Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування за підручником Кравцової Н. з української мови на ІІ семестр
Перегляд файлу

Українська мова (навчання грамоти)

( 7 годин  на тиждень)

Підручник: Н.М. Кравцова, О.Д. Придаток «Українська мова Буквар»

ІІ семестр

№ з/п

Тема уроку

Дата

Очікувані результати

Прим.

 

Буквений період (продовження)

107

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

08.01

З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується,

виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);

    перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації; 

 самостійно формулює репліки (запитання) до співрозмовника за змістом попередньо підготовленої короткої бесіди на добре знайому тему;

сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; використовує фактичний зміст (Хто? Що? Де? Коли?) для перетворення усної інформації; малює або добирає ілюстрації, створює мапу думок до почутого ;

 передає інформацію в таблицях, схемах із допомогою вчителя / вчительки;

 розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні;

ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації; обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила; розпізнає ключові слова і фрази в усному висловлюванні;

 виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні ; пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила; висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні ;                  обґрунтовує свої вподобання;                  обирає, до кого з дорослих можна звернутися за підтвердженням правдивості почутої інформації;

 розпізнає емоції співрозмовника і пояснює власну реакцію на них; уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо; поповнює власний словниковий запас;      вирізняє в художніх текстах (казках, оповіданнях, віршах) образні вислови й пояснює, які саме образи вони допомагають уявити;

 звертається, вітається, прощається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;

                 користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням); дотримується правил спілкування з людьми різного віку;       використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо);              регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційних особливостей;         переказує знайому казку, короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план; самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя; виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом і нескладних текстів: пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, відповідає на запитання за змістом прочитаного       пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору,

   користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням); дотримується правил спілкування з людьми різного віку;

      використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо);        

     відповідає на запитання за змістом прочитаного       пояснює, яка подія відбулася,                  

 розрізняє вербальну лексику, знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, і візуальні

інформації в тексті;             ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі);

розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях з чітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту)          

 

    має уявлення про мовні звуки;    

розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння;

правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки ;            відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції);               має уявлення про склад, вимовляє слова по складах;          

    має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу;                            упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел, службові слова (з допомогою вчителя)

 ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? 

 

108

Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання.

08.01

 

109

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Школа»

09.01

 

110 

Письмо малої букви ш та великої Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень

10.01

 

111 

Закріплення звукового значення букви «ша». Скоромовка. Мовно-логічна вправа. Опрацювання тексту «Друзі пізнаються в біді»

10.01

 

112 

Закріплення вміння писати малу букву ш та велику Ш. Написання складів, слів і речень

11.01

 

113 

Звук [ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка. Опрацювання тексту «Журавель і Жоржина»

12.01

 

114 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування речень.

15.01

 

115 

Закріплення звукового значення букви «же». Дзвінка вимова звука [ж] наприкінці складів та слів. Опрацювання тексту «Книжка – джерело знань»

15.01

 

116 

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів із буквою ж.

16.01

 

117 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Казка про жолудь»

17.01

 

118 

Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складання і записування слів.  Списування речень, поданих друкованим шрифтом

17.01

 

119 

Звук [г], позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Мова птахів»

18.01

 

120 

Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів із буквою г. Ребуси

19.01

 

121 

Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання тексту «Довга лоза» та віршів В. Струтинський «Доброго ранку, промінчику», Л. Лежанська «Добрий гном». Робота з дитячою книжкою __________________________________

22.01

 

122 

Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою Г. Розвиток зв’язного мовлення____________________________________________

22.01

 

123 

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.

23.01

 

124 

Письмо малої букви ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою ґ. Утворення і записування словосполучень

24.01

 

125 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Гарні ґаздині»

24.01

 

126 

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання слів і речень

25.01

 

127 

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів

26.01

 

128 

Письмо малої букви є та великої Є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквами є Є

29.01

 

129 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Завзяті діти». Скоромовка

29.01

 

130 

Письмо малої букви є та великої Є. Написання складів та слів. Списування речень, поданих друкованим друкованим шрифтом.

30.01

 

131 

Закріплення звукового значення букви «є». Опрацювання тексту «Весняні подарунки».

31.01

 

132 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання і записування речень за малюнками. Письмо під диктування

31.01

 

133 

Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Скоромовка

01.02

 

134 

Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів

02.02

 

135 

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Разом веселіше». Робота з дитячою книжкою ____________________________

05.02

 

136 

Письмо великої букви Ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів. Списування речень, поданих друкованим друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення________________________

05.02

 

137 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Гостини»

06.02

 

138 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Утворення і записування слів. Складання речень

07.02

 

139 

Звуки [ц], [цʹ],  позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка. Скоромовка «Подарунок»

07.02

 

140 

Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів і слів із буквою ц

08.02

 

141

Закріплення звукового значення букви «це». Мовно-логічні вправи. Загадка. Опрацювання вірша А. Німенко «Спритна киця»

09.02

 

142 

Письмо великої букви Ц. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів

12.02

 

143 

Опрацювання тексту «Справжні друзі»

12.02

 

144 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

13.02

 

145 

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Ділова розмова друзів». Складання діалогу

14.02

 

146 

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Письмо під диктування

14.02

 

147 

Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Скоромовка

15.02

 

148 

Письмо великої букви Ю. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів

16.02

 

149 

Закріплення звукового значення букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Конкурс малюнків». Робота з дитячою книжкою

19.02

 

150 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання слів і речень. Вправи на розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. Розвиток зв’язного мовлення

 

19.02

 

151 

Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.

20.02

 

152 

Письмо малої букви х. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання і записування слів

21.02

 

153 

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Похвала»

21.02

 

154 

Письмо великої букви Х. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

22.02

 

155 

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання слів, речень. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Буду пекарем»

23.02

 

156 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

26.02

 

157 

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.

26.02

 

158 

Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Утворення і записування слів

27.02

 

159 

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Софійка – фантазерка»

28.02

 

160 

Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Складання і записування речень

28.02

 

161 

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Фея у школі». Мовно-логічні вправи

29.02

 

162 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

01.03

 

163 

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою

04.03

 

164 

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею.  Доповнення і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення

 

04.03

 

165 

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання вірша Л. Савчук «Моя Україна – це пісенька мами…»

05.03

 

166 

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Складання і записування речень, слів

06.03

 

167 

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Вітерець і книжечка». Прислів’я

06.03

 

168 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Змінювання іменників за числами (без уживання термінів). Складання і записування речень

07.03

 

169 

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання вірша «Розкажу я вам, малята…»

08.03

 

170 

Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів.

11.03

 

171 

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту «Що таке щастя?»

11.03

 

172 

Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування словосполучень, речень

12.03

 

173

Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.

13.03

 

174 

Звуки [дз], [дзʹ],  позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи.

13.03

 

175 

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень

14.03

 

176 

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дзʹ]. Опрацювання тексту «Краса навколо нас»

15.03

 

177 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Вибірковий диктант

18.03

 

178 

Звук [дж],   позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою

18.03

 

179 

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Утворення й записування словосполучень. Розвиток зв’язного мовлення

 

19.03

 

180 

Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «День народження джмелика». Загадка

20.03

 

181

Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.

20.03

 

182 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант

21.03

 

183 

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Мовно-логічні вправи

22.03

 

184 

Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант

01.04

 

185 

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання оповідання В. Кравець «Казка про апостроф». Загадка

01.04

 

186 

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

02.04

 

187

Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.

03.04

 

 

 

Післябуквений період

188 

Вчимося швидко читати. Вправи для розвитку навички читання.     

  К. Василевич "Котик – школяр"

03.04

читає і називає нескладні за змістом і формою фольклорні та літературні тексти (загадка, лічилка, казка, вірш, оповідання);

виділяє в структурі тексту заголовок; пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (у прозорих випадках);

виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом і нескладних текстів: пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

 пояснює, якими словами в тексті автор описує характер героя, його зовнішність, передає красу природи і т. ін.(з допомогою вчителя);

 переказує близько до змісту прочитаний твір чи окремі його епізоди з опорою на ілюстрації, запитання вчителя;

 висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили;

 читає в ролях діалоги з казок, оповідань, віршів (після попередньої підготовки);

має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека, Інтернет;   відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати;

      

    називає своїх улюблених літературних героїв; 

сприймає зміст і форму простих медіапродуктів (малюнки, світлини, комікси, дитячі журнали, мультфільми

розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих медіапродуктів;   знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого);

  пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає перевагу).

 

 

 

189 

Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за вживанням синонімів, антонімів ( без уживання термінів).

04.04

 

190 

Вчимося швидко читати. Б. Вовк "Лінива Оленка". Прислів‘я.

05.04

 

191 

Повторення написання букв И и, Й й,  Ш ш,  Цц, Щ щ. Списування друкованих речень. Добір прикметників до іменників ( без уживання термінів)

08.04

 

192 

Легенда "Чому сорока будує кілька хатинок". Мовно-логічні вправи

08.04

 

193 

Повторення написання букв а А, л Л, м М. Мовно-логічні вправи. Письмо слів із вивченими буквами.

09.04

 

194 

В. Кравець " На галявині у ліску". Виразне читання. Робота з дитячою книжкою

10.04

 

195 

 Повторення написання букв К к. Списування друкованого тексту. Добір "протилежних" за значенням слів. Розвиток зв’язного мовлення

10.04

 

196 

О. Пархоменко "Співучі колоски". Виразне читання. Мовно-логічні вправи.

11.04

 

197 

Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого .

12.04

 

198 

Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлинський "Як бджола знаходить квітку конвалії". Мовно-логічні вправи.

15.04

 

199 

Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого тексту.

15.04

 

200 

Вчимося швидко читати. За О. Іваненко "Сонечко". Мовно-логічні вправи

16.04

 

201 

Повторення написання букв О о, Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи.

17.04

 

202 

М. Петренко "Утікач". Мовно-логічні вправи. С. Ходій  "Колобок на новий лад". Читання в особах.

17.04

 

203 

Повторення написання букв У у, Ч ч. Словотворчі вправи. Творче списування надрукованого речення.

18.04

 

204 

Українська народна казка "Кабан під дубом". Мовно-логічні вправи. Вибіркове читання.

19.04

 

205 

Повторення написання букв Е е, З з. Словотворчі вправи. Списування друкованого.

22.04

 

206 

М. Павленко "Хто біліє, хто бігає". Виразне читання. Мовно-логічні вправи.

22.04

 

207 

Повторення написання букв Б б, В в. Словотворчі вправи. Списування друкованого.

23.04

 

208 

Загадкова грядочка. Українські народні загадки. Авторські загадки. О. Прилуцький "Загадочки квочки". Робота в парі. Робота з дитячою книжкою

24.04

 

209 

Повторення написання букв І і,Ї ї, Н н. Складання речення, словосполучень. Списування з друкованого. Розвиток зв’язного мовлення

24.04

 

210 

  О.Буцень "Айстри". Мовно-логічні вправи.

25.04

 

211

Повторення написання букв г, Ґ. Словотворчі вправи. Добір  влучного слова в реченні

26.04

 

212

Культурна спілкування. А.Качан "Мобільна розмова". Виразне читання. Складання діалогу.

29.04

 

213

Написання слів із подовженими приголосними.

29.04

 

214

Кого називаємо другом? В. Сенцовський  "Полуниця на вареники". Мовно-логічні вправи.

30.04

 

215

Звуковий аналіз слів. Читання  слів і речень. Мовно-логічні вправи.

01.05

 

216

Відновлення тексту. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом

01.05

 

217

Вчися швидко читати. Букет скоромовок. Ребус. Українська народна казка "Казка – загадка". Мовно-логічні вправи.

02.05

 

218

Алфавіт. Читання букв алфавіту, списування алфавіту.

03.05

 

219

Моя мама – найкраща. Вчися швидко читати.    В. Сухомлинський  "Найгарніша мама". Робота в парі.

06.05

 

220

Слова, близькі і протилежні за значенням. Складання речень з ними

06.05

 

221

Букет лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса. Робота в парі. 

07.05

 

222

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? хто?  Побудова і записування речень. 

08.05

 

223

Звуковий аналіз слів. Читання тексту. Мовно-логічні вправи.

08.05

 

224

Брати наші менші. Вчимося швидко читати. За Г. Поволоцьким  "Хлопчик та їжак".  Робота з дитячою книжкою

09.05

 

225

Розпізнання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Виконання завдання за зразком. Розвиток зв’язного мовлення

10.05

 

226

Вчимося швидко читати. Кольоровий світ навколо. Т.Коломієць "Олівці". Виразне читання.

13.05

 

227

 Добір слів , які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами. 

13.05

 

228

Вчимося  швидко читати. Моя допомога дорослим. М. Магера "Бабусин помічник" Мовно-логічні вправи.

14.05

 

229

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.

15.05

 

230

Вчимося швидко читати. М. Сингаївський "Що сказало сонце?". Виразне читання. Мовно-логічні вправи.

15.05

 

231

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень із службовими словами

16.05

 

232

Що таке охайність? А. Коцюбинський "Чий Максимко". Робота в парі.

17.05

 

233

Уживання великої букви в словах. Списування речень , поданих друкованим шрифтом. 

20.05

 

234

Виразне читання. Мовно-логічні вправи.

20.05

 

235

Вчися швидко читати. Українська народна казка "Лисичка і глек". Мовно-логічні вправи

21.05

 

236

Поділ слів на склади для переносу з рядка на рядок. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

22.05

 

237

Я вже вмію читати!  М.Герасименко  "Магніт". Мовно-логічні вправи.

22.05

 

238

Розділові знаки на прикінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування питань.

23.05

 

239

Діагностувальна робота. Списування.

24.05

 

 

240

 В. Верховець "Канікули". Мовно-логічні вправи.

27.05

 

 

241

Діагностувальна робота. Читання вголос.

27.05

 

 

242

Списування речень , поданих друкованим шрифтом. 

28.05

 

 

243

 Мовно-логічні вправи.  Розвиток зв’язного мовлення 

29.05

 

 

244

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виразне читання. Робота з дитячою книжкою

29.05

 

 

245

Узагальнення і систематизація знань учнів . Мовно-логічні вправи

30.05

 

 

246

 Підсумок за рік

31.05

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 листопада
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку