5 клас
Вступ до історії України та громадянської освіти
(НУШ- Нова українська школа)
Складено відповідно до модельної навчальної програми «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас»
(авт. Желіба О.В., Мокрогуз О.П.) Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 N 795)
Підручник «Вступ до історії України та громадянської освіти»
О. Мокрогуз, А. Єрмоленко, Київ, «Академія», 2022р.
№ |
Дата |
Тема, зміст уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
|
5А |
5Б |
||||
1 |
|
|
Вступ. Людина та її потреби. Значення пам’яті в реалізації потреб |
§1 |
|
2 |
|
|
Що таке суспільство та історія. Людина як біологічна і соціальна істота. Людська різноманітність. Суспільство та його складники |
§2 |
|
3 |
|
|
Правила співжиття в суспільстві. Права людина. Демократія і свобода. Правила і закон |
§3 |
|
4 |
|
|
Що таке історія. Для чого вивчають історію. Що таке моя історія. Що таке історія суспільства |
§4 |
|
5 |
|
|
Що досліджує історія. Багатоманітність історії. Особа та суспільство в історії. Факт, судження і фейк в історії |
§5 |
|
6 |
|
|
Як дослідити історичний факт. Історична подія, явище та процес. Причина, привід, наслідок, значення. Умови та особливості історичних подій та явищ |
§6 |
|
7 |
|
|
Поняття. Слова та їхнє значення. Терміни. Як працювати з поняттями |
§7 |
|
8 |
|
|
Узагальнення теми 1 «Що таке суспільство та історія |
§8 |
|
9 |
|
|
Джерела пізнання суспільства. Джерело інформації. Види інформації. Роль джерел інформації в забезпеченні повноти розуміння фактів |
§9 |
|
10 |
|
|
Усна історія. Свідок подій. Інтерв’ю. Як брати інтерв’ю |
§10 |
|
11 |
|
|
Писемні джерела. Види писемних джерел. Аналіз писемних джерел |
§11 |
|
12 |
|
|
Речові джерела інформації. Археологія. Історія речей |
§12 |
|
13 |
|
|
Авдіовізуальні джерела інформації. Види авдіовізуальних джерел. Аналіз авдіовізуальних джерел |
§13 |
|
14 |
|
|
Етнографічні джерела інформації. Фольклорне джерело інформації. Лінгвістичне джерело інформації |
§14 |
|
15 |
|
|
Збереження історичних джерел інформації. Виявлення та збереження історичних джерел. Бібліотеки та архіви. Музеї |
§15 |
|
16 |
|
|
Узагальнення теми 2 «Джерела пізнання суспільства» |
§16 |
|