Календарно-тематичне планування 4 клас
ІІ семестр Підручник Start up!
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовна компетенція |
||
Лексика |
Граматика |
Дом.завд. |
|||
Тема 5 Людина. Здоров я і безпека |
|||||
|
|
Я почуваюся погано. Введення ЛО
|
A temperature, а headache, а cough… |
Future Sm. |
|
|
|
Стан здоров я. Розвиток навичок усної взаємодії тависловлювання/Говоріння |
|
|
|
|
|
Ти застуджений Розвиток навичок сприйняття інформації наслух/Аудіювання |
A sore throat, a chest, a fever, a bad cold. Have a gargle! |
|
|
|
|
У мене болить шлунок .Опрацювання ЛО. |
I’ve got a stomach ache. Don’t eat with dirty hands. Dirty,сlean, hungry
|
Present Sm. |
|
|
|
Порада лікаря .Розвиток граматичних навичок |
To stay in bed
A plaster |
Модальне дієслово Should / Shouldn’t |
|
|
|
Лікування.Говоріння (Діалог) |
To be healthy To go jogging To go skiing
|
|
Т |
|
|
Поради щодо здоров я.Аудіювання. |
|
Should / shouldn’t |
|
|
|
Здорові люди – щасливі люди. Розвиток навичок сприйняття письмових текстів/Читання |
|
|
|
|
|
Час історій. Аудіювання. |
|
|
|
|
|
Ми –творчі.проєктна робота.Постер:Здоровий спосіб життя
|
|
|
|
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
Тема 6: Відпочинок і дозвілля Громадянська відповідальність. Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
|
|
Моє хобі – спорт Введення ЛО
|
judo, a suit, a belt to play tennis, to play football, to play hockey… |
I can… Прийменники-зв язки but,or,because,and |
|
|
|
Мій улюблений вид спорту.Читання. |
|
|
|
|
|
Змагання з футболу. Опрацювання ЛО. |
A competition, a football club, a football pitch, a match, the score… |
The past simple tense Неправильні дієслова
|
|
|
|
Урок граматики The Рast simple tense . |
|
|
|
|
|
Ми ходили за покупками.Аудіювання. |
a lot of a loaf of bread |
Неправильні дієслова Go, buy |
|
|
|
Ти купив подарунок? |
Назви магазинів |
Неправильні дієслова see, choose |
|
|
|
Похід магазинами.Читання. |
Shorter, taller, thinner, funnier… |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
Мій улюблений персонаж. Читання. |
характеристики |
Неправильне дієслово give, |
|
|
|
Час історій. Аудіювання. |
|
|
|
|
|
Ми – творчі. Проектна робота |
Мій улюблений персонаж |
|
|
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
Тема 7 Природа й навколишнє середовище України та країни виучуваної мови. Екологічна безпека та сталий розвиток. |
|||||
|
|
Погода. Введення і опрацювання ЛО. |
weather, rainy, cold, warm, sunny, windy, foggy, a thunderstorm… |
Структура It is… |
|
|
|
Прекрасні місця для подорожей |
Назви географічних об єктів |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
Вирушаємо у подорож. Говоріння. |
long, big, high |
|
|
|
|
У морі та у лісі. Опрацювання ЛО. |
Назви частин тіла тварин |
Питальне слово Which …? |
|
|
|
У джунглях та в пустелі.Письмо. |
Назви тварин |
|
|
|
|
Асканія Нова.Читання. |
the zoo, the Askania Nova Reserve, Kherson, zebra, bison.. |
Where did …? |
|
|
|
Місця проживання тварин. Розширення словникового запасу |
wolf, elephant, octopus, lizard |
|
|
|
|
Наша прекрасна планета.Говоріння. |
|
|
|
|
|
Час історій. Аудіювання.
|
|
|
|
|
|
Ми – творчі Проектна робота |
Моя улюблена тварина |
|
|
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
Діагностична робота
|
|
|
|
Тема 8 Подорож по Україні та до країн виучуваної мови. . Екологічна безпека та сталий розвиток. |
|||||
|
|
Шкільна подорож. Введення ЛО |
Назви видів транспорту |
Future Simple Tense |
|
|
|
Види транспорту Опрацювання ЛО. |
|
Future Simple Tense |
|
|
|
На залізничному вокзалі.Говоріння+ЛО |
a ticket, a suitcase, a rucksack, on the platform, a seat, a rack |
|
|
|
|
Вітання зі Львова. Читання+ЛО |
a hotel, a monument, a square, a park, an opera, a ballet, a theatre |
Past Simple / Future Sim. |
|
|
|
Англійська мовна школа.Читання. |
|
|
|
|
|
Ласкаво просимо до Лондона.Аудіювання. |
Назви туристичних об єктів Лондона |
|
|
|
|
Лондон туристичний. Введення ЛО |
|
|
|
|
|
Повернення додому. Аудіювання. |
|
|
|
|
|
Ми – творчі. Проектна робота |
Види транспорту |
|
|
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
Повторення.
|
|
|
|
|
|
Повторення |
|
|
|
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|