію?» |
(Ч. 1, с. 43). |
02.10 |
|
Звуки і букви |
||||
|
Орфограма. Поняття про міфи |
Досліджуємо мовлення З’ясовує будову слова, висловлює власні думки, досліджує звуки/букви, дотримується орфоепічних вимог у власному мовленні. Аналізує, інтерпретує та оцінює проблемні ситуації, читає. Створює письмові повідомлення, аналізує слова, будує звукові моделі. Систематизує, узагальнює необхідну інформацію. Використовує різні форми візуалізації. Взаємодіємо усно Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою. Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди. Володіє повноцінними навичками читання. Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Дотримується мовленнєвого етикету. Взаємодіємо письмово Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником; перевіряє грамотність написаного. Читаємо Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів Учень / учениця: 10 мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела. |
(Ч. 1, с. 44-46). |
03.10 |
|
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян |
(Ч. 1, с. 46-49). |
04.10 |
|
|
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи |
(Ч. 1, с. 50-51). |
05.10 |
|
|
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи |
(Ч. 1, с. 52-53). |
06.10 |
|
|
Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний |
(Ч. 1, с. 53-54). |
09.10 |
|
|
Правопис слів з орфограмою апостроф. Міфи |
(Ч. 1, с. 54-55). |
10.10 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяка «Як подружитися з чакалкою» |
Хрестоматія. С. 28-31
|
11.10 |
|
|
Розвиток мовлення. Текст-міркування за малюнком «Передбачаю наслідки» |
(Ч. 1, с. 56). |
12.10 |
|
|
Діагностувальна робота з мовної теми «Звуки і букви». Списування. |
|
13.10 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “Звуки і букви“.«Що я знаю / умію?» |
(Ч. 1, с. 56). |
16.10 |
|
Слово. Лексичне значення слова |
||||
|
Значення слова. Однозначні та багатозначні слова |
Взаємодіємо письмово Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова. Досліджуємо мовлення Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення. Читаємо Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки). Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела. Взаємодіємо усно Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди. |
(Ч. 1, с. 57-59). |
17.10 |
|
Багатозначні слова й омоніми |
(Ч. 1, с. 59- 61). |
18.10 |
|
|
Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова. |
(Ч. 1, с. 61-62). |
19.10 |
|
|
Діагностувальна робота: навичка читання мовчки |
|
20.10 |
|
|
Народна легенда «Як чумаки винайшли скло» |
(Ч. 1, с.62-64). |
23.10 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Зірка Мензатюк «Небелиці про рукавиці» |
Хрестоматія. С. 107-111
|
24.10 |
|
|
Синоніми. Народна байка |
(Ч. 1, с. 65-68). |
25.10 |
|
|
Антоніми. Байка (напам’ять) |
(Ч. 1, с. 68-69). |
26.10 |
|
|
Знайомимося з письменником. Леонід Глібов. Акровірш |
(Ч. 1, с. 70-71). |
27.10 |
|
|
Поняття про фразеологізми |
(Ч. 1, с. 72-74). |
06.11 |
|
|
Уживання фразеологізмів.
|
(Ч. 1, с. 74-75). |
07.11 |
|
|
Розвиток мовлення. Розв’язую проблему |
(Ч. 1, с.76). |
08.11 |
|
|
Діагностувальна робота: Мовна тема. |
|
09.11 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “Слово. Лексичне значення слова “. «Що я знаю / умію?» |
(Ч. 1, с.76). |
10.11 |
|
Слово. Будова слова |
||||
|
Повторення про будову слова. |
Досліджуємо мовлення Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення. Взаємодіємо усно Критично сприймає інформацію для досягнення різних цілей; уточнює інформацію з огляду на ситуацію. На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями. Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди. Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету. Читаємо Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки). Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів; мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела. Взаємодіємо письмово Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова. Досліджуємо медіа Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела. Театралізуємо Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації). Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. |
(Ч. 1, с. 77-78). |
13.11 |
|
Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів |
(Ч. 1, с. 78-79). |
14.11 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Тетяна Стус «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні» |
Хрестоматія С. 32-36
|
15.11 |
|
|
Творення складних слів. Авторська казка |
(Ч. 1, с. 80-81). |
16.11 |
|
|
Авторська казка. «Фарбований лис» за Іваном Франком (уривок напам’ять) |
(Ч. 1, с. 81- 85). |
17.11 |
|
|
Знайомимося з письменником. Іван Франко |
(Ч. 1, с. 86- 87). |
20.11 |
|
|
Розвиток мовлення. Казка про тварин |
(Ч 1, с. 88). |
21.11 |
|
|
Самостійна робота з мовної теми «Слово. Будова слова» Письмовий переказ.
|
|
22.11 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “ Слово. Будова слова “. «Що я знаю / умію?» |
(Ч. 1, с. 88). |
23.11 |
|
Слово. Частини мови |
||||
|
Самостійні та службові частини мови. |
Взаємодіємо усно На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями. Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою. Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди. Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету. Читаємо Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки), що дає змогу зрозуміти тексти різних видів. Пов’язує елементи інформації в цілісну картину; розрізняє факти і думки про ці факти; формулює прямі висновки на основі інформації, виявленої в тексті. Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела. Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації). Взаємодіємо письмово Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова. Досліджуємо медіа Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела. Використовує у власному мовленні засоби художньої виразності у творах різних жанрів. Досліджуємо мовлення Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.
Театралізуємо Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації). Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. |
(Ч. 1, с. 89- 90). |
24.11 |
|
Іменник як самостійна частина мови |
(Ч. 1, с. 90 -92). |
27.11 |
|
|
Змінювання іменників за числами. Однина і множина. Рід іменників. |
(Ч. 1, с. 93). |
28.11 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Тетяна Стус «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні» |
Хрестоматія С.37- 41 |
29.11 |
|
|
Відмінювання іменників
|
(Ч. 1, с. 94-95). |
30.11 |
|
|
Називний відмінок іменників |
(Ч. 1, с. 95-97). |
01.12 |
|
|
Розвиток мовлення. Описую різні погляди |
(Ч. 1, с. 97). |
04.12 |
|
|
Родовий відмінок іменників |
(Ч. 1, с. 97- 99). |
05.12 |
|
|
Родовий відмінок іменників |
(Ч. 1, с. 100-101). |
06.12 |
|
|
Давальний відмінок іменників |
(Ч. 1, с. 101-102). |
07.12 |
|
|
«Малий та Карлсон, що живе на даху» (уривок, скорочено) за Астрід Ліндґрен |
(Ч. 1, с.102-105). |
08.12 |
|
|
«Малий та Карлсон, що живе на даху» (уривок, скорочено) за Астрід Ліндґрен. Діагностувальна робота: навичка читання вголос |
продовження |
11.12 |
|
|
Як розрізняти давальний і місцевий відмінки іменників. Досліджуємо медіа. Реклама |
(Ч. 1, с.105-106). |
12.12 |
|
|
Розвиток мовлення. Текст-розповідь |
(Ч. 1, с.107). |
13.12 |
|
|
Знахідний відмінок іменників. Детектив. Читаємо в особах. «Марійка і жадібний грабіжник» (скорочено) за Мариною та Сергієм Дяченками |
(Ч. 1, с.107-110). |
14.12 |
|
|
Детектив. Читаємо в особах. «Марійка і жадібний грабіжник» (скорочено) за Мариною та Сергієм Дяченками |
(Ч. 1, с.111-113). |
15.12 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Іван Малкович «Молитва до ангела», «Понад Дніпро гуде метро», «Свічечка букви Ї» (напам’ять)
|
Хрестоматія. С. 148-152
|
18.12 |
|
|
Орудний відмінок іменників |
(Ч. 1, с.114-116). |
19.12 |
|
|
Оповідання. Характеристика персонажів. «Смачний торт» за Д. Кузьменко |
(Ч. 1, с.116-119). |
20.12 |
|
|
Місцевий відмінок іменників |
(Ч. 1, с.120-121). |
21.12 |
|
|
Оповідання. Тема й головна думка. Дискутуємо. «Де мій хокейний светр?» за Ж. Тібо |
(Ч. 1, с.121-124). |
22.12 |
|
|
Кличний відмінок іменників. Звертання |
(Ч. 1, с.125). |
|
|
|
Відмінювання іменників у множині. Г.Фалькович «Ми сьогодні гнігопади» (напам’ять) |
(Ч. 1, с.126). |
|
|
|
Розвиток мовлення. Досліджую тему |
(Ч. 1, с.127). |
|
|
|
Діагностувальна робота з мовної теми «Частини мови. Іменник» Диктант. |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “ Слово. Частини мови “. Підсумок за семестр |
(Ч. 1, с.127). |
|