Календарно-тематичне планування Основи здоров'я 7 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Основи здоров», 7клас

(35 годин – 1 година на тиждень, з них 4 години – резервні)

Програма: Навчальна програма з основ здоров для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Основи здоров’я»,  7клас

(35 годин – 1 година на тиждень, з них 4 години – резервні)

Програма: Навчальна програма з основ здоров’я  для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

№ з/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Практичні роботи

                                             Розділ І. Здоров’я людини

1

 

 

Здоров’я і спосіб життя

Цілісність здоров’я.

 

2

 

 

Переваги  здорового способу життя.

Практична робота № 1

«Створення соціальної реклами про здоровий спосіб життя»

3

 

 

Навички, сприятливі для здоров'я. Значення життєвих принципів для здоров’я.

 

4

 

 

Профілактика захворювань

Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму і бар’єри на шляху інфекцій. Заходи профілактики інфекційних та неінфекційних захворювань.

 

5

 

 

Принципи безпечної життєдіяльності

Природні, техногенні та соціальні небезпеки. Види і джерела ризику. Рівні ризику.

Практична робота № 2

«Оцінювання ризиків щоденного життя»

6

 

 

Безпека на дорозі

Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Засоби безпеки легкового автомобіля.

 

7

 

 

Заходи безпеки під час поїздки на вантажному автомобілі. Небезпечні вантажі.

 

8

 

 

Види ДТП.  Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. Дії свідків ДТП.

Практична робота № 3

«Моделювання поведінки пасажира під час ДТП»

9

 

 

Побутова безпека

Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням.

 

10

 

 

 Пожежна безпека у громадських приміщеннях.

Правила пожежної безпеки у школі. Оповіщення про пожежу. Первинні засоби пожежогасіння. Алгоритм дій під час пожежі в громадському приміщенні.

Тематична атестація по розділу І «Здоров’я людини».

Практична робота № 4

«Відпрацювання алгоритму дій під час пожежі в громадському приміщенні»

 

                                              Розділ ІІ. Фізична складова здоров’я

11

 

 

 Індивідуальний розвиток підлітків

Ознаки біологічного, психічного, соціального, духовного  дозрівання.

 

12

 

 

Показники фізичного розвитку  підлітків. Способи покращення фізичної форми.

Практична робота № 5

«Визначення індивідуальних показників фізичної складової здоров’я»

13

 

 

 Косметичні проблеми підлітків

Чинники, що впливають на здоров’я шкіри та її функції.

 

14

 

 

Особливості збереження здоров’я функціонування шкіри у підлітковому віці з урахуванням типу шкіри. Догляд за шкірою і волоссям.

Тематична атестація по розділу ІІ «Фізична складова здоров’я».

Практична робота № 6

«Визначення типу шкіри і волосся.»

Практична робота № 7 «Вибір косметичних засобів із урахуванням віку та типу шкіри (проект)*».

                                             Розділ ІІІ. Психічна і духовна складові здоров’я

15

 

 

Психічний і духовний розвиток

Особливості психічного розвитку підлітків. Розвиток потреб.

 

16

 

 

Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров’я.

 

17

 

 

Уміння вчитися

Умови успішного навчання.

Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.

Практична робота № 8

«Вправи на концентрацію уваги, розвиток пам’яті, уяви.»

 Практична робота № 9 «Відпрацювання навичок планування часу»

18

 

 

 Емоційне благополуччя

Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю.

Заліковий урок за І семестр.

Практична робота № 10

«Відпрацювання навичок самоконтролю»

19

 

 

Ознаки психологічної рівноваги. Стрес і здоровя.

Практична робота № 11

«Формування позитивної адекватної самооцінки»

20

 

 

Чинники стресу і виживання в екстремальних ситуаціях.

Практична робота № 12 «Самодопомога та допомога при стресі».

21

 

 

Конфлікти і здоров’я. Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Розпалювання конфліктів.

 

22

 

 

Способи конструктивного розв’язання конфліктів.

Тематична атестація по розділу ІІІ «Психічна і духовна складові здоров’я».

Практична робота № 13

«Моделювання способів конструктивного розв’язання конфліктів»

                                             Розділ IV. Соціальна складова здоров’я

23

 

 

Соціальні чинники здоров’я

Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Роль молодіжного руху у формуванні здорового способу життя молоді. Клініки, дружні для молоді.

. Практична робота № 14

«Складання списку телефонів медичних закладів, психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри»

24

 

 

Вплив засобів масової інформації на здоров’я.

Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів

 

25

 

 

Принципи формування міжособистісних стосунків. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній.

 

26

 

 

 Хвороби цивілізації(неінфекційні захворювання).

Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння.

Практична робота № 15

«Створення реклами здорового способу життя»

27

 

 

Вплив комерційної реклами на здоров’я. Компютерна, ігрова та Інтернетзалежність.

Практична робота № 16

«Способи протидії негативному соціальному впливу»

28

 

 

 Профілактика захворювань, що набули соціального значення

Наслідки вживання наркотиків.

 

29

 

 

Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків.

Практична робота № 17

«Відпрацювання навичок щодо налагодження партнерських стосунків з родиною та друзями»

30

 

 

Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз тощо).

 

31

 

 

Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз тощо).

 

32

 

 

Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції.

 

33

 

 

Причини і наслідки стигматизації і дискримінації.

 

34

 

 

Тематична атестація по розділу IV «Соціальна складова здоров’я»

 

35

 

 

Заліковий урок за ІІ семестр.

 

 

*Практичні роботи, які слід виконувати не лише в класі, а й вдома з батьками.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1.  Лариса
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ільїна Валентина Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мельник Тетяна Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бельмега Богдан Богданович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бернацька Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Романюк Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Прус Светлана Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Крижній Геннадій
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
44693
Оцінка розробки
4.9 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку