Українська мова (навчання грамоти)
( 7 годин на тиждень)
Підручник: Н.М. Кравцова, О.Д. Придаток «Українська мова Буквар»
ІІ семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Очікувані результати |
Прим. |
|
|
Буквений період (продовження) |
||||
107 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
08.01 |
З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації; самостійно формулює репліки (запитання) до співрозмовника за змістом попередньо підготовленої короткої бесіди на добре знайому тему; сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; використовує фактичний зміст (Хто? Що? Де? Коли?) для перетворення усної інформації; малює або добирає ілюстрації, створює мапу думок до почутого ; передає інформацію в таблицях, схемах із допомогою вчителя / вчительки; розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні; ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації; обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила; розпізнає ключові слова і фрази в усному висловлюванні; виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні ; пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила; висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні ; обґрунтовує свої вподобання; обирає, до кого з дорослих можна звернутися за підтвердженням правдивості почутої інформації; розпізнає емоції співрозмовника і пояснює власну реакцію на них; уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо; поповнює власний словниковий запас; вирізняє в художніх текстах (казках, оповіданнях, віршах) образні вислови й пояснює, які саме образи вони допомагають уявити; звертається, вітається, прощається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова; користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням); дотримується правил спілкування з людьми різного віку; використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційних особливостей; переказує знайому казку, короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план; самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя; виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом і нескладних текстів: пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, відповідає на запитання за змістом прочитаного пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням); дотримується правил спілкування з людьми різного віку; використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); відповідає на запитання за змістом прочитаного пояснює, яка подія відбулася, розрізняє вербальну лексику, знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, і візуальні інформації в тексті; ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі); розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях з чітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту)
має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки ; відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції); має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел, службові слова (з допомогою вчителя) ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? |
|
|
108 |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання. |
08.01 |
|
||
109 |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Школа» |
09.01 |
|
||
110 |
Письмо малої букви ш та великої Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень |
10.01 |
|
||
111 |
Закріплення звукового значення букви «ша». Скоромовка. Мовно-логічна вправа. Опрацювання тексту «Друзі пізнаються в біді» |
10.01 |
|
||
112 |
Закріплення вміння писати малу букву ш та велику Ш. Написання складів, слів і речень |
11.01 |
|
||
113 |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка. Опрацювання тексту «Журавель і Жоржина» |
12.01 |
|
||
114 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування речень. |
15.01 |
|
||
115 |
Закріплення звукового значення букви «же». Дзвінка вимова звука [ж] наприкінці складів та слів. Опрацювання тексту «Книжка – джерело знань» |
15.01 |
|
||
116 |
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів із буквою ж. |
16.01 |
|
||
117 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Казка про жолудь» |
17.01 |
|
||
118 |
Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складання і записування слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом |
17.01 |
|
||
119 |
Звук [г], позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Мова птахів» |
18.01 |
|
||
120 |
Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів із буквою г. Ребуси |
19.01 |
|
||
121 |
Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання тексту «Довга лоза» та віршів В. Струтинський «Доброго ранку, промінчику», Л. Лежанська «Добрий гном». Робота з дитячою книжкою __________________________________ |
22.01 |
|
||
122 |
Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою Г. Розвиток зв’язного мовлення____________________________________________ |
22.01 |
|
||
123 |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. |
23.01 |
|
||
124 |
Письмо малої букви ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою ґ. Утворення і записування словосполучень |
24.01 |
|
||
125 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Гарні ґаздині» |
24.01 |
|
||
126 |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання слів і речень |
25.01 |
|
||
127 |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів |
26.01 |
|
||
128 |
Письмо малої букви є та великої Є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквами є Є |
29.01 |
|
||
129 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Завзяті діти». Скоромовка |
29.01 |
|
||
130 |
Письмо малої букви є та великої Є. Написання складів та слів. Списування речень, поданих друкованим друкованим шрифтом. |
30.01 |
|
||
131 |
Закріплення звукового значення букви «є». Опрацювання тексту «Весняні подарунки». |
31.01 |
|
||
132 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання і записування речень за малюнками. Письмо під диктування |
31.01 |
|
||
133 |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Скоромовка |
01.02 |
|
||
134 |
Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів |
02.02 |
|
||
135 |
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Разом веселіше». Робота з дитячою книжкою ____________________________ |
05.02 |
|
||
136 |
Письмо великої букви Ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів. Списування речень, поданих друкованим друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення________________________ |
05.02 |
|
||
137 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Гостини» |
06.02 |
|
||
138 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Утворення і записування слів. Складання речень |
07.02 |
|
||
139 |
Звуки [ц], [цʹ], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка. Скоромовка «Подарунок» |
07.02 |
|
||
140 |
Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів і слів із буквою ц |
08.02 |
|
||
141 |
Закріплення звукового значення букви «це». Мовно-логічні вправи. Загадка. Опрацювання вірша А. Німенко «Спритна киця» |
09.02 |
|
||
142 |
Письмо великої букви Ц. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів |
12.02 |
|
||
143 |
Опрацювання тексту «Справжні друзі» |
12.02 |
|
||
144 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом |
13.02 |
|
||
145 |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Ділова розмова друзів». Складання діалогу |
14.02 |
|
||
146 |
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Письмо під диктування |
14.02 |
|
||
147 |
Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Скоромовка |
15.02 |
|
||
148 |
Письмо великої букви Ю. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів |
16.02 |
|
||
149 |
Закріплення звукового значення букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Конкурс малюнків». Робота з дитячою книжкою |
19.02 |
|
||
150 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання слів і речень. Вправи на розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. Розвиток зв’язного мовлення
|
19.02 |
|
||
151 |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. |
20.02 |
|
||
152 |
Письмо малої букви х. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання і записування слів |
21.02 |
|
||
153 |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Похвала» |
21.02 |
|
||
154 |
Письмо великої букви Х. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом |
22.02 |
|
||
155 |
Закріплення звукового значення букви «ха». Читання слів, речень. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Буду пекарем» |
23.02 |
|
||
156 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом |
26.02 |
|
||
157 |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. |
26.02 |
|
||
158 |
Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Утворення і записування слів |
27.02 |
|
||
159 |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Софійка – фантазерка» |
28.02 |
|
||
160 |
Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Складання і записування речень |
28.02 |
|
||
161 |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Фея у школі». Мовно-логічні вправи |
29.02 |
|
||
162 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом |
01.03 |
|
||
163 |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою |
04.03 |
|
||
164 |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення
|
04.03 |
|
||
165 |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання вірша Л. Савчук «Моя Україна – це пісенька мами…» |
05.03 |
|
||
166 |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Складання і записування речень, слів |
06.03 |
|
||
167 |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Вітерець і книжечка». Прислів’я |
06.03 |
|
||
168 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Змінювання іменників за числами (без уживання термінів). Складання і записування речень |
07.03 |
|
||
169 |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання вірша «Розкажу я вам, малята…» |
08.03 |
|
||
170 |
Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. |
11.03 |
|
||
171 |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту «Що таке щастя?» |
11.03 |
|
||
172 |
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування словосполучень, речень |
12.03 |
|
||
173 |
Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. |
13.03 |
|
||
174 |
Звуки [дз], [дзʹ], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи. |
13.03 |
|
||
175 |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень |
14.03 |
|
||
176 |
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дзʹ]. Опрацювання тексту «Краса навколо нас» |
15.03 |
|
||
177 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Вибірковий диктант |
18.03 |
|
||
178 |
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою |
18.03 |
|
||
179 |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Утворення й записування словосполучень. Розвиток зв’язного мовлення
|
19.03 |
|
||
180 |
Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «День народження джмелика». Загадка |
20.03 |
|
||
181 |
Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. |
20.03 |
|
||
182 |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант |
21.03 |
|
||
183 |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Мовно-логічні вправи |
22.03 |
|
||
184 |
Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант |
01.04 |
|
||
185 |
Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання оповідання В. Кравець «Казка про апостроф». Загадка |
01.04 |
|
||
186 |
Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Списування речень, поданих друкованим шрифтом |
02.04 |
|
||
187 |
Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. |
03.04 |
|
|
|
|
Післябуквений період |
||||
188 |
Вчимося швидко читати. Вправи для розвитку навички читання. К. Василевич "Котик – школяр" |
03.04 |
читає і називає нескладні за змістом і формою фольклорні та літературні тексти (загадка, лічилка, казка, вірш, оповідання); виділяє в структурі тексту заголовок; пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (у прозорих випадках); виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом і нескладних текстів: пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, відповідає на запитання за змістом прочитаного; пояснює, якими словами в тексті автор описує характер героя, його зовнішність, передає красу природи і т. ін.(з допомогою вчителя); переказує близько до змісту прочитаний твір чи окремі його епізоди з опорою на ілюстрації, запитання вчителя; висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили; читає в ролях діалоги з казок, оповідань, віршів (після попередньої підготовки); має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека, Інтернет; відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати;
називає своїх улюблених літературних героїв; сприймає зміст і форму простих медіапродуктів (малюнки, світлини, комікси, дитячі журнали, мультфільми розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих медіапродуктів; знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого); пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає перевагу).
|
|
|
189 |
Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за вживанням синонімів, антонімів ( без уживання термінів). |
04.04 |
|
||
190 |
Вчимося швидко читати. Б. Вовк "Лінива Оленка". Прислів‘я. |
05.04 |
|
||
191 |
Повторення написання букв И и, Й й, Ш ш, Цц, Щ щ. Списування друкованих речень. Добір прикметників до іменників ( без уживання термінів) |
08.04 |
|
||
192 |
Легенда "Чому сорока будує кілька хатинок". Мовно-логічні вправи |
08.04 |
|
||
193 |
Повторення написання букв а А, л Л, м М. Мовно-логічні вправи. Письмо слів із вивченими буквами. |
09.04 |
|
||
194 |
В. Кравець " На галявині у ліску". Виразне читання. Робота з дитячою книжкою |
10.04 |
|
||
195 |
Повторення написання букв К к. Списування друкованого тексту. Добір "протилежних" за значенням слів. Розвиток зв’язного мовлення |
10.04 |
|
||
196 |
О. Пархоменко "Співучі колоски". Виразне читання. Мовно-логічні вправи. |
11.04 |
|
||
197 |
Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого . |
12.04 |
|
||
198 |
Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлинський "Як бджола знаходить квітку конвалії". Мовно-логічні вправи. |
15.04 |
|
||
199 |
Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого тексту. |
15.04 |
|
||
200 |
Вчимося швидко читати. За О. Іваненко "Сонечко". Мовно-логічні вправи |
16.04 |
|
||
201 |
Повторення написання букв О о, Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи. |
17.04 |
|
||
202 |
М. Петренко "Утікач". Мовно-логічні вправи. С. Ходій "Колобок на новий лад". Читання в особах. |
17.04 |
|
||
203 |
Повторення написання букв У у, Ч ч. Словотворчі вправи. Творче списування надрукованого речення. |
18.04 |
|
||
204 |
Українська народна казка "Кабан під дубом". Мовно-логічні вправи. Вибіркове читання. |
19.04 |
|
||
205 |
Повторення написання букв Е е, З з. Словотворчі вправи. Списування друкованого. |
22.04 |
|
||
206 |
М. Павленко "Хто біліє, хто бігає". Виразне читання. Мовно-логічні вправи. |
22.04 |
|
||
207 |
Повторення написання букв Б б, В в. Словотворчі вправи. Списування друкованого. |
23.04 |
|
||
208 |
Загадкова грядочка. Українські народні загадки. Авторські загадки. О. Прилуцький "Загадочки квочки". Робота в парі. Робота з дитячою книжкою |
24.04 |
|
||
209 |
Повторення написання букв І і,Ї ї, Н н. Складання речення, словосполучень. Списування з друкованого. Розвиток зв’язного мовлення |
24.04 |
|
||
210 |
О.Буцень "Айстри". Мовно-логічні вправи. |
25.04 |
|
||
211 |
Повторення написання букв г, Ґ. Словотворчі вправи. Добір влучного слова в реченні |
26.04 |
|
||
212 |
Культурна спілкування. А.Качан "Мобільна розмова". Виразне читання. Складання діалогу. |
29.04 |
|
||
213 |
Написання слів із подовженими приголосними. |
29.04 |
|
||
214 |
Кого називаємо другом? В. Сенцовський "Полуниця на вареники". Мовно-логічні вправи. |
30.04 |
|
||
215 |
Звуковий аналіз слів. Читання слів і речень. Мовно-логічні вправи. |
01.05 |
|
||
216 |
Відновлення тексту. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом |
01.05 |
|
||
217 |
Вчися швидко читати. Букет скоромовок. Ребус. Українська народна казка "Казка – загадка". Мовно-логічні вправи. |
02.05 |
|
||
218 |
Алфавіт. Читання букв алфавіту, списування алфавіту. |
03.05 |
|
||
219 |
Моя мама – найкраща. Вчися швидко читати. В. Сухомлинський "Найгарніша мама". Робота в парі. |
06.05 |
|
||
220 |
Слова, близькі і протилежні за значенням. Складання речень з ними |
06.05 |
|
||
221 |
Букет лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса. Робота в парі. |
07.05 |
|
||
222 |
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? хто? Побудова і записування речень. |
08.05 |
|
||
223 |
Звуковий аналіз слів. Читання тексту. Мовно-логічні вправи. |
08.05 |
|
||
224 |
Брати наші менші. Вчимося швидко читати. За Г. Поволоцьким "Хлопчик та їжак". Робота з дитячою книжкою |
09.05 |
|
||
225 |
Розпізнання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Виконання завдання за зразком. Розвиток зв’язного мовлення |
10.05 |
|
||
226 |
Вчимося швидко читати. Кольоровий світ навколо. Т.Коломієць "Олівці". Виразне читання. |
13.05 |
|
||
227 |
Добір слів , які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами. |
13.05 |
|
||
228 |
Вчимося швидко читати. Моя допомога дорослим. М. Магера "Бабусин помічник" Мовно-логічні вправи. |
14.05 |
|
||
229 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. |
15.05 |
|
||
230 |
Вчимося швидко читати. М. Сингаївський "Що сказало сонце?". Виразне читання. Мовно-логічні вправи. |
15.05 |
|
||
231 |
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень із службовими словами |
16.05 |
|
||
232 |
Що таке охайність? А. Коцюбинський "Чий Максимко". Робота в парі. |
17.05 |
|
||
233 |
Уживання великої букви в словах. Списування речень , поданих друкованим шрифтом. |
20.05 |
|
||
234 |
Виразне читання. Мовно-логічні вправи. |
20.05 |
|
||
235 |
Вчися швидко читати. Українська народна казка "Лисичка і глек". Мовно-логічні вправи |
21.05 |
|
||
236 |
Поділ слів на склади для переносу з рядка на рядок. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
22.05 |
|
||
237 |
Я вже вмію читати! М.Герасименко "Магніт". Мовно-логічні вправи. |
22.05 |
|
||
238 |
Розділові знаки на прикінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування питань. |
23.05 |
|
||
239 |
Діагностувальна робота. Списування. |
24.05 |
|
|
|
240 |
В. Верховець "Канікули". Мовно-логічні вправи. |
27.05 |
|
|
|
241 |
Діагностувальна робота. Читання вголос. |
27.05 |
|
|
|
242 |
Списування речень , поданих друкованим шрифтом. |
28.05 |
|
|
|
243 |
Мовно-логічні вправи. Розвиток зв’язного мовлення |
29.05 |
|
|
|
244 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виразне читання. Робота з дитячою книжкою |
29.05 |
|
|
|
245 |
Узагальнення і систематизація знань учнів . Мовно-логічні вправи |
30.05 |
|
|
|
246 |
Підсумок за рік |
31.05 |
|
|
|