Календарно-тематичне планування 5 клас технології

Про матеріал

Календарно-тематичне планування 5 клас технологіі на один семестр ( з поділом на групи, для дівчат)

Перегляд файлу

№ з/п

Тема уроку та її зміст

К-ть

год

Очікувані результати навчально-пізнаваної діяльності учнів

5 клас

 

Розділ І. Основи проектування, матеріалознавства та технології оброки

 

 

Об’єкт проектної діяльності №1: листівка

 

Основна технологія: технологія виготовлення аплікацій ( з текстильних та природних матеріалів)

 

8

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує  методи фантазування під час проектування виробу.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об’єкта проектування.

Добирає конструкційні матеріали залежно від їх властивостей.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

 Добирає інструменти  та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуванням.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.

Виготовляє виріб. 

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій.

 

 

 

 

 

Вступний інструктаж з БЖ та ОП. Вибір та  обґрунтування проекту

Планування роботи з виконання проекту. Поняття про метод фантазування. Моделі-аналоги.

 

 

2

 

 

 

 

 

Добір  інструментів, конструкційних матеріалів для виготовлення оздоблювальних елементів. Графічне зображення.

 

 

2

 

 

 

 

 

Виготовлення деталей листівки. Виготовлення листівки ( клейовим способом )

 

 

2

 

 

 

 

 

 Остаточна обробка листівки. Захист проекту

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання

 

 

Об’єкт проектної діяльності №2: Писанка

 

 Основна технологія: технологія виготовлення писанок.

 

 

8

 

 

 

 

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об’єкта проектування.

Добирає конструкційні матеріали залежно від їх властивостей.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

 Добирає інструменти  та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуванням.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Виготовляє виріб. 

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій.

 

 

 

 

 

Основи технології писанкарства

Короткі історичні відомості про культурний символ України – писанку, її місце в сучасному декоративно-ужитковому мистецтві. Поняття про орнаменти писанкарства. Символи в писанкарстві

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

Поняття про техніки писанкарства (крашанка, крапанка, писанка з малюнками-символами). Матеріали для виготовлення писанок, їх властивості.

Проектування писанки методом фантазування. Визначення завдань для виконання проекту. Графічне зображення.

 

 

2

 

 

 

 

 

 

Створення ескізного малюнка на писанці. Добір кольорів. Визначення послідовності нанесення кольорів. ІБЖ та ОП . Виготовлення писанки

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

ІБЖ та ОП . Виготовлення писанки.

Презентація виготовлених виробів

 

2

 

 

 

 

Тематичне оцінювання

 

 

Об’єкт проектної діяльності №3: прикраса з бісеру(браслет)

 

Основна технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру

 

10

 

 

 

 

 

Дотримується послідовності етапів проектної діяльності.

Застосовує метод фантазування під час проектування виробу.

Розпізнає конструкційні матеріали.

 Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Визначає необхідну кількість матеріалів до обраного виробу.

Виготовляє виріб.

Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій

 

 

 

 

 

 

Вибір та  обґрунтування теми проекту

(виду браслета). Планування роботи з виконання проекту. Проектування форми  методом фантазування. Графічне зображення

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

Добір інструментів (голки, ножиці) та конструкційних матеріалів(бісер,волосінь,застібка) для роботи.

Добір візерунка та схеми.

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

Графічне зображення візерунків та схем.

Виготовлення браслета паралельним плетінням або плетінням петлями (на вибір).

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

ІБЖ та ОП

Закріплення та нарощування робочої нитки у виробі. Закріплення застібки

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту

 

 

2

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання

 

 

Об’єкт проектної діяльності №4: брелок

 

Основна технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

Характеризує різні технології як види декоративно-ужиткового мистецтва.

Дотримується послідовності етапів проектної діяльності.

Застосовує метод фантазування під час проектування виробу.

Розпізнає конструкційні матеріали.

 Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Визначає необхідну кількість матеріалів до обраного виробу.

 Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу  та технології його виготовлення.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій.

Усвідомлює значущість виробу, що виготовляється

 

 

 

 

 

Вибір та  обґрунтування теми проекту

(виду брелока). Планування роботи з виконання проекту. Проектування форми  брелока методом фантазування. Графічне зображення

 

 

2

 

 

 

.

 

 

 

Добір інструментів (ножиці,кусачки, круглогубці) та конструкційних матеріалів(бісер, дріт) для роботи.

Добір схеми

 

 

2

 

 

 

 

 

 

Виготовлення брелока  паралельним плетінням

Закріплення та нарощування дроту у виробі

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

Плетіння брелока з бісеру на дротяній основі.

 

2

 

 

 

 

 

Остаточна обробка виробу. Захист проекту

 

 

2

 

 

 

Тематичне оцінювання

 

 

Розділ ІІ. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Об’єкт проектної діяльності №5: «Побутові електроприлади в моєму житті»

Технології: технологія безпечного користування побутовими електроприладами

 

 

Знає правила користування побутовими електроприладами.

Користується побутовими електроприладами, дотримуючись правил безпеки.

Розпізнає найпростіші  пошкодження побутових електроприладів.

Дотримується послідовності дій у разі виявлення пошкоджень чи несправностей побутових електроприладів.

Усвідомлює важливість дотримання правил безпечного користування побутовими електроприладами

 

 

 

 

ект 1роектної діяльності №6

 

Побутові електроприлади. Загальні правила користування побутовими електроприладами

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, 5 клас, Планування
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
4100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку