Календарно-тематичне планування 5 клас фізична культура НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичного планування для 5класу на І семестр за обраними модулями(Дитяча легка атлетика,Футбол,Рухливі ігри,Гімнастика,Настільний теніс,Шашки).
Перегляд файлу

Календарно-тематичного планування для 5класу на І семестр за обраними модулями(Дитяча легка атлетика,Футбол,Рухливі ігри,Гімнастика,Настільний теніс,Шашки).

Матвійчук Денис Володимирович Пилипівська гімназія з початковою школою

 

п/п

Дата

Зміст уроку

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності учнів

1.

 

1.Інструктаж з правилами безпеки життєдіяльності  на уроках фізичної культури(ІБЖ) Загальнорозвиваючі вправи(ЗРВ)

Загальна фізична підготовка(ЗФП)

2.Ознайомлення учнів з варіативними модулями та їх вибір.

3.Ознайомлення з обраними модулями(дитяча легка атлетика,рухливі ігри, футбол)

4.Рухливі ігри

 

характеризує історію розвитку дитячої легкої атлетики;

називає: види дитячої легкої атлетики; правила безпеки;

 

бере участь: у вікторинах, теоретичних паузах (розгадування кросвордів, ребусів)з питань легкої атлетики; у рухливих іграх з елементами бігу, стрибків, естафетах з елементами бігу

 

 

Фронтальний: обговорення та дискусії (орієнтовні теми з історії дитячої легкої атлетики).

Командна взаємодія - шлях до успіху! Диференціація та індивідуалізація учнів для розвитку основних рухових якостей. Безпека та дисципліна - запорука надійного успіху. Груповий: участь у конкурсах та змаганнях. участь учнів у конкурсах, змаганнях під час уроків, внутрішньо шкільних змагань

Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах навчання дитячої легкої атлетики 

 

2

 

 ІБЖ. ЗРВ.

1.Ознайомити з історією розвитку дитячої легкої атлетики та її різновиди. Навчити  техніці бігових вправ.

2.Ознайомити учнів з проведенням рухливих ігор та естафет. Рухливі ігри-важливий засіб фізичного виховання школярів. Рухлива гра «Довга Лоза»

3.Ознайомити з варіативним модулем Футбол. Правила гри. Рухливі ігри з м’ячем.

3

 

ІБЖ. ЗРВ.

1.Футбол.Навчити техніці ведення м’яча . Рухливі ігри з м’ячем.

2.Рухливі ігри для спритності та уваги: «Клас, струнко!», «Котики», «Потримай м’яч».

3.Легка атлетика. Навчити техніці старту і стартового розбігу(бігові вправи)

4

 

ІБЖ.1.Легка атлетика. Біг по дистанції 3х30м.

2.Футбол.Удари по м’ячу (робота в парах)

3. Рухливі ігри для розвитку сили

 

 

5.

 

ІБЖ. ЗРВ.1. Рухливі ігри для розвитку витривалості

2.Легка атлетика. Рівномірний біг 500м

3.Футбол. Прийом м’яча( у різному та заданому темпі) внутрішньою частиною стопи .

 

Характеризує етапи розвитку Футболу; розміщення гравця на майданчику;

Називає: загальні вимоги до футболу, розміщення гравця на майданчику; правила безпеки на ігровому майданчику; санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентарю та вимоги особистої гігієни; Вміє боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки.

Контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ; контролює власний емоційний стан.

 

 

 

 

 

Фронтальний: обговорення та дискусії (орієнтовні теми з історії вуличного футболу).

Індивідуальна творчість та командна взаємодія - шлях до креативного успіху в панні.

Груповий: участь у конкурсах та змаганнях

Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.

Пошукові (творчі) завдання, які передбачають самостійний пошук і підбір інформації (історичних фактів, цікавих прикладів про вплив панни на організм людини). 

 

6.

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1.Футбол.Пересування  в стійці футболіста(праворуч,ліворуч,вперед)

2.Легка атлетика. Повторити техніку старту і стартовий розбіг. Повторний біг 4х30м.

3. Рухливі ігри для  розвитку швидкості: «Останній вибуває», «Виклик номерів»

7.

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1.Легка атлетика. Навчити техніці стрибка в довжину з місця. . Комплекс вправ  для вивчення стрибка у довжину.

2. Українські народні рухливі ігри та забави: «Крем’яхи», « Ластівка», «Латка».

3.Футбол Удари по м’ячу що котиться, на точність внутрішньою і серединою підйому.

8

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета з кеглями», «Естафета з перешкодами», «Естафета з веденням м’яча»

2.Футбол.Рухлива гра «М’яч ведучому», «Мисливець і звірі»

3.Легка атлетика. Човниковий  біг 4х9.

9.

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..Урок  закріплення набутих вмінь та навичок з:

легка атлетика-біг,стрибки;

Футбол  гра;

Рухливі  ігри.

10.

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1.Футбол.Поєднання прийомів пересування з веденням м’яча.

2.Легка атлетика.Навчити техніці метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»

3. Естафети для розвитку фізичних якостей: «Естафета звичайна», «Індійська естафета», «Човник».

 

Характеризує передумови та історію розвитку рухливих ігор в Україні та регіонах; відродження Олімпійських ігор; Всесвітні ігри; рухливі ігри патріотичного та прикладного спрямування; Всеукраїнські ігри патріотичного спрямування;

Дотримується правил безпечної поведінки на уроках і під час позаурочних занять та правил здорового способу життя;

 

 

 

 

Фронтальний: обговорення та дискусії (орієнтовні теми з історії розвитку рухливих ігор).

Індивідуальний: диференціація та індивідуалізація учнів в процесі розвитку основних рухових якостей засобами рухливих

Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.

Пошукові (творчі) завдання: самостійний

пошук і підбір інформації (історичних фактів, цікавих прикладів про вплив рухливих ігор на організм людини).

 

 

 

11

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1.Легка атлетика. Вправи для  оволодіння технікою метання малого м’яча

2. Рухливі ігри для розвитку спритності та уваги: «Правильний рух», «Абетка», «Баранець».

3.Футбол.Зупинка м’яча підошвою(в парах,в колонах)

12.

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1. Рухливі ігри для розвитку сили: «Влуч у ціль», «Козак», «Два цапки».

2.Футбол. Метання м’яча сп. «із-за голови через плече»(тримання снаряда і розбіг)

3.Легка атлетика. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль.

13

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1.Футбол.Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах.

2.Легка атлетика. Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(фінальне зусилля і гальмування).

3. Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Переправа через річку», «Львівський трамвай», «Квач парами»

14

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1.Легка атлетика . Повторення техніки метання способом «із-за голови через плече».

2.Футбол.Удари по м’ячу в ворота на точність.

3. Рухливі ігри для розвитку швидкості: «Мисливці і качки», «Наступ»,«Садіння і збір картоплі»

 

 

 

15

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи», «Боксери»

2.Легка атлетика. Розучування техніки стрибка у висоту з розбігу сп. «переступання».Стрибкові вправи.

3.Футбол.Естафети

 

 

 

16

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1Футбол.Удари по м’ячу  вивченими способами,з 7-10 метрів з місця.

2.Легка атлетика. Розучування техніки переходу через планку і приземлення.

3. Українські народні рухливі ігри

17

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1.Легка атлетика. Розучування техніки розбігу і відштовхування.

2.Футбол  гра.

3. Естафети комбіновані: «Швидко передай», «Старти спортсменів», «Тачка і м’яч»

18

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1.Легка атлетика.Стрибок у висоту  з розбігу сп. «переступання»(розмітка розбігу).

2.Футбол гра.

3.Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи»

 

 

 

19

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1. Українські народні рухливі ігри: «Козак», «Косарі»,

2.Легка атлетика. Стрибок у висоту  з розбігу сп. «переступання»

3. Футбол гра.

20

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1.Панна.Повторення технік  удару ,прийому і ведення  м’яча.Двохстороння гра.

2.Легка атлетика. Повторення техніки  метання  малого м’яча  сп. «із-за голови через плече»,  стрибка в довжину ,стрибка  у висоту сп. «переступанням».

3. Естафети комбіновані: «Жабки», «Рятувальник», «Пінгвіни», «Снайпер», «Трекові гонки».

 

 

21.

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..Урок  закріплення набутих вмінь та навичок з:

легка атлетика-метання,стрибки;

Футбол  гра;

Рухливі  ігри.

 

 

 

 

Гімнастика. Настільний теніс. Шашки

 

 

22

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.1. Ознайомити учнів з варіативним модулем «настільний теніс». Історія розвитку настільного тенісу в світі, Україні, регіоні.

2.Гімнастика. Історія розвитку гімнастики.

 

 

 Характеризує історію розвитку настільного тенісу;Розкриває місце українського та регіонального настільного тенісу на сучасному етапі;Називає об’єктивні умови діяльності в настільному тенісі;Володіє знаннями про основний інвентар для гри в настільний теніс; основною стійкою;Поштовхів удар з партнером, подачу , прийом

 Фронтальний: обговорення та дискусії (орієнтовні теми з історії настільного тенісу).

Індивідуальна та командна взаємодія - шлях до креативного успіху!

Диференціація учнів для розвитку основних рухових якостей. Безпека та дисципліна - запорука надійного успіху.

Груповий: участь у конкурсах та змаганнях. участь учнів у конкурсах, змаганнях під час уроків, внутрішньо шкільних змаганнях

23

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1. Настільний теніс. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук.

2. Гімнастика. Правила змагань з окремих видів змагальної програми з гімнастики

3. Історія гри в шашки, поняття про шашкову дошку.

24

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.. 1. Настільний теніс. Ігрова початкова стійка тенісиста, її різновиди. Хватка ракетки, види хваток.

2. Гімнастика. Мінімальні знання про важливість розігріву і вправ на гнучкість перед заняттям, безпека життєдіяльності на заняття

3. Початкове розміщення шашок на дошці.

Знає: історію розвитку гімнастики; види гімнастики; терміни гімнастичних вправ; основні елементи акробатики; основи техніки безопорних та опорних стрибків, прикладних вправ; правила техніки безпеки під часвиконання гімнастичних вправ. Володіє та використовує: технікою загальнорозвиваючих, прикладних, стрибкових, акробатичних, силових вправ; виконує комбінації вправ.

 Практичне виконання акробатичних, стрибкових вправ, вправ для розвитку фізичних якостей та відчуття рівноваги. Пошукові завдання для ознайомлення з виникненням та розвитком гімнастики; особливості оздоровчої та спортивної гімнастики – спільне та відмінне; вплив занять гімнастикою на організм. Обговорення та дискусії (орієнтовні теми): Значення різних видів гімнастики для зміцнення здоров’я. Застосування гімнастичних вправ для покращення фізичних якостей.

25

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1. Настільний теніс. Переміщення тенісиста. Способи переміщення (однокрокові, багатокрокові).

2. Гімнастика. Базові вправи та комплекси ранкової гімнастики; самоконтроль, повага до свого здоров’я, обговорення порушень

3. Нумерація шашкових полів. Назва діагоналей.

26

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1. Настільний теніс. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою та закритою сторонами ракетки на місці, в русі та біля стіни.

2. Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: з гантелями, еспандерами; з предметами збільшеної ваги.

3. Шашкова нотація.

 

27

 

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1. Настільний теніс, поштовховий  удар з партнером; подачу та прийом подачі.

2. Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: у парах.

3. Шашкова нотація.

 

 

28

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП. 1. Настільний теніс, поштовховий  удар з партнером; подачу та прийом подачі

2. Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: підстрибування вгору з упору присівши.

3. Правила гри в шашки.

Розуміє зміст гри в шашки; розміщення шашок на шашковій дошці; Характеризує історію розвитку гри в шашки, Шашки-100 та шашки-64 (бразильська, російська версія та чеккерс). Називає нумерацію полів на дошці, Володіє прийомами розміщення шашок на шашківниці на початок гри. Пояснює правила особистої гігієнинегативні наслідки впливу шкідливих звичок.

 Індивідуальний, груповий - обговорення, дискусії, пошук і підбір інформації (історичних фактів про появу гри в шашки, опису виконання елементів та технічних прийомів гри). Бесіда: «Шкідливі звички та їх вплив на здоров’я». Бесіда: «Особиста гігієна». Індивідуальна творчість та командна взаємодія. Гра в шашки із записом ходів. Безпека та дисципліна – запорука надійного успіху

 

 

29

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.1. Настільний теніс. Захисні прийоми техніки гри: зрізки справа та зліва; подачі з нижнім обертанням м’яча; елементи навчальної гри;

2. Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи

3. Правила гри в шашки.

30

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1. Настільний теніс. Накати справа та зліва, удари, контрудари;2. Гімнастика. Опорний стрибок способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла (козел у ширину, висота 80– 90 см).

3. Хід, взяття, шашка, дамка. Черговість ходу, бою. Гра в шашки.

31

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.1. Настільний теніс. подачі з верхнім обертанням м’яча;

2. Гімнастика. Опорний стрибок з утриманням основної стійки після приземлення; стрибки через скакалку

3. Хід, взяття, шашка, дамка. Черговість ходу, бою. Гра в шашки

 

32

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.. 1.Настільний теніс. Виконання атакувальних прийомів техніки гри: накат справа та зліва, удар, контрудар

2. Гімнастика. Опорний стрибок з утриманням основної стійки після приземлення; стрибки через скакалку

3. Хід, взяття, шашка, дамка. Черговість ходу, бою. Гра в шашки. 3. Вправи для відновлення емоційного стану.

 

 

Розуміє . особливість дебюту. Називає ознаки виграшної партії. Пояснює ходи шашки, дамки. Характеризує шашкові діаграми. Володіє прийомами шашкового ходу, бою шашкою, дамкою.. Застосовує під час гри комбінації, ударні колонки. Виконує спеціальні індивідуальні вправи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП. 1. Настільний теніс. Виконання серій атакувальних прийомів техніки гри по прямій та діагоналі.

2. Гімнастика. Опорний стрибок з утриманням основної стійки після приземлення; стрибки через скакалку

3. Виграш партії, нічия. Етапи шашкової партії. Завдання етапів.

35

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП 1. Настільний теніс. Подачі з верхнім обертанням м’яча.

 2. Гімнастика. Лазіння по горизонтальному і вертикальному канатах у три прийоми вправи з рівноваги

3. Виграш партії, нічия. Етапи шашкової партії. Завдання етапів.

36

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.1. Настільний теніс. Навчальна гра теніс настільний.

2. Гімнастика. Акробатичні вправи

3. Виграш партії, нічия. Етапи шашкової партії. Завдання етапів.

37

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП 1. Настільний теніс. Навчальна гра теніс настільний.

 2. Гімнастика. Акробатичні вправи

38

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.1. Настільний теніс. Навчальна гра  теніс настільний.

2. Гімнастика. Акробатичні вправи

3. Закономірність дебюту. Поняття комбінації. Найпростіші комбінації в дебюті. Типові помилки.

39

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.Урок  закріплення набутих вмінь та навичок з:

Настільний теніс-жонглювання,подачі.

3. Закономірність дебюту. Поняття комбінації. Найпростіші комбінації в дебюті. Типові помилки.

 

 

 

 

 

 

 

 

40

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.. 1. Настільний теніс.Навчальна гра  теніс настільний.

2. Гімнастика. Акробатичні вправи

3. Поняття та ігнорування ударної колонки

41

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП 1.Настільний теніс. Найпростіші види поворотів,повороти при ударах накатами зліва та справа.

2.Гімнастика. вправи в висах

3. Вади гри в дебюті. Решітка в позиції.

42

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.1. Настільний теніс. Навчальна гра  теніс настільний.

2.Гімнастика. вправи в висах

3. Вади гри в дебюті. Решітка в позиції.

43

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП 1. Настільний теніс. Подачі м’яча :з відкиданням,підрізкою, короткі та довгі подачі.

2.Гімнастика. вправи в висах

3. Передчасне вторгнення.

44

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.. 1. Настільний теніс. Набивання м’яча ракеткою-на оцінку.

2.Гімнастика. Вправи на рівновагу

3. Гра в шашки-піддавки.

 

 

45

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.. 1. Настільний теніс. Виконання атакувальних прийомів техніки гри: накат справа та зліва, удар, контрудар

2.Гімнастика. Вправи на гнучкість

3. Гра в шашки-піддавки.

 

 

 

 

46

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1. Настільний теніс. Навчальна гра  теніс настільний.

2.Гімнастика. Вправи на гнучкість

3. Гра в шашки-піддавки.

47

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП..1.Настільний теніс. Навчальна гра  теніс настільний.

2.Гімнастика. Вправи на гнучкість

3.Гра Шашки

48

 

ІБЖ. ЗРВ.ЗФП.. Урок  закріплення набутих вмінь та навичок з:

Настільний теніс - Навчальна гра  теніс настільний.

2.Гімнастика. Вправи на гнучкість

3.Гра Шашки

 

 

 

docx
Додано
22 вересня 2023
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку